Αντιμετώπιση Samsung

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,855
Είμαι παντού
Ολες μου οι τηλεορασεις τα τελευταια χρονια ειναι της συγκεκριμενης εταιρειας,μαλλον εφτασε το πληρωμα του χρονου,να χωρισουν οι δρομοι μας.
Η αιτια ειναι η απαραδεκτη σταση της εταιρειας,σε ελαττωματικη τι βι η αγορα της οποιας εγινε πριν απο εναμιση μηνα περιπου.
Το μοντελο ειναι το εξης:Samsung UE H6200 στις 50''.
Το προβλημα που παρουσιασε απ'τη πρωτη στιγμη της λειτουργιας της,ειναι η φωτεινοτητα της και συγκεκριμενα οταν ενα πλανο εχει φως,δηλαδη ενα γηπεδο με προβολεις ή ενα πλανο με ηλιο,αυτο υπερφωτιζεται και η εικονα ειναι εντελως ''καμμενη'' απο το πολυ φως και φυσικα αυτο προκαλει και αλλοιωση των διαβαθμισεων των χρωματων που δεν αποδιδονται σωστα.
Εχω βεβαια,δοκιμασει παμπολλες ρυθμισεις,για να δω μηπως τη ''φερω'',αλλα το αποτελεσμα ειναι αθλιο.
Πηρα λοιπον τηλεφωνο την υποστηριξη της Samsung το πρωι της Τεταρτης 1/10 και περιεγραψα το προβλημα στον τηλεφωνητη ο οποιος μου προτεινε ενα σετ ρυθμισεων,μηπως και ηταν προβλημα ρυθμισεων και οχι βλαβης.
Πηγαινοντας το απογευμα στο σπιτι,εκανα τις προτεινομενες ρυθμισεις,αλλα το αποτελεσμα ηταν αποκαρδιωτικο.
Παιρνω παλι τηλεφωνο,αυτη τη φορα οπως ηταν λογικο,μιλησα με αλλον τηλεφωνητη στον οποιο αφου περιεγραψα την ιστορια και εξηγωντας του οτι εχω δοκιμασει και τις ρυθμισεις του συναδελφου του,το προβλημα εξακολουθουσε να υφισταται.
Με ρωταει λοιπον,ποιες ειναι οι ρυθμισεις που μου δοθηκαν,του λεω και μου απανταει:
<<οχι,δεν ειναι καλες αυτες οι ρυθμισεις,θα σου πω εγω καποιες αλλες να δοκιμασεις>>
<<αντε,λεω,να σου κανω και 'σενα το χατηρι,να τις δοκιμασω κι αυτες>>
Φυσικα δεν εγινε τιποτα,οποτε του λεω,οτι πρεπει να δηλωθει βλαβη.
<<ναι,μου λεει,αλλα,τι θα πω στο σερβις,ποιο ειναι το προβλημα;>>
αφου συγκρατω το πρωτο κυμμα εκνευρισμου,του λεω:
<<το προβλημα ειναι,ακριβως αυτο που σου ειπα απ'την αρχη,η τηλεοραση ''καιει'' ολα τα φωτεινα πλανα και ειναι αδυνατη η παρακολουθηση>>
<<ναι αλλα παλι δεν ξερω πως να το εξηγησω στους τεχνικους>>μου λεει.
<<κοιτα να δεις,του λεω,για να μη κοροιδευομαστε για πολυ ωρα ακομα,επειδη ειμαι μελος τεχνολογικου φορουμ εδω και χρονια και δεν ειμαι κανενας ασχετος,αν δεν δηλωσεις βλαβη,θα εκθεσω το ''προβλημα'' μου στο AVclub,για να δουν και τα υπολοιπα 50.000 μελη του κλαμπ,τη κοροιδία που κανετε.>>
<<οκ,μου λεει,προωθω το αιτημα σας ως βλαβη στο σερβις και αυτοι θα σας παρουν τηλεφωνο.>>
Ετσι κι εγινε,την αλλη μερα με πηραν τηλεφωνο και μου εκλεισαν ραντεβου για την επομενη,δηλαδη την Παρασκευη,να ερθει τεχνικος να την δει.
Την Παρασκευη επειδη δουλευα,ειχα,αφησει τη γυναικα μου στο ''ποδι'' μου,οποτε με παιρνει τηλεφωνο καποια στιγμη και μου δινει τον τεχνικο να του μιλησω.
<<γεια σας,μου λεει,οντως βλεπω οτι η τι βι δεν δειχνει καλα>>
<<οκ,λεω,θα τη παρεις για επισκευη ή αντικατασταση;>>
<<οχι,μου λεει>>
<<γιατι;του λεω εγω>>
<<γιατι δεν υπαρχει κατι να επισκευσθει,ετσι δειχνει η συγκεκριμενη τιβι,μου λεει>>
αφου ξεπερναω το εγκεφαλικο,του λεω:
<<τι εννοεις,ετσι δειχνει η συγκκριμενη τι βι;>>
<<εχουμε αλλη μια στο εργαστηριο και δειχνει το ιδιο,ετσι ειναι αυτο μοντελο,μου λεει>>
αφου ξεπερναω το δευτερο εγκεφαλικο,του λεω:
<<ακου,εγω ο ιδιος εχω ρυθμισει αλλες δυο ιδιες τι βι,η μια 65'' και η αλλη 55'' και οι δυο παιζουν υπεροχα κι εκτος αυτου,προτου τη παραγγειλω,ειχα παει απο καταστημα,να δω πως παιζει και στη συνεχεια παραγγειλα εγω και προτεινα και στους αλλου δυο,να παρουν και αυτοι το ιδιο μοντελο,σε αλλες ιντσες βεβαια.
Δηλαδη δεν αγορασα γουρουνι στο σακι,ξερω πως παιζει το συγκεκριμενο μοντελο>>
Για να μη τα πολυλογω,του εξηγησα και για τη σχεση μου με το φορουμ και οτι θα τους εξεθετα ανοιγοντας θεμα,μου λεει:
<<Τραβαω φωτο να τις δειξω στο σερβις και θα προωθησω αιτημα αλλαγης της,σε αλλο τμημα που ειναι αρμοδιο>>
Περναει το ΣΚ,η Δευτερα και η Τριτη και αφου δεν με πηραν τηλεφωνο,τους καλω εγω την Τεταρτη 8/10,να δω,τι γινεται.
Η τηλεφωνητρια μου λεει,οτι το αιτημα μου ειναι προωθημενο στο αρμοδιο τμημα και αναμενουμε απαντηση.
Επειδη ομως ειναι γνωστη η ''χαλαροτητα''(για να μη πω τιποτ'αλλο) οσον αφορα τις αντικαταστασεις,της λεω,να προωθησει αλλο ενα αιτημα εκ μερους μου,οτι αν μεχρι την Παρασκευη 10/10 δεν μου απαντησουν,τι μελλει γενεσθαι,θα ανοιξω θεμα στο φορουμ,να τους κραξω και παραλληλα θα τους καταγγειλω στο ΙΝΚΑ.
Οπως καταλαβαινετε,περασε και η Παρασκευη χωρις απαντηση,οποτε και κανω την αρχη σημερα,ανοιγοντας αυτο το νημα και στη συνεχεια σκεφτομαι να προχωρησω σε καταγγελια.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Τι να σου πω? Καλά ξεμπερδέματα , είναι ντροπή για την Samsung αυτή η αντιμετώπιση. Θα σου πρότεινα πάντως να στείλεις και ένα mail στα κεντρικά στην Samsung Europe περιγράφοντας τα γεγονότα , μπορεί να τους τραβήξουν το αυτί και να συνέλθουν.
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Επειδή έχει τύχει να δώ τη συγκεκριμένη τηλεόραση από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της παρουσιάζει το εξής πρόβλημα. Σε όλες τις default ρυθμίσεις στο grayscale ramp αλλά και στο color steps η τηλεόραση αποτυγχάνει να δείξει τις διαβαθμίσεις του γκρί και των χρωμάτων από λίγο πάνω από τη μέση της ράμπας έως το 235. Τα δείχνει όλα σαν 235 με αποτέλεσμα να καίει χρώματα και λευκά. Μάλλον πρόκειται για κακή οδήγηση του πάνελ ή για κάτι άλλο και το πρόβλημα δεν διορθώνεται με τις ρυθμίσεις. Ακόμα και το πιό ανεκπαίδευτο μάτι μόλις τη δεί θα καταλάβει ότι δεν πάει κάτι καλά.

hdtv_4a.png


LL
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Αν κατεβει το contrast (ή καποια ρυθμιση μεσα στα μενου, π.χ. dynamic contrast, κλπ) δεν φτιαχνει δηλαδη. ?
Μηπως και καποια αλλη ρυθμιση φωτεινοτητας προκαλει αυτο το boost που καιει τα λευκα. ? (ευκρινεια, κλπ)

Δοκιμασε να τα κανεις ολα off ή minimum σε οτι εχει και δεν εχει και βλεπουμε παλι. εννοειται δοκιμασε παλι και το πατερνακι grayscale μπας και αν κανεις τα παραπανω δεις εστω και λιγη βελτιωση.

Αν δεν δεις βελτιωση ή αναλαμβανει ο JL_? ή αναλαμβανω εγω με τα κρυφα μενου, ή αναλαμβανει να σου δωσει ο vas το nd filter του να το βαλεις στο ματι σαν πειρατης. :flipout:

Δηλαδη αν καταλαβα καλα εσυ λες οτι ΜΟΝΟ η συγκεκριμενη το κανει (ενω εχεις δει κι αλλες που δεν το κανουν) αλλα ο vas λεει οτι ετσι ειναι ολες σε αυτο το μοντελο. ? Μπερδευτηκα λιγο.
 
Last edited:

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Συγνωμη, δηλαδη δοκιμασες (το αυτονοητο) να κατεβασεις το κοντραστ της tv και δεν αλλαξε τιποτα. ?
Αν ναι, δεν δοκιμαζεις απο κανα pc να της δωσεις 0-255 αντι 16-235 (ή το αντιστροφο) μπας και εχει φαει καμια φλασια και ξεκολλησει ή δουλεψει σωστα ετσι. ?
 
Last edited:

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Συγνωμη, δηλαδη δοκιμασες (το αυτονοητο) να κατεβασεις το κοντραστ της tv και δεν αλλαξε τιποτα. ?
Αν ναι, δεν δοκιμαζεις απο κανα pc να της δωσεις 0-255 αντι 16-235 (ή το αντιστροφο) μπας και εχει φαει καμια φλασια και ξεκολλησει ή δουλεψει σωστα ετσι. ?

Γιάννη το contrast και το backlight δε διορθώνουν το πρόβλημα. Η τηλεόραση θέλει αλλαγή ή επισκευή.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Γιάννη το contrast και το backlight δε διορθώνουν το πρόβλημα. Η τηλεόραση θέλει αλλαγή ή επισκευή.

Aλλαγη με διαφορετικο μοντελο γιατι ΟΛΕΣ πασχουν με αυτο το προβλημα, ή απλα αλλαγη με αλλο κομματι γιατι η συγκεκριμενη παρουσιαζει το προβλημα. ?
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Αφού από την αρχή δεν σου άρεσε αυτό που παρελαβες γιατί δεν την ξαναπακεταρισες να την επιστρέψεις πίσω;
Θα μπορούσες να ζητήσεις κάποια άλλη η ακόμα και τα χρήματα σου.
Η εμπλοκή με service από την στιγμή που μιλάμε για προϊόν μιας ημέρας, σχεδόν πάντα είναι εις βάρος του αγοραστή.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,855
Είμαι παντού
η τιβι παραληφθηκε απο αλλον,ενω ημουν σε διακοπες.
Οταν γυρισα και την εβγαλα απ'το κουτι,ηταν αργα για επιστροφη.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Aλλαγη με διαφορετικο μοντελο γιατι ΟΛΕΣ πασχουν με αυτο το προβλημα, ή απλα αλλαγη με αλλο κομματι γιατι η συγκεκριμενη παρουσιαζει το προβλημα. ?


βρε μανα'μ,διαβασε τι γραφω στο αρχικο ποστ,απανταω σε ολα αυτα που ρωτας.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
η τιβι παραληφθηκε απο αλλον,ενω ημουν σε διακοπες.
Οταν γυρισα και την εβγαλα απ'το κουτι,ηταν αργα για επιστροφη.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---






βρε μανα'μ,διαβασε τι γραφω στο αρχικο ποστ,απανταω σε ολα αυτα που ρωτας.

Επανω στο σχολιο του vas ρωτουσα Λακη, οχι επανω στο δικο σου αρχικο. Εσυ ειπες οτι εχεις δει αλλες που επαιζαν καλα και ο Vas ειπε οτι ειναι προβλημα γενικα του μοντελου.

Οποτε τον ρωτησα τι εννοουσε αυτος για αλλαγη tv. (να πας σε αλλο μοντελο ή απλα σε αλλο κομματι)
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Επανω στο σχολιο του vas ρωτουσα Λακη, οχι επανω στο δικο σου αρχικο. Εσυ ειπες οτι εχεις δει αλλες που επαιζαν καλα και ο Vas ειπε οτι ειναι προβλημα γενικα του μοντελου.

Οποτε τον ρωτησα τι εννοουσε αυτος για αλλαγη tv. (να πας σε αλλο μοντελο ή απλα σε αλλο κομματι)

Για του λάκη την τιβι μίλησα. Δεν είναι πρόβλημα της σειράς αλλά της συγκεκριμένης τηλεόρασης.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
A συγνωμη vas οταν ειπες πριν οτι εχεις δει τη συγκεκριμενη Tv, εγω καταλαβα το συγκεκριμενο μοντελο, οχι την tv του Λακη.
Αρα λοιπον η τηλεοραση εχει προβλημα και οι της samsung ισχυριζονται οτι "ετσι ειναι ολες".

Πως λυνεται τωρα αυτο το προβλημα. ? Γιατι να σου λενε απο το τεχνικο τμημα οτι ετσι ειναι το συγκεκριμενο μοντελο (και να μην ισχυει) ειναι ενα ασυστολο ΨΕΜΑ.

Χαλασε και η samsung στο service. ? Mαλιστα, να το ξερουμε για τις επομενες αγορες μας.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,855
Είμαι παντού
αυτο ισχυριστηκε ο τεχνικος,οτι το μοντελο αυτο,ετσι παιζει,δηλαδη ειναι φυσιολογικο.
Δηλαδη μια απο τις καλες σειρες της εταιρειας,παιζει χειροτερα κι απο μια νο νειμ κινεζικη τηλεοραση.
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Λακη, υπαρχει καποιο "στανταρντ" εικονας το οποιο δηλωνει καπου η σαμσουνκγ οτι πληρει το συγκεκριμενο μοντελο τηλεορασης ?

Εαν "ναι", τοτε ζητα απο τον τεχνικο που σε επισκευτηκε να επιβεβαιωσει γραπτως οτι πληρειται.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

αυτο θελει και καλη γνωση αγγλικων,πραγμα που δεν εχω.

Dear Samsung Europe

I purchased a Samsung 50H6200 LED LCD TV at (λεπτομέρειες καταστήματος) on (ημερομηνία αγοράς).

Unfortunately, this TV model has not performed as expected, and I strongly believe that is defective and should be replaced under terms of the warranty. The problems with the TV include a List of several Defects.

To be more specific my TV in all default settings both in the grey scale ramp and in the colour steps is failing to show the grey gradiation and the colours from the middle of the scale up to 235 , in result all colours and especially white appears "burned". Even an untrained eye can tell the problem. I would probably say that it's due to faulty panel overdrive or some other hardware problem but it cannot be fixed either from me or from the official service ,

Despite that , according to the representatives of Samsung Greece and the official service my TV is within standards as they told me and i was denied a replacement (even thought it can't be repaired by the technicians as i stated above).

To resolve this problem satisfactorily, I would appreciate a Replacement TV, a Refund, a Credit Towards Another Model, or Another Specific Action. I have included copies of all pertinent documents regarding my purchase of this model, as well as a list of calls and correspondence of customer care from my previous attempts to have this matter resolved.

I am looking forward to your reply in this matter. I will wait until (συγκεκριμένη ημερομηνία) for a reply before seeking all Legal assistance necessary and taking every possible action in resolving this dispute. Please contact me using the information above.

Sincerely,

(Ονοματεπώνυμο)
 
Last edited:

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Ας προστεθει στο παραπανω κειμενο οτι το παρων email που τους αποσταλθηκε καθως και η απαντηση τους θα δημοσιευτει στο τεχνολογικο forum avclub.gr, διοτι ολα τα μελη του, περιμενουν περιμενουν την επισημη απαντηση της samsung.
 
Last edited: