Kosh
Μέλος Σωματείου
Εστια, περιβαλλοντολογικης μολυνσης και τριβης με τους γειτονες με τι κερδος και για ποιον κυριως ?
Καλυτερα νομιζω.
Καλυτερα νομιζω.
Ενώ οι άλλες γεωτρήσεις, Αιγυπτίων, Κυπρίων, Ισραηλινών, Λιβύων δεν παράγουν περιβαλοντική μόλυνση και τριβές; Μόνο στα δικά μας χωρικά ύδατα έρχονται να ζευγαρώσουν δελφίνια και φάλαινες; Πάλι εμείς θα μείνουμε μόνοι, να πηγαίνουμε με το Σταυρό στο χέρι;Εστια, περιβαλλοντολογικης μολυνσης και τριβης με τους γειτονες με τι κερδος και για ποιον κυριως ?
Καλυτερα νομιζω.
Ελπίζω να είναι τακτικισμός και να μην έχει σχέση με τον Θουκυδίδη...
"Ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμή του και ο αδύνατος υποχωρεί όσο του επιβάλλει η αδυναμία του "
Ενώ οι άλλες γεωτρήσεις, Αιγυπτίων, Κυπρίων, Ισραηλινών, Λιβύων δεν παράγουν περιβαλοντική μόλυνση και τριβές; Μόνο στα δικά μας χωρικά ύδατα έρχονται να ζευγαρώσουν δελφίνια και φάλαινες; Πάλι εμείς θα μείνουμε μόνοι, να πηγαίνουμε με το Σταυρό στο χέρι;
Θεωρώ ότι, αν φυσικά υποθέσουμε πως θα κοπεί το Ρώσικο αέριο, αξίζει τον κόπο και το χρήμα μόνο και μόνο ως μοχλός πίεσης-εναλλακτική. Θα δούμε, οι καιροί είναι γκαστρωμένοι πάντως.Eγώ το οικονομικό πρόβλημα το βλέπω αλλού... Ναι μεν το καλοκαίρι ήταν ασύμφορο, αλλά τώρα συμφέρει και μάλιστα πολύ. Αλλά ο αγωγός δεν στήνεται σε μια εβδομάδα... Ακόμα κι αν αποφασιστεί αύριο να γίνει, θα πάρει μερικά χρόνια η όλη διαδικασία, μαζί με τα εργατικά, για να ανοίξει η στρόφιγγα σε ευρωπαικό έδαφος. Και επειδή η σημερινή έλλειψη αερίου είναι πολιτική κι όχι φυσική, μπορεί σε λίγους μήνες η τιμή του αερίου να πέσει πιο κάτω κι απο τα χαμηλότερα προηγούμενων ετών. Οι επενδυτές δεν ξέρουν αν συμφέρει να περιμένουν αλλαγή πολιτικοικονομικής κατάστασης ή να χρηματοδοτήσουν τον αγωγό. Σενάρια επεξεργάζονται. Και τα δύο έχουν τα θετικά τους και τ'αρνητικά τους... Απο την μια απεξαρτάσαι απο τους εκβιασμούς της Ρωσίας, απο την άλλη μπορεί στο τέλος το συνολικό κόστος να είναι πολύ υψηλότερο...