Καλημέρα. Έχουν δίκιο (δυστυχώς) τα παιδιά παραπάνω για τα Leroy Merlin. Κι εγώ που αγόρασα τελικά μια σέγα με την έκπτωση μελών του 30%, αρχικά πηγαίνοντας στο ταμείο, ζητάω από την υπάλληλο να εφαρμόσει την έκπτωση μελών. Μου ζητά αριθμό κινητού, της τον δίνω (υπόψη ότι είμαι μέλος εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια), την βλέπω κοντοστέκεται...Την ρωτώ δεν σας βγάζει την έκπτωση; Όχι μου απαντά, δεν μου την βγάζει...Της επαναλαμβάνω, φαίνεται στο σύστημα ότι είμαι μέλος; Ναι, μου λέει, φαίνεται, αλλά έκπτωση δεν μου βγάζει...Της ξαναλέω ότι ο πωλητής στα εργαλεία με διαβεβαίωσε ότι το συγκεκριμένο ηλεκτρικό εργαλείο έχει την έκπτωση του 30% για μέλη...Μου λέει, το παιδί μπορεί καλά να σας είπε, εμένα όμως δεν μου δίνει την έκπτωση το σύστημα...Με τα πολλά φωνάζει κάποια συνάδελφό της, της εξηγεί το θέμα, βάζει η άλλη από ότι κατάλαβα κάποιο κωδικό στο σύστημα (ενδεχομένως να ήταν προϊσταμένη και να είχε κάποια παραπάνω δικαιοδοσία) και ω του θαύματος η έκπτωση υπολογίζεται κανονικά...
Οπότε, με λίγα λόγια, δεν μιλάμε για πολύ σοβαρή κατάσταση παιδιά, και σίγουρα θα πρέπει να το κοιτάξουν αυτό οι υπεύθυνοι της επιχείρησης. Μιλάω συγκεκριμένα για το νέο κατάστημα Κηφισού των Leroy Merlin.
Επίσης κάτι άλλο που μου είχε κάνει αρνητική εντύπωση στα συγκεκριμένα καταστήματα: Πρόσφατα χρειάστηκε να επιστρέψω ένα προϊόν που είχα αγοράσει από αυτούς (το συγκεκριμένο κατάστημα της αλυσίδας). Η αξία ήταν ευτελής (γύρω στα 5 ευρώ). Το προιόν εννοείται ήταν άθικτο, συσκευασμένο κλπ. Η επιστροφή έγινε 1 ημέρα αμέσως μετά την αγορά. Όταν λοιπόν πήγα στο τμήμα επιστροφών, η υπάλληλος μου είπε απευθείας ότι θα μου κοπεί πιστωτικό, παρότι στους όρους που ισχύουν για αγορές από τα φυσικά καταστήματα:
https://www.leroymerlin.gr/gr/services/oroi-kai-proupotheseis-politikis-epistrofon/
δηλώνεται ξεκάθαρα ότι γίνεται επιστροφή χρημάτων λόγω υπαναχώρησης εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Αυτοί λοιπόν προφανώς έχουν δασκαλέψει τους υπαλλήλους, ώστε (προφανώς) να σπρώχνουν τους πελάτες που επιστρέφουν προϊόντα στη διαδικασία έκδοσης πιστωτικού, και μόνο αν ο πελάτης επιμείνει ή επικαλεστεί (εφόσον τους γνωρίζει) στους όρους επιστροφών που οι ίδιοι έχουν βάλει στο σάιτ τους, να γίνεται η επιστροφή χρημάτων. Σίγουρα κουτοπονηριά, που δυστυχώς πατάει στην άγνοια που έχουμε πολλοί εξ ημών για τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές. Σε ότι με αφορά, δεν έκανα θέμα γιατί είχα κατά νου έτσι κι αλλιώς να αγοράσω κάποιο άλλο ανάλογο προϊόν από το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά σίγουρα θέλει προσοχή από πλευράς μας, γιατί, στην τελική, και ο άγιος φοβέρα θέλει.