Διόδια

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Αυτά που μας προβληματίζουν είναι αυτά που θα συναντούμε πάνω στην Εγνατία - όχι αυτά που μπορεί να συναντήσουμε μετά την έξοδο απο αυτήν. Αυτά που υπάρχουν ήδη και αυτά που προβλέπεται να φτιαχτούν...
Μετά την έξοδο άντε να συναντήσουμε 1 πηγαίνοντας προς κάποια μεγάλη πόλη της περιοχής.
 
Last edited:

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Παιδιά μισό λεπτό. Όταν λέμε Εγνατία πρέπει να κατανοήσουμε πρώτα για τι πράγμα μιλάμε. Η Εγνατία δεν είναι ένας απλός δρόμος που σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β. Είναι ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που αποτελείται από έναν κύριο άξονα από Ηγουμενίτσα μέχρι τα Ελληνοτουρκικά σύνορα στους Κήπους του Έβρου, και επιπλέον έχει διάφορους κάθετους αυτοκινητόδρομους μου συνδέουν αυτόν τον άξονα με άλλα σημεία, ενώ συναντάει 2 ακόμα άλλους μεγάλους άξονες τον ΠΑΘΕ και την Ιωνία οδό και περνά και μέσα από μια μητρόπολη, την Θεσσαλονίκη όπου συνδέεται με άλλους τοπικούς αυτοκινητοδρόμους.

Όταν λοιπόν κινείσαι μέσα σε ένα τέτοιο δίκτυο, όταν αλλάζεις από τον ένα κλάδο στον άλλο, προκειμένου να χρεωθείς θα πρέπει να συναντήσεις διόδια μετωπικά εφόσον δεν βγαίνεις εκτός αυτοκινητόδρομου προς δρόμο χαμηλής ταχύτητας, αλλά από τον ένα αυτοκινητόδρομο μπαίνεις στον άλλο. Τα πλευρικά διόδια είναι για τις συνδέσεις με τους επαρχιακούς ή αστικούς δρόμους, όχι με άλλους αυτοκινητόδρομους. Άλλο πράγμα λοιπόν είναι αυτά τα μετωπικά διόδια που ουσιαστικά σε βάζουν σε έναν άλλο κλάδο και άλλο τα μετωπικά διόδια όπως αυτά που είχαμε συνηθίσει στον ΠΑΘΕ και την Κορίνθου-Πατρών, όπου σε χρέωναν όχι γιατί άλλαζες κλάδο αλλά για επιμέρους τμήματα στον ίδιο κλάδο της κίνησής σου.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Και στον Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπάρχουν διόδια - αλλά αν βγείς για Χαλκίδα, θα συναντήσεις παρακάτω διόδια, το ίδιο αν βγείς για Θήβα, κλπ... Αυτά, για κάποιον που πάει πχ. Λάρισα, δεν τον νοιάζουν - τον νοιάζει μόνο αυτό που θα βρεί μόλις βγεί απο την εθνική για Λάρισα (αν θυμάμαι καλά έχει ένα).

Δηλαδή τα διόδια που μας ενδιαφέρουν είναι ν+1 (άντε ν+2) ανα τόπο προορισμού μας.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Re: Απάντηση: Διόδια

Και στον Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπάρχουν διόδια - αλλά αν βγείς για Χαλκίδα, θα συναντήσεις παρακάτω διόδια, το ίδιο αν βγείς για Θήβα, κλπ... Αυτά, για κάποιον που πάει πχ. Λάρισα, δεν τον νοιάζουν - τον νοιάζει μόνο αυτό που θα βρεί μόλις βγεί απο την εθνική για Λάρισα (αν θυμάμαι καλά έχει ένα).

Ναι αυτά που συναντάς παρακείμενα όταν βγαίνεις ή αλλάζεις κλάδο δεν σε νοιάζουν όταν δεν βγαίνεις ή δεν αλλάζεις κλάδο. Σε νοιάζουν μόνο αυτά που χρησιμοποιείς για να μπεις και να βγεις στον κλάδο σου (π.χ. στην Χαλκίδα ή στην Λάρισα) και τα επιπλέον μετωπικά εντός του κλάδου σου. Τέτοια επιπλέον μετωπικά αν κατάλαβα καλά δεν υπάρχουν στην Εγνατία οδό.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Μα ναι, πως αλλιώς θα μπορούσε να ήταν αφού εκεί ξεκινάει ο αυτοκινητόδρομος. Όλα μετωπικά είναι ως προς την φύση τους αλλά όχι μετωπικά κατά μήκος του άξονα ώστε να δημιουργούν κίνηση, ή να σε χρεώνουν επιπλέον σε σχέση με την είσοδο/έξοδό σου από τον αυτοκινητόδρομο.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...
Το Παμβώτιδα είναι επάνω στον κύριο άξονα της Εγνατίας. Έτοιμο από χρόνια, δεν λειτουργεί μέχρι στιγμής διότι το κομμάτι Γιάννενα -Μετσοβο της Εγνατίας χρησιμοποιείται καθημερινώς και πολλές φορές μάλιστα για τις εσωτερικές μετακινήσεις των κατοίκων του Νόμου. Δεν θέλεις να ξέρεις την εναλλακτική...
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Μετωπικά διόδια (δλδ κάθετα στον άξονα του Α/Δ) είναι απαραίτητα εκεί που αρχίζει ή τελειώνει ο Α/Δ, ειδικά εκεί που αλλάζει ο "εκμεταλλευτής" στην κατεύθυνση εξόδου και μόνο υπάρχει πληρωμή γιά τον "πάροχο" του οποίου το τμήμα τελειώνει, η άλλη κατεύθυνση πληρώνει ή στο τέλος του επομένου τμήματος του Α/Δ ή όπου βγεί (σε πλευρικά διόδια). Με αυτή την έννοια:
1. Στον ΠΑΘΕ θα έχομε 3 μετωπικά (Αφιδνών, Λαμίας και Αιγινείου)
2. Στην Εγνατία 4 (με προϋπόθεση ενός παρόχου) : Ηγουμενίτσας, Κλειδίου, Λαγκαδά και Αρδανίου.
3. Στο κοινό τμήμα Ε75-Ε90 τα διόδια Μαλγάρων καλό θα ήταν να καταργηθουν. κ.ο.κ.......
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Ηδη λειτουργούν 8 ΕΠΑΝΩ στην Εγνατία...
"Επί της Εγνατίας Οδού λειτουργούν οκτώ (8) σταθμοί διοδίων, στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Προμαχώνα Σερρών."
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=3429

Κι απο τα 38 νέα που λένε, τα 18 εφορούν (απ'ότι εχω καταλάβει) διόδια ΕΠΑΝΩ στην Εγνατία (τα υπόλοιπα 20 είναι τα παράπλευρα - μετά την έξοδο ή πριν την είσοδο)
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Re: Απάντηση: Διόδια

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...
Το Παμβώτιδα είναι επάνω στον κύριο άξονα της Εγνατίας. Έτοιμο από χρόνια, δεν λειτουργεί μέχρι στιγμής διότι το κομμάτι Γιάννενα -Μετσοβο της Εγνατίας χρησιμοποιείται καθημερινώς και πολλές φορές μάλιστα για τις εσωτερικές μετακινήσεις των κατοίκων του Νόμου. Δεν θέλεις να ξέρεις την εναλλακτική...

Θα σου εξηγήσω τι εννοώ ακριβώς.

Κινείσαι π.χ. στην Ιωνία οδό (όταν θα έχει ολοκληρωθεί) και πηγαίνεις από Αγρίνιο προς Θεσσαλονίκη. Έχεις πληρώσει τα διόδια την Ιωνίας οδού, βγαίνεις από αυτή και πλέον πιάνεις την Εγνατία στον κόμβο κοντά στα Γιάννενα. Μόλις πιάσεις την Εγνατία συναντάς λίγο μετά αυτά τα μετωπικά διόδια που αναφέρεις της Παμβώτιδας. Παίρνεις χαρτάκι και συνεχίζεις μέχρι την Θεσσαλονίκη. Στην Θεσσαλονίκη εγκαταλείπεις την Εγνατία και με το χαρτάκι πληρώνεις μια φορά για την συγκεκριμένη διαδρομή που έκανες στην Εγνατία από το Δροσοχωρι μέχρι την Θεσσαλονίκη. Δεν συναντάς άλλα μετωπικά διόδια που να σε χρεώνουν επιπλέον μέσα σε αυτή την διαδρομή και να σε καθυστερούν με σταμάτα-ξεκίνα.

Το θέμα δεν είναι αν τα διόδια είναι πάνω στον άξονα με μετωπική μορφή, το ζητούμενο είναι πόσες φορές θα συναντήσεις πάνω στον ίδιο άξονα διόδια.

Υ.Γ. Θα μπορούσαν π.χ. τα διόδια να μην ήταν πάνω στον άξονα της Εγνατίας μετά τον κόμβο με την Ιωνία, αλλά πάνω στην Ιωνία πριν τον κόμβο. Πάλι μετωπικά θα τα συναντούσες και πάλι το ίδιο θα πλήρωνες.
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Για όσους δεν ξέρουν την Εγνατία, να πω οτι η Εγνατία είναι ένας Κλειστός δρόμος (κάτι σαν την Αττική Οδό). Δεν είναι μπάτε σκύλοι αλέστε όπως ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης που μπορείς να βρείς σημεια όπου κάποιος δρόμος ενώνεται με την εθνική οδό και να δεις μέχρι και τρακτέρ να εμφανίζονται μπροστά σου... Σκεφτείτε οτι - τουλάχιστον για το τμήμα Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη που ξέρω - δεν υπάρχει ούτε βενζινάδικο, ούτε φαγάδικο, ούτε σταθμός ξεκούρασης. Αν δεν βάλεις βενζίνη πριν την Εγνατία, την πάτησες - πρέπει να βγεις απο την Εγνατία για να βάλεις βενζίνη αν δεις οτι ξεμένεις. Αυτά τα δικαιώματα τα έχει η εταιρία εκμετάλλευσης της Εγνατίας και είτε θα τα εκμεταλλευθεί η ίδια είτε θα τα μοσχοπουλήσει/νοικιάσει. Οι έξοδοι και οι είσοδοι απο/προς την Εγνατία είναι συνήθως με αερογέφυρες και είναι διαδικασία ολόκληρη. Αν χάσεις την σωστή έξοδο θα καταλήξεις να βγεις 10-20 χιλιόμετρα μακρύτερα για να γυρίσεις πίσω.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Re: Απάντηση: Διόδια

Ηδη λειτουργούν 8 ΕΠΑΝΩ στην Εγνατία...
"Επί της Εγνατίας Οδού λειτουργούν οκτώ (8) σταθμοί διοδίων, στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Προμαχώνα Σερρών."
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=3429

Κι απο τα 38 νέα που λένε, τα 18 εφορούν (απ'ότι εχω καταλάβει) διόδια ΕΠΑΝΩ στην Εγνατία (τα υπόλοιπα 20 είναι τα παράπλευρα - μετά την έξοδο ή πριν την είσοδο)

Δεν έκανα απογραφή, απλά έγραψα τι κατά τη γνώμη μου έπρεπε ή πρέπει τελικά να γίνει...
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
2. Στην Εγνατία 4 (με προϋπόθεση ενός παρόχου) : Ηγουμενίτσας, Κλειδίου, Λαγκαδά και Αρδανίου.

Αν είναι 4 σε όλο τον άξονα Ηγουμενίτσα Κήποι, μου φαίνεται απόλυτα λογικό. Ένα σε κάθε άκρο και 2 επιπλέον εκεί που διασπάται προσωρινά η Εγνατία, πριν και μετά την Θεσσαλονίκη.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Θα σου εξηγήσω τι εννοώ ακριβώς.

Κινείσαι π.χ. στην Ιωνία οδό (όταν θα έχει ολοκληρωθεί) και πηγαίνεις από Αγρίνιο προς Θεσσαλονίκη. Έχεις πληρώσει τα διόδια την Ιωνίας οδού, βγαίνεις από αυτή και πλέον πιάνεις την Εγνατία στον κόμβο κοντά στα Γιάννενα. Μόλις πιάσεις την Εγνατία συναντάς λίγο μετά αυτά τα μετωπικά διόδια που αναφέρεις της Παμβώτιδας. Παίρνεις χαρτάκι και συνεχίζεις μέχρι την Θεσσαλονίκη. Στην Θεσσαλονίκη εγκαταλείπεις την Εγνατία και με το χαρτάκι πληρώνεις μια φορά για την συγκεκριμένη διαδρομή που έκανες στην Εγνατία από το Δροσοχωρι μέχρι την Θεσσαλονίκη. Δεν συναντάς άλλα μετωπικά διόδια που να σε χρεώνουν επιπλέον μέσα σε αυτή την διαδρομή και να σε καθυστερούν με σταμάτα-ξεκίνα.

Το θέμα δεν είναι αν τα διόδια είναι πάνω στον άξονα με μετωπική μορφή, το ζητούμενο είναι πόσες φορές θα συναντήσεις πάνω στον ίδιο άξονα διόδια.

Υ.Γ. Θα μπορούσαν π.χ. τα διόδια να μην ήταν πάνω στον άξονα της Εγνατίας μετά τον κόμβο με την Ιωνία, αλλά πάνω στην Ιωνία πριν τον κόμβο. Πάλι μετωπικά θα τα συναντούσες και πάλι το ίδιο θα πλήρωνες.

Πάλι δεν καταλαβαινόμαστε. Τα διόδια τοποθετούνται σε στρατηγικές θέσεις, κοντά σε βασικους κόμβους. Αλλά όλα είναι μετωπικά, καθώς τα πληρώνεις και σταματάς σε όλα. Θα ίσχυε αυτό που λες εάν τα διόδια ήταν προ κάθε εισόδου στον Α/Δ.

Η λογική κατασκευής των σταθμων διοδίων, των υπαρχοντων αλλά και όσων ανακοινώθηκαν, είναι να πιάσουμε τη χρήση ΤΜΗΜΑΤΟΣ του Α/Δ.
Πχ. Τύρια. Στη μέση του πουθενά. Δίχως σημαντικό κόμβο κοντά. Φτιάχτηκε για να πιάσει τη χρήση του τμήματος Γιαννενα -Ηγουμενίτσα. Πολυμυλου. Πάλι στη μέση του πουθενά. Φτιάχτηκε για να χρεώσει την παράκαμψη του Βερμιου. Κοκ.
Λογική που δεν έχει καμία σχέση με αναλογική χιλιομετρική επιβάρυνση, αλλά με μεγιστοποιηση κέρδους ακομη και από τοπική χρήση.
Σκέψου πόσα έσοδα θα έχουν τα διοδια Παμβώτιδας από τους Γιαννιώτες. Θα πληρώνουν 2.40 για τα 50 χλμ μέχρι το Μέτσοβο στην καλύτερη ή τα 25 μέχρι το Περιστέρι. Δλδ από 5 μέχρι 10 σεντ το χλμ.!
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Re: Απάντηση: Διόδια

Πάλι δεν καταλαβαινόμαστε. Τα διόδια τοποθετούνται σε στρατηγικές θέσεις, κοντά σε βασικους κόμβους. Αλλά όλα είναι μετωπικά, καθώς τα πληρώνεις και σταματάς σε όλα. Θα ίσχυε αυτό που λες εάν τα διόδια ήταν προ κάθε εισόδου στον Α/Δ.

Η λογική κατασκευής των σταθμων διοδίων, των υπαρχοντων αλλά και όσων ανακοινώθηκαν, είναι να πιάσουμε τη χρήση ΤΜΗΜΑΤΟΣ του Α/Δ.
Πχ. Τύρια. Στη μέση του πουθενά. Δίχως σημαντικό κόμβο κοντά. Φτιάχτηκε για να πιάσει τη χρήση του τμήματος Γιαννενα -Ηγουμενίτσα. Πολυμυλου. Πάλι στη μέση του πουθενά. Φτιάχτηκε για να χρεώσει την παράκαμψη του Βερμιου. Κοκ.
Λογική που δεν έχει καμία σχέση με αναλογική χιλιομετρική επιβάρυνση, αλλά με μεγιστοποιηση κέρδους ακομη και από τοπική χρήση.
Σκέψου πόσα έσοδα θα έχουν τα διοδια Παμβώτιδας από τους Γιαννιώτες. Θα πληρώνουν 2.40 για τα 50 χλμ μέχρι το Μέτσοβο στην καλύτερη ή τα 25 μέχρι το Περιστέρι. Δλδ από 5 μέχρι 10 σεντ το χλμ.!

Στο άρθρο αναφέρει 14 μετωπικά διόδια στο σύνολο από τα οποία τα 8 τα κατονομάζει. Αυτά τα 8 είτε είναι στα άκρα του κυρίους άξονα, είτε είναι σε βασικούς κόμβους όπως λες με άλλους άξονες. Υποθέτω πως και τα υπόλοιπα 6 βρίσκονται σε αντίστοιχες θέσεις, δεν γνωρίζω ακριβώς που έχει.

Μια απλή ερώτηση όποιος γνωρίζει. Ξεκινώντας από Ηγουμενίτσα και μέχρι το Κλειδί όπου βγαίνεις από την Εγνατία και συναντάς τον ΠΑΘΕ, πόσα διόδια και που θα πληρώσεις (όχι πόσα υπάρχουν στο ενδιάμεσο, είτε μετωπικά είτε πλευρικά);
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Re: Απάντηση: Διόδια

Στο άρθρο αναφέρει 14 μετωπικά διόδια στο σύνολο από τα οποία τα 8 τα κατονομάζει. Αυτά τα 8 είτε είναι στα άκρα του κυρίους άξονα, είτε είναι σε βασικούς κόμβους όπως λες με άλλους άξονες. Υποθέτω πως και τα υπόλοιπα 6 βρίσκονται σε αντίστοιχες θέσεις, δεν γνωρίζω ακριβώς που έχει.

Μια απλή ερώτηση όποιος γνωρίζει. Ξεκινώντας από Ηγουμενίτσα και μέχρι το Κλειδί όπου βγαίνεις από την Εγνατία και συναντάς τον ΠΑΘΕ, πόσα διόδια και που θα πληρώσεις (όχι πόσα υπάρχουν στο ενδιάμεσο, είτε μετωπικά είτε πλευρικά);

Τα γράφει ο BIOS στο ποστ #1327. Όλα μετωπικά.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Μέχρι στιγμής τρία (Τύρια, Μαλακάσι, Πολυμυλος), προσεχώς Παμβώτιδα (πριν τη σήραγγα Λορεντζος Μαβίλης στον Δρίσκο) και Σιάτιστα. Μέχρι Θεσσαλονίκη, ακόμη δυο, Μαλγαρων και Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι στην εξωτερική περιφερειακή και θα γίνει πόλεμος εάν μπει. Μιλάμε για χαράτσι στις καθημερινές μετακινήσεις του πολεοδομικου συγκροτήματος.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Οκ, δηλαδή το μόνο επιπλέον πραγματικά μετωπικό σε αυτό το κομμάτι του δρόμου θα είναι πιθανόν αυτό της Παμβώτιδας. Σίγουρα αφορά και τις 2 κατευθύνσεις; Λόγω του σημείου του κοντά στον κόμβο με την Ιωνία υποψιάζομαι μήπως αφορά μόνο αυτοκίνητα προερχόμενα από την Ιωνία οδό. Της Σιάτιστας επίσης λόγω του σημείου του πάνω στον κόμβο με τον άξονα Ιεροπηγής - Κρυσταλλοπηγής, μου φαίνεται εντελώς παράλογο να αφορά τον κυρίως άξονα.

Παντως άν είναι όντως και τα 5 αυτά διόδια για των κύριο άξονα είναι πράγματι χαράτσι δεδομένου πως υπάρχουν και τα πλευρικά διόδια.
 
Last edited:

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Και της Σιάτιστας μετωπικό θα είναι...
Το "πιθανόν" δεν καταλαβαίνω. Δεν έχουμε αναλογική χρέωση με βάση τα σημεία εισόδου και εξόδου, ακόμη και οι χαρακτηριζόμενοι ως "πλευρικοί" είναι κατ' ουσίαν μετωπικοί αλλά όχι πάνω στον κύριο άξονα της Εγνατίας.
Και το κόστος ανά χλμ προφανώς ΔΕΝ θα είναι στα 3 λεπτά το χιλιόμετρο που ψελλίζουν οι εκπρόσωποι της Εγνατίας, σου έδειξα ότι στην περίπτωση διέλευσης από τη σήραγγα Δρίσκου για εσωτερική μετακίνηση εντός του νομού δλδ, το κόστος μπορεί να είναι και 10 λεπτά το χιλιόμετρο.


Τα περισσότερα έσοδα βέβαια θα προέρχονται, κατά τον σχεδιασμό, από ένα και μόνο διόδιο, αυτό της Θεσσαλονίκης, το οποίο σχεδιάζεται να μπει μεταξύ Ιωνίας και Ευκαρπίας, δηλαδή ΕΠΙ της εξωτερικής περιφερειακής (ενός έργου υφιστάμενου εδώ και πάρα πολλά χρόνια), με σκοπό ακριβώς να πιάσει τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων του πολεοδομικού συγκροτήματος. Κάτι σαν την Αττική οδό, απλά επί ήδη υφιστάμενης υποδομής, της οποίας η κατασκευή (μια ευθεία) ήταν υποπολλαπλάσιου κόστους.
Μπορεί να είναι βέβαια και πρόβα τζενεράλε τέτοια εξαγγελία, εάν θα πέσει δλδ ξύλο όπως θα ήταν το φυσιολογικώς αναμενόμενο ή εάν πλέον οι υποτελείς μόνο γκρινιάζουν χλιαρώς, ώστε να δοθεί σήμα "περάστε ελεύθερα".
 
Last edited:

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Re: Απάντηση: Διόδια

Και της Σιάτιστας μετωπικό θα είναι...
Το "πιθανόν" δεν καταλαβαίνω. Δεν έχουμε αναλογική χρέωση με βάση τα σημεία εισόδου και εξόδου, ακόμη και οι χαρακτηριζόμενοι ως "πλευρικοί" είναι κατ' ουσίαν μετωπικοί αλλά όχι πάνω στον κύριο άξονα της Εγνατίας.

Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει, κάποιοι χαρακτηριζόμενοι ως "μετωπικοί" είναι ουσιαστικά "πλευρικοί" σε σχέση με τον κύριο άξονα, και από εκεί απορρέει και το δικό μου "πιθανόν", μήπως αφορούν του κάθετους άξονες. Η χρέωση δεν είναι αναλογική με βάση τα σημεία εισόδου και εξόδου όπως λες, αλλά όπως ακούγεται ο σκοπός τους είναι να γίνει με αυτή την φιλοσοφία (όπως και πρέπει να γίνει), για αυτό λέω μήπως τα νέα διόδια είναι προς αυτή την κατεύθυνση.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Προσωπικώς δεν τρέφω αυταπάτες για τη φύση της "φιλοσοφίας" τους, και μάλλον τους περιποιούμαι και τιμή να αναβιβάζω το πλάνο τους σε "φιλοσοφία", εκτός εάν έχει τόσο ευτελισθεί ο όρος.