Αυτοκινητιστικά νέα

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,123
που είναι το παράξενο να υπάρχουν διακόπτες ή αισθητήρες ή "λουριά" ή ότι άλλο, κοινό με τα κοινά αυτοκίνητα;;
τι είναι τα super cars δλδ ;;;
μήπως θα έπρεπε να μην εφαρμόζουν το μετρικό ή τις ίντσες στις βίδες τους για να ξεχωρίσουν ;;;

Μην τα λες σε εμένα. Όταν είχα κινητό "χαβάι" κάποιοι κάνανε τεμενάδες στη Νόκια και την Σονυ. Και μάλιστα όχι ότι κι ότι αλλά με το reference board της Broadcomm. Πήγαινε το modding "σύννεφο". Πριν λίγες εβδομάδες είχαμε την ίδια συζήτηση για τους Κινέζους. Στη χώρα τους παράγουν τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Και εκεί έχουν μεγάλο πρεστίζ. Οπότε κάτι παραπάνω ξέρουν. Δεν είναι χθεσινοί. Δεν ξεκινάνε από το μηδέν όπως νομίζουμε. Έχουν δεκαετίες στην παραγωγή ευρωπαϊκών και αμερικάνικων προϊόντων.

Έχουμε μείνει στα "κινέζικα" που γελάγαμε κάποτε. Δεν είναι έτσι. Έχει περάσει προ πολλού αυτή η εποχή. Ο ξάδερφός μου είναι καπετάνιος. Τα τελευταία χρόνια έχει επιβλέψει και κυβερνήσει στο πρώτο ταξίδι δεν ξέρω πόσα πλοία από Κίνα. Πέρυσι μάλιστα επέβλεψε και κυβέρνησε ένα από τα μεγαλύτερα πλοία στον κόσμο. Τόσο μεγάλο που δεν περνάει από τη διόρυγα του Παναμά. Ο πλοιοκτήτης λέτε να είναι χαζός και εμείς οι έξυπνοι που δεν θέλουμε τα BYD και τα Xiaomi; Έχετε ιδέα για το τι μεγέθη μιλάμε;

Θα κάνει ο άλλος επένδυση δισεκατομμυρίων για να πάει "κουβά"; Όσους "σκλάβους" και να έχει δεν παύει να είναι μια Κομμουνιστική χώρα με Καπιταλιστική οικονομία. Θέλει κέρδη και καλά προϊόντα ώστε να κυριαρχήσει.


Και μιας που τα έχουμε βάλει με τα ηλεκτρικά, ορίστε μια είδηση για το αν φτάνει το ρεύμα. Το Πάσχα ο ΑΔΜΗΕ κατέβασε "διακόπτες" διότι υπήρχε χαμηλή ζήτηση. ΟΚ μπορεί να είναι "ειδική" μέρα αλλά και πάλι δε νομίζω ότι είναι τόσο οριακά τις υπόλοιπες μέρες. Κάπου γράφει για 7.5GW από ΦΒ. Αυτό με μια απλή διαίρεση μας κάνει 25000 φορτιστές 300ρηδες. Δε νομίζω να χρειαζόμαστε τόσους σε όλη τη χώρα.
 
  • Like
Reactions: vlad66

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,169
Λιβαδειά



Manufacturing the SF90 Stradale
Ferrari
 

pauleta

Senior Member
25 July 2014
326
Αθήνα
α. τα περι βολβο τα εγραψα υπερβαλλοντας για να δειξω την αντιθεση στην θεση περι κινεζικων
β. η mg, εστω και με την παρουσα μορφη, κυκλοφορει αυτοκινητα τουλαχιστον απο το 2016 (με το mg zs, που νομιζω ειναι το πρωτο που παρουσιασε με την νεα μορφη της εταιρειας). Κυκλοφορουν χρονια στην ευρωπη, τους εχουν γινει reviews και εχουν αποφανθει αρκετοι οτι ειναι vfm προιοντα. Σιγουρα εχουν τα θεματακια τους, αλλα συγχωρουνται λογω τιμης. Προσωπικα, θερμικο mg δεν θα ακουμπουσα, ακριβως επειδη υπαρχει η πολυπλοκοτητα στους ΚΕΚ, οπου δεν με εχουν πεισει οι κινεζοι οτι το εχουν κατακτησει το συγκεκριμενο θεμα.
Το MG ZS για το οποίο αναφέρθηκες (και βρίσκεται στα χέρια μου αυτό το διάστημα) έχει πολλά μηχανικά μέρη του (μοτέρ, κιβώτιο) από μοντέλα που κυκλοφορούν χρόνια στην αγορά.

Σχετικό link: https://www.caranddriver.gr/review/...mazoume_to_neo_suv_me_turbo_kinitira-7826926/
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Οι τιμές που κοστολογείτε απλά δεν υπάρχουν.

Σαν εισαγωγείς κ πολυεθνικές αγοράζουμε με πολύ χαμηλές τιμές από αυτές που αναφέρετε σαν λιανικές ...

Ένα ΜG HS πχ είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα αφού έκανε ειδική συμφωνία (πάντα λόγο δασμών) . Έτσι γίνεται με όλες τις μάρκες εδώ.

Ειδατε τιμή το νέο Renault Clio ? πιο φτηνό εδώ ;)
τώρα που το θυμήθηκα.. πιο φτηνό, αλλά (ακόμα) με ταμπούρα πίσω... έχω δει "βέλγικο" στην πιο απλή έκδοση εξοπλισμού και μικρό κινητήρα, με δισκόφρενα!
μήπως γι'αυτό είναι πιο φτηνά εδώ;; κάνοντας τέτοιου είδους "εκπτώσεις" ;;;

Ο Σφακιανάκης δέσμευσε ότι θα πουλήσει τόσα αυτοκίνητα μόνο αν του τα δώσουν σε τιμή που θα συμφωνήσουν αλλιώς bye bye .

Την BYD δεν την ενδιαφέρουν τα 1.000 αυτοκίνητα (αν θα τα πουλήσει) διότι τα κάνει 1 dealer της σε 1 μήνα αλλού .Απλά θέλει να πατήσει πόδι παντού.

Όπως στη Γερμανία έγιναν αποδεκτά τα κινέζικα , έτσι θα γίνουν κι εδώ με τη γνωστή χρονοκαθυστέρηση. Το αγοραστικό κοινό αλλάζει .
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Το MG ZS για το οποίο αναφέρθηκες (και βρίσκεται στα χέρια μου αυτό το διάστημα) έχει πολλά μηχανικά μέρη του (μοτέρ, κιβώτιο) από μοντέλα που κυκλοφορούν χρόνια στην αγορά.

Σχετικό link: https://www.caranddriver.gr/review/...mazoume_to_neo_suv_me_turbo_kinitira-7826926/
Μάλιστα. Απολύτως λογικό αλλά και ενδιαφέρον. Δεν το ηξερα. Είχα παρακολουθήσει αρκετά την ηλεκτρική του έκδοση αλλά για την κεκ ομολογώ ότι δεν ξέρω πολλά πράγματα.
 
17 June 2006
9,828
Οι Γερμανοί έχουν ήδη δείξει το δρόμο. Πάρε 5 αστέρια σε crash test, μείωσε αισθητά την τιμή από τον ανταγωνισμό και προφανώς θα πουλήσεις καλά.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,859
Αττικό βουνό
τώρα που το θυμήθηκα.. πιο φτηνό, αλλά (ακόμα) με ταμπούρα πίσω... έχω δει "βέλγικο" στην πιο απλή έκδοση εξοπλισμού και μικρό κινητήρα, με δισκόφρενα!
μήπως γι'αυτό είναι πιο φτηνά εδώ;; κάνοντας τέτοιου είδους "εκπτώσεις" ;;;
Οχι βέβαια , ούτε απ έξω αυτά . Υπάρχουν ειδικές τιμές για την κάθε χώρα γι αυτό απαγορεύεται να εξάγουμε εμείς πχ σε άλλη χώρα επειδή είμαστε πιο φτηνοί λόγο δασμών.
Το αντίθετο μάλιστα .
Γίνεται διαπραγμάτευση στέλνοντας έξω τι εξοπλισμό έχει ο ανταγωνισμός και ζητάνε επιπλέον options ή να χαμηλώσει την τιμή το εργοστάσιο
 
  • Like
Reactions: koupa

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Οχι βέβαια , ούτε απ έξω αυτά . Υπάρχουν ειδικές τιμές για την κάθε χώρα γι αυτό απαγορεύεται να εξάγουμε εμείς πχ σε άλλη χώρα επειδή είμαστε πιο φτηνοί λόγο δασμών.
Το αντίθετο μάλιστα .
Γίνεται διαπραγμάτευση στέλνοντας έξω τι εξοπλισμό έχει ο ανταγωνισμός και ζητάνε επιπλέον options ή να χαμηλώσει την τιμή το εργοστάσιο
όπως και να'χει είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιούνται ταμπούρα σήμερα.. τι να το κάνω που έχουν "ψύκτρες" που "βγάζουν μάτι" ;;;
είμαι σίγουρος ότι είναι "θέμα" του εδώ αντιπροσώπου και όχι του εργοστασίου.. προτιμά να βάλει κάποιο γκατζετάκι παρά τα καλύτερα φρένα.
και το εργοστάσιο του κάνει την "χάρη".......
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,859
Αττικό βουνό
όπως και να'χει είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιούνται ταμπούρα σήμερα.. τι να το κάνω που έχουν "ψύκτρες" που "βγάζουν μάτι" ;;;
είμαι σίγουρος ότι είναι "θέμα" του εδώ αντιπροσώπου και όχι του εργοστασίου.. προτιμά να βάλει κάποιο γκατζετάκι παρά τα καλύτερα φρένα.
και το εργοστάσιο του κάνει την "χάρη".......
Σου ξαναλέω δε γίνονται αυτά σε επίσημο δίκτυο .
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
όπως και να'χει είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιούνται ταμπούρα σήμερα.. τι να το κάνω που έχουν "ψύκτρες" που "βγάζουν μάτι" ;;;
είμαι σίγουρος ότι είναι "θέμα" του εδώ αντιπροσώπου και όχι του εργοστασίου.. προτιμά να βάλει κάποιο γκατζετάκι παρά τα καλύτερα φρένα.
και το εργοστάσιο του κάνει την "χάρη".......
το audi etron εχει ταμπουρα πισω :)
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
το audi etron εχει ταμπουρα πισω :)
Ε και;;
Το μόνο είναι;; Τα περισσότερα "μικρά" των 4 μέτρων ταμπούρα έχουν στις μικρές εκδόσεις τους.
Αλλά έναν σωρό άχρηστες π@π@ριές σε "εξοπλισμό".
Οποιοδήποτε μικρό έχει δίσκο, εκθειάζεται στα "τεστ".. διαφωνείς;;;
Νομίζω πως γενικότερα σε αυτοκίνητα που έλκουν συχνά (τροχόσπιτα και σκάφη ας πούμε) είναι ακόμα και σήμερα προτιμότερα τα ταμπούρα πίσω.
Λάθος Νίκο.
Ακόμα και τα μεγάλα φορτηγά (ρυμουκλούμενα, συρόμενα ή επικαθήμενα) όπως και τα πούλμαν/λεωφορεία , δισκόφρενα έχουν σε όλους τους άξονες εδώ και χρόνια.
(Και μάλιστα αεριζόμενα)
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Ε και;;
Το μόνο είναι;; Τα περισσότερα "μικρά" των 4 μέτρων ταμπούρα έχουν στις μικρές εκδόσεις τους.
Αλλά έναν σωρό άχρηστες π@π@ριές σε "εξοπλισμό".
Οποιοδήποτε μικρό έχει δίσκο, εκθειάζεται στα "τεστ".. διαφωνείς;;;
εεεεεεμμμ... ξερεις, το etron δεν ειναι ακριβως "μικρο" ή "φτηνο". Γυρω στο 50αρικο ξεκιναει νομιζω και ειναι καπου 4.6-4.65
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
863
Το MEB group στα ηλεκτρικά όπως το e-tron βάζει στα πίσω φρένα ταμπούρα. Αφού έτσι κι αλλιώς φρενάρουν με το κινητήρα. Σε μπροστινά δισκόφρενα μετά από 150.000 km τα τακάκια δεν είχαν φαγωθεί καθόλου.
 
  • Like
Reactions: avpap

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
εεεεεεμμμ... ξερεις, το etron δεν ειναι ακριβως "μικρο" ή "φτηνο". Γυρω στο 50αρικο ξεκιναει νομιζω και ειναι καπου 4.6-4.65
Ούτε καν ήξερα ποιό είναι αυτό.
Μιλάω πάντα για ΚΕΚ οχήματα.
Στα ηλεκτρικά πολλά πράγματα μπορούν να αλλάξουν, αν και το συγκεκριμένο ΔΕΝ είναι σωστή κίνηση και δεν έχει λογική (*)
Σε τίποτα δεν πλεονεκτεί το ταμπούρο έναντι του δισκόφρενου και όποιος προσπαθεί να σας πείσει για το αντίθετο, ή άσχετος είναι ή το κάνει "εκ του πονηρού".

(*) Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι η "δυνατότητα" μελλοντικού "φρεσκαρίσματος" του μοντέλου όπως πολλοί συνηθίζουν να κάνουν , ή η μείωση του κόστους σε γελοία νούμερα που στην "σούμα" δεν είναι και τόσο γελοία και κάνουν τους μετόχους λίγο πιο πλούσιους, ή ακόμα και κάποια συμφωνία κάτω από το τραπέζι για "ξεσκαρτάρισμα" σε υλικά με την ανάλογη "μίζα"....
Στην ουσία ποτέ δεν πρόκειται το "κοινό" να μάθει την αλήθεια σε τέτοιες περιπτώσεις, γιατί κανείς δεν πρόκειται να την ..ομολογήσει.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Σου ξαναλέω δε γίνονται αυτά σε επίσημο δίκτυο .
Δεν σε κατάλαβα (ακόμα) τι θες να πεις..
Τα λίγα Renault clio που βλέπω εδώ με ελληνικές πινακίδες και δισκόφρενα στον πίσω άξονα, είναι από "παλαβούς" που άλλαξαν τα ταμπούρα τους;;
Τα "ξένα" που έχω δει είναι και αυτά "πειραγμένα" από τους ιδιοκτήτες;;

Εγώ πιστεύω από αυτά που βλέπω ότι τα 99/100 είναι από το επίσημο ελληνικό δίκτυο και έχουν ταμπούρα πίσω, ενώ τα γαλλικά ή βελγικά και νομίζω και ολλανδικά έχους δίσκους πίσω.
Έχεις στοιχεία για το αντίθετο;;
Ποιό είναι το "αντίθετο" ;;
Ότι και τα ευρωπαϊκά μοντέλα έχουν ταμπούρα πίσω όπως τα ελληνικά.
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,123
Ο κάθε αντιπρόσωπος "ζυγίζει" τις όποιες επιλογές και αποφασίζει τι θα πουλήσει. Πχ στη χώρα μας πάντα είχαμε πιο "πλούσια" εσωτερικά σε σχέση με άλλες χώρες καθώς η αγορά μας είναι στρεβλή. Ο Ευρωπαίος θα αγοράσει το VW Polo για κάθε μέρα και το θέλει "φτωχό" διότι στο γκαράζ περιμένει και ένα Audi A8 με κάποιο V8. Εδώ ο άλλος έχει το Polo για οικογενειακό όχημα οπότε πρέπει να έχει "της Παναγιάς τα μάτια".

Αντίστοιχα και με τα πιο πολυτελή αυτοκίνητα. Πόσες C-class έχετε δει με κάποιο κινητήρα μεγαλύτερο των 2000cc; Καμία διότι ήταν το αυτοκίνητο του "φτωχού" και έτσι το έφερνε η εδώ αντιπροσωπία. Έπρεπε να πας σε E-class για να πάρεις κάτι μεγαλύτερο.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα το νέο Toyota Prius. Έρχεται με τετρακίνηση αλλά όχι στη χώρα μας. Εδώ αποκλειστικά με μπροστινή. Αλλά τη μεγάλη οθόνη των 10". Έξω έχεις περισσότερες επιλογές και στο εσωτερικό και στην μετάδοση.
 
Ε και;;
Το μόνο είναι;; Τα περισσότερα "μικρά" των 4 μέτρων ταμπούρα έχουν στις μικρές εκδόσεις τους.
Αλλά έναν σωρό άχρηστες π@π@ριές σε "εξοπλισμό".
Οποιοδήποτε μικρό έχει δίσκο, εκθειάζεται στα "τεστ".. διαφωνείς;;;

Λάθος Νίκο.
Ακόμα και τα μεγάλα φορτηγά (ρυμουκλούμενα, συρόμενα ή επικαθήμενα) όπως και τα πούλμαν/λεωφορεία , δισκόφρενα έχουν σε όλους τους άξονες εδώ και χρόνια.
(Και μάλιστα αεριζόμενα)
Τι να σου πω Βλαντ, όταν είχα πάρει το δικό μου αυτό μου είχε πει ο αντιπρόσωπος, γιατί είχα παραπονεθεί πως γίνεται ένα ακριβό αμάξι να έχει ταμπούρα πίσω. Τον πίστεψα καθώς ο άνθρωπος είναι μορφή της αυτοκίνησης (οδηγός αγώνων και μηχανικός), και πουθενά στον κόσμοδεν έβγαινε με δίσκους πίσω, το τσέκαρα.
 
17 June 2006
9,828
Το καλύτερο παράδειγμα είναι κινητήρες κάτω των 2 λίτρων λόγω φόρου πολυτελείας. Για να μην πάμε σε "ακριβά", το toyota corolla cross κυκλοφορεί μόνο Ελλάδα, Τουρκία και σε μερικές ακόμη με 1.8 λίτρα μοτέρ, ενώ οπουδήποτε αλλου η βασική έκδοση είναι με τον 2λιτρο κινητήρα...
 
  • Like
Reactions: koupa

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,269
Αγιοι Αναργυροι
Τι να σου πω Βλαντ, όταν είχα πάρει το δικό μου αυτό μου είχε πει ο αντιπρόσωπος, γιατί είχα παραπονεθεί πως γίνεται ένα ακριβό αμάξι να έχει ταμπούρα πίσω. Τον πίστεψα καθώς ο άνθρωπος είναι μορφή της αυτοκίνησης (οδηγός αγώνων και μηχανικός), και πουθενά στον κόσμοδεν έβγαινε με δίσκους πίσω, το τσέκαρα.
μα το λες ο ίδιος... "ο αντιπρόσωπος" !
δεν ξέρω για ποιό αυτοκίνητο λες, ούτε είπα ότι δεν υπάρχουν μοντέλα που ακολουθούν την διάταξη "δίσκοι μπροστά-ταμπούρα πίσω" σε όλες τις χώρες που εξάγουν.
αλλά το ταμπούρο πρέπει κάποια στιγμή να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και να μην το βλέπουμε ούτε στα πατίνια....