Re: Απάντηση: Arrival (2016)
explained none of main logic gaps
αγαπητε φιλε bios,
η τέχνη βρισκεται στην θολή γραμμη ανάμεσα στην φυσική και την μεταφυσική.
τέχνη (με όλες τις μορφές της) "βλέπουμε" με όλες τις αισθήσεις μας, όχι μόνο με την λογική.
καποια απο τα μεγαλύτερα αριστουργήματα του παγκόσμιου κινηματογραφου ξεπερνάνε τα στενά όρια της λογικής.
οι καλλιτέχνες δεν ειναι απαραίτητο να ειναι προσκολημενοι στην κοινή λογική και η φαντασία τους πολλες φορές γίνεται πραγματικότητα.
αν παρατηρήσουμε την ιστορία, θα δούμε οτι σχεδόν όλοι οι παλιοι εφευρέτες ηταν και καλλιτέχνες.
ο Georges Mellies (τον τιμά και ο Scorsece στο Hugo), στο A Trip to the Moon ειχε φανταστεί ενα ταξίδι στο φεγγάρι το 1902 δημιουργώντας ουσιαστικά ενα νέο κινηματογραφικό είδος.
ο Dreyer στο ordet ανασταίνει μια γυναίκα,
ο Tarkovsky ειναι κατεξοχήν μεταφυσικος οπως και πολλοί αλλοι.
και αλλα πολλα..
αν ενα κινηματογραφικό είδος, ειναι πιο γονιμο για φιλοσοφικές αναζητήσεις, δεν ειναι άλλο απο την επιστημονική
φαντασία
προσωπικά, βρηκα το arrival μέτριο, αλλα όχι για τα logic gap.