Με συγχωρείτε αλλά πολύ συντηρητισμό διαβάζω που δεν αρμόζει στην τέχνη. Δεν θα σταθώ στο αν ο Dylan άξιζε ή όχι ή στις πρακτικές επιλογής της ακαδημίας. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ο διαχωρισμός της λογοτεχνίας. Τι ακριβώς κύριοι είναι λογοτεχνία ο πεζός λόγος , η ποίηση , ο στίχος , το δοκίμιο κλπ κλπ ποιος ακριβώς θα μας πει; Ή μήπως τελικά είναι όλα αυτά; Επίσης δεν καταλαβαίνω που κάπου αναφέρθηκε ότι οι στίχοι δεν έχουν εκδοθεί και τόσες χιλιάδες αντίτυπα τραγουδισμένων στίχων τι είναι; Τελικά ποιός είναι αυτός και με ποια επιχειρήματα που διαφοροποιεί τον στίχο από την ποίηση; Το μελοποιημένο ποίημα είναι ποίηση ενώ ο στίχος δεν είναι ποίημα; Και ποιος σας λέει ότι οι στίχοι δεν είναι ποιήματα; Το ποίημα έχει μέσα του μελωδία ενώ ο στίχος δεν έχει ποίηση; Για κάντε μία σούμα τραγουδιών του πχ Λ.Παπαδόπουλου εκδόστε τα σε μία συλλογή και πείτε αν είναι ποίηση ή όχι. Η τέχνη είναι μία και κατ' επέκταση και η λογοτεχνία είναι μία με όποια μορφή και αν εκφράζεται. Τώρα το αν σας αρέσει η ποίηση του Dylan ή όχι και αν άξιζε το νομπελ ή όχι περί ορέξεως... Εδώ πήραν νομπελ ο Τσώρτσιλ και ο Στάινμπεκ ο Ντύλαν δεν θα πάρει;
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Α και για να πω την γνώμη μου ναι το άξιζε και χωρίς να μπω στην διαδικασία σύγκρισης με ένα σωρό ατάλαντους που έχουν πάρει νόμπελ λογοτεχνίας. Το άξιζε γιατί πολύ απλά είναι κορυφαίος ποιητής. Διαβάστε τον και ακούστε τον.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Α και για να πω την γνώμη μου ναι το άξιζε και χωρίς να μπω στην διαδικασία σύγκρισης με ένα σωρό ατάλαντους που έχουν πάρει νόμπελ λογοτεχνίας. Το άξιζε γιατί πολύ απλά είναι κορυφαίος ποιητής. Διαβάστε τον και ακούστε τον.