Αγγελίες... η συνέχεια

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
:idea:

Λοιπόν το βρήκα.... Υπάρχει τρόπος να προστατευτούμε από οποιονδήποτε πάει να πουλήσει κάτι κλεμένο ή από κάποιον που το έχει αγοράσει από το forum και προσπαθεί να το ξαναπουλήσει για να βγάλει κέρδος κτλ.

Θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό, οποιοσδήποτε βγάζει κάτι για πώληση, να δημοσιεύει και τον σειριακό αριθμό του μηχανίματός του.

Για σκεφτήτε το.... Είναι πολύ καλό....

Αφενώς αν έχει δηλωθεί ως κλεμένο θα μπορεί να το ανακαλύψει ο καθ' ένας και αφετέρου θα μπορεί ο καθ' ένας με ένα απλό search να βρει αν αυτό το μηχάνημα έχει ξαναπουληθεί μέσω του forum και πόσο έχει πουληθεί. Επίσης, με ένα απλό e-mail στην μητρική εταιρεία θα μπορεί να βρεί όποιος θέλει, πόσο παλιό είναι στην πραγματικότητα αυτό που θέλει να αγοράσει, αν έχει βγάλει ποτέ λειτουργικά προβλήματα, τι προβλήματα ήταν αυτά κτλ κτλ κτλ κτλ. Ατελείωτες πληροφορίες στην διάθεση του κάθε ενδιαφερομένου, η δουλιά των διαχειριστών πολύ λιγότερη και ένα forum που προστατεύει τους χρήστες του!

Αλλά θα πρέπει ο σειριακός αριθμός να δηλώνεται όπως είναι, χωρίς κενά, για να είναι εύκολο το search. Αλλιώς δεν θα δουλέψει.

Τι λέτε?
 
Last edited:

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Αρνητικό...

Θα χάσει η μάνα το παιδί, και επίσης δεν είμαστε φόρουμ αγγελιών........

Η πραγματικότητα είναι ότι αγγελίες υπάρχουν. Εφ' λοιπόν υπάρχουν, γιατί να μην υπάρχουν και να λειτουργούν σωστά για όλους. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος αφ´ενός για να προστατευτούν οι χρήστες, να διασφαλιστεί το forum (η διοίκησή του) και αφ' εταίρου οι διαχειριστές να μην σπαταλάνε ατελείωτες ώρες τσεκάροντας αγγελίες. Ο σειριακός αριθμός είναι ο καλύτερος τρόπος.

Αυτός είναι ένας αριθμός, ο οποίος θα μπαίνει στην αγγελία και θα είναι στην ευχέρια του καθ' ενός να τον χρησιμοποιήσει αν θέλει και όπως θέλει (εκτός forum). Οπότε δεν καταλαβαίνω, για ποιό λόγο θα χάσει η μάνα το παιδί. Απλά μαζί με τα άλλα θα μπαίνει και ένας αριθμός. Πολύ απλό μου ακούγεται.

Τέλοσπάντων, εγω το είπα και εσείς κάντε ότι θέλετε. Δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.
 
Last edited:

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Παραειναι εξειδικευμενο κατα τη γνωμη μου , και υπαρχουν καποιες ψιλολεπτομερειες .

Πχ δεν εχουν ολα τα προιοντα σειριακο αριθμο (θα μου πεις οσα εχουν ) ,τι γινεται αν ειναι στοκ μαγαζιου, τι γινεται αν ειναι δευτερο , τριτο χερι κλπ (δεν σημαινει απαραιτητα οτι αυτος που το πουλαει το κανει για να βγαλει κερδος ).

Και να πω την αληθεια δεν ξερω ποσο χρησιμο θα ειναι για τα μελη.Οταν χτυπας μια αγγελια λιγο δυσκολο το κοβω να στειλεις και να περιμενεις εμαιλ στην μαμα εταιρεια με πληροφοριες για το προιον.

Βεβαια δεν το εχω κανει και ισως να μην ειναι τοσο χρονοβορο οσο το φανταζομαι, πιθανοτατα να εχουν οι εταιρειες και καποια φορμα οπου με την συμπληρωση του σειριακου να εχεις αμεσα πληροφοριες (αληθεια ξερει κανεις ? ).

Δεν λεω οτι ειναι κακο , απλως διατυπωσα καποιες πολυ γρηγορες σκεψεις..
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Είπαμε. Θα είναι υποχρεωτικό να μπεί ο σειριακός αριθμός και όποιος θέλει τον χρησιμοποιεί. Είναι στην διακριτική ευχέρια του καθ´ενός, να προστατέψει τον εαυτό του. Δεν καταλαβαίνω τι είναι το δύσκολο. Όπου υπάρχει φυσικά σειριακός αριθμός. Αλλά υπάρχει σχεδόν σε όλα τα προϊόντα.

Γιατί αν είναι σε στοκ μαγαζιού, πειράζει να δώσει ο έμπορος τον σειριακό αριθμό? Ή μήπως αυτούς τους εμπιστευόμαστε τυφλά και δεν χρειάζεται?

Οι περισσότερες ξένες εταιρείες (οι σοβαρές τουλάχιστον) απαντάνε μέσα σε 24 ώρες και έχουν στο server τους όλες τις πληροφορίες για κάθε μηχάνιμα που κατασκευάζουν.
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Στέλνεις το serial number στο e-mail του customer support και τους λες. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω αυτό το μηχάνιμα. Πόσον ετών είναι? Γνωρίζεται αν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα ποτέ? Το έχετε κατασκευάσει εσείς ή είναι μαϊμού? Σας έχει δηλωθεί κλεμένο?

Ας το κάνει κάποιος με κάτι δικό του να δούμε αν δουλεύει...
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,107
Homeless
Ο καθενας μπορει να γραψει ενα ψεύτικο ή τυχαιο σειριακό αριθμο αυτο δεν ειναι λύση
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Ναι σίγουρα. Αν εσύ αποφάσιζες να αγοράσεις κάτι και ξαφνικά πριν δώσεις τα λεφτάκια σου ανακάλυπτες ότι ο πωλητής σου είχε πει ψέματα θα το αγόραζες? Και μάλιστα για κάτι τόσο σημαντικό?

I do not think so.... Αν κάποιος θέλει να πει ψέματα πρόβλημά του. Στο 99% των περιπτώσεων δε θα πουλήσει αυτό που θέλει... As simple as that...
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,107
Homeless
btw για μηχανηματα που ειναι παραεισαγωγη ή ακομα και για μηχανηματα που αγοραστικαν απο εξωτερικο e-bay κλπ μπορει η ελληνική αντιπροσωπεία να σου δωσει στοιχειά? Ειναι και αυτο ενα σεναριο πωλησης.
 

Ge0rge

AVClub Addicted Member
17 April 2007
2,454
Γιατί όχι. Ότι θα έκανες κι εσύ, θα κάνει και η αντιπρωσοπία. Θα στείλει e-mail στη μαμα εταιρεία. Μόνο που ο αντιπρόσωπος ξέρει με ποιόν θα επικοινωνήσει και μπορεί να είναι ποιό εύκολο γι' αυτόν να βρει περισσότερα στοιχεία.

Δεν υπάρχει ο όρος παραεισαγωγή για την Ευρωπαϊκή Ένωση όμως, πρώτων διότι δεν υπάρχουν σύνορα και επομένως υπάρχει ελεύθερη διακίνηση των προϊόντων και των υπηρεσιών και δεύτερον γιατί δια νόμου της ΕΕ, δεν υπάρχουν αποκλειστικές αντιπροσωπίες, άσχετα αν κάποιες εταιρείες δεν πουλάνε τα προϊόντα τους σε περισσότερους από έναν αντιπρόσωπους σε μια χώρα/γεωγραφική περιοχή.
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
π.χ για μηχανήματα της DELL μπορείς σε αυτή την σελίδα να βάλεις
το TAG NUMBER ( ειναι το serial number ) και να σου παρουσιάσει
την σύνθεση που πουλήθηκε το μηχάνημα καθώς και τα χαρακτηριστικά του...
το αντίστοιχο υπάρχει και για άλλες εταιρείες ..
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Σε περιπτωση που θα ειναι δευτερο + χερι θα πρεπει ο πωλητης να γραφει και το ιστορικο (δηλαδη θα πρεπει να στειλει αυτος εμαιλ , να ψαξει κλπ και να το παραθεσει ) η θα φθανει μονο η παραθεση σειριακου ?
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Ge0rge, αυτό που προτείνεις δεν το έχω δει πουθενά, σε κανένα forum, να υλοποιείται – αν αυτό λέει από μόνο του κάτι!

Όπως και να έχει ο σειριακός δεν είναι αποδεικτικό ότι δεν έχει κλαπεί… και εύκολα πλαστογραφείται. Υπάρχουν και πολλές άλλες δυσκολίες και παρεξηγήσεις που μπορούν να γίνουν, να μπερδεύει κάποιος τα νούμερα, να είναι τρίτος ιδιοκτήτης… κ.ο.κ.

Γενικά δεν σε εμποδίζει τίποτε να ζητήσεις τον σειριακό από τον πωλητή εάν ενδιαφέρεσαι για μια αγγελία.
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
Ge0rge, αυτό που προτείνεις δεν το έχω δει πουθενά, σε κανένα forum, να υλοποιείται – αν αυτό λέει από μόνο του κάτι!

Όπως και να έχει ο σειριακός δεν είναι αποδεικτικό ότι δεν έχει κλαπεί… και εύκολα πλαστογραφείται. Υπάρχουν και πολλές άλλες δυσκολίες και παρεξηγήσεις που μπορούν να γίνουν, να μπερδεύει κάποιος τα νούμερα, να είναι τρίτος ιδιοκτήτης… κ.ο.κ.

Γενικά δεν σε εμποδίζει τίποτε να ζητήσεις τον σειριακό από τον πωλητή εάν ενδιαφέρεσαι για μια αγγελία.

Δεν είναι και τόσο εύκολο να πλαστογραφηθεί και αυτό
γιατί το S/N φαίνεται και μέσα στο BIOS και αυτό δεν μπορεί
να αλλάξει, μάλιστα όταν σε μηχάνημα που είναι σε εγγύηση και
παρουσιαστεί πρόβλημα στο motherboard όταν στο αλλάξουν
τότε βάζουν ξανά το ίδιο S/N που είχες και αυτή η έγγραφη
μπορεί να γίνει μόνο μια φορά.
τουλάχιστον σε DELL και HP
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Dell HP κ.ο.κ. έχουν καλή υποστήριξη σε S/N αλλά αυτό δεν ισχύει για όλα τα προϊόντα.
Και είπαμε ότι υπάρχουν και άλλα θέματα. Λ.χ. μπορεί κάποιος να βάλει αντί του σειριακού τον κωδικό του μοντέλου. Καμία φορά δεν είναι ξεκάθαρο ποιο είναι ποιο. Για αυτό είπα ότι εφόσον ενδιαφέρει μπορεί να ζητηθεί ο σειριακός από το μέλος που το έχει βάλει σε αγγελία. Αλλά γενικότερα δεν το βλέπω απαραίτητο για μια πώληση να γράφει κάποιος το σειριακό – ούτε ως το απόλυτο αποδεικτικό.