Ποιο ψηφιακό αρχείο τσαμπουνάς;
Έχω Mahler σε διάτρητες κάρτες. Ψήνεσαι;
Ποιο ψηφιακό αρχείο τσαμπουνάς;
Ήμουνα νιος και γέρασα να διαβάζω τις ίδιες ψευτοεπιστημονικές κενολογίες για το βινύλιο. Την πρώτη φορά που το διάβασα αυτό υπήρχαν ακόμη δυο Γερμανίες και ΠΘ στην Ελλάδα ήταν ένας Παπανδρέου.
Κώστα, νομίζω ότι είναι καιρός να ακούσεις ένα σύγχρονο κορυφαίο ψηφιακό σύστημα για να αναθεωρήσεις ! Εχε χάρη που είσαι στην ξενιτιά...Ήμουνα νιος και γέρασα να διαβάζω τις ίδιες ψευτοεπιστημονικές κενολογίες για το βινύλιο. Την πρώτη φορά που το διάβασα αυτό υπήρχαν ακόμη δυο Γερμανίες και ΠΘ στην Ελλάδα ήταν ένας Παπανδρέου.
Έχω ακούσει Ανδρέα μου, έχω ακούσει. Αλλά δεν είναι εκεί η πρόκληση, στο κορυφαίο, γιατί η κορυφαία υλοποίηση θα παίξει κορυφαία, χαίρω πολύ. H πρόκληση είναι ένα streamer+dac του 3χιλιαρου να παίξει καλύτερα απο το Lenco+SumikoMMT+Ortofon Cadenza Red.Κώστα, νομίζω ότι είναι καιρός να ακούσεις ένα σύγχρονο κορυφαίο ψηφιακό σύστημα για να αναθεωρήσεις ! Εχε χάρη που είσαι στην ξενιτιά...
Χαιρετίσματα !!!
Το ταβάνι της ψηφιακής αναπαραγωγής δυστυχώς είναι χαμηλά...Αλλά δεν είναι εκεί η πρόκληση, στο κορυφαίο, γιατί η κορυφαία υλοποίηση θα παίξει κορυφαία, χαίρω πολύ. H πρόκληση είναι ένα streamer+dac του 3χιλιαρου να παίξει καλύτερα απο το Lenco+SumikoMMT+Ortofon Cadenza Red.
Έχω ακούσει Ανδρέα μου, έχω ακούσει. Αλλά δεν είναι εκεί η πρόκληση, στο κορυφαίο, γιατί η κορυφαία υλοποίηση θα παίξει κορυφαία, χαίρω πολύ. H πρόκληση είναι ένα streamer+dac του 3χιλιαρου να παίξει καλύτερα απο το Lenco+SumikoMMT+Ortofon Cadenza Red.
Ε μα από τότε το βινύλιο ίδιο είναιΉμουνα νιος και γέρασα να διαβάζω τις ίδιες ψευτοεπιστημονικές κενολογίες για το βινύλιο. Την πρώτη φορά που το διάβασα αυτό υπήρχαν ακόμη δυο Γερμανίες και ΠΘ στην Ελλάδα ήταν ένας Παπανδρέου.
Ιάσωνα δεν ξέρω πως σχημάτισες αυτή την εντύπωση. Υποψιάζομαι ότι τα βινύλια που βρήκες δεν ήταν ΝΜ, αλλά πολύ χειρότερα και ταλαιπωρημένα. Έχοντας εμπειρία απο δίσκους εξ Αμερικής είμαι κατά 99% βέβαιος. Για τις κακές εκδόσεις: Θα πρέπει να το ψάξουμε κατά περίπτωση. Πάντως εγώ έχω κατα 90% μια συλλογή απο μεταχειρισμένα βινύλια, ελάχιστα είναι καινούρια-αλλά τα αγόρασα στην Ευρώπη, ίσως αυτό να φταίει.To θέμα είναι να παίξει ΤΙ. Γιατί αν κρίνω από την παλιά μου συλλογή από μεταχειρισμένα ΝΜ, 9 στα 10 δεν παλεύονται από θόρυβο, αλλά εννίοτε κι από κακές εκδόσεις. Δηλαδή αν είναι να επενδύσεις δεκάδες χιλιάδες και κάθε φορά να κάνεις το σταυρό σου για το αν η νέα σου αγορά ακούγεται χειρότερα ακόμα κι απ' το YouTube, τότε τι νόημα έχει;
Δε γίνεται να ακούς τη μουσική σου μόνο με καινούριες εκδόσεις 180gr/50+ ευρώ (που κι εκεί ακόμα λαχείο είναι) επειδή τυχαίνει μια στις 10 να ακούς κάτι που ακούγεται καλύτερα (με ό,τι αυτό σημαίνει για το άπειρο μη audiophile αυτί μου) από το ψηφιακό.
Πάρε ένα καλό streamer !
Ιάσωνα δεν ξέρω πως σχημάτισες αυτή την εντύπωση. Υποψιάζομαι ότι τα βινύλια που βρήκες δεν ήταν ΝΜ, αλλά πολύ χειρότερα και ταλαιπωρημένα. Έχοντας εμπειρία απο δίσκους εξ Αμερικής είμαι κατά 99% βέβαιος. Για τις κακές εκδόσεις: Θα πρέπει να το ψάξουμε κατά περίπτωση. Πάντως εγώ έχω κατα 90% μια συλλογή απο μεταχειρισμένα βινύλια, ελάχιστα είναι καινούρια-αλλά τα αγόρασα στην Ευρώπη, ίσως αυτό να φταίει.
Ε τότε καθάρισε τα με ξυλόκολλα, το καλύτερο καθοριστικό για αρχάριους.Φταίει και το ότι δεν έχω πλυντήριο (ούτε και υπομονή να τους πλύνω στο χέρι). Αλλά δεν έχω ενθουσιαστεί μέχρι τώρα, ειδικά σε κλασική. Οι σπάνιες αναλαμπές που βρίσκω είναι κυρίως σε jazz/rock, όπου κι εκεί δεν ξέρω αν αυτό που με ενθουσιάζει είναι αντικειμενικά πιστότερος ήχος η απλά μεγαλύτερο loudness (άρα πιο "γεμάτος" και "ζεστός" ήχος).
Όχι βρε, δε με κατάλαβες. Μιλάω απλά ως εμπειρία χρήσης. Αν έχεις 1000 βινύλια, πλυντήριο, και έχεις μάθει σ'αυτή τη διαδικασία, τότε ξεκινάς από άλλη βάση σε σχέση με κάποιον που αγόρασε το πρώτο του βινύλιο πριν 3 χρόνια.Και επειδη βρε Ιάσονα πας και παίρνεις μεταχειρισμένα βινύλια της πλάκας και δεν τα πλένεις σημαίνει ότι το βινύλιο παίζει χάλια;
Αν εγώ ακούω spotify από το κινητό μου, είναι χάλια τα ψηφιακά;
Τα μεταχειρισμένα είναι λαχείο και πρέπει 100% να τα πλύνεις.
Εδώ εγώ πλένω τα καινούργια πριν ακουμπήσουν το πικάπ
Μιλάω απλά ως εμπειρία χρήσης. Αν έχεις 1000 βινύλια, πλυντήριο, και έχεις μάθει σ'αυτή τη διαδικασία, τότε ξεκινάς από άλλη βάση σε σχέση με κάποιον που αγόρασε το πρώτο του βινύλιο πριν 3 χρόνια.
Εντάξει, οι Living Stereo δε σου αρέσουν, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί...Δηλαδή οι DECCA δεν είναι καλές; οι ΕΜΙ; Έλα ρε Ιάσωνα τώρα...Δηλαδή βλέπω και κάτι λίγα Living Stereo που κατάφερα να βρω χωρίς να χρειαστεί να πουλήσω το νεφρό μου, σε αρκετά καλή κατάσταση, βαρύ πράμα, καθαρό.
Πράγματι, εντυπωσιακό σε δυναμικές, πράγματι γεμάτο, αλλά τελικά ακούγεται τόσο η μπαγιατίλα της αρχαίας (αν και εξαιρετικής για την εποχή της) ηχογράφησης που τελικά χάνεις την ουσία του ηχοχρώματος σε κάτι βιολία, χάλκινα κλπ. Οπότε, πέραν της ιστορικής τους βαρύτητας μια και όλοι όσοι παίζουν εκεί μέσα έχουν πεθάνει εδώ και δεκαετίες, τελικά ξαναγυρίζεις σε πιο σύγχρονες εκδοχές, ψηφιακές ηχογραφήσεις, με μικρότερο dynamic range αλλά πεντακάθαρες, σα να είσαι μπροστά. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι λείπουν οι πατάτες και σήμερα, ίσως σε αντίστοιχη ποσότητα με το τότε. Είναι θέμα του εκάστοτε engineer.