Small lights Big lights

nilo

AVClub Addicted Member
5 March 2007
1,482
Athens
για πες πληροφοριες.

Ενα φλας καμερα δεξια για key. Ειχες βαλει gel? Μαλλον χωρις ομπρελλα?

Ενα φλας απο πανω? Με πρασινο gel?
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
αμα δεις το βραχακι διπλα φαινεται πιο καλα:)
το ενα φλας ειναι απο αριστερα και ριχνει λιγο προς τα πισω, νομιζω με μπλε gel.
και ενα αλλο πισω απο την καμερα λιγο προς τα δεξια, νομιζω με κοκκινο gel.
Απο δεξια ειχε και καθρεφτη διπλα, οποτε εδωσε και αντανακλασεις :)
και τα 2 στο μεγιστο ζοομ τους
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
3571920783_227a7dd6b0.jpg


Me ομπρελλα απο μρποστα λιγο απο πανω και απο δεξια (στο 1/4 η 1/2), και αλλο ενα φλας λιγο απο πισω να ριχνει στο χερι, στα 1/128 η 1/64
 

nilo

AVClub Addicted Member
5 March 2007
1,482
Athens
πολυ ωραια φωτιστηκε το προσωπο Paul! Kαι ωραιο το στησιμο με το μαντηλι.

Το μονο που εχω να πω (το προσεξα απο παρατηρηση σε αλλο φορουμ) ειναι οτι το χερι δημιουργει την ψευδαισθηση οτι μπορει να ειναι καποιου τριτου. Δεν φαινεται δηλ οτι ειναι του μοντελου και αυτο θεωρητικα μπορει να ξενιζει το ματι.
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Ευχαριστω ΝΙκο.
Αυτο που λες με το χερι το ειχα σκεφτει και εγω, και τραβηξα μια με λιγο ζοομ ουτ (αν και μαλλον ηθελε και αλλο), και φαινεται και ο ωμος, αλλα μπηκε στο καδρο και η μπαταρια του σπιτιου:))

3572860026_9cdb603716.jpg
 
Last edited:

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
ευχαριστω guyz!
και αλλη μια απο την ιδια σειρα, με το ιδιο setup (εχει και αλλες στο φλικρ απο κατω)
Me ομπρελλα απο μρποστα λιγο απο πανω και απο δεξια (στο 1/4 η 1/2), και αλλο ενα φλας λιγο απο πισω, στα 1/128 η 1/64. Με zd50mmf2 (προηγουμενες με το κιτ 14-42μμ φ3.5-5.6)

3573127326_4b87a58ea0_o.jpg
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
3597907239_9b629c3da0.jpg


δυο φλας, ενα ring flash στο μπροστινο ακριβως απο πανω (στο 1/2), και ενα για το πισω με DIY snoot (1/32 νομιζω)
Ηθελα να εχει περισοτερο σκοταδι αναμεσα στα 2 παπουτσια αλλα δεν το πετυχα τελικα, μαλλον ηθελε μεγαλυτερη αποσταση στα 2 θεματα, next time:)
 

nilo

AVClub Addicted Member
5 March 2007
1,482
Athens
Ωραια σκεψη PAul. Οντως θα εδειχνε καλυτερα αν ειχε περισσοτερο σκοταδι αναμεσα στα δυο (και ισως λιγο περισοοτερο φως στο πισω. Μπορεις ισως να το καταφερεις και με επεξεργασια (ισως λιγο dodge/burn στα επιμαχα σημεια).:2thumb22sup:
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
ομπρελλα απο πανω αριστερα μρποστα (στο 1/2), και αλλο ενα φλας απο δεξια πισω, στα 1/64

3693024403_828ba29256_o.jpg
 

Xobistas

New member
30 May 2009
45
Athens
Πολύ καλή ιδέα Νίκο, απουσίαζε ένα τέτοιο νήμα.

Μιά παρόμοιας τεχνικής φωτογραφία.
Εγώ επειδή το φλάς δεν λειτουργεί σε TTL στην μηχανή μου ακολουθώ άλλο δρόμο για να έχω το ίδιο αποτέλεσμα. Ο δρόμος αυτός σου δίνει και περισσότερο έλεγχο επίσης.
Βήμα 1ο : Επιλέγεις το διάφραγμα που θα σου δώσει το βάθος πεδίου που θές.

Βήμα 2ο : Ρυθμίζεις την ταχύτητα ώστε να εκθέσεις όπως ακριβώς θές το φόντο. Δεν σε νοίζει καθόλου αν το "μοντέλο" σου είναι σκοτεινό, μόνο το φόντο κοιτάς. Εδώ πχ έβαλα ταχύτητα τέτοια ώστε να γράψει καλά ο μπλέ ουρανός (είχα και πολωτικό...)

Βήμα 3ο : Στο φλάς τώρα ρυθμίζεις την ένταση του ώστε να εκθέσει το μοντέλο σωστά. Στις συνήθεις κεφαλές στο manual mode δίνοντας πίσω στην οθόνη το διάφραγμα και iso σου δίχνει την απόσταση που θα εκθέσει σωστά για κάθε ένταση.
Δοκιμάζεις μία και βλέπεις. Αν το μοντέλο δεν φαίνεται όπως θές αλλάζεις την ένταση του φλάς. Αν δεν είναι το φόντο αλλάζεις την ταχύτητα.
Στην συγκεκριμένη ήθελε περισσότερη ένταση για να φωτίσει λίγο ακόμα τις σκιές στο πρόσωπο.
3469006357_b785e1932a_b.jpg

Προσωπικά πιστεύω ότι το πρόσωπο φωτίζεται αρκετά για να δεις τα χαρακτηριστικά του. Νομίζω όμως ότι αυτές οι σκιές δίνουν ταυτότητα στην φωτογραφία.
 

nilo

AVClub Addicted Member
5 March 2007
1,482
Athens
Εδω μαζεψα το σαγονι μου απο το πατωμα. Με τον 200 στο φ/2.
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου φωτογραφια. Ειναι του Joe McNally.
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?

_jm35676.jpg



Lauren looks quite amazing here. One light, down the hallway. F2 on a 200mm f2 lens. Man, tough to manage sharpness for this. Finally locked it into manual focus and tried to hang in there. Razor thin depth at f2, and of course, they’re moving. In retrospect, a small hot light down the hall would have helped. Small, though. A hot hot light would have changed the exposure pattern, cause wide open I am picking up ambient hallway lighting.

Chancy, but like no depth here. The focus just drops, and the hallway goes from creepy and grungy to just being texture, light and shadow.

This light is a Ranger with a long throw reflector on it, by the way, with a Skyport trigger that navigated all that concrete quite well.

Μπορειτε να σκεφτειτε που εχει τοποθετησει το ranger και το reflector?

Δεν το γνωριζω ουτε εγω. Υποθεση κανουμε. Παντως μιλαμε για ενα φωτιστικο, ενα reflector και φυσικα το ambient light του διαδρομου.

Τι λετε?
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Εδω μαζεψα το σαγονι μου απο το πατωμα. Με τον 200 στο φ/2.
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου φωτογραφια. Ειναι του Joe McNally.
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?

_jm35676.jpg



Lauren looks quite amazing here. One light, down the hallway. F2 on a 200mm f2 lens. Man, tough to manage sharpness for this. Finally locked it into manual focus and tried to hang in there. Razor thin depth at f2, and of course, they’re moving. In retrospect, a small hot light down the hall would have helped. Small, though. A hot hot light would have changed the exposure pattern, cause wide open I am picking up ambient hallway lighting.

Chancy, but like no depth here. The focus just drops, and the hallway goes from creepy and grungy to just being texture, light and shadow.

This light is a Ranger with a long throw reflector on it, by the way, with a Skyport trigger that navigated all that concrete quite well.

Μπορειτε να σκεφτειτε που εχει τοποθετησει το ranger και το reflector?

Δεν το γνωριζω ουτε εγω. Υποθεση κανουμε. Παντως μιλαμε για ενα φωτιστικο, ενα reflector και φυσικα το ambient light του διαδρομου.

Τι λετε?

Νομιζω είναι από τους καλύτερους φωτογράφους στο είδος του..

Ριξτε μια ματια εδώ

http://www.amazon.co.uk/Hot-Shoe-Di...=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1248185540&sr=8-1

και εδώ

http://www.amazon.co.uk/Moment-Clic...=sr_1_2?ie=UTF8&s=books&qid=1248185540&sr=8-2
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,266
Εκεί ψηλά.....
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?

Ποιημα.




Μπορειτε να σκεφτειτε που εχει τοποθετησει το ranger και το reflector?

Δεν το γνωριζω ουτε εγω. Υποθεση κανουμε. Παντως μιλαμε για ενα φωτιστικο, ενα reflector και φυσικα το ambient light του διαδρομου.

Τι λετε?



Αν η επιφανεια ανακλασης ειναι μεγαλη τοτε ειναι επανω αριστερα και λιγω πισω απο το κορμι της .


Αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι ειναι ενα ?

Αποψη μου ειναι οτι εχει χρησιμοποιησει δυο πηγες (εννοω φυσικες και τεχνητες παντα)

Μια στο υψος του κεφαλιου της αριστερα και πισω (εξ'ου και δεν εχει παρει κλιση η σκια της μυτης ) η οποια μπορει να ειναι και φυσικη πηγη και αλλη μια "καπελλο" οπως λεμε στην δουλεια μας που της φωτιζει τα μαλλια .

Διατηρω μια επιφυλαξη για τριτη πηγη φωτισμου -αυτην που δεχεται το δεξι της χερι που δειχνει να ειναι απο ανακλαση αλλα μπορει και οχι.

Το αποτελεσμα ειναι αρμονικο παντως.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Εδω μαζεψα το σαγονι μου απο το πατωμα. Με τον 200 στο φ/2.
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου φωτογραφια. Ειναι του Joe McNally.
Για τον φακο τι να πω, το bokeh πως να το χαρακτηρισω?

Αυτά είναι, ή απλώς σου αρέσουν οι κοκκινομάλες; -bye-
 

nilo

AVClub Addicted Member
5 March 2007
1,482
Athens
Ποιημα.








Αν η επιφανεια ανακλασης ειναι μεγαλη τοτε ειναι επανω αριστερα και λιγω πισω απο το κορμι της .


Αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι ειναι ενα ?

Αποψη μου ειναι οτι εχει χρησιμοποιησει δυο πηγες (εννοω φυσικες και τεχνητες παντα)

Μια στο υψος του κεφαλιου της αριστερα και πισω (εξ'ου και δεν εχει παρει κλιση η σκια της μυτης ) η οποια μπορει να ειναι και φυσικη πηγη και αλλη μια "καπελλο" οπως λεμε στην δουλεια μας που της φωτιζει τα μαλλια .

Διατηρω μια επιφυλαξη για τριτη πηγη φωτισμου -αυτην που δεχεται το δεξι της χερι που δειχνει να ειναι απο ανακλαση αλλα μπορει και οχι.

Το αποτελεσμα ειναι αρμονικο παντως.

Ναθ το λεει στο κειμενο του στην αρχη One light. παρακατω λεει οτι το φως αυτο ειναι απο το ranger και του εχει βαλει και ενα long throw reflector που εχω βαλει στην φωτο.

Αρα μιλαμε για ενα τετοιο φως και το φυσικο φως του hall. Tωρα θα την ξαναδω προσεκτικα και θα σου πω κι εγω τι πιστευω.
 

Attachments

  • long_throw_reflector1.jpg
    long_throw_reflector1.jpg
    32.6 KB · Views: 51