Αυτοκινητιστικά νέα

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Αγοραστε οτι θελετε, εγω diesel παρηγγειλα..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εγώ είδα αυτό το κουκλί χθες στο Μόναχο και δε θέλω ούτε βενζίνη ούτε ντίζελ. Μου λείπουν όμως τα 80Κ.

da9e5bcfdffaa385e0c545c1642d6e4f.jpg
 

geopan973

AVClub Enthusiast
26 October 2009
1,184
Πειραιάς
Μήπως τα περισσότερα αυτοκίνητα τα αγοράζουν οι εταιρείες rent a car?
Γνωρίζω προσωπικά άνθρωπο που έχει τέτοια επιχείρηση και έχει παραγγείλει 4 βενζινοκίνητα για αρχή την φετινή σεζόν


Ισχύει 100%. Οι εταιρίες ενοικιάσεων δεν ενδιαφέρονται για το κόστος του καυσίμου (αφού δεν το πληρώνουν αυτές) , ενώ αντιθέτως ενδιαφέρονται για το κόστος των ανταλλακτικών που σχετίζονται με το καύσιμο (αντλίες καιμπεκ). Επιπλέον, ακολουθώντας την τάση της εποχής, θεωρούν πως τα μικρά βενζινοκίνητα θα είναι πιο εμπορικά κατά την λήξη της χρήσης τους, πράγμα γαι το οποίο έχουν φυσικά δίκιο.
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Εγώ είδα αυτό το κουκλί χθες στο Μόναχο και δε θέλω ούτε βενζίνη ούτε ντίζελ. Μου λείπουν όμως τα 80Κ.

da9e5bcfdffaa385e0c545c1642d6e4f.jpg
Γενικά τα ηλεκτρικά είναι απίστευτα, ειδικά μέσα το σαλόνι είναι λες και είσαι σε διαστημόπλοιο...
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Ισχύει 100%. Οι εταιρίες ενοικιάσεων δεν ενδιαφέρονται για το κόστος του καυσίμου (αφού δεν το πληρώνουν αυτές) , ενώ αντιθέτως ενδιαφέρονται για το κόστος των ανταλλακτικών που σχετίζονται με το καύσιμο (αντλίες καιμπεκ). Επιπλέον, ακολουθώντας την τάση της εποχής, θεωρούν πως τα μικρά βενζινοκίνητα θα είναι πιο εμπορικά κατά την λήξη της χρήσης τους, πράγμα γαι το οποίο έχουν φυσικά δίκιο.
Ισχύει ότι έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και κόστους αγοράς σε σχέση με ένα diesel...
Βέβαια το κακό είναι ότι πολλοί τουρίστες κάνουν παράπονα για το ότι αυτά τα αμάξια δεν τραβάνε και είναι λογικό όταν νοικιάζουν χιλιαρακι και είναι 4 άτομα μέσα με το air condition στο full...

Προσωπικά μόνο diesel θα διάλεγα γιατί με τη βενζίνη είναι σαν να δίνω μισό ενοίκιο επιπλέον κάθε μήνα...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Εγώ είδα αυτό το κουκλί χθες στο Μόναχο και δε θέλω ούτε βενζίνη ούτε ντίζελ. Μου λείπουν όμως τα 80Κ.

da9e5bcfdffaa385e0c545c1642d6e4f.jpg
Με ένα Tesla 3 δεν βολευεσαι; :) Και στο 40% των χρημάτων μάλιστα.
 
Με ένα Tesla 3 δεν βολευεσαι; :) Και στο 40% των χρημάτων μάλιστα.

Η διαφορά είναι ότι το Τέσλα 3 είναι ένα ηλεκτρικό γκάτζετ που τυχαίνει να έχει ρόδες, ενώ το Audi είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο με κορυφαία παράδοση ενός αιώνα, που τυχαίνει να έχει ηλεκτροκίνηση. :afro:

Για να σοβαρευτούμε, προφανώς και τα δυο μου κάνουν, αλλά και τα δυο είναι απαράδεκτα ακριβά γι'αυτό που προσφέρουν. Οπότε για την ώρα αφήστε με να ρυπαίνω την ατμόσφαιρα (εξάλλου και τα ηλεκτροκίνητα αυτό κάνουν, απλά έμμεσα)
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Η διαφορά είναι ότι το Τέσλα 3 είναι ένα ηλεκτρικό γκάτζετ που τυχαίνει να έχει ρόδες, ενώ το Audi είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο με κορυφαία παράδοση 10ετιών που τυχαίνει να έχει ηλεκτροκίνηση. :afro:

Για να σοβαρευτούμε, προφανώς και τα δυο μου κάνουν, αλλά και τα δυο είναι απαράδεκτα ακριβά γι'αυτό που προσφέρουν. Οπότε για την ώρα αφήστε με να ρυπαίνω την ατμόσφαιρα (εξάλλου και τα ηλεκτροκίνητα αυτό κάνουν, απλά έμμεσα)
Δεν ξέρω τι ισχύει με αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, αλλά το Tesla 3 με 35k usd (όταν γίνει διαθέσιμη αυτή η έκδοση) νομίζω μπορεί να καλύψει ανάγκες μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Σε συνδυασμό με τους καινούριους superchargers που γεμίζουν τις μπαταρίες σε ελάχιστο χρόνο μοιάζει πολύ καλό πακέτο.
 

P.Bateman

Senior Member
22 March 2012
506
Οκτάνα
Η διαφορά είναι ότι το Τέσλα 3 είναι ένα ηλεκτρικό γκάτζετ που τυχαίνει να έχει ρόδες, ενώ το Audi είναι ένα κορυφαίο αυτοκίνητο με κορυφαία παράδοση ενός αιώνα, που τυχαίνει να έχει ηλεκτροκίνηση. :afro:
Όχι ότι διαφωνώ στην ουσία των λεγομένων σου αλλά μη λέμε και υπερβολές.....
Που τον βρήκε τον έναν αιώνα η Audi?
Θα ήθελε να είχε έναν αιώνα και μάλιστα διαφημίζει ότι έχει έναν αιώνα αλλά ούτε καν.....

Βέβαια ο αιώνας από μόνος του δε λέει κάτι....υπάρχουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με αιώνα στη πλάτη τους που κλείσανε ή είναι στα πρόθυρα να κλείσουν.
 
Όχι ότι διαφωνώ στην ουσία των λεγομένων σου αλλά μη λέμε και υπερβολές.....
Που τον βρήκε τον έναν αιώνα η Audi?
Θα ήθελε να είχε έναν αιώνα και μάλιστα διαφημίζει ότι έχει έναν αιώνα αλλά ούτε καν.....

Βέβαια ο αιώνας από μόνος του δε λέει κάτι....υπάρχουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με αιώνα στη πλάτη τους που κλείσανε ή είναι στα πρόθυρα να κλείσουν.

Δεν ξέρω τι ισχύει με αξιοπιστία σε βάθος χρόνου, αλλά το Tesla 3 με 35k usd (όταν γίνει διαθέσιμη αυτή η έκδοση) νομίζω μπορεί να καλύψει ανάγκες μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού. Σε συνδυασμό με τους καινούριους superchargers που γεμίζουν τις μπαταρίες σε ελάχιστο χρόνο μοιάζει πολύ καλό πακέτο.

Καλά προφανώς υπερβάλω και λίγο, δεν έχω κρύψει και ποτέ άλλωστε ότι είμαι fanboy, αλλά απ'την άλλη συστήματα όπως το Quattro δεν έχουν αντίπαλο, και υπάρχουν ήδη στην παραγωγή εδώ και 40+ χρόνια.

Δεν αποκλείται τα Tesla να αποδειχθούν σε βάθος χρονου άξιοι αντίπαλοι, απλά τώρα, στην ίδια κατηγορία τιμής (S ή X), χωρίς δεύτερη κουβέντα θα διάλεγα το Audi.

Το Model 3 είναι μεν οικονομικό, αλλά τελικά βάζοντας όλα τα χρηστικά καλούδια πάλι πας στα 45+. Και ενώ ανεβαίνεις εκεί, η "premium" αίσθηση στο εσωτερικό είναι ανύπαρκτη, οπότε νιώθεις πάλι ριγμένος.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,134
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά προφανώς υπερβάλω και λίγο, δεν έχω κρύψει και ποτέ άλλωστε ότι είμαι fanboy, αλλά απ'την άλλη συστήματα όπως το Quattro δεν έχουν αντίπαλο, και υπάρχουν ήδη στην παραγωγή εδώ και 40+ χρόνια.

Δεν αποκλείται τα Tesla να αποδειχθούν σε βάθος χρονου άξιοι αντίπαλοι, απλά τώρα, στην ίδια κατηγορία τιμής (S ή X), χωρίς δεύτερη κουβέντα θα διάλεγα το Audi.

Το Model 3 είναι μεν οικονομικό, αλλά τελικά βάζοντας όλα τα χρηστικά καλούδια πάλι πας στα 45+. Και ενώ ανεβαίνεις εκεί, η "premium" αίσθηση στο εσωτερικό είναι ανύπαρκτη, οπότε νιώθεις πάλι ριγμένος.

Η Tesla εχει αποδειξει οτι εχει τους καλυτερους ηλεκτροκινητηρες και στην χειροτερη μονο μια γενια μπροστα απο τον ανταγωνισμο . Πχ σε σχεση με το ηλεκτρικο vw ειναι δυο γενιες μπροστα σε τεχνολογια. Οταν πας να αγορασεις ηλεκτρικο αυτο θα κοιταξεις πρωτα και μετα ολα τα αλλα. Αυτη τη στιγμη δηλαδη ολοι προσπαθουν να φανουν ανταξιοι του οροσημου στα ΙΧ ηλεκτρικα , την Tesla. Ειτε σε λενε renault ειτε audi.
Ειναι και η περιπτωση ομως ενα αυτοκινητο το οδηγας καλυτερα οταν σου αρεσει εξωτερικα , εσωτερικα και σε κανει να νιωθεις ομορφα, χωρις να ειναι κατι ιδιαιτερο στα βασικα μερη. Εκει δεν σε νοιαζει τι κινητηρα φοραει. Πχ γνωστος μου εχει δωσει 53.000 για το Q1 γιατι εβαλε μεσα εξω ολα τα καλουδια, αλλα πηρε εναν "σαπιο" diesel 1.6 με πισω αναρτηση χειροτερη και απο Dacia...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Η Tesla εχει αποδειξει οτι εχει τους καλυτερους ηλεκτροκινητηρες και στην χειροτερη μονο μια γενια μπροστα απο τον ανταγωνισμο . Πχ σε σχεση με το ηλεκτρικο vw ειναι δυο γενιες μπροστα σε τεχνολογια. Οταν πας να αγορασεις ηλεκτρικο αυτο θα κοιταξεις πρωτα και μετα ολα τα αλλα. Αυτη τη στιγμη δηλαδη ολοι προσπαθουν να φανουν ανταξιοι του οροσημου στα ΙΧ ηλεκτρικα , την Tesla. Ειτε σε λενε renault ειτε audi.
Ειναι και η περιπτωση ομως ενα αυτοκινητο το οδηγας καλυτερα οταν σου αρεσει εξωτερικα , εσωτερικα και σε κανει να νιωθεις ομορφα, χωρις να ειναι κατι ιδιαιτερο στα βασικα μερη. Εκει δεν σε νοιαζει τι κινητηρα φοραει. Πχ γνωστος μου εχει δωσει 53.000 για το Q1 γιατι εβαλε μεσα εξω ολα τα καλουδια, αλλα πηρε εναν "σαπιο" diesel 1.6 με πισω αναρτηση χειροτερη και απο Dacia...

To q2 φανταζομαι θα εννοεις. Παντως εντυπωσιακο που καταφερε να το φτασει 53000, πρεπει να τα εβαλε πραγματικα ΟΛΑ. Ξερω οτι το q3 φορτωμενο βγαινει γυρω στις 50.000, αλλα q2 δεν το περιμενα. Ο 1.6 παντως δεν ειναι κακος κινητηρας, δεν ειναι γρηγορος αλλα ειναι οκ για αυτο το αμαξωμα και υποτιθεται οτι ειναι αξιοπιστος τοσα χρονια πολυ κυκλοφορει.
Στο συγκεκριμενο θεμα παντως υπαρχουν 2 ακραιες αποψεις (και οι ενδιαμεσες), α. "μικρο" αμαξι και το φορτωνω οσο παει μεχρι να εξαντλησω το budget μου, β. εξαντλω το budget μου αγοραζοντας οσο το δυνατον "μεγαλυτερο" και ας παρω μονο ροδες και τιμονι.
Τον καθεναν ο,τι τον ευχαριστει. Προσωπικα δεν θα πληρωνα ποτε τοσα χρηματα για τοσο μικρο αυτοκινητο, αλλα αυτα ειναι γουστα του καθενος :)
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,928
Παλλήνη
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ισχύει ότι έχουν μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και κόστους αγοράς σε σχέση με ένα diesel...
Βέβαια το κακό είναι ότι πολλοί τουρίστες κάνουν παράπονα για το ότι αυτά τα αμάξια δεν τραβάνε και είναι λογικό όταν νοικιάζουν χιλιαρακι και είναι 4 άτομα μέσα με το air condition στο full...

Προσωπικά μόνο diesel θα διάλεγα γιατί με τη βενζίνη είναι σαν να δίνω μισό ενοίκιο επιπλέον κάθε μήνα...

Diesel και πάλι diesel. Πήγα τριήμερο Μεθώνη-Κορώνη-Πύλο με ένα γέμισμα από Αθηνα, full γεμάτο το αμάξι, χωρίς "τσιγκουνιά" στο γκάζι, και μου έμειναν και 190 km περίσσεμα ...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Diesel και πάλι diesel. Πήγα τριήμερο Μεθώνη-Κορώνη-Πύλο με ένα γέμισμα από Αθηνα, full γεμάτο το αμάξι, χωρίς "τσιγκουνιά" στο γκάζι, και μου έμειναν και 190 km περίσσεμα ...

τακη εσυ κανεις ομως χιλιομετρα αττικη οδο/μεσογειων και καθαριζεις το φιλτρο. Αλλος που κανει γυρω-γυρω αποσταστεις 5-10χιλιομετρων, θα πρεπει να περιμενει ποτε θα παει μονοημερη/τριημερο.
 

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,071
Mitilini
Άρα diesel για μεγάλες απόστασεις και hybrid για κοντινές.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,928
Παλλήνη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

τακη εσυ κανεις ομως χιλιομετρα αττικη οδο/μεσογειων και καθαριζεις το φιλτρο. Αλλος που κανει γυρω-γυρω αποσταστεις 5-10χιλιομετρων, θα πρεπει να περιμενει ποτε θα παει μονοημερη/τριημερο.

Καλα, προφανώς κάποιος που κάνει συνέχεια τόσο μικρές αποστάσεις, δεν θα έπρεπε να επιλέξει diesel.
Εγώ τώρα έχω άλλο "πρόβλημα" με το μικρο A1: Επειδή η γυναικα μου κάνει πολύ μικρές αποστάσεις καθημερινά (5 λεπτά διαδρομής), η μπαταρια έχει πέσει και μας είπαν ότι πρέπει να του κάνουμε ένα ταξίδι ώρας +, για να ξαναφορτισει. Η δε μπαταρια, αν χαλάσει, είναι ακριβή λόγω start-stop (κανένα 250ρι).
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,620
Αθηνα
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλα, προφανώς κάποιος που κάνει συνέχεια τόσο μικρές αποστάσεις, δεν θα έπρεπε να επιλέξει diesel.
Εγώ τώρα έχω άλλο "πρόβλημα" με το μικρο A1: Επειδή η γυναικα μου κάνει πολύ μικρές αποστάσεις καθημερινά (5 λεπτά διαδρομής), η μπαταρια έχει πέσει και μας είπαν ότι πρέπει να του κάνουμε ένα ταξίδι ώρας +, για να ξαναφορτισει. Η δε μπαταρια, αν χαλάσει, είναι ακριβή λόγω start-stop (κανένα 250ρι).

ο ομιλος γενικα απο οτι εχω διαβασει εχει ενα προβληματακι με τις μπαταριες. Νομιζω ειχα διαβασει οτι εχει τυχει να χαλασουν μπαταριες σε <2 χρονια σε διαφορα αυτοκινητα του ομιλου. Αν με ενα ταξιδακι της ωρας φτιαχνει η κατασταση, μια χαρα, το θεμα ειναι να μην εχει μονιμη βλαβη. Ειχαν ταλαιπωρησει γνωστο με α3 και τον πηγαινοφερναν στην αντιπροσωπεια και τελικα του την αλλαξαν.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,134
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

To q2 φανταζομαι θα εννοεις. Παντως εντυπωσιακο που καταφερε να το φτασει 53000, πρεπει να τα εβαλε πραγματικα ΟΛΑ. Ξερω οτι το q3 φορτωμενο βγαινει γυρω στις 50.000, αλλα q2 δεν το περιμενα. Ο 1.6 παντως δεν ειναι κακος κινητηρας, δεν ειναι γρηγορος αλλα ειναι οκ για αυτο το αμαξωμα και υποτιθεται οτι ειναι αξιοπιστος τοσα χρονια πολυ κυκλοφορει.
Στο συγκεκριμενο θεμα παντως υπαρχουν 2 ακραιες αποψεις (και οι ενδιαμεσες), α. "μικρο" αμαξι και το φορτωνω οσο παει μεχρι να εξαντλησω το budget μου, β. εξαντλω το budget μου αγοραζοντας οσο το δυνατον "μεγαλυτερο" και ας παρω μονο ροδες και τιμονι.
Τον καθεναν ο,τι τον ευχαριστει. Προσωπικα δεν θα πληρωνα ποτε τοσα χρηματα για τοσο μικρο αυτοκινητο, αλλα αυτα ειναι γουστα του καθενος :)
Ναι Q2και απο οτι μου ειπε δεν τα εβαλε ολα. Οταν πληρωνεις 2800 για το χρωμα καταλαβαινεις στην audi πως ενα αμαξι απο 30.000 το πας 50.000 ακομη και το Α1 να ειναι. Εγω δεν θα πληρωνα ουτε τα 2800 για το χρωμα ουτε το S-line σηματακι μεσα εξω 5.000 και θα αγοραζα εκδοση με AWD. Το μονο εντυπωσιακο σε αυτο το αυτοκινητο ειναι το Infotainment. Εγω προσωπικα θα αγοραζα εκεινη την εποχη το Volvo S60 που ηταν προς αντικατασταση full εκδοση στα 40.000 και αγοραζες αμαξι αλλης κατηγοριας και επιπεδου. Αλλα περι ορεξεως, αν σου αρεσουν τα audi δεν κοιτας κατι αλλο.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,928
Παλλήνη
Μήπως 53000 έβγαινε το Q2 με έξτρα εξοπλισμό πριν τις εκπτώσεις; Γιατί αποκλείεται να μην του έκοψαν κάτι, εκτος και αν το πηρε με ευνοικη χρηματοδότηση.
 

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,071
Mitilini
Ωραία, αυτοκίνητα τα audi αλλά στην εποχή μας είναι όνειρο. Έτσι όπως έγιναν μόνο toyota η κορεάτικα κάτι που να έχει φθηνά σέρβις

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk