Χμμμ …
Γιατί θέλουμε διπλάσια καρέ για καλύτερη κίνηση απλά αλλάζοντας την ανάλυση?
μια παραπομπή να διαβάσω περισσότερα θα την ήθελα
Έχει παρατηρηθεί ότι για μία δεδομένη μήτρα υγρών κρυστάλλων, με δεδομένο οπίσθιο φωτισμό και δεδομένης φωτεινής εκπομπής, η
ποσότητα του motion blur που γίνεται ορατή, είναι γραμμική συνάρτηση της ταχύτητας κίνησης σε pixels per frame (μην με βάζεις να διαλέξω συγκεκριμένη εργασία, με μία απλή αναζήτηση με τους ανωτέρω όρους, θα βρεις άφθονες
). Όσο περισσότερα pixel απέχει η θέση του αντικειμένου στο επόμενο καρέ σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο, τόσο μεγαλύτερη θολούρα θα δούμε (ακριβώς σε αυτό το δεδομένο στηρίζονται και τα διάφορα συστήματα τεχνητής επαύξησης του framerate, ώστε να βελτιώσουν την καθαρότητα της κίνησης - σε κάθε διπλασιασμό του framerate, τα pixels per frame για την ίδια κίνηση πέφτουν στο μισό).
Σε μία απλοϊκή προσέγγιση, έστω ότι θέλουμε να απεικονίσουμε σε μία LCD την κίνηση ενός αντικειμένου από το σημείο Α στο σημείο Β σε χρόνο t:
Αν το πάνελ μας είναι FullHD και ανανεώνει στα 60fps, προκύπτει μια τιμή pixels per frame ίση με Χ. Σε ένα ίδιου τύπου πάνελ UHD, για ίδια fps και t, τα pixels per frame δεν γίνονται 2Χ; Αν θέλουμε να γίνουν Χ πάλι, πόσα θα πρέπει να γίνουν τα fps;