Στην Ευρώπη δεν παράγονται ηλεκτρικά λεωφορεία και έπρεπε να πάρουμε κινέζικα;
Ότι και να παίρναμε βέβαια σε σχέση με αυτά που βλέπω να κυκλοφορούν, αναβάθμιση θα είναι.
άκου τώρα τι έμαθα σήμερα..
η κινέζικη αυτή εταιρία μαζί με την δική μας παραγγελία έφτιαξε μέχρι σήμερα 70.000 μονάδες!
στην Ευρώπη (στις "πρωτοκλασάτες" χώρες) ήδη τα δουλεύουν από καιρό..
μέσα σ'αυτές ΚΑΙ η Γερμανία!
οι γερμανοί αγοράζουν λέει το γιουτογκ και όχι τα ηλεκτρικά Mercedes!!
το Mercedes κοστίζει 750.000€ !!
το γιουτογκ 400.000+φπα ....
και πάλι πανάκριβο είναι αφού με 400Κ+φπα αγοράζεις 2 diesel τελευταίας τεχνολογίας !!
το IRIS BUS θυμάμαι έκανε κάπου στα 150Κ τότε το '04
πραγματικά πιστεύετε ότι αξίζουν τα έξοδα;;
δεν έχουμε υπολογίσει ακόμα τα έξοδα για την εγκατάσταση των φορτιστών, αλλά πάει στο διάλο θα βγουν από το φθηνότερο ρεύμα ( ή όχι;; )
αλλά το πόσο θα κοστίσει εσαεί η αλλαγή του προγραμματισμού , είναι άλλο θέμα... μην ρωτήσετε γιατί, η αυτονομία είναι και θα είναι το πρόβλημα..
@ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ ακούς;;
300χιλ η αυτονομία και αν οι μπαταρίες πέσουν στο 13% , τον πούλο όπου και να'σαι και μέσα για φόρτιση! -αυτό λέει ο κινέζος..
συζητήθηκε ότι αυτό το 13% η διοίκηση θα το κάνει κάπου στο 20% μη τυχόν..... δλδ δύσκολο να βγάλει 2-2,5 βάρδιες χωρίς αντικατάσταση.. και την αντικατάσταση θα την φέρει κάποιος οδηγός που θα κάνει αυτή την δουλειά.. δεν θα βγάζει δρομολόγια (παραγωγή δλδ)..
και σιγά μην φτάνει ένας.. κάμποσοι θα κάνουν αυτή την δουλειά και θα πληρώνονται μεροκάματα.. όχι στραγάλια...
να μάνι μάνι έξοδα που πριν ΔΕΝ υπήρχαν !!
οι μπαταρίες τελικά είναι στην οροφή!
2 συστοιχίες, μία για κάθε μοτέρ, η μία μπροστά, μετά είναι το A/C και πίσω η 2η συστοιχία.
ο κινέζος δίνει εγγύηση 10 χρόνια! στα 10 αυτά χρόνια εγγυάται ότι η απόδοση δεν θα πέσει κάτω από το 95% !
επίσης είπαν ότι θέλει 4 ώρες για πλήρη φόρτιση.. καλά είναι, περίμενα περισσότερες.
ο μεγάλος έξω καθρέπτης τελικά δεν "κλείνει" κάπως με κουμπί.. αν δεν χωράει το αμάξι σε κανα στενό, βγαίνεις και τον "μαζεύεις" με το χέρι (μη γμσω......)
ΥΣ..
Ανδρέα, εμείς στον Πειραιά δεν έχουμε σαράβαλα Λ/Φ..
μια χαρά αμάξια είναι και αν ερχόντουσαν ανταλλακτικά, θα ήσαν ακόμα καλύτερα.
ο κύριος όγκος είναι αυτός ο τύπος:
είναι μοντέλα του '04 -'06
έχουμε και κάποια midi ίδιας χρονολογίας (τα πολωνικά Solaris)
άλλα αμαξοστάσια έχουν μοντέλα του '92 , '96 & '00 !!
εκεί πρέπει να πάνε τα ηλεκτρικά και εμάς να μας αφήσουν στην ησυχία μας...