π.χ διαβαζω ρυθμισεις για τηλεορασεις : οπισθιος φωτισμος με μαξιμουν το 10 στο 5 δηλαδη την κανουμε καντηλι να αχνοφεγγει .....μπραβο ρε μεγαλε , οξυτητα στο 0 ...μεγαλη επιτυχια!!! Θερμοκρασια χρωματος θερμο2 ...... !
O οπισθιος φωτισμος δεν ανεβαζει μονο την φωτεινοτητα των πιξελ. Αναγκαστικα σου καταστρεφει και τη φωτεινοτητα μαυρο με ενα γκρι πεπλο, ενω θα κανει και πιο ορατα τυχον clouding, bleeding κλπ
Δεδομενου οτι προσπαθουμε να μην εχουμε αυτες τις παρενεργειες, ο οπισθιος φωτισμος πρεπει να ρυθμιστει εκει ακριβως οπου υστερα απο μετρησεις εχουμε την φωτεινοτητα που θελουμε αναλογως τις συνθηκες φωτισμου στον χωρο.
Αλλη τιμη θα βαλεις στον οπισθιο φωτισμο στο σκοταδι και αλλλη μερα μεσημερι.
Τιμη max στο 10 σε κατασταση movie mode με κλειστα τα φωτα, εχεις καταστρεψει τα χαμηλα ire στην εικονα.
Οξυτητα στο μηδεν. (ασφαλως) οταν το υλικο ειναι με καλη αναλυση και συμπιεση. Η οξυτητα θα βοηθησει μερικως οταν εχουμε ενα κακο αρχειο πληρωνοντας ομως το τιμημα αν το παρακανουμε που ειναι τα τεχνουργηματα. Βαλε την οξυτητα στο τερμα και δες υστερα πετρες, χαλικια, φυλλωματα δεντρων απο μακρινα πλανα, προσωπα κλπ Τεχνουργηματα με μπιμπικι κανουν παρτυ.
Ναι μεν, αλλα με προυποθεσεις.
θερμοκρασια χρωματος θερμο (?) Ισως δεν γνωριζεις οτι ακομη κι αν δεν καλιμπραρεις το rgb, μερικες φορες αναλογα την tv μια επιλογη σε mode θερμο ψυχρο κλπ μπορει να ειναι συνολικα πιο κοντα στις τιμες αναφορας και εξαρταται απο τη μαρκα μοντελο καθε φορα. Ουσιαστικα ομως αυτη η σκετη προρυθμιση δεν λεει απολυτως τιποτα εκτος κι αν out of the box η tv εκατσε τελεια.
Οποτε πρεπει να καλιμπραρεις για να παρεις σωστη εικονα και οταν καλιμπραρεις δεν εχει καμια σημασια αν το Mode γραφει θερμο ψυχρο ή αναποδο, αφου θα πειραξεις τις ρυθμισεις rgb.
Τωρα οσον αφορα τα ξεπλυμενα χρωματα, τι να γραψω. ? Αν αρεσκεσαι να βλεπεις ολες τις επιδερμιδες κοκκινες σαν ινδιανους ή να εχεις μονιμα αυτο το punch σε φωτεινοτητα και χρωματα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.
Σημερα ομως ηδη στο post processing ενας σκηνοθετης εχει αποφασισει πριν απο σενα αν θα δεις με κοκκο, αν θα εχεις ξεπλυμενα ή υπερκορεσμενα χρωματα και γενικοτερα εχει επεμβει στην εικονα ως τεχνη για να προσδωσει αισθητικα αυτο που θελει.
Εχοντας καλιμπραρισμενο ενα μεσο λοιπον εισαι παντα κοντα στην αναφορα και μπορεις να δεις καθε φορα τι θελουν να σου δειξουν.
Απλα τα νεοτερα χρονια επειδη τα πουσαρισμενα χρωματα και φωτεινοτητα κανουν κλικ στο ματι καποιοι πουσαρουν τα παντα στις ρυθμισεις τους, οπως αντιστοιχα και στον ηχο με τερμα μπασα τερμα πριμα.
Υπαρχει θεωρω συγκεκριμενη κατηγορια ανθρωπων που αρεσκονται σε αυτο και ξανα γυρναμε στα περι κολοκυθοπιτας. Αν ετσι τους αρεσει, ετσι ας βλεπουν.
Μιλω παντα για ταινιες και οχι μια εικονα λασπη απο τα τηλεοπτικα οπου λογω sd εχουμε χαλια χρωματα και αναλυση και προσπαθουμε να μαζεψουμε τα συμμαζευτα πουσαροντας τα ρυθμιστικα, εκει καλα κανουμε μιας και ο ρολος τους ειναι αυτος ακριβως. Να διορθωνουν καπως καποια πραγματα ΟΤΑΝ το υλικο πασχει.
Το να λες ομως οτι οι "γκουρου" σου καταστρεφουν την εικονα επειδη δεν την θελουν με φως ηλεκτροκολλησης και με οξυτητα που νομιζεις οτι ολα στην εικονα εβγαλαν σπυρια, σε βρισκω λιγο υπερβολικο.
Μια καλη τηλεοραση (αν εχει φουλ ρυθμιστικα) αν την ρυθμισεις σωστα θα εκπλαγεις ποσο καλυτερα παιζει, ειδικα εναν out of the box ειναι πολυ Off.
Δεν λατρευουν ολοι την artificial game εικονα, οταν μιλαμε παντα για ταινιες. Σε games, αθλητικα δρωμενα και ισως καποια ντοκυμαντερ εκει ναι, να πουσαρεις χρωματα και οξυτητες.
Δεν γινεται ομως αυριο να βαλεις μια ταινια οπου ο σκηνοθετης εβαλε επιτηδες κοκκο και οξυτητα και καμενα λευκα και πολυ φως στο καδρο, να εισαι ταυτοχρονα και εσυ πουσαρισμενος στα ρυθμιστικα. Το αποτελεσμα το φανταζεσαι.
Μην μπερδευεις λοιπον το "ετσι σου αρεσει"με το "ετσι πρεπει να παιζουν (κατ εσε)"
Κλεινω επαναλαμβανοντας....περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.