Απάντηση: Re: Frame Interpolation : Βήμα μπροστά ?
Και κλείνοντας, κανείς δεν είπε ποτέ να μην εξελιχτεί κι άλλο ο κινηματογράφος και σίγουρα όσο προχωράει η τεχνολογία και όλο το κύκλωμα διανομής εξοπλίζεται με νέα μέσα, σίγουρα κάποια στιγμή θα ξεφύγουμε όχι μόνο από τα 24 καρέ, αλλά και από τις δύο διαστάσεις του κινηματογραφικού πανιού... Και για να μην είμαστε απόλυτοι, κανένας δεν εμποδίζει κάποιον δημιουργό να δοκιμάσει τα 100fps με τους παραδοσιακούς φακούς και τεχνικές ή το αντίστροφο...
Από το να δεχτούμε όμως αυτό μέχρι να απορρίψουμε όλο το υπάρχον σύστημα παραγωγής και να επεμβένουμε βάναυσα σε καλλιτεχνικές δημιουργίες προσθέτοντας καρέ ή κόβωντας κάδρα για να μην βλέπουμε judder και μαύρες μπάρες, υπάρχει μεγάλη απόσταση... :chinscratch:
Δεν θέλω να βγει αυτό το θαυμάσιο νήμα (frame interpolation) εκτός ''θέματος'' αλλά δεν γίνεται στην κουβέντα να μην χωθεί και η μαγική λέξη που ανέφερε ο συνονόματος:
judder
Προσωπικά, μπορώ να ζήσω με μαύρες, με κίτρινες, με κόκκινες μπάρες, με κομμένα κάδρα διότι αυτό απαιτούσε μέχρι τώρα η ''τεχνική'' της τηλεόρασης. Στις μέρες μας, ήδη, καθιερώθηκε το 16:9 κάδρο. Αύριο, μπορεί να καθιερωθεί και το 2,35: 1, ποιος ξέρει. Όλα δεκτά, όλα συζητήσιμα. Αυτό που είναι απαράδεκτο, εν έτει 2008, είναι η κίνηση. Ναι, ΔΕΝ μπορώ να ζήσω με judder. Δεν μιλάω για τις τεχνικές του interpolation και τα extra frames που διαφοροποιούν την κινηματογραφική ''εικόνα''. Μιλάω για την άθλια κίνηση που εδώ και 2 χρόνια βλέπω από τις HD υλοποιήσεις.
Ποσώς με ενδιαφέρει αν τα Αμερικάνια είχαν, τόσα χρόνια, συνηθίσει το judder λόγω NTSC. Ποσώς με ενδιαφέρει αν τα 24 καρέ περάσουν αυτούσια από το φιλμ στο δισκάκι και απολαμβάνουμε καθαρή κινηματογραφική αίσθηση. Αυτό που ενδιαφέρει, είναι η εμετική κίνηση των BD στην πλειονότητα των συσκευών. Στην αρχή δεν ''έπαιρναν'' τα 24fps, μετά τα δέχονταν αλλά τα έπαιζαν με pull down στα 60 Hz, μετά λύθηκε το θέμα γιατί τα παίζουν στα 72,96,120 Hz. Τίποτα τελικά δεν λύθηκε. Τίποτα απολύτως!!!!!!!
Τις προάλλες βλέπαμε τον 80άρη της Sony. Η κίνηση χωρίς το motion flow ήταν για να χτυπάς 10-10 τις δραμαμίνες. Και ρωτάω: στα πόσα Hz έπαιζε τα ''τιμημένα'' 24 ο Sony???? Στα 60, στα 72 στα 96???? Όπου και να τα έπαιζε, η κίνηση ήταν αισχρή.......
Πάμε στις τηλεοράσεις. Μια από τα ίδια. Δεν μιλάω μόνο για τις LCD που είναι πιο προβληματικές στην κίνηση, αλλά και για τις plasma. Το κουφό βέβαια είναι ότι όταν πάρουν τηλεοπτικό σήμα και το παίξουν στα 100 Hz η κίνηση είναι ''νερό''. Όντως, το HD από ποιότητα εικόνας δεν έχει καμμία σχέση με τις 576 γραμμές. Τι γίνεται όμως με την κίνηση???
Δηλαδή για να δω την κίνηση που έβλεπα τόσα χρόνια από το τηλεοπτικό σήμα, από το VHS, από το DVD player, στο μπαούλο μου την CRT, πρέπει να πατήσω το κουμπάκι motion flow με ό,τι συνεπάγεται αυτό?????
Δεν γίνεται να επιταχύνουν κατά 4% το φιλμ και να ''παίξουμε'' στα 25 fps όπου τόσα χρόνια δεν είχαμε προβλήματα κίνησης???? Είναι τόσο πιο δύσκολο το soundtrack με pitch shifter για να επανέλθουν οι φωνές στις κανονικές τους χροιές, από το να ψάχνουμε ψύλλους στ' άχυρα για να συγχρονίσουμε τα ρημαδο 23,976 fps με τα timings του μέσου προβολής?????
Ποιος άγιος άνθρωπος ανακάλυψε το PAL για να του ανάψω μια λαμπάδα??????:flipout::flipout: