Μήπως τα περισσότερα αυτοκίνητα τα αγοράζουν οι εταιρείες rent a car?
Γνωρίζω προσωπικά άνθρωπο που έχει τέτοια επιχείρηση και έχει παραγγείλει 4 βενζινοκίνητα για αρχή την φετινή σεζόν
Γενικά τα ηλεκτρικά είναι απίστευτα, ειδικά μέσα το σαλόνι είναι λες και είσαι σε διαστημόπλοιο...Εγώ είδα αυτό το κουκλί χθες στο Μόναχο και δε θέλω ούτε βενζίνη ούτε ντίζελ. Μου λείπουν όμως τα 80Κ.
Ισχύει ότι έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και κόστους αγοράς σε σχέση με ένα diesel...Ισχύει 100%. Οι εταιρίες ενοικιάσεων δεν ενδιαφέρονται για το κόστος του καυσίμου (αφού δεν το πληρώνουν αυτές) , ενώ αντιθέτως ενδιαφέρονται για το κόστος των ανταλλακτικών που σχετίζονται με το καύσιμο (αντλίες καιμπεκ). Επιπλέον, ακολουθώντας την τάση της εποχής, θεωρούν πως τα μικρά βενζινοκίνητα θα είναι πιο εμπορικά κατά την λήξη της χρήσης τους, πράγμα γαι το οποίο έχουν φυσικά δίκιο.
Με ένα Tesla 3 δεν βολευεσαι; Και στο 40% των χρημάτων μάλιστα.Εγώ είδα αυτό το κουκλί χθες στο Μόναχο και δε θέλω ούτε βενζίνη ούτε ντίζελ. Μου λείπουν όμως τα 80Κ.
Με ένα Tesla 3 δεν βολευεσαι; Και στο 40% των χρημάτων μάλιστα.
Δεν ξέρω τι ισχύει με αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, αλλά το Tesla 3 με 35k usd (όταν γίνει διαθέσιμη αυτή η έκδοση) νομίζω μπορεί να καλύψει ανάγκες μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Σε συνδυασμό με τους καινούριους superchargers που γεμίζουν τις μπαταρίες σε ελάχιστο χρόνο μοιάζει πολύ καλό πακέτο.Η διαφορά είναι ότι το Τέσλα 3 είναι ένα ηλεκτρικό γκάτζετ που τυχαίνει να έχει ρόδες, ενώ το Audi είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο με κορυφαία παράδοση 10ετιών που τυχαίνει να έχει ηλεκτροκίνηση. :afro:
Για να σοβαρευτούμε, προφανώς και τα δυο μου κάνουν, αλλά και τα δυο είναι απαράδεκτα ακριβά γι'αυτό που προσφέρουν. Οπότε για την ώρα αφήστε με να ρυπαίνω την ατμόσφαιρα (εξάλλου και τα ηλεκτροκίνητα αυτό κάνουν, απλά έμμεσα)
Όχι ότι διαφωνώ στην ουσία των λεγομένων σου αλλά μη λέμε και υπερβολές.....Η διαφορά είναι ότι το Τέσλα 3 είναι ένα ηλεκτρικό γκάτζετ που τυχαίνει να έχει ρόδες, ενώ το Audi είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο με κορυφαία παράδοση ενός αιώνα, που τυχαίνει να έχει ηλεκτροκίνηση. :afro:
Όχι ότι διαφωνώ στην ουσία των λεγομένων σου αλλά μη λέμε και υπερβολές.....
Που τον βρήκε τον έναν αιώνα η Audi?
Θα ήθελε να είχε έναν αιώνα και μάλιστα διαφημίζει ότι έχει έναν αιώνα αλλά ούτε καν.....
Βέβαια ο αιώνας από μόνος του δε λέει κάτι....υπάρχουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με αιώνα στη πλάτη τους που κλείσανε ή είναι στα πρόθυρα να κλείσουν.
Δεν ξέρω τι ισχύει με αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, αλλά το Tesla 3 με 35k usd (όταν γίνει διαθέσιμη αυτή η έκδοση) νομίζω μπορεί να καλύψει ανάγκες μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Σε συνδυασμό με τους καινούριους superchargers που γεμίζουν τις μπαταρίες σε ελάχιστο χρόνο μοιάζει πολύ καλό πακέτο.
Καλά προφανώς υπερβάλω και λίγο, δεν έχω κρύψει και ποτέ άλλωστε ότι είμαι fanboy, αλλά απ'την άλλη συστήματα όπως το Quattro δεν έχουν αντίπαλο, και υπάρχουν ήδη στην παραγωγή εδώ και 40+ χρόνια.
Δεν αποκλείται τα Tesla να αποδειχθούν σε βάθος χρονου άξιοι αντίπαλοι, απλά τώρα, στην ίδια κατηγορία τιμής (S ή X), χωρίς δεύτερη κουβέντα θα διάλεγα το Audi.
Το Model 3 είναι μεν οικονομικό, αλλά τελικά βάζοντας όλα τα χρηστικά καλούδια πάλι πας στα 45+. Και ενώ ανεβαίνεις εκεί, η "premium" αίσθηση στο εσωτερικό είναι ανύπαρκτη, οπότε νιώθεις πάλι ριγμένος.
Η Tesla εχει αποδειξει οτι εχει τους καλυτερους ηλεκτροκινητηρες και στην χειροτερη μονο μια γενια μπροστα απο τον ανταγωνισμο . Πχ σε σχεση με το ηλεκτρικο vw ειναι δυο γενιες μπροστα σε τεχνολογια. Οταν πας να αγορασεις ηλεκτρικο αυτο θα κοιταξεις πρωτα και μετα ολα τα αλλα. Αυτη τη στιγμη δηλαδη ολοι προσπαθουν να φανουν ανταξιοι του οροσημου στα ΙΧ ηλεκτρικα , την Tesla. Ειτε σε λενε renault ειτε audi.
Ειναι και η περιπτωση ομως ενα αυτοκινητο το οδηγας καλυτερα οταν σου αρεσει εξωτερικα , εσωτερικα και σε κανει να νιωθεις ομορφα, χωρις να ειναι κατι ιδιαιτερο στα βασικα μερη. Εκει δεν σε νοιαζει τι κινητηρα φοραει. Πχ γνωστος μου εχει δωσει 53.000 για το Q1 γιατι εβαλε μεσα εξω ολα τα καλουδια, αλλα πηρε εναν "σαπιο" diesel 1.6 με πισω αναρτηση χειροτερη και απο Dacia...
Ισχύει ότι έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και κόστους αγοράς σε σχέση με ένα diesel...
Βέβαια το κακό είναι ότι πολλοί τουρίστες κάνουν παράπονα για το ότι αυτά τα αμάξια δεν τραβάνε και είναι λογικό όταν νοικιάζουν χιλιαρακι και είναι 4 άτομα μέσα με το air condition στο full...
Προσωπικά μόνο diesel θα διάλεγα γιατί με τη βενζίνη είναι σαν να δίνω μισό ενοίκιο επιπλέον κάθε μήνα...
Diesel και πάλι diesel. Πήγα τριήμερο Μεθώνη-Κορώνη-Πύλο με ένα γέμισμα από Αθηνα, full γεμάτο το αμάξι, χωρίς "τσιγκουνιά" στο γκάζι, και μου έμειναν και 190 km περίσσεμα ...
τακη εσυ κανεις ομως χιλιομετρα αττικη οδο/μεσογειων και καθαριζεις το φιλτρο. Αλλος που κανει γυρω-γυρω αποσταστεις 5-10χιλιομετρων, θα πρεπει να περιμενει ποτε θα παει μονοημερη/τριημερο.
Καλα, προφανώς κάποιος που κάνει συνέχεια τόσο μικρές αποστάσεις, δεν θα έπρεπε να επιλέξει diesel.
Εγώ τώρα έχω άλλο "πρόβλημα" με το μικρο A1: Επειδή η γυναικα μου κάνει πολύ μικρές αποστάσεις καθημερινά (5 λεπτά διαδρομής), η μπαταρια έχει πέσει και μας είπαν ότι πρέπει να του κάνουμε ένα ταξίδι ώρας +, για να ξαναφορτισει. Η δε μπαταρια, αν χαλάσει, είναι ακριβή λόγω start-stop (κανένα 250ρι).
Ναι Q2και απο οτι μου ειπε δεν τα εβαλε ολα. Οταν πληρωνεις 2800 για το χρωμα καταλαβαινεις στην audi πως ενα αμαξι απο 30.000 το πας 50.000 ακομη και το Α1 να ειναι. Εγω δεν θα πληρωνα ουτε τα 2800 για το χρωμα ουτε το S-line σηματακι μεσα εξω 5.000 και θα αγοραζα εκδοση με AWD. Το μονο εντυπωσιακο σε αυτο το αυτοκινητο ειναι το Infotainment. Εγω προσωπικα θα αγοραζα εκεινη την εποχη το Volvo S60 που ηταν προς αντικατασταση full εκδοση στα 40.000 και αγοραζες αμαξι αλλης κατηγοριας και επιπεδου. Αλλα περι ορεξεως, αν σου αρεσουν τα audi δεν κοιτας κατι αλλο.To q2 φανταζομαι θα εννοεις. Παντως εντυπωσιακο που καταφερε να το φτασει 53000, πρεπει να τα εβαλε πραγματικα ΟΛΑ. Ξερω οτι το q3 φορτωμενο βγαινει γυρω στις 50.000, αλλα q2 δεν το περιμενα. Ο 1.6 παντως δεν ειναι κακος κινητηρας, δεν ειναι γρηγορος αλλα ειναι οκ για αυτο το αμαξωμα και υποτιθεται οτι ειναι αξιοπιστος τοσα χρονια πολυ κυκλοφορει.
Στο συγκεκριμενο θεμα παντως υπαρχουν 2 ακραιες αποψεις (και οι ενδιαμεσες), α. "μικρο" αμαξι και το φορτωνω οσο παει μεχρι να εξαντλησω το budget μου, β. εξαντλω το budget μου αγοραζοντας οσο το δυνατον "μεγαλυτερο" και ας παρω μονο ροδες και τιμονι.
Τον καθεναν ο,τι τον ευχαριστει. Προσωπικα δεν θα πληρωνα ποτε τοσα χρηματα για τοσο μικρο αυτοκινητο, αλλα αυτα ειναι γουστα του καθενος