Re: Dunkirk (2017)
Επειδή νομίζω αυτό πάει σε μένα, να εξηγήσω:
πλακίτσα έκανα, πατώντας πάνω στις συγκεκριμένες λέξεις που επέλεξες ( "δε βλέπεται"), και μου φάνηκε λίγο οξύμωρη κριτική για κάποιον που ό,τι και να του προσάψεις, οπτικά είναι όχι απλά περφεξιονιστής αλλά κάθε επόμενη φορά ξεπερνάει τον εαυτό του. Τόσο ο ίδιος ο Νόλαν όσο και ο Van Hoytema, που είναι σταθερός διευθυντής φωτογραφίας του εδώ και χρόνια. Οι δυο τους μάλλον είναι το νο1 δίδυμο στον πλανήτη σήμερα σε ό,τι αφορά τα κάδρα που στήνουν. Ακόμη και μούφα να σου φάνηκε η ταινία (σαν πλοκή ή σενάριο), οπτικά όχι απλά βλέπεται αλλά και με το σαγόνι στο πάτωμα. :guitarist:
Κατά τα άλλα πουθενά δεν είπα ότι κάποιος έχει το αλάθητο. Απλά ο κάθε δημιουργός κουβαλάει μια ιστορία πίσω του, και βάσει αυτής τον κρίνεις, και είτε του συγχωρείς πράγματα είτε τον μαυρίζεις. Και ακριβώς επειδή τον Νόλαν δεν τον γνωρίσαμε χθες αλλά δραστηριοποιείται εδώ και πολλά χρόνια, και μας έχει δείξει πως σκέφτεται, πως κόβει (εννοώ μοντάζ), και πως στήνει την ιστορία του, αντίστοιχα προσπαθήσαμε στις προηγούμενες σελίδες να δούμε το Dunkirk βάσει αυτής της οπτικής. Το γράφω αυτό επειδή μας χλευάζατε λίγες σελίδες πίσω γι'αυτό.
Γενικά πάντως, ο Νόλαν στη συγκεκριμένη ταινία όχι απλά δε με απογοήτευσε αλλά με άφησε έκπληκτο για το πόσο τολμηρός μπορεί να γίνει κανείς ακόμα και στον κόσμο του Χόλιγουντ. Όσο για το ότι διχάζει, όχι, δεν είναι αυτοσκοπός αυτός, αλλά είναι ως ένα σημείο απόδειξη ότι ο δημιουργός της έκανε αυτό που είχε στο μυαλό του να κάνει, και δεν "ξεπουλήθηκε" κάνοντας αυτό που θα του χάριζε περισσότερα εισιτήρια, oscars και ενθουσιασμό (μια ταινία δηλαδή τύπου Ράιαν, ίδια με τόσες άλλες).
οχι οχι, μόλις κατέστρεψες όλη την ανάλυση της άποψης σου για την ταινία. Και ΦΥΣΙΚΑ δεν πέτυχε μια ταινία τον σκοπό της αν διχάζει και μισοί την θεωρούν σκουπίδι και οι άλλοι μισοί αριστούργημα. Τι σόι σκοπός ήταν αυτός?
Εδώ διαβάσαμε και το αδιανόητο, ε, τι περίμενες?ταινία του Νόλαν να μην είναι αριστούργημα και να είναι μούφα?Αλάθητο του πάπα ο Νόλαν ένα πράμα.. :flipout:
Επειδή νομίζω αυτό πάει σε μένα, να εξηγήσω:
πλακίτσα έκανα, πατώντας πάνω στις συγκεκριμένες λέξεις που επέλεξες ( "δε βλέπεται"), και μου φάνηκε λίγο οξύμωρη κριτική για κάποιον που ό,τι και να του προσάψεις, οπτικά είναι όχι απλά περφεξιονιστής αλλά κάθε επόμενη φορά ξεπερνάει τον εαυτό του. Τόσο ο ίδιος ο Νόλαν όσο και ο Van Hoytema, που είναι σταθερός διευθυντής φωτογραφίας του εδώ και χρόνια. Οι δυο τους μάλλον είναι το νο1 δίδυμο στον πλανήτη σήμερα σε ό,τι αφορά τα κάδρα που στήνουν. Ακόμη και μούφα να σου φάνηκε η ταινία (σαν πλοκή ή σενάριο), οπτικά όχι απλά βλέπεται αλλά και με το σαγόνι στο πάτωμα. :guitarist:
Κατά τα άλλα πουθενά δεν είπα ότι κάποιος έχει το αλάθητο. Απλά ο κάθε δημιουργός κουβαλάει μια ιστορία πίσω του, και βάσει αυτής τον κρίνεις, και είτε του συγχωρείς πράγματα είτε τον μαυρίζεις. Και ακριβώς επειδή τον Νόλαν δεν τον γνωρίσαμε χθες αλλά δραστηριοποιείται εδώ και πολλά χρόνια, και μας έχει δείξει πως σκέφτεται, πως κόβει (εννοώ μοντάζ), και πως στήνει την ιστορία του, αντίστοιχα προσπαθήσαμε στις προηγούμενες σελίδες να δούμε το Dunkirk βάσει αυτής της οπτικής. Το γράφω αυτό επειδή μας χλευάζατε λίγες σελίδες πίσω γι'αυτό.
Γενικά πάντως, ο Νόλαν στη συγκεκριμένη ταινία όχι απλά δε με απογοήτευσε αλλά με άφησε έκπληκτο για το πόσο τολμηρός μπορεί να γίνει κανείς ακόμα και στον κόσμο του Χόλιγουντ. Όσο για το ότι διχάζει, όχι, δεν είναι αυτοσκοπός αυτός, αλλά είναι ως ένα σημείο απόδειξη ότι ο δημιουργός της έκανε αυτό που είχε στο μυαλό του να κάνει, και δεν "ξεπουλήθηκε" κάνοντας αυτό που θα του χάριζε περισσότερα εισιτήρια, oscars και ενθουσιασμό (μια ταινία δηλαδή τύπου Ράιαν, ίδια με τόσες άλλες).
Last edited: