Έληξε το συμβόλαιο σταθερής-ίντερνετ

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Έχω 50άρα στη Vodaphone.
Άλλαξα και τις τρεις ,αλλά υπάρχει θέμα με παρεμβολές ..
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί με παίρνουν τηλέφωνο περίπου 20 φορές την ημέρα και άλλες τόσες το απόγευμα για να ανανεώσω?
Γιατί τέτοια βιασύνη για εδώ και τώρα, ενώ τους ενημερώνω ότι είμαι εκτός χώρας για υποχρεώσεις και θα το κάνω σε 10 μέρες?
Μιλάμε για λύσσα.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Θα προτιμούσες να μην σε έπαιρναν τηλέφωνο, να γύριζε το συμβόλαιο σου σε τιμές καταλόγου και να πλήρωνες x2 το συμβόλαιο που πληρώνεις τωρα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Και οι τρεις τεχνικοί μου είπαν ότι το σήμα διακόπτεται εξαιτίας παρεμβολών,
Όντως έχω διακοπές και με την Vodafone και πρωί,αλλά κυρίως βράδυ.
Μου πέρασε απ το μυαλό ότι κάποιος γείτονας επειδή μένω σε περιοχή με Μουσουλμάνους έχει αντένα από εταιρεία των απέναντι.
Έπεσε κάποτε ένας στύλος πριν 10 χρόνια και από τότε υπάρχει το θέμα.
Έφερα τεχνικό λόγω φροντιστηρίων του γιού και φυσικά άλλαξα ,τέσσερα router,εγκατέστησα και ένα έξτρα στο βάθος.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,622
Kως
Θα προτιμούσες να μην σε έπαιρναν τηλέφωνο, να γύριζε το συμβόλαιο σου σε τιμές καταλόγου και να πλήρωνες x2 το συμβόλαιο που πληρώνεις τωρα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γι αυτό ρωτώ, νόμιζα ότι παραμένει το ίδιο και μετά την λήξη,όπως συνέβαινε κάποτε.
Επίσης παρατήρησα μια αντιπαλότητα με το τοπικό κατάστημα ,όταν ανέφερα ότι δέχομαι προσφορά από κάποιο τηλέφωνο που λέει ότι έχει σχέση με departrmen συμνολαίων.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Νομικά μπορούν από τη μέρα που λήγει το συμβόλαιο σου να σε γυρίσουν στον επίσημο τιμοκατάλογο. Επειδή όμως δεν έχουν διάθεση να τους καλεί ο κόσμος και να τους τα χώνει, με αιτήματα αντιλογισμού ή και εν τέλη φορητότητας, προσπαθούν μέσω του τηλεφώνου να σου ανανεώσουν το συμβόλαιο. Εννοείται ότι θα υπάρχει αντιπαλότητα με τα καταστήματα, μιας και όλοι δουλεύουν με στόχους.
Αν το τοπικό κατάστημα δεν κάνει νέες συνδρομές ή ανανεώσεις, τότε μια μέρα μπορεί να παρθεί απόφαση ότι δεν αξίζει να πληρώνουν έξοδα καταστήματος και να πάνε όλοι οι υπάλληλοι σπίτι τους.
 

George4

New member
24 June 2011
63
Μια ερώτηση για οποιον γνωρίζει.Το συμβόλαιό μου έχει λήξει και πληρώνω κάτι παραπάνω το δίμηνο.Οταν πήγα στο τοπικό κατάστημα της κοσμοτέ να κάνω νέο συμβολαιο μού είπαν ότι δεν μπορώ.Ισχύει αυτό;
Πρεπει πρώτα να κάνω διακοπή και μετά να κάνω το καινουριο συμβόλαιο;
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,736
Clermont-Ferrand, France
Μια ερώτηση για οποιον γνωρίζει.Το συμβόλαιό μου έχει λήξει και πληρώνω κάτι παραπάνω το δίμηνο.Οταν πήγα στο τοπικό κατάστημα της κοσμοτέ να κάνω νέο συμβολαιο μού είπαν ότι δεν μπορώ.Ισχύει αυτό;
Πρεπει πρώτα να κάνω διακοπή και μετά να κάνω το καινουριο συμβόλαιο;
Όχι, δεν ισχύει. Απλά περιμένουν να τους πεις φεύγω, για να σου κάνουν καλή προσφορά. Θα σου πρότεινα να ζητήσεις προσφορά από όλους. Η Vodafone, έχει πολλή καλές προσφορές αυτή την στιγμή, με απεριόριστα για κινητά και στο triple play της.
 
  • Like
Reactions: George4

George4

New member
24 June 2011
63
Ευχαριστώ!Ηδη έχω πάει στο κατάστημα και εκανα αιτηση διακοπής και τωρα περιμένω να με παρουν τηλεφωνο μέσα σε 3 εργάσιμες.
 

George4

New member
24 June 2011
63
Μια ερώτηση:Σε ληγμένο συμβόλαιο και κομμένο το ιντερνετ λόγω μη πληρωμής,αν επιλέξω να κάνω νέο συμβόλαιο στην ίδια εταιρία θεωρούμαι νέος πελάτης;

Προσπαθουν να μου πασάρουν ακριβότερο προγραμμα με την ψευτικη αιτιολογία οτι το δίνουν μόνο σε νέους πελάτες...Στη σελίδα τους ΔΕΝ υπάρχει καμία αναφορά οτι το συγκεκριμένο προγραμμα ειναι μόνο για νέους πελάτες.Ελεος με τα ψέματα τους!!Στην Cosmote αναφερομαι.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,153
Εκεί ψηλά.....
αν εχουν κανει διακοπη συμβολαιου λογω μη πληρωμης πιθανον ναι να εισαι νεος πελατης για αυτους.
 
  • Like
Reactions: George4

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,868
Αθήνα
Αν δεν έχεις ενεργή σύνδεση, για όλους είσαι νέος πελάτης θεωρητικά.

Αν θες να μείνεις στον παλιό πάροχο, πήγαινε σε μια νέα εταιρεία, ζήτα μεταφορά αριθμού της παλιάς σύνδεσης αν γίνεται και θα σε παίρνουν από την παλιά κάθε ώρα με νέες χαμηλώτερες προσφορές.
 
  • Like
Reactions: George4

George4

New member
24 June 2011
63
Το συμβόλαιο έχει λήξει εδω και χρόνια και σε λίγες μέρες θα κοπεί και το ιντερνετ επειδή δεν το έχω πληρώσει(και ουτε προκειται,μέχρι να το κόψουν).
Ελπιζω να μου το δωσουν και να μην αναγκαστω να παω σε αλλη εταιρεια(με όλη την ταλαιπωρία της ατέλειωτης αναμονής μέχρι να ξανασυνδεθω)...Είμαι πανω από 10 χρόνια πελάτης και κοιτάνε να βγαλουν από τη μύγα ξύγκι...

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
 

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,868
Αθήνα
Πήγαινε σε νέο πάροχο για μεταφορά σύνδεσης και έχεις αρκετό χρονικό περιθώριο να ανακαλέσεις.
Μόλις ο νέος πάροχος ζητήσει την μεταφορά από τον παλιό, θα δεις τι τιμή θα σου δώσουν και αποφασίζεις αν πας στον νέο ή γυρίσεις στον παλιό.

Είχα ένα συμβόλαιο κινητού με 14,5€, μου το πήγαιναν στα 20 παρότι τους έλεγα πως ψάχνω φτηνότερο, και μόλις τους πήγε η αίτηση μεταφοράς τηλεφωνούσαν για 8,5€ και με πολύ μεγαλύτερο πακέτο παροχών σε σχέση με το αρχικό.
 
  • Like
Reactions: George4

George4

New member
24 June 2011
63
Τελικά θα μεταφέρω τη σύνδεση(έχει λήξει το συμβόλαιο) από την cosmote σε άλλο παροχο.
Πόσες μέρες περίπου θα περιμένω μέχρι να ολοκληρωθει η διαδικασία και να συνδεθώ ξανα;Γνωρίζει κάποιος;
 
Last edited:

ika

Supreme Member
20 September 2010
4,868
Αθήνα
θα σου πει ο νέος πάροχος πιο λεπτομερώς, 3-4 μέρες μετά την αίτηση μεταφοράς της σύνδεσης ( και του αριθμού (αν κάνεις)) θα σου τηλεφωνούν από τον παλιό πάροχο να σου κάνουν προσφορές για μην φύγεις
 
  • Like
Reactions: George4