Αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν πουθενά. 50 ευρώ βενζίνη για 800km σημαίνει 3,2 lt / 100km. Και το Juke δεν έχει σχέση με ένα Tesla Model 3, να συγκρίνετε παρόμοια αυτοκίνητα. Η μέση κατανάλωση που αναφέρει η ίδια η Nissan για το Juke Hybrid είναι 5,1lt/100km, ενώ σε τεστ ο μεικτός κύκλος είναι στα 5,5lt/100km. Κάτι που ανεβάζει την τιμή στα 85 ευρώ στα 800km και όχι 50.
Αυτές τις τιμές θα τις έχεις πάντα με το Juke, ενώ στο ηλεκτρικό θα τις έχεις μόνο σε μεγάλα ταξίδια. Στα υπόλοιπα μπορείς να φορτίζεις είτε σπίτι, είτε σε φθηνότερους δημόσιους AC φορτιστές. Η τιμή σε AC ξεκινά από 0,32 (ΔΕΗ Blue energy nights - φόρτιση το βράδυ)
Κόστος χρήσης του δικού μου BEV από Ιούνιο 2023 ως σήμερα, 21700 km, 1088 ευρώ, 5 ευρώ τα 100km. 630 ευρώ φόρτιση στο σπίτι με μέση τιμή 0,25 ευρώ/KWh. Άλλοι είχαν ρεύμα ακόμα και με 0,15. 458 ευρώ φόρτιση σε δημόσιους φορτιστές - κυρίως DC. Αν τα 630 ευρώ τα φόρτιζα σε δημόσιους AC φορτιστές με 0,40 θα είχα συνολικό κόστος 1466 ευρώ ή 6,8 ευρώ / 100km. Είχα και 800 KWh free (LIDL, Mediteranean Cosmos, ΣΕΑ Σείριος), αν τις πλήρωνα κι αυτές θα ήμουν περίπου στα 8,2 ευρώ/100km. Δηλαδή στη χειρότερη θα είχα μέση κατανάλωση περίπου 4,2 lt/100km βενζίνης ή 5 lt / 100km diesel. Με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου είχα μέση κατανάλωση 6 lt / 100km diesel. Έχω μειώσει δηλαδή τα έξοδα "καυσίμου" στο μισό, από 10 ευρώ / 100km στα 5.
Θα πω όμως πάλι κάτι που έχω ξαναπεί, η οικονομία δεν είναι ο κύριος λόγος να πάρεις ηλεκτρικό.