Αυτοκινητιστικά νέα

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,120
Λιβαδειά
2010 Audi R8 Spyder


r81.jpg
r82.jpg


r83.jpg
..more
 
Last edited:

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,120
Λιβαδειά
Οδηγούμε το νέο Opel Astra

attachment.php



Συνήθως οι κατασκευαστές αποφεύγουν τις υπερβάσεις όταν πρόκειται για την αντικατάσταση ενός μοντέλου διαχρονικά επιτυχημένου, όπως
είναι το Opel Astra. Πριν από περίπου ένα χρόνο, όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Astra -συμπτωματικά την εποχή που
παρουσιάστηκε το νέο Golf;- όλοι όσοι περισσότερο ή λιγότερο ειδικοί γύρω από τη σχεδίαση συμφώνησαν πως δεν επαναστατεί. Ωστόσο,
ήταν στο σωστό δρόμο, με στοιχεία από το Insignia. Ένα όμορφο, καλά ισορροπημένο αισθητικά σύνολο, με άνετους εσωτερικούς χώρους
και ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, που σε παραπέμπει στο μεγαλύτερο Opel.

Η πρώτη εντύπωση; Δε σε ανατριχιάζει σχεδιαστικά, δεν έχει το μέγεθος του Insignia, ώστε να δουλευτεί καλά από τους επιτυχημένους
σχεδιαστές, αλλά και δε σε προβληματίζει. Καταρχήν, δε βρίσκεις πουθενά στοιχεία από την προηγούμενη γενιά, ενώ οι όποιες αναφορές
από το Insignia που έχουν χρησιμοποιηθεί, πέραν του ότι δίνουν κύρος, σου φτιάχνουν τη διάθεση. Η συνέχεια έχει να κάνει με το εσωτερικό.
Μην πάθετε σοκ, αλλά, αφήνοντας κατά μέρος το Golf, μόνο το νέο Mazda 3 (δυστυχώς, με τον ξεπερασμένο κινητήρα των 105 ίππων,
οπότε χάνεται και το εξαιρετικό πλαίσιο) μπορεί να συγκριθεί με το Astra σε αυτόν τον τομέα, τόσο σε εργονομία όσο και -κυρίως- σε υλικά.

Οδηγήσαμε το νέο Astra, στην έκδοση 1.4 με τους 140 ίππους. Και όμως, αυτό το νέο, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, που σε κερδίζει με το
«καλημέρα», διατηρεί τον ήχο των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Opel! Δε σκοτώνει ψηλά, αλλά είναι τόσο γεμάτο χαμηλά και τόσο γραμμικό
από εκεί και πέρα, που σε βάζει σε σκέψεις. Λειτουργεί τόσο καλά και ταιριάζει ιδανικά με το σύνολο, ώστε πιάνεις τον εαυτό σου να του αρέσει
και ο επιλογέας, τυπικός Opel μεν, αλλά του νέου Astra! Ακόμα και αν είναι αντίστοιχα δουλεμένος με του Insignia, επί του προκειμένου δείχνει
ακόμα καλύτερα στοιχεία!

Το ίδιο και σε ό,τι αφορά το τιμόνι. Δε φτιάχτηκε -εξελίχτηκε- για ιδανικές «τοποθετήσεις» πριν από τη στροφή, αλλά κάνει περίφημα
τη δουλειά του, δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες και στον ειδικό, που αξιολογεί θετικά και τα φρένα.


Turbo 1.4
Αυτός είναι ο ιδανικός κινητήρας για την Ελλάδα. Με 140 ίππους, μπορεί να κάνει τα πάντα και παράλληλα να διατηρεί την κατανάλωση
σε ανεκτά επίπεδα. Εκείνοι που θέλουν το κάτι παραπάνω θα προσανατολιστούν στον 1.600άρη τούρμπο με τους 180.

Στην γκάμα διατηρούνται ο 1.400άρης των 100 ίππων και ο 1.600άρης των 115.

Πληροφορίες μας αναφέρουν ότι η έκδοση OPC με τους 270 ίππους θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2010.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
— Opel Astra 1.4 Turbo —

• 4κύλινδρος σε σειρά turbo 1.398 κ.εκ.
• 140 ίπποι στις 4.900 σ.α.λ.
• Ροπή 200 Nm (20,4 χλγμ.) στις 1.850-4.900 σ.α.λ.
• Προδιαγραφές Euro 5
• Κίνηση εμπρός
• Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
• Τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα
• 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ.
• Μέση κατανάλωση 5,9 λτ.
• Μ/Π/Υ 4.419/1.814/1.510 χιλ.
• Ρύποι CO2 139 γρ./χλμ.
• Τιμή: 17.800 ευρώ

(πηγή: 4Τροχοί)
.
.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πολυ ωραιο το νεο Astra, κριμα μονο που επιμενουν στην παλια λυση του ημιακαμπτου πισω αξονα...με αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων θα ηταν αλλο αμαξι οδηγικα...
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,526
Land of Dystopia
Για το ΑSTRA, θα ξεκινήσει επίσημα με παραγγελίες από το Δεκέμβριο, ενώ τα πρώτα επί Ελληνικού εδάφους θα τα δούμε εκεί κοντά τις αρχές Φεβρουαρίου.
 
19 June 2006
8,661
car_photo_299010_7.jpg


Το περιμένω με αγωνία.

Σαν κάτοχος barchetta θα σας ενημερώσω και για κάποια μυστικά που μας είπε ο σημαντικός Έλληνας σχεδιαστής κ. Ζαπατίνας, όταν τον συνάντησε το κλαμπ μας στη Θεσσαλονίκη.
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,120
Λιβαδειά
icon_abarth.png
Abarth Coupe


Το νέο δημιούργημα της Abarth θα βασιζόταν στο σασί της νέας Lotus Elise, αν η ιταλική
φίρμα δεν είχε αποφασίσει, τελικά, την "in house" εξέλιξη και παραγωγή του αυτοκινήτου.

Αρκετά από τα μηχανικά -και όχι μόνο- τμήματα του Coupe θα προέρχονται από το μέχρι σήμερα
γνωστό Fiat 500 γεγονός που θα φανερώνει την κατασκευαστική συγγένεια των αυτοκινήτων.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.400 κ.εκ. απόδοσης 135 ίππων και 180 Nm ροπής είναι
αυτός που θα κινεί τα περίπου 1.000 κιλά του διθέσιου Abarth, ενώ το ηλεκτρονικό διαφορικό
TTC θα φροντίζει για την εξασφάλιση της απαιτούμενης πρόσφυσης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το Coupe της Abarth θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2010,
αν και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα.

(πηγή: in.gr)

dgEntity_59519.jpg
-
dgEntity_59520.jpg
 

mstr

Supreme Member
23 July 2009
4,353
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

2010 Audi R8 Spyder


r81.jpg
r82.jpg


r83.jpg
..more


Πολυ μ'αρεσει το χρωμα αυτο!Ολα δενουν jet.

Να φανταστω οτι θα κανει καμια 150αρα.:D
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,120
Λιβαδειά
Εντυπωσιάζει το νέο Saab 9-5

saabb.jpg



Το νέο αυτό μοντέλο πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζει η φίρμα υπό την ιδιοκτησία της Koenigsegg. Ο εξωτερικός
σχεδιασμός κόβει την ανάσα με το εντυπωσιακότερο σημείο να είναι το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου. Εκεί η μεγάλη γρίλια στο κέντρο
τραβάει τα βλέμματα, όπως και τα μεγάλα φωτιστικά σώματα. Σαφέστατα και το πίσω μέρος του Saab δεν έχει παραμεληθεί από τους
σχεδιαστές και εκεί θα δείτε ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα, καθώς και τον ενιαίο πίσω προφυλακτήρα, από τις άκρες του οποίου
ξεπροβάλλουν οι τραπεζοειδείς απολήξεις των εξατμίσεων.

Το νέο Saab 9-5 θα εξοπλίζεται με ευρεία γκάμα κινητήρων. Όπως είναι αναμενόμενο, η σουηδική εταιρεία έχοντας μεγάλη εμπειρία στους
turbo κινητήρες, θα προσφέρει μόνο υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Αρχικά το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί με έναν 4κυλινδρο, 2λιτρο diesel
κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 160 ίππους, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να βρίσκονται σε χαμηλά για τον κυβισμό του κινητήρα
επίπεδα, μόλις 139 gr/km. Σαφώς και θα είναι διαθέσιμος και ένας βενζινοκινητήρας, 2λιτρος turbo κι αυτός, με δύναμη 220 ίππων.
Ο κορυφαίος στην γκάμα θα είναι ένας κινητήρας 2.800 κ.εκ., 6κυλινδρος, με απόδοση 300 αλόγων, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος μόνο με το
Saab XWD. Αμέσως μετά το επίσημο λανσάρισμα του μοντέλου, το Saab θα διατίθεται και με έναν μικρότερο κινητήρα 1,6 λίτρων και 180 ίππων,
ενώ θα είναι διαθέσιμος κι ένας ακόμα 2λιτρος BioPower E85. Η μετάδοση της κίνησης σε όλη την γκάμα των κινητήρων, θα γίνεται μέσω ενός
6ταχυτου κιβωτίου.

Όμως θα υπάρχουν κι ένα σωρό ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως head-up information display (Pilot HUD), adaptive lighting (Bi-Xenon Smart Beam),
adaptive cruise control, Saab DriveSense (ενεργητική ανάρτηση), είσοδος και εκκίνηση του κινητήρα χωρίς την χρήση κλειδιού, καθώς και
τριζωνικός κλιματισμός. Επιπλέον στο Saab XWD θα υπάρχει πίσω διαφορικό eLSD καθώς και τετρακίνηση.

.