το M5G μου όπως ξέρουν οι φίλοι είναι αποσυναρμολογημένο εδώ και μήνες για να του κάνω τις τελευταίες αναβαθμίσεις..
υπάρχει η σχετική κουβέντα στο chat του 2κάναλου
παίδες, τι παρατηρείτε εδώ;; (εσύ AUDIOLYTIC , σιωπή.. :LOL:) Παει η ακιδα η κουρευτικε η ελιωσε
avclub.gr
η προσπάθεια για κλειστά ρουλεμάν (σε spare εξαρτήματα) δεν πάει καλά, αλλά συνεχίζω άλλες δουλειές που από καιρό είχα υπόψη μου..
μία από τις αλλαγές αφορά το κολάρο σύσφιξης των headshells στον βραχίονα.
αλλάζω το εργοστασιακό με άλλου ΟΕΜ κατασκευαστή (σε "ανταγωνιστικά ιαπωνικά" πικάπ) το οποίο είναι καλύτερο για 2 λόγους..
1) οι υποδοχές στα πινς της ένωσης headshell / κολάρου βραχίονα..
κοιτάξτε ένα δείγμα Technics αριστερά και δίπλα του στα δεξιά το ΟΕΜ :
προσέξτε το σχήμα των υποδοχών..
στο Technics είναι επίπεδες.. στο ΟΕΜ είναι "μπομπέ"
πως είναι τα αντίστοιχα πινς σε όλα τα headshells ;;;
έτσι :
ποιά ένωση εξασφαλίζει καλύτερη επαφή;;
πάμε στον 2ο λόγο της συγκεκριμένης αλλαγής..
όταν το κολάρο στα Technics είναι "ελεύθερο" χωρίς κουμπωμένο headshell πάνω του, τα μέσα πινς πάνω στα οποία είναι κολλημένη η καλωδίωση του βραχίονα, είναι έτσι :
όταν κουμπώσουμε headshell , τα πινς μετακινούνται προς τα μέσα αφού τα "σπρώχνουν" τα αντίστοιχα ελατήρια :
αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να "ταλαιπωρείται" η καλωδίωση.
ΟΧΙ ή καλωδίωση του εργοστασίου που έχει pvc isolation.. αλλά οι "ευγενείς" καλωδιώσεις με isolation από βαμβάκι και μετάξι.
δεν ξέρω το teflon τι κάνει , δεν το έχω δοκιμάσει..
πάντως μια φορά μου κόπηκε καλώδιο στην Litz silk στην ένωση με τα πινς και ταλαιπωρήθηκα για να την επιδιορθώσω.. φυσικά εφάρμοσα "κόλπο" για να μην ξαναγίνει...
το κολάρο του ΟΕΜ δεν έχει ανάγκη από "κόλπα"... τα πινς στην ένωση με την καλωδίωση είναι σταθερά λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας κατασκευής και λειτουργίας των ελατηρίων εσωτερικά.
ελεύθερο το κολάρο, :
"κλειδωμένο" με headshell :