Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.
Οταν αγορασες τον ενισχυτη απο το Αγγλικο καταστημα δεν γνωριζες πως αυτοι ειναι και οι υπευθυνοι για τυχον βλαβη;
Λες ο αντιπροσωπος εν κρυπτο εχει τις τιμες στην Ελλαδα;
Δεν τις γνωριζει η Roksan;
Παντος εγω αγορασα δυο ζευγαρια ηχεια απο τον Μασελο και ηταν αψογος στην συμπεριφορα και περισσοτερο αψογος στις τιμες.
ΜΠΡΑΒΟ του.
sakis65 δεν ξέρω το ποιόν του κ. Μασελου δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω, ίσα - ίσα έχω ακούσει τα καλύτερα από φίλους αλλά αυτό το θέμα με τις αντιπροσωπείες και τις εγγυήσεις έχει παραγίνει. Όταν αγοράζεις ένα προϊόν με πανευρωπαϊκή εγγύηση υπάρχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ να καλύψει την βλάβη. Πέρασα τα ίδια με άλλο αντικείμενο βέβαια, (μοτοσυκλέτα) που ενώ είχε πανευρωπαϊκή εγγύηση, μου έλεγαν θεωρίες περι "παραεισαγωγής" κλπ ωστε να αποφύγουν αλλαγή του κινητήρα στην Ελλάδα (ενώ ήταν αποδεδειγμένα κατασκευαστικό σφάλμα και όχι δικό μου). Τέλικά μετά από mail στην Ιαπωνία και αγωγή με ασφαλιστικά, έγιναν όλα κανονικά. Απλά οι κύριοι βασίζονται στην απραξία μας...
Στο κάτω - κάτω όταν υπογράφουν αντιπροσωπία, ξέρουν τους όρους (κάλυψη ΚΑΙ προϊόντων που αγοράστηκαν από άλλον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα Η ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ) και κανείς δεν τους υποχρεώνει να τους δεχθούν.
Επαναλαμβάνω, δεν γνωρίζω την κατάσταση, ούτε τον συγγραφέα του νήματος ούτε τον κ Μασελο. Ίσως να συμβαίνει κάτι που δεν γνωρίζουμε και δεν μας επιτρέπει να έχουμε πλήρη εικόνα. Δεν μιλάω προσωπικά για κανένα. Ο λόγος που ανακατεύτηκα στην κουβέντα είναι η τετράμηνη ταλαιπωρία μου με τους κυρίους που νομίζουν οτι είμαστε ακόμα σε άλλες εποχές που ο τελευταίος μπακάλης πλούτιζε πουλώντας όσο θέλει, με τους όρους που θέλει αυτός..
Μόνο κάποιος που το έχει βιώσει μπορεί να καταλάβει τί σημαίνει να δίνεις χρήματα σου, που εσύ ξέρεις πώς τα μάζεψες και να σε μεταχειρίζονται έτσι, εντελώς παράνομα, απλά και μόνο γιατί ψώνισες από αλλού φθηνότερα ένα προϊόν που δεν το κατασκευάζουν οι ίδιοι....