Ολες μου οι τηλεορασεις τα τελευταια χρονια ειναι της συγκεκριμενης εταιρειας,μαλλον εφτασε το πληρωμα του χρονου,να χωρισουν οι δρομοι μας.
Η αιτια ειναι η απαραδεκτη σταση της εταιρειας,σε ελαττωματικη τι βι η αγορα της οποιας εγινε πριν απο εναμιση μηνα περιπου.
Το μοντελο ειναι το εξης:Samsung UE H6200 στις 50''.
Το προβλημα που παρουσιασε απ'τη πρωτη στιγμη της λειτουργιας της,ειναι η φωτεινοτητα της και συγκεκριμενα οταν ενα πλανο εχει φως,δηλαδη ενα γηπεδο με προβολεις ή ενα πλανο με ηλιο,αυτο υπερφωτιζεται και η εικονα ειναι εντελως ''καμμενη'' απο το πολυ φως και φυσικα αυτο προκαλει και αλλοιωση των διαβαθμισεων των χρωματων που δεν αποδιδονται σωστα.
Εχω βεβαια,δοκιμασει παμπολλες ρυθμισεις,για να δω μηπως τη ''φερω'',αλλα το αποτελεσμα ειναι αθλιο.
Πηρα λοιπον τηλεφωνο την υποστηριξη της Samsung το πρωι της Τεταρτης 1/10 και περιεγραψα το προβλημα στον τηλεφωνητη ο οποιος μου προτεινε ενα σετ ρυθμισεων,μηπως και ηταν προβλημα ρυθμισεων και οχι βλαβης.
Πηγαινοντας το απογευμα στο σπιτι,εκανα τις προτεινομενες ρυθμισεις,αλλα το αποτελεσμα ηταν αποκαρδιωτικο.
Παιρνω παλι τηλεφωνο,αυτη τη φορα οπως ηταν λογικο,μιλησα με αλλον τηλεφωνητη στον οποιο αφου περιεγραψα την ιστορια και εξηγωντας του οτι εχω δοκιμασει και τις ρυθμισεις του συναδελφου του,το προβλημα εξακολουθουσε να υφισταται.
Με ρωταει λοιπον,ποιες ειναι οι ρυθμισεις που μου δοθηκαν,του λεω και μου απανταει:
<<οχι,δεν ειναι καλες αυτες οι ρυθμισεις,θα σου πω εγω καποιες αλλες να δοκιμασεις>>
<<αντε,λεω,να σου κανω και 'σενα το χατηρι,να τις δοκιμασω κι αυτες>>
Φυσικα δεν εγινε τιποτα,οποτε του λεω,οτι πρεπει να δηλωθει βλαβη.
<<ναι,μου λεει,αλλα,τι θα πω στο σερβις,ποιο ειναι το προβλημα;>>
αφου συγκρατω το πρωτο κυμμα εκνευρισμου,του λεω:
<<το προβλημα ειναι,ακριβως αυτο που σου ειπα απ'την αρχη,η τηλεοραση ''καιει'' ολα τα φωτεινα πλανα και ειναι αδυνατη η παρακολουθηση>>
<<ναι αλλα παλι δεν ξερω πως να το εξηγησω στους τεχνικους>>μου λεει.
<<κοιτα να δεις,του λεω,για να μη κοροιδευομαστε για πολυ ωρα ακομα,επειδη ειμαι μελος τεχνολογικου φορουμ εδω και χρονια και δεν ειμαι κανενας ασχετος,αν δεν δηλωσεις βλαβη,θα εκθεσω το ''προβλημα'' μου στο AVclub,για να δουν και τα υπολοιπα 50.000 μελη του κλαμπ,τη κοροιδία που κανετε.>>
<<οκ,μου λεει,προωθω το αιτημα σας ως βλαβη στο σερβις και αυτοι θα σας παρουν τηλεφωνο.>>
Ετσι κι εγινε,την αλλη μερα με πηραν τηλεφωνο και μου εκλεισαν ραντεβου για την επομενη,δηλαδη την Παρασκευη,να ερθει τεχνικος να την δει.
Την Παρασκευη επειδη δουλευα,ειχα,αφησει τη γυναικα μου στο ''ποδι'' μου,οποτε με παιρνει τηλεφωνο καποια στιγμη και μου δινει τον τεχνικο να του μιλησω.
<<γεια σας,μου λεει,οντως βλεπω οτι η τι βι δεν δειχνει καλα>>
<<οκ,λεω,θα τη παρεις για επισκευη ή αντικατασταση;>>
<<οχι,μου λεει>>
<<γιατι;του λεω εγω>>
<<γιατι δεν υπαρχει κατι να επισκευσθει,ετσι δειχνει η συγκεκριμενη τιβι,μου λεει>>
αφου ξεπερναω το εγκεφαλικο,του λεω:
<<τι εννοεις,ετσι δειχνει η συγκκριμενη τι βι;>>
<<εχουμε αλλη μια στο εργαστηριο και δειχνει το ιδιο,ετσι ειναι αυτο μοντελο,μου λεει>>
αφου ξεπερναω το δευτερο εγκεφαλικο,του λεω:
<<ακου,εγω ο ιδιος εχω ρυθμισει αλλες δυο ιδιες τι βι,η μια 65'' και η αλλη 55'' και οι δυο παιζουν υπεροχα κι εκτος αυτου,προτου τη παραγγειλω,ειχα παει απο καταστημα,να δω πως παιζει και στη συνεχεια παραγγειλα εγω και προτεινα και στους αλλου δυο,να παρουν και αυτοι το ιδιο μοντελο,σε αλλες ιντσες βεβαια.
Δηλαδη δεν αγορασα γουρουνι στο σακι,ξερω πως παιζει το συγκεκριμενο μοντελο>>
Για να μη τα πολυλογω,του εξηγησα και για τη σχεση μου με το φορουμ και οτι θα τους εξεθετα ανοιγοντας θεμα,μου λεει:
<<Τραβαω φωτο να τις δειξω στο σερβις και θα προωθησω αιτημα αλλαγης της,σε αλλο τμημα που ειναι αρμοδιο>>
Περναει το ΣΚ,η Δευτερα και η Τριτη και αφου δεν με πηραν τηλεφωνο,τους καλω εγω την Τεταρτη 8/10,να δω,τι γινεται.
Η τηλεφωνητρια μου λεει,οτι το αιτημα μου ειναι προωθημενο στο αρμοδιο τμημα και αναμενουμε απαντηση.
Επειδη ομως ειναι γνωστη η ''χαλαροτητα''(για να μη πω τιποτ'αλλο) οσον αφορα τις αντικαταστασεις,της λεω,να προωθησει αλλο ενα αιτημα εκ μερους μου,οτι αν μεχρι την Παρασκευη 10/10 δεν μου απαντησουν,τι μελλει γενεσθαι,θα ανοιξω θεμα στο φορουμ,να τους κραξω και παραλληλα θα τους καταγγειλω στο ΙΝΚΑ.
Οπως καταλαβαινετε,περασε και η Παρασκευη χωρις απαντηση,οποτε και κανω την αρχη σημερα,ανοιγοντας αυτο το νημα και στη συνεχεια σκεφτομαι να προχωρησω σε καταγγελια.
Η αιτια ειναι η απαραδεκτη σταση της εταιρειας,σε ελαττωματικη τι βι η αγορα της οποιας εγινε πριν απο εναμιση μηνα περιπου.
Το μοντελο ειναι το εξης:Samsung UE H6200 στις 50''.
Το προβλημα που παρουσιασε απ'τη πρωτη στιγμη της λειτουργιας της,ειναι η φωτεινοτητα της και συγκεκριμενα οταν ενα πλανο εχει φως,δηλαδη ενα γηπεδο με προβολεις ή ενα πλανο με ηλιο,αυτο υπερφωτιζεται και η εικονα ειναι εντελως ''καμμενη'' απο το πολυ φως και φυσικα αυτο προκαλει και αλλοιωση των διαβαθμισεων των χρωματων που δεν αποδιδονται σωστα.
Εχω βεβαια,δοκιμασει παμπολλες ρυθμισεις,για να δω μηπως τη ''φερω'',αλλα το αποτελεσμα ειναι αθλιο.
Πηρα λοιπον τηλεφωνο την υποστηριξη της Samsung το πρωι της Τεταρτης 1/10 και περιεγραψα το προβλημα στον τηλεφωνητη ο οποιος μου προτεινε ενα σετ ρυθμισεων,μηπως και ηταν προβλημα ρυθμισεων και οχι βλαβης.
Πηγαινοντας το απογευμα στο σπιτι,εκανα τις προτεινομενες ρυθμισεις,αλλα το αποτελεσμα ηταν αποκαρδιωτικο.
Παιρνω παλι τηλεφωνο,αυτη τη φορα οπως ηταν λογικο,μιλησα με αλλον τηλεφωνητη στον οποιο αφου περιεγραψα την ιστορια και εξηγωντας του οτι εχω δοκιμασει και τις ρυθμισεις του συναδελφου του,το προβλημα εξακολουθουσε να υφισταται.
Με ρωταει λοιπον,ποιες ειναι οι ρυθμισεις που μου δοθηκαν,του λεω και μου απανταει:
<<οχι,δεν ειναι καλες αυτες οι ρυθμισεις,θα σου πω εγω καποιες αλλες να δοκιμασεις>>
<<αντε,λεω,να σου κανω και 'σενα το χατηρι,να τις δοκιμασω κι αυτες>>
Φυσικα δεν εγινε τιποτα,οποτε του λεω,οτι πρεπει να δηλωθει βλαβη.
<<ναι,μου λεει,αλλα,τι θα πω στο σερβις,ποιο ειναι το προβλημα;>>
αφου συγκρατω το πρωτο κυμμα εκνευρισμου,του λεω:
<<το προβλημα ειναι,ακριβως αυτο που σου ειπα απ'την αρχη,η τηλεοραση ''καιει'' ολα τα φωτεινα πλανα και ειναι αδυνατη η παρακολουθηση>>
<<ναι αλλα παλι δεν ξερω πως να το εξηγησω στους τεχνικους>>μου λεει.
<<κοιτα να δεις,του λεω,για να μη κοροιδευομαστε για πολυ ωρα ακομα,επειδη ειμαι μελος τεχνολογικου φορουμ εδω και χρονια και δεν ειμαι κανενας ασχετος,αν δεν δηλωσεις βλαβη,θα εκθεσω το ''προβλημα'' μου στο AVclub,για να δουν και τα υπολοιπα 50.000 μελη του κλαμπ,τη κοροιδία που κανετε.>>
<<οκ,μου λεει,προωθω το αιτημα σας ως βλαβη στο σερβις και αυτοι θα σας παρουν τηλεφωνο.>>
Ετσι κι εγινε,την αλλη μερα με πηραν τηλεφωνο και μου εκλεισαν ραντεβου για την επομενη,δηλαδη την Παρασκευη,να ερθει τεχνικος να την δει.
Την Παρασκευη επειδη δουλευα,ειχα,αφησει τη γυναικα μου στο ''ποδι'' μου,οποτε με παιρνει τηλεφωνο καποια στιγμη και μου δινει τον τεχνικο να του μιλησω.
<<γεια σας,μου λεει,οντως βλεπω οτι η τι βι δεν δειχνει καλα>>
<<οκ,λεω,θα τη παρεις για επισκευη ή αντικατασταση;>>
<<οχι,μου λεει>>
<<γιατι;του λεω εγω>>
<<γιατι δεν υπαρχει κατι να επισκευσθει,ετσι δειχνει η συγκεκριμενη τιβι,μου λεει>>
αφου ξεπερναω το εγκεφαλικο,του λεω:
<<τι εννοεις,ετσι δειχνει η συγκκριμενη τι βι;>>
<<εχουμε αλλη μια στο εργαστηριο και δειχνει το ιδιο,ετσι ειναι αυτο μοντελο,μου λεει>>
αφου ξεπερναω το δευτερο εγκεφαλικο,του λεω:
<<ακου,εγω ο ιδιος εχω ρυθμισει αλλες δυο ιδιες τι βι,η μια 65'' και η αλλη 55'' και οι δυο παιζουν υπεροχα κι εκτος αυτου,προτου τη παραγγειλω,ειχα παει απο καταστημα,να δω πως παιζει και στη συνεχεια παραγγειλα εγω και προτεινα και στους αλλου δυο,να παρουν και αυτοι το ιδιο μοντελο,σε αλλες ιντσες βεβαια.
Δηλαδη δεν αγορασα γουρουνι στο σακι,ξερω πως παιζει το συγκεκριμενο μοντελο>>
Για να μη τα πολυλογω,του εξηγησα και για τη σχεση μου με το φορουμ και οτι θα τους εξεθετα ανοιγοντας θεμα,μου λεει:
<<Τραβαω φωτο να τις δειξω στο σερβις και θα προωθησω αιτημα αλλαγης της,σε αλλο τμημα που ειναι αρμοδιο>>
Περναει το ΣΚ,η Δευτερα και η Τριτη και αφου δεν με πηραν τηλεφωνο,τους καλω εγω την Τεταρτη 8/10,να δω,τι γινεται.
Η τηλεφωνητρια μου λεει,οτι το αιτημα μου ειναι προωθημενο στο αρμοδιο τμημα και αναμενουμε απαντηση.
Επειδη ομως ειναι γνωστη η ''χαλαροτητα''(για να μη πω τιποτ'αλλο) οσον αφορα τις αντικαταστασεις,της λεω,να προωθησει αλλο ενα αιτημα εκ μερους μου,οτι αν μεχρι την Παρασκευη 10/10 δεν μου απαντησουν,τι μελλει γενεσθαι,θα ανοιξω θεμα στο φορουμ,να τους κραξω και παραλληλα θα τους καταγγειλω στο ΙΝΚΑ.
Οπως καταλαβαινετε,περασε και η Παρασκευη χωρις απαντηση,οποτε και κανω την αρχη σημερα,ανοιγοντας αυτο το νημα και στη συνεχεια σκεφτομαι να προχωρησω σε καταγγελια.