2κάναλοι με HT passthrough

johnpantazo

New member
10 March 2009
83
Ηχεία: Kef iQ90 - Kef iQ60c και B&W685 για surround.
Ενιχυτής: Denon 4310
Dac: Cambridge Audio Dac Magic
Πηγές: α) Popcorn Hour C-200 - β) Pioneer LX 52 BDP - γ) Ηλεκτρονικός Υπολογιστής με M2Tech HiFace.
Καλώδια: Van Den Hul 122 για τα Kef iQ90 - Kef iQ60c και Qed Flat για τα surround.
Τηλεόραση: Samsung LE40 C650

Κατά πάσα πιθανότητα στο πολύ άμεσο μέλλον τα Kef iQ90 θ' αντικατασταθούν από τα Kef r300 τα οποία σε άμεση σύγκριση είναι καλύτερα ως ηχεία. Αλλά και για εξοικονόμιση χώρου.

Απόσταση από θέση ακρόασης - θέασης 2,5 μέτρα από το έπιπλο που φιλοξενεί τα μηχανήματα, τα μπροστινά και κεντρικό ηχείο, 0,5 μέτρο από τα surround
Συνολικός χώρος σαλονιού 40 τετραγωνικά με τα 25 για το home cinema.

Μουσικά γούστα κατά βάση indie-alternative-electro-post-new wave αλλά και ελληνικά έντεχνα...σε μικρές δόσεις.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
οκ, thanx

Η προσθήκη δικάναλου με passthrough θα είναι σίγουρα μια σημαντική αναβάθμιση. Προχώρα άφοβα!

ΥΓ Επειδή ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος, είμαι λίγο διστακτικός για την αλλαγή που θα κάνεις των ιQ90 με τα bookself R300 (χωρίς να αμφισβητώ ότι είναι καλύτερο γενικά ηχείο)
Αυτό όμως καλύτερα αν θες να το συζητήσουμε στο δικάναλο section. Eδώ δεν έχει νόημα.
 

ampalaeos

AVClub Enthusiast
15 January 2008
1,134
Αθήνα
Εφοσον ο roksan (τιμιοτατος..) ηταν ευκολα καλυτερος του denon, θαρρω πως ενας ενισχυτης 1000-1500 ευρω που θα ματσαρει με τα ηχεια σου, θα σου δωσει το κατι παραπανω.. Παρε demo ενισχυτες σπιτι και δοκιμασε πριν κανεις την οποια κινηση.
 

johnpantazo

New member
10 March 2009
83
Απορία! Αν αγόραζα έναν τελικό και κρατούσα τον ΑV ως προενισχυτή δεν θα είχα καλύτερο αποτέλεσμα; Μιας και άλλο είναι ν' αγοράζεις με 1000 ευρώ έναν τελικό και άλλο ν' αγοράζεις με 1000 ευρώ ολοκληρωμένο (που είναι και προ και τελικός). Στα 1000 ευρώ ο τελικός θα είναι πολύ ανώτερος του ολοκληρωμένου.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Θα είναι αναβάθμιση, αλλα κατά το ήμισυ, σε σχέση με ολοκληρωμένο.

Και μεις στο ίδιο τρυπάκι είμαστε γιατί μας χρεώνουν το κουμπάκι του passthrough όσο να ναι και η μοναδική άλλη λύση είναι να χρησιμοποιείς δύο ζεύγη καλωδίων (ηχείων).
Πράγμα που απλά το αναφέρω - δεν το προτείνω, γιατί όταν έρθει η ώρα να ξεχαστεί κάποιος στο σπίτι και να ακουμπήσουν οι μπανανες θα βρίζετε και θα ζητάτε (δικαίως) τα ρέστα.

Όπως σου είπε και ο μπαλαούρος πιο πάνω, προσπάθησε να κάνεις τις δοκιμές σου στο σπίτι. Έτσι θα ξεκαθαρίσει μέσα σου τι αξίζει να κάνεις.
Μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο κτλ... και δεν είναι οι εποχές κατάλληλες για τέτοια.
 

johnpantazo

New member
10 March 2009
83
Κρίμα! Γιατί είναι κατά το ήμισυ αναβάθμιση; Δεν έχει λογική αυτό που λέω; Ο τελικός στα ίδια λεφτά δεν είναι καλύτερος από τον ολοκληρωμένο;
Θα μου πείτε βέβαια ότι ο ολοκληρωμένος θα έχει καλύτερο τμήμα προενίσχυσης και τελικής ενίσχυσης από έναν AV, ενώ με τον τελικό αναβαθμίζω το τελικό τμήμα αλλά δεν αναβαθμίζω αυτό της προενίσχυσης μιας και κρατάω ως προενισχυτή τον AV.
Μήπως όμως αυτό είναι το σημαντικό; Το τμήμα του τελικού δηλαδή; Εξάλλου στα λεφτά που συζητάμε το τμήμα του τελικού του AV έχει το σοβαρότερο πρόβλημα και όχι του προ! Μη ξεχνάτε ότι μιλάμε για μηχανήματα του 1000αρικου.
Επίσης αυτό με τα δύο ζεύγη καλωδίων δεν το κατάλαβα!!!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις πάντως
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Θα μου πείτε βέβαια ότι ο ολοκληρωμένος θα έχει καλύτερο τμήμα προενίσχυσης και τελικής ενίσχυσης από έναν AV, ενώ με τον τελικό αναβαθμίζω το τελικό τμήμα αλλά δεν αναβαθμίζω αυτό της προενίσχυσης μιας και κρατάω ως προενισχυτή τον AV.....

Απάντησες μόνος σου.....
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Μην ευχαριστείς. Αύριο θα απαντάς εσύ στα παιδιά που έχουν απορίες :)

Ο τελικός αυτής της αξίας θα έχει καλύτερα ρεύματα (τροφοδοσία) και πιο καλά στοιχεία/χαρακτήρα-παραμόρφωση.
Θα αξιοποιήσεις τα ηχεία σου καλύτερα με λίγα λόγια.

Όπως σωστά είπες υπάρχει και η προενίσχυση η οποία παίζει και αυτή σπουδαίο ρόλο. Ας πούμε ότι είναι η μισή αξία ενός ολοκληρωμένου ενισχυτή για να μην μπλέξουμε σε άλλη συζήτηση.

+++
Η σύνδεση ΑV-Δικάναλου σε χρήση passthrough γίνεται με την ένωση της εξόδου προενίσχυσης του ΑV στο passthrough του δικάναλου ενισχυτή (main in - direct - AV - pre in ή όπως αλλιώς το ονομάζει κάθε εταιρεία). Ταυτόχρονα τα καλώδια των δύο front speakers κουμπώνουν μόνιμα στον δικάναλο, μιας και το τελικό του στάδιο είναι αυτό που βλέπουν πάντα τα front speakers.

Σε περίπτωση που κάνεις χρήση δύο ζευγών καλωδίων ηχείων μπορείς να πάρεις ένα δικάναλο χωρίς passthrough (ειδικά σε μτχ μπορείς να βρεις πολύ σοβαρούς δικάναλους στα λεφτά που διαθέτεις).
Με λίγα λόγια έχεις δύο ανεξάρτητους ενισχυτές.
Σε ΗΤ λειτουργία χρησιμοποιείς το ζευγος καλωδίων που είναι μόνιμα κουμπωμένο στον ΑV (με τα τελικά στάδιά του), ενώ σε ακρόαση μουσικής το άλλο ζεύγος που είναι κουμπωμένο μόνιμα στον δικάναλο.
Όπως καταλαβαίνεις το ένα απο τα δύο ζεύγη θα είναι στον "αέρα" μονίμως. Σε περίπτωση που ξεχαστείς και ανοίξεις τον ενισχυτή που δεν έχει κουμπωμένα καλώδια και αυτά ακουμπήσουν... κανείς δεν μπορεί να φέρει την ευθύνη.
Ακόμα και αν το έκανα, δεν θα το συνιστούσα σε άλλον.
 

johnpantazo

New member
10 March 2009
83
Όντως έχεις δίκαιο για τα δύο διαφορετικά ζεύγη καλωδίων. Επίσης αντί να είναι στον αέρα ένα εκ των δύο ζεύγων καλωδίων μπορούν να είναι μόνιμα συνδεμένα και στα ηχεία. Αν είναι κλειστός ο ένας από τους δύο τα ηχεία θα παίζουν κανονικά από τον ανοιχτό και αντίστοιχα μιας και δεν περνάει φορτίο και από τους 2 ενισχυτές και από τα 2 ζεύγη δηλαδή. Όμως αν είναι και οι 2 ανοιχτοί υπάρχει θέμα! Τα κάψαμε!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να μη την πατήσεις κάποια στιγμή! Άρα γι' αυτό βγήκαν και τα pass through και τα σετ προ-τελικών.
Απ' ότι κατάλαβα Dalanik είσαι υπέρ του τελικού και όχι του ολοκληρωμένου; Στο μυαλό μου φαντάζει και εμένα καλύτερο ως αποτέλεσμα.
Δυστυχώς λόγω του τόπου διαμονής δεν υπάρχει η δυνατότητα για ακροάσεις και δοκιμές.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Είμαι υπέρ του ολοκληρωμένου με passthrough, ξεκάθαρα. Aυτό έκανα και σπιτι μου, δεν το λέω θεωρητικά.

Απο την άλλη η δική μου προτεραιότητα είναι ο δικάναλος, οπότε αυτό πρέπει να το εκτιμήσεις μόνος σου.
Μόνο με δοκιμές λοιπόν, δεν βλέπω άλλο τρόπο.
 

johnpantazo

New member
10 March 2009
83
Όντως μόνο με δοκιμές, συμφωνώ κι εγώ. Όταν μιλάς για ολοκληρωμένο όμως που έχεις θέσει ως προτεραιότητα, σε ποιες κατηγορίες τιμών αναφέρεσαι; Γιατί αν μιλάς για επίπεδα τιμών ενός ολοκληρωμένου επιπέδου Musical Fidelity M6 για παράδειγμα και εγώ αυτό θα προτιμούσα. Δηλαδή μιλάμε για επίπεδα των 2000 - 2500 ευρώ. Αν όμως μιλάμε για επίπεδα τιμών του αντίστοιχου Musical Fidelity M3 ίσως και να σε τρώγανε οι σκέψεις σε πρώτη φάση αλλά και οι τύψεις ίσως σε επόμενη... Θέλω να σου πως ότι στην πρώτη περίπτωση έχεις ένα ολοκληρωμένο με εξαιρετικά στάδια προ και τελικής ενίσχυσης. Στην δεύτερη όμως έχουμε να κάνουμε μ' έναν καλό ολοκληρωμένο χαμηλομεσαίας κατηγορίας που ίσως τα στάδια προενίσχυσης να είναι εφάμιλλα μ' αυτά ενός καλού AV.
Όπως και να 'χει πάντως, όπως και καταλήξαμε, όντως μόνο με δοκιμές μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα και μη ξεχνάμε ότι πάντα μιλάμε για την υποκειμενική ικανοποίηση μιας εκ των αισθήσεών μας.
 

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Ο Μ3 είναι μάλλον της εισαγωγικής κατηγορίας των ολοκληρωμένων με passthrough, η οποία ξεκινά εκεί κάπου γύρω στο χιλιάρικο και φτάνει περίπου μέχρι το διχίλιαρο (είπαμε μας πατάνε εκεί που πονάμε...).
Η τροφοδοσία τους όμως και γενικότερα σαν εισαγωγικοί ενισχυτές σε δικάναλο πρόγραμμα είναι υπέρτεροι των ΑV αρκετά υψηλότερης κατηγορίας τιμής.

Φυσικά η επιλογή δεν γίνεται κλίνοντας τα μάτια και διαλέγοντας στην τύχη. Πρέπει να ακολουθηθεί η βασική μεθοδολογία κοιτώντας πρώτα τα τεχνικά στοιχεία (ματσάρισμα με ηχεία και ο συνδυασμός με το χώρο) και στη συνέχεια ακροάσεις για την επιλογή αυτού που είναι πιο κοντά στα γούστα μας. Το τελευταίο δυστυχώς απαιτεί ακροάσεις και δοκιμές.

Αν δεν έχεις ήδη ακούσει και "ερωτευτεί" τους ΜF, κάνε μια έρευνα αγοράς και σε μτχ ή demo καταστημάτων. Με υπομονή και δοκιμές ίσως βγάλεις λαγό από το καπέλο!
Αλλά καλύτερα αυτή η συζήτηση να γίνει όταν έρθει η ώρα - αποφασίσεις την αναβάθμιση - στη κατηγορία του δικάναλου. Υπάρχουν ήδη σχετικά νήματα που μπορείς να ενημερωθείς για τις επιλογές αλλά και σε τεχνικό επίπεδο.
 

johnpantazo

New member
10 March 2009
83
Η αλήθεια είναι ότι δεν τον έχω ακούσει ούτε τον Μ3 ούτε τον Μ6. Από αυτά που διαβάζω μόνο. Έτσι κι αλλιώς δεν φτάνω οικονομικά τον Μ6 άρα μιλάμε για τον Μ3. Επίσης με πολύ καλό μάτι βλέπω Exposure 2010S2 - Atoll ΙΝ 100SE ή Atoll AM 100 SE αν πάω σε τελικό. Σίγουρα δεν πάω σε Naim γιατί τα θεωρώ πολύ ιδιότροπα μηχανήματα τα οποία όμως αν σου κάτσουν είναι καταπληκτικά. Άσε που θα με τρώει μετά με τα τροφοδοτικά. Τέλος αν μου κάτσει κάτι σε Caspian Μ1 - Μ2 ή Destiny 2. Διαβάζω και για άλλα διάφορα αλλά μάλλον περιμένω την κατάλληλη στιγμή.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
και μια χαζή ερώτηση τώρα... Σε σχετική έρευνα που κάνω τώρα τελευταία για προενισχυτή με ht passthrough, έχω προσέξει ότι οι περισσότεροι (μάλλον όλοι βασικα) αυτό που "προσφέρουν" στη σχετική λειτουργία είναι να ορίζουν το unity gain σε 0. Χωρίς να πολυκαταλαβαίνω τι ακριβώς σημαίνει αυτό, έχω την εντύπωση ότι στην ουσία απλά κλειδώνουν την ένταση του προενισχυτή σε μια συγκεκριμένη τιμή. Δηλαδή δεν είναι ότι γίνεται προσπέραση των σταδίων προενίσχυσης. Έχω καταλάβει καλά?
Αν αυτό είναι το θέμα, τελικά ποιά είναι η ουσιώδης διαφορά ή ποιό το πιθανό πρόβλημα που προκύπτει αν απλά χρησιμοποιηθεί μια απλή είσοδος (έστω aux) ειδικά σε μηχανήματα που έχουν ηλεκτρονική ένδειξη θέσης ποτενσιομέτρου και άρα ακρίβεια ρύθμισης, χρησιμοποιώντας μια στάθμη αναφοράς (λόγου χάρη 50) και μετά απλά ισοσταθμίζεται ο AVR και όταν είναι να δούμε ταινία πηγαίνουμε στη σχετική είσοδο και ορίζουμε την ένταση στην τιμή αναφοράς που χρησιμοποιήσαμε κατά την ισοστάθμιση?
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,695
Αθήνα
Είναι βέβαιο για τον BP26; Γιατί π.χ. στον BP16/BP17 ισχύει όντως:

BYPASS MODE
BYPASS mode (also referred to as Pass Through mode)
sets the pre-amp gain to 1 (unity gain) and locks out the
volume & balance controls for any single analog audio
source. For example, if the Front Left and Front Right outputs
of a home theater surround sound processer were
connected to the TV input of the BP17, and then BYPASS
was engaged then wherever TV input is selected the volume
and balance controls would be locked at unity gain. If
other inputs were subsequently selected, volume and balance
controls return to normal operation for those other
input sources. Only the TV inputs would be locked at unity
gain. BYPASS mode, therefore, can only be assigned to
one input at a time, but that input can be any one of the
analog audio inputs. BYPASS mode can only be set (or
reset) by sending the 3 digit code “245” to the BP17 either
from the handheld IR remote control or via the RS-232
serial data input. See “Sending Codes to the BP17 via the
IR Handheld Remote Control” & “Wired RS-232 Remote
Control”. To reassign BYPASS mode to a different input
source simply select the desired input and re-send the
“245” code to the BP17. To turn the deactivate BYPASS
mode, select the current BYPASS input and then send
the “245” code to the BP17. The “245” toggles BYPASS
mode on and off.

Στον BP26, δεν λέει τίποτε τέτοιο.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Ερώτηση απο πλευράς μου:
Thank you for the fast reply. If i set up the bp 26 in a particular gain set from the volume knob, then use a spare input to connect my arv preouts and run autocalibration and then use that input with the volume knob set on that particular gain set would that work fine with adjusting the volume from the avrs remote while watcihng movies? Could that cause any kind of damage on the equipment?

Thanks again :)



Απάντηση:
Hi Thanos,

Yes, that would work perfectly well. Since the volume control is smooth on the BP26, perhaps a thin strip of tape on the dress panel would be necessary to get to the same level each time. No, I cannot foresee any damage being caused this way. Thanks again.

Best regards,

Gary Dayton

Product Specialist


Bryston Ltd.

677 Neal Drive

Peterborough, ON Canada K9J 6X7


Direct: 859-982-9855

Factory: 705-742-5325 ext. 307
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,695
Αθήνα
Ε, πόσα Volt να βγάζει από το pre-out ο AVR? Να φτάνει το άσσο; Δύσκολο. Άμα ήταν κανένας μίκτης, τότε όντως θα υπήρχε πρόβλημα. Τώρα το μόνο που έχεις να προσέξεις είναι να έχεις σταθερό το Volume του προενισχυτή σε ένα σημείο. Χάνεις βέβαια την ευκολία του Unity gain από διαφορετικές πηγές, αλλά μικρή σημασία έχει.
 

schubert

AVClub Enthusiast
21 August 2009
914
Θεσσαλία
Απάντηση: Re: 2κάναλοι με HT passthrough

Όντως έχεις δίκαιο για τα δύο διαφορετικά ζεύγη καλωδίων. Επίσης αντί να είναι στον αέρα ένα εκ των δύο ζεύγων καλωδίων μπορούν να είναι μόνιμα συνδεμένα και στα ηχεία. Αν είναι κλειστός ο ένας από τους δύο τα ηχεία θα παίζουν κανονικά από τον ανοιχτό και αντίστοιχα μιας και δεν περνάει φορτίο και από τους 2 ενισχυτές και από τα 2 ζεύγη δηλαδή. Όμως αν είναι και οι 2 ανοιχτοί υπάρχει θέμα! Τα κάψαμε!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να μη την πατήσεις κάποια στιγμή! Άρα γι' αυτό βγήκαν και τα pass through και τα σετ προ-τελικών.
Απ' ότι κατάλαβα Dalanik είσαι υπέρ του τελικού και όχι του ολοκληρωμένου; Στο μυαλό μου φαντάζει και εμένα καλύτερο ως αποτέλεσμα.
Δυστυχώς λόγω του τόπου διαμονής δεν υπάρχει η δυνατότητα για ακροάσεις και δοκιμές.

Υπάρχει μηχανηματάκι με το οποίο μπορούν να συνδεθούν δύο ενισχυτές με το ίδιο ζεύγος καλωδίων και επιλέγει κανείς με κουμπί κάθε φορά τον ενισχυτή που θέλει να χρησιμοποιήσει, χωρίς κίνδυνο ζημιάς. Έχω τέτοιο μηχανηματάκι. Δεν ξέρω όμως αν παρανόησα τη συζήτηση.