Η πεθερά μου παλεύει εδώ και 1.5 μήνα μπας και τις πιστώσουν τα χρήματα από το adult pack και περίπου 25 μέρες για τα hd.Παρότι έχει σταλεί sms για διακοπή υπηρεσιών, δε λένε να πιστώσουν τα χρήματα (υπολογίζουμε σε 15 ευρώ περίπου) και ακόμα δεν έχουν περάσει στα κιτάπια τους πως η έναρξη του 3p(l)ay δεν είναι η ημέρα ενεργοποίησης της γραμμής (2/7), αλλά η ημέρα που μπήκε η Νόβα (16/7).
Ήρθε ένας λογαριασμός για περίοδο χρήσης 2/7 έως 2/8, άλλος ένας από 2/8 έως 2/9 και σκάει και 3ος λογαριασμός από 21/8 έως 21/9!!!!!!Για την πίστωση των χρημάτων από το adult pack και hd η forthnet μας στέλνει στη Νόβα και η Νόβα στη forthnet.Αλήθεια ποια η έννοια του 3p(l)ay;Στην προσπάθεια μου να τη βοηθήσω διαπίστωσα μια αρνητική διάθεση από όλους τους εργαζόμενους, και σίγουρα δεν περίμενα αδιαφορία από το κατάστημα.Και η απορία μου είναι:Γιατί πρέπει να παλεύεις για τα αυτονόητα με την συγκεκριμένη εταιρία;Αυτή και η hol είναι οι παλιότερες εταιρίες στις τηλεπικοινωνίες και ακόμα οι παιδικές ασθένειες(της forthnet) δε λένε γιατρευτούν, μα ενίοτε προστίθεται κι άλλες.