Ευχαριστώ Μιχάλη! Η παρουσίαση δεν είναι πολύ αναλυτική, γιατί ξεχνούσα να τραβήξω φωτογραφίες (έστω και αυτές τις άθλιες) από κάθε στάδιο κατασκευής. Τέλος πάντων, δεν είναι και καμία πυρηνική φυσική, τα περισσότερα είναι self-explanatory!
Για τον πάγκο στήριξης των εργαλείων λοιπόν επέλεξα κόντρα πλακέ οκουμέ 30mm σε διαστάσεις 160χ70cm (10 πόντους φαρδύτερο από τη μελαμίνη).
Πρώτη δουλειά ήταν να φτιαχτεί και να τοποθετηθεί την κάτω πλευρά του κόντρα πλάκε το τελάρο από καδρονάκι 27χ27mm, κατά τον ίδιο τρόπο με αυτόν της μελαμίνης παραπάνω. Σε αυτό το στάδιο, πρόσθεσα και 2 πλαϊνές τραβέρσες στα πόδια του πάγκου, για επιπλέον σταθερότητα. Σε πρώτη φάση είναι βιδωμένες, αργότερα ίσως τις τροποποιήσω ώστε να αφαιρούνται πιο εύκολα.
Αφού λοιπόν ο πάγκος είναι έτοιμος, ξεκινάμε να δούμε πώς θα τοποθετηθούν σε αυτόν τα εργαλεία. Στην αριστερή πλευρά και λίγο επάνω από το κέντρο επιλέγω να βάλω το δισκοπρίονο. Στη δεξιά το ρούτερ και τη σέγα. Δισκοπρίονο και ρούτερ θα χρησιμοποιούν
έναν κοινό οδηγό (fence), διαμορφωμένο σε κάθε πλευρά του κατάλληλα για το κάθε εργαλείο.
Πατάμε λίγο το fast forward και vrooooommmm... βλέπουμε το κομμάτι του δισκοπρίονου τελειωμένο :music-smiley-005: (προειδοποίησα ότι δε θα είναι πολύ αναλυτική η παρουσίαση :Banane0
Από την κάτω μεριά (εκκρεμεί φωτο[SUP]1[/SUP]) του πάγκου έχει πλανιστεί με το ρούτερ κομμάτι όσο η επιφάνεια της πλάκας του δισκοπρίονου και έχει τοποθετηθεί μέσα σε αυτό το δισκοπρίονο στηριζόμενο από κομμάτια ξύλου που το κρατούν βιδωμένο στον πάγκο.
Στην επάνω πλευρά, όπως φαίνεται στη φωτο, έχει κοπεί με τη σέγα άνετη εγκοπή για το δίσκο, είτε αυτός ειναι σε 0 είτε σε 45 μοίρες και έχει πλανιστεί με το ρούτερ πατούρα για καπάκια αναλόγως τη γωνία εγκοπής.
Τα καπάκια φτιάχτηκαν περίπου έτσι
Δεξιά και αριστερά από το άνοιγμα της τρύπας για το δίσκο, έχουν ανοιχτεί αυλάκια για να πατήσει ο οδηγός για την κάθετη κοπή (εκκρεμεί φωτο[SUP]2[/SUP]). Επίσης φτιάχτηκε και ένα καπάκι χωρίς εγκοπή, απλά για κλείσιμο της τρύπας. Βλέπουμε επίσης και τον οδηγό, αλλά και τις τραβέρσες.
Παρακάτω βλέπουμε λεπτομέρεια από τον οδηγό και πώς κινείται πάνω στον πάγκο. Με τον ίδιο τρόπο είναι φτιαγμένος και στην άλλη πλευρά. Στην τρύπα που φαίνεται (?) μπαίνει βίδα που τον ασφαλίζει στη σωστή θέση. Για να μη φθείρεται το ξύλο από τη συγκεκριμένη βίδα έβαλα ένα κομμάτι αλουμινίου σε όλο το μήκος της διαδρομής.
Η αλήθεια είναι ότι δε με ικανοποιεί το σύστημα κύλησης του οδηγού πάνω στον πάγκο και θέλω να το αλλάξω, πιθανότατα με κάποιο σύστημα με ράγα, κάποιο σιδηρόδρομο ντουλάπας ή κάτι τέτοιο. Θα είναι η πρώτη τροποποίηση που θα γίνει.