DIYer’s corner - Οfftopic DIY projects and chat

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Άδοξος και διεστραμένος θάνατος ενός ωραίου thread:violent-smiley-030:

Ειναι να μην μπλεξεις με αυτους τους αλφακιδες, αιρεση....

οχι και αιρεση... εμείς Σπυρο έχουμε κανονικά αυτοκίνητα για πραγματικούς οδηγους, οι άλλοι που οδηγουν ασχημα κουτιά με ροδες ειναι η αιρεση !!!
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Οσο για την Alfasud, άκουσα τον καλύτερο ορισμό:

"η πιο ακριβή πουτ@ν@ που είχα ποτέ"

χε χε χε ειναι "πρωτοκλασσάτες γκόμενες".. ολοι τις λιγουρεύονται απο μακριά, ελαχιστοι εχουν τα κοχόνες να ρισκάρουν και να τις κανουν δικές τους.. :grinning-smiley-043
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
οι άλλοι που οδηγουν ασχημα κουτιά με ροδες ειναι η αιρεση !!!

είπα να γράψω "απλές οδοντόκρεμες" αλλά δεν ήθελα να γίνω προκλητικός χι χι χι χι :jester:
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
Εχτες οδηγησα για πρωτη φορα το γιαρις της γυναικας μου. Το εχει 2 χρονια και εχει κανει 7.900χλμ. Πηγα την κορη μου στο αεροδρομειο με αυτην την ριζοκατσαρολα. Φοβηθηκα λιγακι γιατι ψαρεβε συνεχεια στον αυτοκινητοδρομο, εδω μιλαμε για 100 με 120, παραπανω ηταν ρισκος. Καλα ετσι ειναι τα σημερικα αυτοκινητα? πρεπει να γυρνας συνεχεια το τιμονι δεξια αριστερα για να πανε ευθεια? Το ιδιο εχει και η 147 του φιλου μου, αλλα εκει ειναι λιγακι ποιο μικρο το φαινομενο. Το ιδιο ηταν και η μαρανελο του φιλου, αλλα εκει ηταν ακομα ποιο μικρη η ασαφεια.
Ειπα να δω τι κανει η κατσαρολα και σε κατι αρκετα μεγαλες ροδελες και εκει στην μεση αισθανθηκα οτι δεν ειχε αντισταση πλεον το τιμονι, απλα ηταν σαν να μην υπηρχαν οι ροδες. γιαπωνεζικη τεχνολογια ετσι?
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Εχτες οδηγησα για πρωτη φορα το γιαρις της γυναικας μου. Το εχει 2 χρονια και εχει κανει 7.900χλμ. Πηγα την κορη μου στο αεροδρομειο με αυτην την ριζοκατσαρολα. Φοβηθηκα λιγακι γιατι ψαρεβε συνεχεια στον αυτοκινητοδρομο, εδω μιλαμε για 100 με 120, παραπανω ηταν ρισκος. Καλα ετσι ειναι τα σημερικα αυτοκινητα? πρεπει να γυρνας συνεχεια το τιμονι δεξια αριστερα για να πανε ευθεια?

πολλά δυστυχώς ειναι έτσι. όχι όλα. τα toyta γενικά είναι χάλια σε αυτό το κομμάτι. είναι όμως σκυλιά και φτηνά στην συντήρηση (παρά το ότι ειναι γιαπωνέζικα) κι έχουν καλό after sales support και κρατουν και την αξία τους. Μην δοκιμάσεις όμως να αλλάξεις απότομα λωρίδα με 140χλμ, τον ήπιες..

Το ιδιο εχει και η 147 του φιλου μου, αλλα εκει ειναι λιγακι ποιο μικρο το φαινομενο.

Να πάει ο φίλος σου να την κοιτάξει (αμορτιέρ, ευθυγράμμιση) γιατι η 147 (έχω οδηγήσει 6 διαφορετικές) δεν εχουν καμια σχεση με αυτό που περιγράφεις. Στα 200Km/h ειναι σκέτος διαβήτης. Δεν το λεω επειδή έχω 147, μπορω να πω ευχαριστως και τα ελαττώματά της, η σταθερότητα και η ακριβεια χειρισμών όμως στα πολλά χιλιόμετρα ειναι ενα απο τα δυνατά της σημεία οπότε ο φίλος σου ας την προσέξει λιγο ή ας αλλάξει και μάστορα και δεν το λεω τυχαια. Προσοχή στην ευθυγράμμιση, εμένα και έξω αλλά και μεσα στην αντιπροσωπεία σε δυο διαφορετικες απόπειρες ευθυγράμμισης μου την έκαναν και τις δυο φορές χάλια. Πήγα λοιπον στον Διονυσόπουλο - να ναι καλά ο ανθρωπος - και το αυτοκίνητο μου το έκανε διαβήτη, ακόμα καλύτερα κι απο καινουργιο. Standard η αλφα του φιλου σου θελει ψάξιμο και προσοχή ποιος την ακουμπάει.

PS με πολύ μεγάλη επιφύλαξη, αν θυμάμαι καλά, νομίζω ότι την τελευταια φορά που το αμάξι έγινε αστέρι ο μάστορας δεν ακολουθησε με ευλάβεια τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του μηχανηματος που κανει την ευθυγραμμιση αλλά τις τροποποίησε ελάχιστα (δεν ξερω αν το εκανε λόγω εμπειρίας η γνωρίζοντας κατι συγκεκριμένο) αλλά μπορει και να κατάλαβα λάθος
 
Last edited:

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
Η ευθυγραμμιση ειναι επιστήμη
Ηπορει να την εφαρμόση όποιος εχει ασχοληθεί με τα ορια σε κλειστές διαδρομές εκτός απο τεχνικες γνωσεις.
Δε θελω να σας μπερδεψω με καστερ και καμπερ, θα σας πω το αποτελεσμα

Αν δειτε το αμάξι σε κατοψη με το πισω μερος σπο την μεριά σας, οι τροχοί σχηματίζουν ενα ορθογώνιο
Αυτο το ορθογώνιο δεν ειναι στην ουσία ορθογώνιο αλλα τραπέζιο.
εξαρτάται κατά βάση από τα μετατρόχια (την απόσταση των μουαγιέ μεταξύ δύο τροχών του ιδιου άξονα), το offset της ζάντας και μικρορυθμίσεις στην ανάρτηση
Τα σημερινά αυτοκίνητα για ασφάλεια που σαν αποτελεσμα εχει και ''τεμπέλικη'' συμπεριφορά εχουν τετοια γεωμμετρία και σχηματίζουν τραπέζιο με μεγαλύτερη πλευρά τη μπροστινή.
Αυτό βοηθάει πολύ στη ευθεία με πολλά χλμ αλλά σε κλειστές στροφές πετάει μούτρα (εκτός πισωκίνητου)
Τζον δε σου εκανε μαγια ο παιχτης στο ''ανοιξε'' λίγο, έτσι ειναι ο όρος
ειναι πιο σταθερο στην ευθεία και επειδη μιλάμε για μικρορυθμίσεις και εμπειρία του παίχτη που δε στο ανοιξε τόσο οσο να σου φαινεται άμεσα στις στροφές.

Τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (δεν μιλάμε για αμορτισέρ αλλά για πλήρως ρυθμιζόμενες γωνίες καμπέρ και κάστερ από μαμα), παλιά με δύο Delta που ειχα '88 και '90 με δύο δεκαράκια το εκανες για ταξίδι ή για στροφές σε μιση ώρα χωρίς ευθυγράμμιση....μακράν ο ιταλός

Δεν ειναι μεγάλη μαλακία αυτο με τα σημερινά αυτοκίνητα, της σειράς τουλάχιστο, που δεν εχεις καμια αισθηση στο τιμόνι????
Σπύρο ολά τα υδραυλικά μπουρδέλα ειναι και τα ηλεκτρικά και αυτά πιο σκατα είναι, αποστειρωμένα πραματα, μονο οσα πάνω απο κάποια ταχύτητα αποβάλλουν τελείως την υποβοήθηση
To Maranello καλά πάει αλλά εκει πατε ολοι με 110, πάνω απο 200 στρώνει
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
Η 147 του φιλου μου εχει κανει 45000 χλμ και ειναι μοντελο 2004. εχει κανει ευθυγραμιση αλλα δεν βοηθαει, μαλλον πανε συμφωνα με τα χαρτια. Γενικα νομιζω οτι σημερα ολοι βαζουν τις ροδες να κοιτανε μπροστα γιατι οποια αλλη γωνια καιει ποιο πολυ καυσιμο. Στην Αλφασουντ ρυθμιζεται το τοε μονο, το καμπερ ειναι σταθερο.μολις γυρισα απο μια πολη 70χλμ ποιο βορεια που ημουν σε κονσερτο και χιονιζε πυκνα. Με καλοκαιρινα λαστιχα και μαλιστα με απαισιες ιδιοτητες στα χιονια(Conti evo 3) εβγαζα ταχυτητες καπου στα 150 και το τιμονι ηταν ακομα αρκετα βαρυ, ενω οι περισσοτεροι πηγαινανε σαν κοτες. Ειδικα τα μπεμβε. παντως δεν ειδα κανενα απο αυτα τρακαρισμενο στις μπαρες σημερα, αλλοιως ειναι κοινη θεα μερσεντε και μπεμβε να εχουν τρακαρει σε τετοιο καιρο!
Η μαρανελλο δεν νομιζω οτι αλλαξε αισθηση στο τιμονι μεχρι τα 180 που την πηγα για μια μικρη αποσταση. με ενοχλησε η αρτιφισιελ αισθηση αν και δεν θα ειχα κανενα προβλημα αν την ειχα, αλλα υστερει κατα πολυ της Αλφασουντ!
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
καλημέρα Σπύρο
Για τη Maranello πλακα εκανα...
Εχει να αντιμετωπίσει προβλήματα μετη φύση, ενα τόνο στο μπροστινο αξονα...:firstprize:
αυτο ειναι το πρόβλημα της οπως σε ολα τα θηρια με κινητήρα μπροστά, οσο πίσω και να τον βάλουν
τα υπόλοιπα ειναι ''μόντες'' που κάνουν τα εργοστάσια για τη ψευδεστηση,
καταλαβαίνεις οτι ενα αμάξι με 600κιλα μπροστα θέλει λιγότερη υποβοηθηση από ενα που εχει φόρτηση τόνο, βαλε και το 255 ελαστικό %$^$%
το Alfasud με το 205 παραδίδουν μαθηματα γεωμμετρίας σε ανατρησεις και σύστημα διευθυνσης, οπως οσο περιέργο και να σας ακούγετε ο V6 της Peugeot της δεκαετίας του 70 με μηδενικούς κραδασμούς.
Για οσους νομιζουν οτι τα τιμόνια των αυτοκινητων τους έχουν ακρίβεια ας οδηγησουν ενα καρτ
Για το μισάωρο στο Delta πρέπει να αναφερθεί οτι πηρε πάνω από χρόνο να σημειωσουμε πάνω στις ρυθμιζόμενες δοκούς της πίσω ανάρτησης που ειναι ιδανικά για κάθε διαδρομή ανάλογα βεβαια με το στυλ οδήγησης του καθε ενός
τι να κάνουμε εφυγε ο Σενα και αφησε εμενα
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
Γεια σου Νικο
ωστε ετσι η Μαρανελλο, το ειχα υποψιαστει οτι εχει πολυ βαρος μπροστα, καλα δεν ειναι τρανσαξελ σαν τις αρχαιες Αλφεττες?Το κιβωτιο ενσωματωμενο με τον πισω αξονα και ημιανεξαρτητη Ντε Ντιον αναρτηση? Απλα ρωταω γιατι δεν ξερω τιποτις απο Φεραρρι, δεν ασχολουμαι με ημιτασιον βλεπεις!
Μια φορα ειχε ενα κοριτσι απο την οικγενεια μας ενα τετοιο 1,9GTI αν θυμαμαι καλα και το ειχα για 6 μηνες επειδη τοτε αυτυη σπουδαζε στην Ισπανια.
Ηταν πολυ καλο σαν ενα μικρο σπορτ αυτοκινητο, αλλα σε μερικες καταστασεις γυρναγε σαν σβουρα! Η δεν ηξερα εγω πως οδηγουνται? Ηταν ττο πρωτο που ειχε βγει τοτε, καποτε προς του 80 αν θυμαμαι καλα.
Η αισθηση του τιμονιου ακριβεστατη.
Πριν 2 χρονια ημουν στο μουσειο της Μπουγκατι στην Γαλλια και ειδα τον V-6 F1 της Πεζω, ενα πανεμορφο κινητηρα, σου εδινε την εντυπωση οτι καθε λεπτομερεια ειναι εκει γιατι πρεπει να εχει τον σκοπο της. Εχει αυτος ο κινητηρας καποια σχεση με τον παραγωγης? Ειναι αυτος που υπηρχε και στα Βολβο 164 και στα Ντελορεαν?
Ποιος ειναι ο Σενα?
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
Hallo Σπυρο,
Τι εγινε, ωραία πραματα βρηκαμε μια γωνια να λεμε...
Για τη Marenello λέει η Ferrari 50-50 με οδηγό, αλλά δε ξερω τι οδηγό εννοεί
το κιβώτιο πισω ειναι ενσωματωμμένο με το διαφορικό.
αλλά τι 50-50 αφου ειναι πάνω απο 1900κιλά...με οδηγό και μπετζινες
το 205 το 1,9 εχει δίκιο αν αφησεις το γκάζι ή πατήσεις φρένο σε στροφή σε εχει περάσει ο κώλος σου, θελει επιθετική οδηγηση και δυναμικό συμπεριφορά στις στροφές, δηλαδη να το κρατάς με γκαζι και τιμόνι
γιαυτό και η επιτυχία ήταν το rally με 1,3 κινητήρα.
Για να λέμε και ολη την αλήθεια τα τότε αυτοκίνητα ναι μεν ειχαν απίστευτες γεωμμετρίες αλλά τα σημερινά ειναι απίστευτα ακαμτα σαν αυτοφερόμενο κατι που βοηθά αφανταστα.

πω, πω τι μου θυμησες Delorean
Αυτός ηταν μηχανικός της GM και αποφασισε να παράγει στην βορεια Ιρλανδία αυτοκίνητα για την Αμερική.
Σχεδιο Giugiaro με βάση την Esprit που μολις ειχε φτιαξει, το 76 ο Delorean εφτιαξε το πρώτοτυπο του .
το πρωτο ειχε κινητήρα Citroen Wankel, ο οποίος αντικαταστήθηκε από τον V6συνεργασίας Peugeot-Renault-Volvo, με μάλιστα πρωτους του δικούς μου της Volvo να τον εχαν βγάλει στη παραγωγή πιο νωρις.
Απόδοση για το DeLorean Αμερική 170ΗΡ (καταλύτης γαρ) 200ΗΡ για Ευρώπη τα λίγα που δώθηκαν, με ψεκασμό Bosch.
Κιβώτιο Renault 5manual (από Alpine) ή 3auto τροποποιημένο για τοποθήτηση πίσω.
Ο Delorean τα εβγαλε στη παραγωγή το 81 μεχρι το τελου του 82 που τον συλαβανε για ναρκωτικά.
Το δικαστηριο τον αθώοσε αλλά η εταιρία χρεοκόπησε.
Κατασκευασε και τριά επίσχρυσα 24Κ, τα δύο ειναι σε μουσεία στην αμερική
Κατασκευαστηκαν συνολικά πάνω σπο 9000 κομματια με την εμπορική ονομασία DCM-!2 το 12 από τα 12.000$ που κόστιζε (τα χρυσα ειχαν 85.000$)
Μια που το εφερε η κουβέντα στο back to the future ο κινητήρας ντουμπλαριστηκε από V8 Porsche....
 

Aprile

Senior Member
9 March 2007
656
Η Alfasud ήταν και εμένα το πρώτο μου αυτοκίνητο και την αγόρασα μετά τα τέστ που είχα διαβάσει για τη οδική της συμπεριφορά
Πραγματικά ήταν ένα Go-Kart αυτοκίνητο με πινακίδες για τον δρόμο και το έλεγαν και το λένε ακόμα οι οδηγοί αγώνων του ενιαίου πρωταθλήματος που την οδήγησαν σαν πρώτο αυτοκίνητο το 1975.
Για σχεδίαση του 1972 ήταν πραγματικά διαστημόπλοιο πολύ μπροστά από την εποχή του αρκεί να δεί κανείς τα άλλα αυτοκίνητα του 1972.
Εγώ ήμουν από τους άτυχους γιατί η δικιά μου είχε σοβαρά προβλήματα σκουριάς (δεν είχαν όρεξη την ημέρα που την έφτιαξαν οι Ναπολιτάνοι) αλλά το χειρότερο ήταν οι βενζίνες.
Ήθελε Ιταλική βενζίνη με την Ελληνική βάραγε πειράκια από τη πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα που την πούλησα.
Αλλά από ότι διαβάζω το ίδιο πρόβλημα έχουν μέχρι σήμερα και οι απόγονοι !
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
ΠΟΤΕ δεν εχω ακουσει προαναφλεξεις απο καποια Αλφασουντ που ειχα και εχω!
Πριν 2-3 χρονια που δεν υπηρχε SHELL V-SUPER, εβαζα την απλη 98 και εκει κανενα προβλημα! Ακομα και με ρυθμιση στο αβανς στους 5 βαθμους απο το κανονικο 8, παλι δεν χτυπαει τιποτα! Η 147 του φιλου μου με 95 δεν εχει απολυτως κανενα προβλημα ουτε καποιες απο τις αλλες Αλφες μας. οποτε αυτο το βλεπω σαν ενα τοπικο προβλημα εκει κατω.
Παντως οι δικες μας Αλφασουντ δεν σκουριαζουν και πολυ, μερσεντε, μπεμβε και πολλες αλλες ποιοτικες μαρκες σκουριαζανε ποιο πολυ απο τις Αλφασουντ.και μην αναφερω για γκολφ, εκει ηταν και ειναι ακομα και δεκαετιας του 90 καταστροφη απο σκουρια. Απο 98 και μετα γαλβανιζοντουσαν και σταματησανε να σκουριαζουν! Η Φιατ αρχισε με τα Τιπο το 88 και υπαρχουν ακομα Τιπο στους δρομους χωρις ιχνος σκουριας!
Ισως αυτο να εχει να κανει με την αντισκωριακη προστασια που εκανε ο αντιπροσωπος εδω πριν παραδωσει το αυτοκινητο στον πελατη. Ακομα τα Αλφασουντ μας εδω εχουν το ταμπελακι "Dinitrol" κολημενο στο παραθυρο πισω.
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
... αλλά το χειρότερο ήταν οι βενζίνες.
Ήθελε Ιταλική βενζίνη με την Ελληνική βάραγε πειράκια από τη πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα που την πούλησα.
Αλλά από ότι διαβάζω το ίδιο πρόβλημα έχουν μέχρι σήμερα και οι απόγονοι !

για την 147/156 και το θέμα με τα πειράκια, δεν φταίνε οι βενζίνες. Ολα αυτά που λένε οι συναδελφοι στο διπλανό φορουμ ειναι επειδή τους έχουν φλωμώσει στο ψέμα. Αυτή η καραμέλα με τις βενζίνες ειναι μια σωτήρια δικαιολογία για τα εξουσιοδοτημένα να αποφεύγουν τις επισκευές εντός εγγύησης. Το πρόβλημα οφείλεται στην ευαισθησία του μεταβλητού χρονισμού που εντείνεται με μια ενδεχόμενη κακή λίπανση. Μετά από κάποιο διάστημα, αλλάζει το Κ του ελατηρίου που υπάρχει μέσα στον μηχανισμό του μεταβλητού, με αποτέλεσμα να μην δουλεύει οπως πρέπει. Συνήθως αυτό προκύπτει αν το λιπαντικό ειναι κακής ποιότητας και παρεμβάλλονται δυο τρεις μερες χωρις το αυτοκίνητο να παρει μπροστά. Επειδη το πρόβλημα είναι γνωστό, η alfa εχει βγάλει κιτ επισκευής του μεταβλητού που κοστίζει περίπου 3 ευρώ,αλλάζοντας ουσιαστικά ένα ελατηριάκι! Σε κάθε αλλαγή ιμάντων είναι επιβεβλημένη και η επισκευή του μεταβλητού (εφόσον λύνεται ούτως ή άλλως για τους ιμάντες) χωρίς επι πλεον κόστος (ασχετα αν καποιοι αποκρύπτουν την υπαρξη του κιτ επισκευής για να χρεώσουν ολόκληρο μεταβλητό που κοστίζει πάνω απο 130 ευρώ (αν θυμαμαι καλα). Ο κύριος ένοχος για το πρόβλημα, δεν ειναι ο μεταβλητός ο ίδιος, αλλά τα κωλολάδια που βάζουν στα εξουσιοδοτημένα (selenia). Απαράδεκτο λάδι, το άλλαζα στις 5.000 χλμ (κι ας προβλέπεται η αλλαγή στις 20.000χλμ συμφωνα με το βιβλιαράκι) και ήταν στην αφή σκέτο νερό. Αν δεν λιπαινεται αποτελεσματικά ο μεταβλητός, το ελατηριάκι ζορίζεται και χάνει τα χαρακτηριστικά του. Από την στιγμή που άλλαξα τύπο λιπαντικού, σταμάτησαν και τα προβλήματα με τους μεταβλητους και μετα πειράκια και με όλα. Το agip που βάζω τώρα το αλλάζω στις 5.000χλμ και το λυπάται η ψυχή μου, ειναι σαν καινούργιο. Το πρόβλημα παρακάμπτεται και με αλλαγή χαρτογράφησης στην ecu, αλλά νομίζω ότι ειναι φτηνότερο το να προσέχει κανεις την λιπανση του μοτέρ. Φυσικά όλα αυτά τα γνωρίζουν στα εξουσιοδοτημένα, αλλά γιατι να σταματήσουμε τις βλάβες? να μείνουμε χωρίς δουλίτσα? Εμένα από τότε που βγήκε το αυτοκίνητο απο την εγγύηση, και έφυγα απο τα εξουσιοδοτημένα, το αυτοκίνητο βρήκε την υγειά του. Ολα σχεδον τα ευρωπαικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν προβλήματα αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι στο support, όχι στο προϊόν imho, και το έχω διαπιστώσει the hard way.
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
Τωρα τι να πω, δεν το εγραψα αυτο το συνηθες προβλημα γιατι απλα και ενας μπουφος μπορει να καταλαβει αν ειναι ο μεταβλητος των βαλβιδων η αυτοαναφλεξεις! Ακουγονται διαφορετικα και ακουγονται σε διαφορετικες καταστασεις. Αν ενα συνεργειο δεν μπορει να πει οτι ειναι αυτοαναφλεξεις η ο μεταβλητος τοτε θα πρεπει να πουλαει κουλουρια στην Ομονοια ο τυπος.
 

nbullamatsis

Supreme Member
11 February 2007
4,664
πειραιας
Ωραιος Ο John
Διαβασα μεχρι τα selenia δε χρειαζεται παρακατω...τα ειπες ολα
ΝΟ SELENIA!!!!!! ισως το χειρότερο λαδι που ειχω βαλει, τα αλλαξα στα...μετα απο δυο εβδομαδες και εστρωσε ξανα ο κινητηρας
Μια παρεξηγηση με τα λαδια:
Υπαρχουν λαδια που ειναι φτιαγμενα για να καιγονται και θελουν συμπλήρωμα (πχ Motul - πολύ καλο) και αλλα που καιγονται λιγότερο (πχ Selenia, μη παρεξηγηθώ υπάρχουν και καλά λάδια)
Ουσιαστικά ενα marketing των Ιταλων αυτό το λάδι για να μη καινε λαδι οι κινητήρες τους, ΠΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΕ κανα λιτρο ανα 5.000χλμ
Ενταξει δεν ειναι RX-8, τελικά ο κινητήρας του ειναι διχρονος Wankel???
O κατασκευστής λέει ανα τρία γεμισματα βενζίνη, τσεκαρισμα και συμπλήρωμα λαδιου, αυξησε λεει την αξιοπιστία του.

Για τις Alfa ενα ειναι το λαδι, Agip, o αντιπροσωπος ειναι καπου στη Λαρισα, εχουν μερικά παραδοσιακά συνεργεία, εχουμε και εδω στο Πειραια εναν που τα πουλάει στο λιμανι μετα τον ΟΛΠ.
 

Aprile

Senior Member
9 March 2007
656
Συμφωνώ και εγώ για τα Selenia αλλά και τα Agip είχα τότε πρόβλημα γιατί το λαδάδικο της οδού θηβών που τα πούλαγε στη περιοχή δεν έφερνε τα γνήσια !
Αλλά κάτι μαϊμού από την Νάπολη :hmmmm2:
Του έβαλα τελικά μετά από διάφορες δοκιμές κάτι Γερμανικά ARAL και έστρωσαν τα διάφορα παρατράγουδα.
Για τίς βενζίνες ένα μόνο μπορώ να πώ ότι έκαναν μόνο για τα Lada και όχι για τα Alfa :grandpa:
 

In My Humble

Banned
2 September 2008
732
Malmo, Sverige
Τα AGIP δεν υπηρχανε εδω μεχρι πριν μερικα χρονια, τωρα πουλιουνται σε μερη που πουλανε τρακτερ! Θα παω σε ενα διπλανο χωριο να αγορασω, χρησιμοποιω Shell mineral ενα απλο λαδι για παλαιες μηχανες. Διαβασα στο φορουμ της μπεμβε και ειδα οτι αυτοι που εχουν προβλημα με μεγαλη καταναλωση λαδιου, το εχουν λυσει με AGIP racing 10W60. Μερικοι απο αυτους εχουν δει και μικρωτερη καταναλωση βενζινης, μερικοι οχι.
 

JohnJohn

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,481
Εγω βάζω Agip Sint 2000 (10w40). Κατανάλωση λαδιού έχω, αλλά το μοτέρ δουλεύει γλυκύτατα.