Το δικό μου πορτμπαγκάζ είναι 560 - 645. Μεγαλύτερο από το προηγούμενο αυτοκίνητο, και πάλι το γεμίζει η γυναίκα μου. Αν είχα μικρότερο θα το γέμιζε και θα κουβαλούσα λιγότερα!
Το κακό κάθε sedan είναι ότι δεν έχει αρκετά μεγάλο άνοιγμα. Πώς κουβαλάς έναν εκτυπωτή ας πούμε; Ο χώρος μέσα είναι αρκετός, αλλά δεν περνάει από την τρύπα!
Εγώ υποφέρω από καρφιά και βίδες μέσα στην πόλη, περίπου κάθε 2-3 χρόνια μου τυχαίνει. Προσοχή έξω από γιαπιά! Αλλά αυτό συμβαίνει μέσα στην πόλη, οπότε και με συμβατικό ελαστικό έχω οδηγήσει μερικά τετράγωνα μέχρι το βουλκανιζατέρ.
Όσο για την έλλειψη ρεζέρβας, η ασφαλέστερη λύση είναι τα run flat. Στην επόμενη αλλαγή όμως σκέφτομαι να αφήσω τα run flat και να πάω σε slow puncture all weather. Τέλος, για τη λήξη του κιτ επισκευής, έχω ένα ξεχασμένο στο πορτμπαγκάζ που δεν είναι υπό πίεση, μα έχει μια χειροκίνητη τρόμπα για να το σπρώξεις στο λάστιχο. Αλλά δεν έχω ελέγξει αν λήγει και πότε...
Το κακό κάθε sedan είναι ότι δεν έχει αρκετά μεγάλο άνοιγμα. Πώς κουβαλάς έναν εκτυπωτή ας πούμε; Ο χώρος μέσα είναι αρκετός, αλλά δεν περνάει από την τρύπα!
Εγώ υποφέρω από καρφιά και βίδες μέσα στην πόλη, περίπου κάθε 2-3 χρόνια μου τυχαίνει. Προσοχή έξω από γιαπιά! Αλλά αυτό συμβαίνει μέσα στην πόλη, οπότε και με συμβατικό ελαστικό έχω οδηγήσει μερικά τετράγωνα μέχρι το βουλκανιζατέρ.
Όσο για την έλλειψη ρεζέρβας, η ασφαλέστερη λύση είναι τα run flat. Στην επόμενη αλλαγή όμως σκέφτομαι να αφήσω τα run flat και να πάω σε slow puncture all weather. Τέλος, για τη λήξη του κιτ επισκευής, έχω ένα ξεχασμένο στο πορτμπαγκάζ που δεν είναι υπό πίεση, μα έχει μια χειροκίνητη τρόμπα για να το σπρώξεις στο λάστιχο. Αλλά δεν έχω ελέγξει αν λήγει και πότε...