Αναζητώ τεχνικό εκτυπωτών-πολυμηχανημάτων, αξιόπιστο και φτηνό. Υπάρχει;

MoDis

Supreme Member
20 June 2006
3,660
στον κοσμο μου...
οι εκτυπωτές είναι το υπ αριθ 1 καταναλωτικό αγαθό που έχει προγραμματιστεί από τον κατασκευαστή να μη λειτουργεί μετά από 1.5-2 χρόνια.
Ιδίως οι inkjet.
Στα τελευταία 10 χρόνια έχω πετάξει 7 τέτοιους.
Το τι μας αρέσει και το τί ηθικά βλέπουμε ως σωστό δεν έχει καμία σχέση με αυτά που θέλουν οι εταιρείες.

Εδω χαλανε κατι τερατα στη δουλεια 50πλασιας αξιας , αυτα δε θα χαλασουν ..?
Είναι ψευδαισθηση να νομιζουμε οτι ενα μηχανακι 50Ε θα μας βγαλει μια ζωη ..

Η ανακυκλωση .. ναι ειναι αστειο εδω στην Ελλαδα , αλλα όχι ομως εξω

και ορισμενες ερωτησεις προς τερψην της κουβεντας
Αν σας ζηταγαν σε ενα προιον 50Ε , ενα ποσο αλλων xxx E , για εγγυηση αλλων 2 ετων για κατευθειαν αλλαγη του προιοντος με νεο
(μου εχει τυχει ως τωρα σε πιστολακι μαλλιων , multi μιξερ , mini hi-fi , 2 φωτ. μηχανες , τηλεόραση) , θα τα δίνατε ? θα σας ενοιαζε τι θα εκανε το πολυκαταστημα τα χαλασμενα προιόντα ?

Επισης στη σελιδα του κατασκευαστη αναφερονται αυτά

Duty cycle (monthly, A4)
Up to 1000 pages
(Duty cycle is defined as the maximum number of pages per month of imaged output.
This value provides a comparison of product robustness in relation to other HP LaserJet or HP Color LaserJet devices,
and enables appropriate deployment of printers and MFPs to satisfy the demands of connected individuals or groups.)


Recommended monthly page volume
300 to 400 !!!!!!!
(HP recommends that the number of printed pages per month be within the stated range for optimum device performance,
based on factors including supplies replacement)

τι σημαίνουν ? ποιος ξέρει .. ίσως να σημαίνει οτί για την αξία του προίοντος 10 σελίδες την ημέρα και πολύ του είναι ...
 
Κάποια σχόλια ακόμα...

Εννοείται Παναγιώτη ότι έτσι είναι. Θέλει και ρώτημα;
Μας αρέσει δεν μας αρέσει η πολιτική των εταιρειών τις τελευταίες δεκαετίες είναι ότι ΠΡΕΠΕΙ να χαλάνε τα πράγματα. Τα πάντα. Από εκτυπωτή μέχρι αυτοκίνητο.
Οι εταιρείες που πήγαν να το παίξουν quality, είτε εξαγοράστηκαν είτε έκλεισαν.
Τι μπορούμε να κάνουμε; Απολύτως τίποτα.
Μάλλον αυτό που κάνουν οι ξένοι που έχουν την οικονομική δυνατότητα: εγγύηση + επέκταση εγγύησης . Μόλις τελειώσουν τα 3-5 χρόνια πάνε γι άλλα.
Εμείς που δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε (οικονομικά) αναγκαστικά την πατάμε.

Τάσο, καλησπέρα. Σ' ευχαριστώ για την παρέμβαση. Είπα να μην επεκτείνω την κουβέντα σε θέματα γενικότερα, που θα ξεφύγουν από τα όρια του νήματος, αλλά εκ των πραγμάτων, από τη στιγμή που αυτή (η κουβέντα) άρχισε να περπατάει πάνω σε αυτά, υποχρεωτικά ακολούθησα και θα μείνω κι εγώ στο μονοπάτι.

Λοιπόν, επειδή τα θέματα περιβάλλον, κατανάλωση και καταναλωτισμός, συνδυαζόμενα με τον προσωπικό και τον ευρύτερο κοινωνικό και οικονομικό περίγυρο είναι εξόχως κοινωνικά και πολιτικά, θα προσπαθήσω να απαντήσω στο βασικό ερώτημα: "Τι μπορούμε να κάνουμε".

Η άποψή μου είναι ότι οι περιπτώσεις σαν αυτή που συζητάμε δεν είναι ξεκομμένες και άσχετες με το ευρύτερο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό σύστημα. Το οποίο έχει όνομα και ταυτότητα: Καπιταλισμό το λένε.
Υπέρτατος νόμος, κάτω από τον οποίο υποτάσσονται τα πάντα, είναι ο νόμος του κέρδους. Με κάθε κόστος - ανθρώπινο, εννοώ. Αυτό που μπορεί να κάνει ο καθένας μας, είναι να βγει από το καβούκι του που τον απομονώνει από το υπόλοιπο κοινωνικό περιβάλλον και να μάθει να διεκδικεί το δίκιο του, όχι ατομικά, αλλά συλλογικά. Πράξη που απεχθάνεται και μισεί θανάσιμα το σύστημα.

Και όλα τα άλλα έρχονται μετά.

Συμφωνώ με τα παραπάνω και ειδικά με την προσέγγιση του Παναγιώτη.
Κάτι άλλο που μπορούμε να κάνουμε είναι να χαλιναγωγούμε (όσο είναι εφικτό) την καταναλωτική μανία που μας καταλαμβάνει και μας οδηγεί συχνά σε (άσκοπες) αγορές και αναβαθμίσεις προϊόντων χωρίς να ικανοποιείται πάντα κάποια ουσιαστική ανάγκη.

Συμφωνώ απολύτως και με αυτό. Αυτή η λογική δεν είναι σε δυσαρμονία με αυτό που γράφω παραπάνω, αντίθετα το συμπληρώνει και βαδίζει παράλληλα με αυτό.

οι εκτυπωτές είναι το υπ αριθ 1 καταναλωτικό αγαθό που έχει προγραμματιστεί από τον κατασκευαστή να μη λειτουργεί μετά από 1.5-2 χρόνια.
Ιδίως οι inkjet.
Στα τελευταία 10 χρόνια έχω πετάξει 7 τέτοιους.
Το τι μας αρέσει και το τί ηθικά βλέπουμε ως σωστό δεν έχει καμία σχέση με αυτά που θέλουν οι εταιρείες.
Δεν διαφωνώ με την τελευταία σου πρόταση. Και δεν είναι θέμα προσωπικών προτιμήσεων και αρέσκειας. Αντίθετα, είναι και παραείναι θέμα (κοινωνικής) ηθικής. Όχι επειδή το βλέπουμε εμείς οι ολίγοι έτσι, αλλά επειδή με τον ίδιο τρόπο το αντιλαμβάνεται και ο κοινός άνθρωπος, αυτό που λέμε "κοινός νους".

Επομένως, πάμε σε αυτά που έγραψα παραπάνω, στην απάντηση στον Τάσο.

Εδώ χαλάνε κάτι τέρατα στη δουλειά 50πλασιας αξίας, αυτά δε θα χαλάσουν..?
Είναι ψευδαίσθηση να νομίζουμε ότι ένα μηχανάκι 50Ε θα μας βγάλει μια ζωή..

Η ανακύκλωση .. ναι είναι αστείο εδώ στην Ελλάδα , αλλά όχι όμως έξω

και ορισμένες ερωτήσεις προς τέρψιν της κουβέντας
Αν σας ζήταγαν σε ένα προϊόν 50Ε , ένα ποσό άλλων xxxE, για εγγύηση άλλων 2 ετών για κατευθείαν αλλαγή του προϊόντος με νέο
(μου έχει τύχει ως τώρα σε πιστολάκι μαλλιών, multi μιξερ, mini hi-fi, 2 φωτ. μηχανες , τηλεόραση), θα τα δίνατε ? θα σας ενοιαζε τι θα εκανε το πολυκαταστημα τα χαλασμενα προιόντα ?

Επισης στη σελιδα του κατασκευαστη αναφερονται αυτά

Duty cycle (monthly, A4)
Up to 1000 pages
(Duty cycle is defined as the maximum number of pages per month of imaged output.
This value provides a comparison of product robustness in relation to other HP LaserJet or HP Color LaserJet devices,
and enables appropriate deployment of printers and MFPs to satisfy the demands of connected individuals or groups.)


Recommended monthly page volume
300 to 400 !!!!!!!
(HP recommends that the number of printed pages per month be within the stated range for optimum device performance,
based on factors including supplies replacement)

τι σημαίνουν ? ποιος ξέρει .. ίσως να σημαίνει οτί για την αξία του προίοντος 10 σελίδες την ημέρα και πολύ του είναι ...
Στο πρώτο σου ερώτημα (προς τέρψιν της κουβέντας), η απάντησή μου είναι σαφώς ΟΧΙ. Αν μου ζητούσαν 100Ε για ένα προϊόν αξίας 50Ε, όχι, δεν θα τα έδινα. Αν μου ζητούσαν 20, ίσως. Αλλά μέχρις εκεί. Θεωρώ εκ προοιμίου υποχρέωση αυτού που φτιάχνει κάτι, να το φτιάχνει σωστά, ώστε να αντέχει στο χρόνο. Και για αυτή του την ιδιότητα, δεν διατίθεμαι να πληρώσω σέντσι παραπάνω.

Αν τώρα έλθει ο "Χ" κατασκευαστής και πει στον "Ψ" καταναλωτή ότι "Να, αυτό το φτιάχνω να αντέχει στο χρόνο, αλλά μη μου ζητάς να αντέχει επ' άπειρον. Αν θέλεις να αντέξει κι άλλο, σου υπόσχομαι να στο φτιάξω, αλλά κάτι τέτοιο έχει ένα εύλογο κόστος", θα το καταλάβαινα.

Υπερβολές όμως της τάξης των xxxE σε αντικείμενο αξίας xxE, είναι απορριπτέες εξαρχής.

Να δώσω ένα παράδειγμα που πλησιάζει κάπως αυτή τη λογική, χωρίς να την φτάνει βέβαια. Ο εκτυπωτής που αναγκάστηκα να πάρω πριν επισκευαστεί ο εν λόγω του νήματος, είναι ένας Xerox Phaser 6020. Μου στοίχισε 159 E. Η Xerox τον έχει εντάξει σε ένα πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης μέχρι και 5 χρόνια. Το ονομάζει "δωρεάν", αλλά βέβαια δεν είναι τέτοιο. Προκειμένου να το αποκτήσει ο χρήστης, τον υποχρεώνει να αγοράζει μια φορά το χρόνο ένα ολόκληρο σετ μελανιών (φυσίγγια), που σήμερα στοιχίζουν περίπου όσο ο εκτυπωτής (ή και παραπάνω, ανάλογα με το μαγαζί). Για κάθε σετ που αγοράζεται και καταχωρείται στο λογαριασμό του χρήστη στο site της Xerox, ο εκτυπωτής λαμβάνει αυτόματα έναν επιπλέον χρόνο εγγύησης.

Χωρίς με καμιά δύναμη να θέλω να υποστηρίξω ότι αυτή η επέκταση είναι φτηνή δεν θα την χαρακτήριζα όμως και υπερβολική. Σε τελευταία ανάλυση, αγοράζοντας ένα γνήσιο σετ μελανιών, διασφαλίζεις ότι δεν θα έχεις τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από τα "μαϊμού" ή αναγομωμένα μελάνια. Και μπορείς να σταθμίσεις το κόστος ανάλογα με τη χρήση. Αν λ.χ. ένα σετ μελάνια το χρόνο είναι υπερβολή, παίρνεις ένα, το κρατάς σφραγισμένο και εξασφαλίζεις ένα χρόνο επέκταση μόνο. Μετά, αφήνεις το θέμα να τρέξει μόνο του, "βλέποντας και κάνοντας". Αυτό το θεωρώ πιο τίμιο από το να πληρώσεις ίδια ή διπλάσια αξία μόνο και μόνο για επέκταση εγγύησης, χωρίς έστω κάποιο μικρό αντίκρισμα για τα χρήματα που πλήρωσες.

Τελειώνοντας, να ενημερώσω ότι μόλις πριν λίγη ώρα παρέλαβα τον επισκευασμένο 4515, με κόστος επισκευής 20Ε (25 ζήταγε, αλλά δεν του έκανα το χατίρι). Είχε σπάσει ένα μικρό κομμάτι πλαστικό από τον δεξιό μεντεσέ του καπακιού (που δεν φαινόταν) και είχε πέσει μέσα στα εντόσθιά του. Ο τεχνικός τον αποσυναρμολόγησε για να το βρει και παράλληλα αντικατέστησε τον σπασμένο μεντεσέ με νέο. Δεν ήταν λίγο το κόστος, αλλά δεν ήταν και παράλογο.

Καλό βράδυ.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
δεν είναι πάντα έτσι.
Οι περισσότεροι Inkjet εκτός από τα μελανάκια που αγοράζεις, έχουν και κρυφά μελάνια στην κεφαλή.
Και εκεί συνήθως είναι το πρόβλημα.
Όταν η κεφαλή πάει περίπατο, το κόστος δεν είναι απλά διπλάσιο.
Και η κεφαλή πηγαίνει με ένα συγκεκριμένο χρόνο.
Δεν το γλυτώνεις ποτέ.

Γενικά οι inkjet είναι κουμπαράς.
Οι laser κάπως καλύτερα.
Βρίσκεις μηχάνημα με μεγάλο κύκλο εργασίας και το αγοράζεις.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Απο τη μια τα χωνουμε στις εταιρίες για τα «αναλώσιμα» μηχανήματα και από την άλλη τα θελουμε όλα τσάμπα;

Ξεχνάμε δλδ ποσο φτηνά αγοράσαμε το μηχάνημα;

Γιατί, ναι, 50 Ευρώ είναι λίγα. Παλιότερα θα πληρώναμε πολλαπλάσια.

Αν ο ανταγωνισμός οδηγεί σε πολύ χαμηλές τιμές είναι λογικο να γίνονται συμβιβασμοί στην ποιότητα / αντοχή κλπ.

Και επίσης, θεωρώ ότι η ώρα (ώρες, μάλλον) που ασχολήθηκε κάποιος για την διαγνωση και επισκευή, κοστίζει πάνω απο 25 Ευρώ.

Από τη μια κρίνουμε αρνητικα (καλώς) τις πολιτικές εταιριών με εξευτελιστικούς μισθούς στην Ασία πχ και από την άλλη τι διαφορετικο κάνουμε όταν αρνούμαστε μια ήδη πολύ χαμηλή αμοιβή σαν την παραπάνω σε έναν συμπατριώτη μας;

Καλό είναι να βλέπουμε και τις 2 όψεις του νομίσματος, ε; 😉
 
Χρεώσεις...

....Και επίσης, θεωρώ ότι η ώρα (ώρες, μάλλον) που ασχολήθηκε κάποιος για την διαγνωση και επισκευή, κοστίζει πάνω από 25 Ευρώ...
Στα περισσότερα από όσα επισημαίνεις συμφωνώ.
Αλλά αυτό το "κοστίζει πάνω από 25 Ευρώ" από που προκύπτει, Σύριε;
Η απορία μου είναι ειλικρινής και δεν έχει καθόλου ίχνος αμφισβήτησης ή ειρωνείας.

(Πέραν βέβαια του γεγονότος ότι δεν του πήρε πάνω από 20 λεπτά να τον ανοίξει και να τον κλείσει. Μου το είπε ο ίδιος)
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Re: Χρεώσεις...

Στα περισσότερα από όσα επισημαίνεις συμφωνώ.
Αλλά αυτό το "κοστίζει πάνω από 25 Ευρώ" από που προκύπτει, Σύριε;
Η απορία μου είναι ειλικρινής και δεν έχει καθόλου ίχνος αμφισβήτησης ή ειρωνείας.

(Πέραν βέβαια του γεγονότος ότι δεν του πήρε πάνω από 20 λεπτά να τον ανοίξει και να τον κλείσει. Μου το είπε ο ίδιος)

Αν ασχολήθηκε μόνο 20 λεπτά, ΟΚ 😉
 
Χρεώσεις και αμοιβές...

Αν ασχολήθηκε μόνο 20 λεπτά, ΟΚ 
Καλό απόγευμα Σύριε, καλό απόγευμα σε όλους.

Ξέρω ότι αν ανοίξουμε κουβέντα για τέτοια θέματα αυτή θα τραβήξει μακριά, διότι υπάρχουν διαφορετικές γωνίες, από τις οποίες ο καθένας μας βλέπει τα πράγματα.
"Αρπάζοντας" την ευκαιρία λοιπόν, θα ήθελα να κάνω μια γενικότερη τοποθέτηση.

Γνωρίζω ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες που προσφέρουν τέτοιου είδους εξειδικευμένες υπηρεσίες, φροντίζουν να "κατοχυρώνουν" την αμοιβή τους σε ύψη σχετικά δυσανάλογα με αυτό που πράγματι μπορεί να ισχύει. Τρανά παραδείγματα, γνωστά στο ευρύ κοινό, είναι π.χ. οι διάφοροι υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, μπογιατζήδες, κλειδαράδες κλπ. κλπ. Για τους οποίους ο πολύς κόσμος αγανακτεί όταν τους πληρώνει, αλλά εξακολουθεί να ζητάει τη συνδρομή τους, αφού δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Θα μου πει κάποιος, αυτή είναι η αγορά και αυτοί οι νόμοι της, κι άμα θες κάνε κι αλλιώς.

Σωστά, αλλά για κάποιους σαν και μένα μερικές φορές αυτό είναι εξοργιστικό. Να δώσω κάποια παραδείγματα:

1) Η κόρη μου είναι Ειδική Παιδαγωγός και Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, ασχολείται δηλαδή με άτομα με Ειδικές Ανάγκες, παιδιά με δυσκολίες μάθησης, δυσλεκτικά, αυτιστικά κλπ. Αλλά και με ανθρώπους μεγάλης ηλικίας με ανάλογα προβλήματα. Η εν λόγω ειδικότητα έχει προκύψει μέσα από έναν πολύ μεγάλο όγκο βασικών και μεταπτυχιακών σπουδών, αλλά και μέσα από μια 10χρονη και βάλε εμπειρία εργασίας στον συγκεκριμένο τομέα. Σήμερα, προσπαθεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της, εργαζόμενη είτε σε κάποια (ιδιωτικά) ειδικά κέντρα είτε κατ' αποκλειστικότητα σε παιδιά που χρειάζονται ειδική αγωγή ή/και παράλληλη στήριξη στη σχολική τους ζωή. Και σκέφτομαι: Αν ο τεχνικός που θα ανοίξει το printer να το φτιάξει, χρεώνει 25 ευρώ την ώρα, πόσο πρέπει να ζητάει μια επιστήμονας σαν την κόρη μου; Ε, να σας πληροφορήσω ότι η αμοιβή της στα ειδικά κέντρα μετά βίας ξεπερνάει τα 12 ευρώ την ώρα, ενώ στην αποκλειστική παράλληλη στήριξη ενός και μόνο παιδιού, μετά βίας ξεπερνάει τα 15. Και από αυτά πρέπει να πληρώνει βέβαια την εφορία της και τα ασφαλιστικά της χρέη στον ΟΑΕΕ. Και τι μένει στο τέλος; Τα μισά η περίπου!

2) Άλλο παράδειγμα, δικό μου. Λόγω ειδικότητας, καλούμαι, όχι σήμερα ακριβώς, αλλά πριν λίγα χρόνια όταν ήμουν ακόμα εν ενεργεία, να προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως μισθωτός μηχανικός Ε.Ν. (Α' ή Β' ή Γ' - δεν έχει σημασία) πάνω σε ένα πλοίο, που ταξίδευε την υφήλιο, απομονωμένος από την οικογένειά μου και όλον τον κόσμο για μήνες και εργαζόμενος κάτω από απίστευτα σκληρές συνθήκες, που δεν χρειάζεται να τις περιγράψω εδώ (όποιος δεν έχει μπει σε μηχανοστάσιο πλοίου δεν μπορεί να καταλάβει για τι συνθήκες μιλάω). Και για εργασία, που δεν ήταν ακριβώς "χαμαλίκι" όπως ενδεχομένως να νομίζουν κάποιοι, αλλά τέτοια που απαιτεί εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις αρκούντως υψηλού επιπέδου, σίγουρα πολύ υψηλότερου από αυτές του τεχνικού που επισκευάζει έναν εκτυπωτή. Εάν λοιπόν, ο εν λόγω τεχνικός θέλει 25 ευρώ την ώρα, εμένα (και του κάθε "εμένα") πόσο πρέπει να μου δώσουν; Η απάντηση είναι ότι δεν παίρνω ούτε τα 3/4.

Έχοντας λοιπόν, κατά νου ΜΟΝΟ αυτά τα δύο παραδείγματα, όταν πάω τον εκτυπωτή στον "Χ" τεχνικό, πως ακριβώς πρέπει να συμπεριφερθώ, όταν θα μου πει ότι θέλει 25 ευρώ για 20 λεπτά ή ακόμα και για μια ώρα;
Και ακόμα, όταν η γυναίκα μου αναγκαστεί να καλέσει υδραυλικό να της βάλει λαστιχάκι στη βρύση που στάζει, επειδή εγώ λείπω, πως πρέπει να συμπεριφερθεί, όταν της ζητήσει το 20ρικο (κάποιοι ζητάνε και 30);

Αυτά ως προβληματισμό.

Καλό απόγευμα.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Ενδιαφέροντες προβληματισμοι.

Εν ταχει, θα πω τα εξης:

Διαφωνώ καταρχήν με γενικεύσεις περί κλειδαράδων κλπ. Δεν θεωρω τις αμοιβές του εξωπραγματικές (όχι, πλεον, τουλάχιστον).

Στο κατω κατω αν ηταν εξωπραγματικές θα γεμιζε το επαγγελμα και με αλλους και οι τιμές θα έπεφταν.

Εκτός αν ολοι αυτοί εχουν συνεννοηθεί και εχουν στήσει καρτελ :p

Προφανώς παρέχουν κάποιες υπηρεσίες που οι περισσότεροι από εμάς τις θεωρούμε πχ υποτιμητικές. Ε, τότε (αν πχ δεν θελουμε να αλλαξουμε ένα λαστιχάκι στη βρυση μονοι μας) θα τις πληρώσουμε σε αυτούς που θελουν / αντέχουν να τις κάνουν.

Καλώς ή κακώς επίσης, δεν πληρώνουμε μόνο γνώσεις σε μία υπηρεσία αλλά και το χρόνο που δαπανά κάποιος για να τις παρέχει. Και ο χρονος είναι χρημα.

Μη ξεχνας επισης ότι τα 25 Ευρω πχ μπορεί να σου φαινονται πολλά αλλά αν βγάλεις ΦΠΑ, εφορίες, ασφάλειες κλπ, θα γελάσεις με το τι μένει (αν δε βάλουμε και το κοστος μία εταιρίας για την οποία μπορεί να δουλεύει ο Χ τεχνικός, εκεί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα).

Τωρα, αν μιλαμε για μαύρα, εκεί το πράγμα πάει αλλού και η κουβέντα δεν τελειώνει εύκολα...

Αρα, το πρόβλημα αναγεται στο κράτος, τους φορους και τις εν γενει συνθήκες εργασίες (και εν γένει, οικονομίας) και όχι σε μεμονωμένα επαγγέλματα.

Από εκεί και πέρα το θεμα της σύγκρισης αμοιβών μεταξύ επαγγελματών, είναι πονεμένη ιστορία.

Προφανώς δλδ η κορη σου αμοιβεται χαμηλά. Αντικειμενικά όμως και όχι αναγκαστικά σε σύγκριση με έναν ηλεκτρολόγο.

Κι εμενα με εξογίζει πχ ότι το κάθε τσόλι στην TV ή ο κάθε πίθηκας που κλοτσάει ένα τόπι (ειδικά σε επίπεδα Ελληνικού πρωταθλήματος) βγάζει απειρώς περισσότερα από έναν σπουδαγμένο άνθρωπο.

Αλλά τι να κάνουμε; Κάποιος (η πλειοψηφία του κόσμου, μάλιστα) αξιολογεί την προσφορά τους υψηλότερα από αυτή της κόρης σου και τους πληρώνει (εμμέσως ή αμέσως) ανάλογα.

Λυπηρό μεν, πραγματικό δε.

Και το κράτος έχει ευθύνη προφανώς. Αλλά και το κράτος πάλι εμείς είμαστε.

Η λύση στις παραπάνω ανισότητες δεν είναι να εξισωθεί / εξαθλιωθεί η αμοιβή του κάθε επαγγελματία με αυτού που ήδη υποαμοίβεται.

Αυτό μπορεί, αν το δεις κοντόφθαλμα, να φαντάζει ως δικαιο αλλά στην ουσία είναι ακριβώς το ανάποδο και εντείνει το γενικότερο υφιστάμενο πρόβλημα.

Τωρα βεβαια, ξαναλέω, αν τα δεις όλα υπό το πρίσμα των τρεχουσών οικονομικών (και λοιπών) συνθηκών, είναι δύσκολο να καταλογίσεις λάθος στον έναν ή στον άλλο τρόπο με τον οποίο μπορεί κάποιος να δει τα πράγματα.

Αυτά τα ολίγα...