Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Η εν λόγω αντιπροσωπεία (Μασέλος) αρνήθηκε να επιδιορθώσει ενισχυτή εντός εγγύησης (και με εργατικά έξοδα δικά μου), επειδή αγοράστηκε από site του εξωτερικού (200 φθηνότερα!).
Ενημερώθηκε η εταιρία στην Αγγλία, αλλά θα ήθελα να ενημερώσω και τους φίλους της Roksan για την απαράδεκτη και εκδικητική συμπεριφορά της εν λόγω αντιπροσωπείας που δεν ταιριάζει σε επαγγελματίες, αλλά σε απελπισμένους εμπόρους, που δεν μπορούν πια να πουλάνε όσο τους καπνίσει την εποχή του e-commerce.
 

fakylas

New member
31 August 2009
59
Naoussa
Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Μια ερώτηση στο φόρουμ.

Η εγγύηση που συνοδεύει μια συσκευη δεν ειναι της κατασκευάστριας εταιρίας;

Ειναι μήπως του αντιπροσώπου που την μια χρονιά μπορεί να ειναι η Χ εταιρία την επόμενη η Υ;

Τί λεει το υπουργείο εμπορίου με διατάξεις σχετικά με τις εγγυήσεις;

Στην σημερινή εποχή δεν θα επρεπε να υπάρχουν τέτοια "κολήματα".

:grandpa:
 

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Δεν ξέρω αν προσφέρει κάτι, αλλά εγώ απο CD player Harman Kardon που έφερα από Γερμανία... και είχα κάτι προβληματάκια... η εδώ αντιπροσωπεία αναγνώρισε κανονικότατα την εγγύηση.
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Το θέμα μεταφέρθηκε στην κατηγορία ενισχυτών.
kanekati , παρακαλώ διευκρίνισε περισσότερο τις όποιες καταστάσεις. Τιμολόγια, ευρωπαϊκή εγγύηση εάν υπάρχει κ.ο.κ.
Παρακαλώ τα μέλη που θα συμμετέχουν να μην προκαλούν!
Το θέμα μπορεί να παγώσει/κλειδωθεί για να δοθεί χρόνος για όποιες εξηγήσεις χωρίς noise.
 

sakis65

Senior Member
4 May 2007
336
Η εν λόγω αντιπροσωπεία (Μασέλος) αρνήθηκε να επιδιορθώσει ενισχυτή εντός εγγύησης (και με εργατικά έξοδα δικά μου), επειδή αγοράστηκε από site του εξωτερικού (200 φθηνότερα!).
Ενημερώθηκε η εταιρία στην Αγγλία, αλλά θα ήθελα να ενημερώσω και τους φίλους της Roksan για την απαράδεκτη και εκδικητική συμπεριφορά της εν λόγω αντιπροσωπείας που δεν ταιριάζει σε επαγγελματίες, αλλά σε απελπισμένους εμπόρους, που δεν μπορούν πια να πουλάνε όσο τους καπνίσει την εποχή του e-commerce.

Εσυ αν ησουν στην θεση του τι θα εκανες;
Θελω να απαντησεις με το χερι στην καρδια.
Δηλαδη τα καταστηματα της Ελλαδος να καταληξουν σε μαγαζια για σερβις;
Εσυ αρνηθηκες να δωσεις τα 200ευρω στον αντιπροσωπο, αυτος να τρεξει για να φτιαξει τον ενισχυτη, δεν ειναι αδικο αυτο που ζητας;
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Εσυ αν ησουν στην θεση του τι θα εκανες;
Θελω να απαντησεις με το χερι στην καρδια.
Δηλαδη τα καταστηματα της Ελλαδος να καταληξουν σε μαγαζια για σερβις;
Εσυ αρνηθηκες να δωσεις τα 200ευρω στον αντιπροσωπο, αυτος να τρεξει για να φτιαξει τον ενισχυτη, δεν ειναι αδικο αυτο που ζητας;

Φίλτατοι ας προσπεράσουμε τα συναισθηματικά και ας το δούμε τυπικά - τουλάχιστον για την ώρα- το θέμα.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,788
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Εσυ αρνηθηκες να δωσεις τα 200ευρω στον αντιπροσωπο, αυτος να τρεξει για να φτιαξει τον ενισχυτη, δεν ειναι αδικο αυτο που ζητας;

Kατ´αρχην γιατι να εχει 200 ευρω παραπανω ?

Αυτο με τα μεταφορικα δεν το αντιλαμβανομαι πλεον.....εκτος αν αγοραζει μονο 3 κομματια και μοιραζει το κοστος μεταφορας.


Και δευτερον θα επρεπε οταν αντιπροσωπευεις μια φιρμα να αναλαμβανεις ολες τις υποχρεωσεις της.
Σερβις-αποστολες στο μαμισιο σερβις και οτι αυτο συνεπαγεται.

Το τι καθεστως εχει καθε εταιρεια ξεχωριστα ειναι αλλο θεμα.

Παντως απο την μερια του καταναλωτη θα επρεπε να ειναι ολα ετσι.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Εσυ αν ησουν στην θεση του τι θα εκανες;
Θελω να απαντησεις με το χερι στην καρδια.
Δηλαδη τα καταστηματα της Ελλαδος να καταληξουν σε μαγαζια για σερβις;
Εσυ αρνηθηκες να δωσεις τα 200ευρω στον αντιπροσωπο, αυτος να τρεξει για να φτιαξει τον ενισχυτη, δεν ειναι αδικο αυτο που ζητας;

Με το χέρι στη καρδιά λοιπόν θα σου πω. Τα όποια ανταλλακτικά μου τα δίνει η εταιρία free. Τα εργατικά μου τα παίρνω από τον πελάτη. Που είναι το πρόβλημα; Είναι υποτιμητικό το service, δεν κατάλαβα; Δεν είναι εργασία; Δεν είναι κέρδος; Το πολύ-πολύ θα χρέωνα παραπάνω τα εργατικά, αν ένιωθα τόσο πια ριγμένος. Πάντως σε καμμιά περίπτωση δεν θα έδιωχνα πελάτη, ξέροντας ότι είμαι ο μοναδικός επίσημος dealer στην Ελλάδα.
 

stavrosz

Supreme Member
4 November 2007
3,014
Αθηνα
Φιλε μου πολυ καλα εκανες και παρηγγειλες απο εξω, το συμφερον σου ηταν αυτο. Εδω δεν μπαινει θεμα μη υποστηριξης ελληνικης προσπαθειας δεν κατασκευαζουν τιποτε οι ανθρωποι, αντιπροσωποι ειναι με κερδος υπερβολικο σε αντιθεση με τους αλλους εμπορους των αλλων χωρων. Εχουμε καταντησει η πιο ακριβη χωρα στην ευρωζωνη και ταυτοχρονα με τους πιο φτωχους πολιτες.
Οι εγγυησεις αποσο γνωριζω ειναι πανευρωπαικες με νομο της ΕΟΚ. Εχουν υποχρεωση να σε υποστηριξουν με σερβις απο οποιαδηποτε ευρωπαικη χωρα κιαν εχεις αγορασει το προιον. Ηταν διπλο ατοπημα τους που δεν το εκαναν ενω προσφερθηκες να πληρωσεις τα εργατικα. Στο κατω κατω ετσι κτιζεται το σωστο ονομα μιας εταιρειας (εστω και αντιπροσωπειας) με την εξυπηρετηση του πελατη που αγορασε το προιον της εταιρειας της οποιας ειναι ο αντιπροσωπος-διαφημιστης.
Ειναι καλο να γνωστοποιουνται τετοια περιστατικα και ολοι οι συμφορουμιτες να γνωριζουν για αυτες τις αντιπροσωπειες.
 

Peacebone

Established Member
22 June 2009
129
Είναι απαράδεκτο!!!
Κάνε καταγγελία....δεν πρέπει να παιρνάνε έτσι αυτά!

Δεν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί! Οι κανονισμοί είναι κανονισμοί κι εφόσον είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Roksan στην Ελλάδα πρέπει να σέβεται και την ίδια την εταιρεία αλλά και την θέση του.

Να γνωστοποιούνται τέτοιες καταστάσεις να ξέρουμε κι εμείς ποιούς να αποφεύγουμε.

Το περίεργο της υπόθεης είναι πως ο κ.Μασσέλος έχει ένα καλό όνομα στον χώρο και εκτός από επαγγελματίας είναι και καλός άνθρωπος. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου αρνήθηκε! Μήπως δεν μίλησες με τον ίδιο??
 

Musicalicius

Banned
20 May 2008
1,429
Eίναι σεσημασμένος αυτός ο αντιπρόσωπος για τέτοια συμπεριφορά.Εχει ξανατύχει σε γνωστό μου παλιότερα.
Το έστειλε Αγγλία τελικά και ορκίστηκε να μην ξαναγοράσει ότι φέρνει αυτός ο αντιπρόσωπος.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Το είδα τώρα... Προσέξτε πως παρεμβαίνει την κατάλληλη στιγμή ο υπάλληλος της εταιρίας για να πείσει τον φορουμίστα να τον επιλέξει, λέγοντας ψέμματα για την τιμή στο #36, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ, ενώ το κάνει παρακάτω (μετά από 7 μήνες) στο #43.
Το thread είναι αυτό: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=38732&page=4

Αλήθεια οι moderators το πρόσεξαν;

Αυτός ο άνθρωπος με εκδικείται σήμερα που δεν ήμουν επαρκώς κορόιδο να σκάσω κοντά 200 παραπάνω σε σύνολο 750 ...
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Είναι απαράδεκτο!!!
Κάνε καταγγελία....δεν πρέπει να παιρνάνε έτσι αυτά!

Δεν έχει το δικαίωμα να αρνηθεί! Οι κανονισμοί είναι κανονισμοί κι εφόσον είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Roksan στην Ελλάδα πρέπει να σέβεται και την ίδια την εταιρεία αλλά και την θέση του.

Να γνωστοποιούνται τέτοιες καταστάσεις να ξέρουμε κι εμείς ποιούς να αποφεύγουμε.

Το περίεργο της υπόθεης είναι πως ο κ.Μασσέλος έχει ένα καλό όνομα στον χώρο και εκτός από επαγγελματίας είναι και καλός άνθρωπος. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σου αρνήθηκε! Μήπως δεν μίλησες με τον ίδιο??

Και μένα στο τηλέφωνο αυτή την εντύπωση μου έδωσε και στην αρχή ο άνθρωπος δέχτηκε πράγματι να το στείλω. Όμως μετά ο υπάλληλός του του είπε ψέμματα για μένα επειδή είναι μεγάλος άνθρωπος και δεν ξέρει να μπει ο ίδιος στο internet και να δει τι πράγματι έγινε. Τελικά αρνήθηκε γιατί δεν το αγόρασα από αυτόν. Δες το topic #12. Προσπαθεί ο εν λόγω υπάλληλος να με προστατέψει τάχα για να το αγοράσω από εδώ, κοντά 200 ακριβότερα!
 

sakis65

Senior Member
4 May 2007
336
Η εν λόγω αντιπροσωπεία (Μασέλος) αρνήθηκε να επιδιορθώσει ενισχυτή εντός εγγύησης (και με εργατικά έξοδα δικά μου), επειδή αγοράστηκε από site του εξωτερικού (200 φθηνότερα!).
Ενημερώθηκε η εταιρία στην Αγγλία, αλλά θα ήθελα να ενημερώσω και τους φίλους της Roksan για την απαράδεκτη και εκδικητική συμπεριφορά της εν λόγω αντιπροσωπείας που δεν ταιριάζει σε επαγγελματίες, αλλά σε απελπισμένους εμπόρους, που δεν μπορούν πια να πουλάνε όσο τους καπνίσει την εποχή του e-commerce.


Οταν αγορασες τον ενισχυτη απο το Αγγλικο καταστημα δεν γνωριζες πως αυτοι ειναι και οι υπευθυνοι για τυχον βλαβη;
Λες ο αντιπροσωπος εν κρυπτο εχει τις τιμες στην Ελλαδα;
Δεν τις γνωριζει η Roksan;
Παντος εγω αγορασα δυο ζευγαρια ηχεια απο τον Μασελο και ηταν αψογος στην συμπεριφορα και περισσοτερο αψογος στις τιμες.
ΜΠΡΑΒΟ του.
 

George_Ch

New member
26 October 2008
30
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Οταν αγορασες τον ενισχυτη απο το Αγγλικο καταστημα δεν γνωριζες πως αυτοι ειναι και οι υπευθυνοι για τυχον βλαβη;
Λες ο αντιπροσωπος εν κρυπτο εχει τις τιμες στην Ελλαδα;
Δεν τις γνωριζει η Roksan;
Παντος εγω αγορασα δυο ζευγαρια ηχεια απο τον Μασελο και ηταν αψογος στην συμπεριφορα και περισσοτερο αψογος στις τιμες.
ΜΠΡΑΒΟ του.

sakis65 δεν ξέρω το ποιόν του κ. Μασελου δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω, ίσα - ίσα έχω ακούσει τα καλύτερα από φίλους αλλά αυτό το θέμα με τις αντιπροσωπείες και τις εγγυήσεις έχει παραγίνει. Όταν αγοράζεις ένα προϊόν με πανευρωπαϊκή εγγύηση υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ να καλύψει την βλάβη. Πέρασα τα ίδια με άλλο αντικείμενο βέβαια, (μοτοσυκλέτα) που ενώ είχε πανευρωπαϊκή εγγύηση, μου έλεγαν θεωρίες περι "παραεισαγωγής" κλπ ωστε να αποφύγουν αλλαγή του κινητήρα στην Ελλάδα (ενώ ήταν αποδεδειγμένα κατασκευαστικό σφάλμα και όχι δικό μου). Τέλικά μετά από mail στην Ιαπωνία και αγωγή με ασφαλιστικά, έγιναν όλα κανονικά. Απλά οι κύριοι βασίζονται στην απραξία μας...
Στο κάτω - κάτω όταν υπογράφουν αντιπροσωπία, ξέρουν τους όρους (κάλυψη ΚΑΙ προϊόντων που αγοράστηκαν από άλλον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα Η ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ) και κανείς δεν τους υποχρεώνει να τους δεχθούν.

Επαναλαμβάνω, δεν γνωρίζω την κατάσταση, ούτε τον συγγραφέα του νήματος ούτε τον κ Μασελο. Ίσως να συμβαίνει κάτι που δεν γνωρίζουμε και δεν μας επιτρέπει να έχουμε πλήρη εικόνα. Δεν μιλάω προσωπικά για κανένα. Ο λόγος που ανακατεύτηκα στην κουβέντα είναι η τετράμηνη ταλαιπωρία μου με τους κυρίους που νομίζουν οτι είμαστε ακόμα σε άλλες εποχές που ο τελευταίος μπακάλης πλούτιζε πουλώντας όσο θέλει, με τους όρους που θέλει αυτός..

Μόνο κάποιος που το έχει βιώσει μπορεί να καταλάβει τί σημαίνει να δίνεις χρήματα σου, που εσύ ξέρεις πώς τα μάζεψες και να σε μεταχειρίζονται έτσι, εντελώς παράνομα, απλά και μόνο γιατί ψώνισες από αλλού φθηνότερα ένα προϊόν που δεν το κατασκευάζουν οι ίδιοι....
 

savatage

AVClub Addicted Member
25 June 2006
2,402
Που είναι ο Κύριος Audiophile62 να μας δώσει μία απάντηση??Άλλες φορές πρώτος τρέχει να μας προτείνει τα καταπληπτικά αγγλικά προιόντα και να μας γεμίσει με διαφημιστικές σελίδες και βραβεία.
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Οι διαχειριστές εδώ είναι και παρακολουθούν ως συνήθως. Άλλωστε έχουμε ανταλλάξει και PM. Κλειδώνω το δίπλα θέμα και παρακαλώ να μην το γυρίσουμε σε προσωπική αντιπαράθεση.
Ευχαριστώ για όσα μου εξήγησες στο PM.
Θα παρακαλούσα
να είμαστε προσεκτικοί στις εκφράσεις μας,
να μη βγάζουμε γρήγορα συμπεράσματα
και να μην απαιτούμε απάντηση από τον αντιπρόσωπο μέσα στο ΣΚ.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Οταν αγορασες τον ενισχυτη απο το Αγγλικο καταστημα δεν γνωριζες πως αυτοι ειναι και οι υπευθυνοι για τυχον βλαβη;
Λες ο αντιπροσωπος εν κρυπτο εχει τις τιμες στην Ελλαδα;
Δεν τις γνωριζει η Roksan;
Παντος εγω αγορασα δυο ζευγαρια ηχεια απο τον Μασελο και ηταν αψογος στην συμπεριφορα και περισσοτερο αψογος στις τιμες.
ΜΠΡΑΒΟ του.

Οι υπεύθυνοι είναι οι κατά τόπους αντιπρόσωποι. Δηλαδή αν μετακομίσει κάποιος σε άλλη χώρα θα στέλνει τα μηχανήματά του για service στην πρώτη; Εγώ δεν είπα πως πουλάει παράνομα σ' αυτή την τιμή. Είπα πως έχω το δικαίωμα να το πάρω από όπου νομίζω πως με συμφέρει περισσότερο.
Όχι μόνο εσύ, αλλά και ο φίλος που μου τους σύστησε έμεινε ευχαριστημένος. Οι εταιρίες όμως κρίνονται όχι από κει που κερδίζουν, αλλά όταν έρχεται η ώρα να προσφέρουν.
 

Leopilot

Established Member
13 June 2007
129
Thessaloniki
Να ρωτήσω , τι πρόβλημα έχει ο ενισχυτής?

Σε όλες τις εισόδους εκτός της Video-bypass (όπου λειτουργεί μόνο το τελικό στάδιο) το αριστερό κανάλι ακούγεται ελάχιστα και μόνο οι υψηλές.
 
Status
Not open for further replies.