Και της Σιάτιστας μετωπικό θα είναι...
Το "πιθανόν" δεν καταλαβαίνω. Δεν έχουμε αναλογική χρέωση με βάση τα σημεία εισόδου και εξόδου, ακόμη και οι χαρακτηριζόμενοι ως "πλευρικοί" είναι κατ' ουσίαν μετωπικοί αλλά όχι πάνω στον κύριο άξονα της Εγνατίας.
Και το κόστος ανά χλμ προφανώς ΔΕΝ θα είναι στα 3 λεπτά το χιλιόμετρο που ψελλίζουν οι εκπρόσωποι της Εγνατίας, σου έδειξα ότι στην περίπτωση διέλευσης από τη σήραγγα Δρίσκου για εσωτερική μετακίνηση εντός του νομού δλδ, το κόστος μπορεί να είναι και 10 λεπτά το χιλιόμετρο.
Τα περισσότερα έσοδα βέβαια θα προέρχονται, κατά τον σχεδιασμό, από ένα και μόνο διόδιο, αυτό της Θεσσαλονίκης, το οποίο σχεδιάζεται να μπει μεταξύ Ιωνίας και Ευκαρπίας, δηλαδή ΕΠΙ της εξωτερικής περιφερειακής (ενός έργου υφιστάμενου εδώ και πάρα πολλά χρόνια), με σκοπό ακριβώς να πιάσει τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος. Κάτι σαν την Αττική οδό, απλά επί ήδη υφιστάμενης υποδομής, της οποίας η κατασκευή (μια ευθεία) ήταν υποπολλαπλάσιου κόστους.
Μπορεί να είναι βέβαια και πρόβα τζενεράλε τέτοια εξαγγελία, εάν θα πέσει δλδ ξύλο όπως θα ήταν το φυσιολογικώς αναμενόμενο ή εάν πλέον οι υποτελείς μόνο γκρινιάζουν χλιαρώς, ώστε να δοθεί σήμα "περάστε ελεύθερα".