Πολύ καλή ιδέα Νίκο, απουσίαζε ένα τέτοιο νήμα.
Μιά παρόμοιας τεχνικής φωτογραφία.
Εγώ επειδή το φλάς δεν λειτουργεί σε TTL στην μηχανή μου ακολουθώ άλλο δρόμο για να έχω το ίδιο αποτέλεσμα. Ο δρόμος αυτός σου δίνει και περισσότερο έλεγχο επίσης.
Βήμα 1ο : Επιλέγεις το διάφραγμα που θα σου δώσει το βάθος πεδίου που θές.
Βήμα 2ο : Ρυθμίζεις την ταχύτητα ώστε να εκθέσεις όπως ακριβώς θές το φόντο. Δεν σε νοίζει καθόλου αν το "μοντέλο" σου είναι σκοτεινό, μόνο το φόντο κοιτάς. Εδώ πχ έβαλα ταχύτητα τέτοια ώστε να γράψει καλά ο μπλέ ουρανός (είχα και πολωτικό...)
Βήμα 3ο : Στο φλάς τώρα ρυθμίζεις την ένταση του ώστε να εκθέσει το μοντέλο σωστά. Στις συνήθεις κεφαλές στο manual mode δίνοντας πίσω στην οθόνη το διάφραγμα και iso σου δίχνει την απόσταση που θα εκθέσει σωστά για κάθε ένταση.
Δοκιμάζεις μία και βλέπεις. Αν το μοντέλο δεν φαίνεται όπως θές αλλάζεις την ένταση του φλάς. Αν δεν είναι το φόντο αλλάζεις την ταχύτητα.
Στην συγκεκριμένη ήθελε περισσότερη ένταση για να φωτίσει λίγο ακόμα τις σκιές στο πρόσωπο.
Εδω μαζεψα το σαγονι μου απο το πατωμα. Με τον 200 στο φ/2.
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου φωτογραφια. Ειναι του Joe McNally.
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?
Lauren looks quite amazing here. One light, down the hallway. F2 on a 200mm f2 lens. Man, tough to manage sharpness for this. Finally locked it into manual focus and tried to hang in there. Razor thin depth at f2, and of course, they’re moving. In retrospect, a small hot light down the hall would have helped. Small, though. A hot hot light would have changed the exposure pattern, cause wide open I am picking up ambient hallway lighting.
Chancy, but like no depth here. The focus just drops, and the hallway goes from creepy and grungy to just being texture, light and shadow.
This light is a Ranger with a long throw reflector on it, by the way, with a Skyport trigger that navigated all that concrete quite well.
Μπορειτε να σκεφτειτε που εχει τοποθετησει το ranger και το reflector?
Δεν το γνωριζω ουτε εγω. Υποθεση κανουμε. Παντως μιλαμε για ενα φωτιστικο, ενα reflector και φυσικα το ambient light του διαδρομου.
Τι λετε?
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?
Μπορειτε να σκεφτειτε που εχει τοποθετησει το ranger και το reflector?
Δεν το γνωριζω ουτε εγω. Υποθεση κανουμε. Παντως μιλαμε για ενα φωτιστικο, ενα reflector και φυσικα το ambient light του διαδρομου.
Τι λετε?
Εδω μαζεψα το σαγονι μου απο το πατωμα. Με τον 200 στο φ/2.
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου φωτογραφια. Ειναι του Joe McNally.
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?
Ποιημα.
Αν η επιφανεια ανακλασης ειναι μεγαλη τοτε ειναι επανω αριστερα και λιγω πισω απο το κορμι της .
Αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι ειναι ενα ?
Αποψη μου ειναι οτι εχει χρησιμοποιησει δυο πηγες (εννοω φυσικες και τεχνητες παντα)
Μια στο υψος του κεφαλιου της αριστερα και πισω (εξ'ου και δεν εχει παρει κλιση η σκια της μυτης ) η οποια μπορει να ειναι και φυσικη πηγη και αλλη μια "καπελλο" οπως λεμε στην δουλεια μας που της φωτιζει τα μαλλια .
Διατηρω μια επιφυλαξη για τριτη πηγη φωτισμου -αυτην που δεχεται το δεξι της χερι που δειχνει να ειναι απο ανακλαση αλλα μπορει και οχι.
Το αποτελεσμα ειναι αρμονικο παντως.