Επιλογη αυτοκινητου

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Αν επρεπε "σωνει και καλα" να παρω (δηλαδη χρειαζομουν ) SUV, και μπορουσα να το παρω "επαγγελματικο", δεν θα κοιταζα κατι αλλο εκτος απο τα παρακατω...

Λιγο πανω απο 2000cc ομως...


2017-Toyota-Hilux-Concept-Side.jpg
roduct_version/design/Ext1.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg[/IMG]


Ford_Ranger_IAA_2015.jpg



η στα 2000cc...

2017-vw-amarok-1.jpg


Ext1.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
50k+ ξεκιναει το Q5 στην Ελλαδα, αν ηταν να δωσει τοσα παιρνει το διαστημοπλοιο της Range Rover, το Velar (οταν ερθει στην Ελλαδα :p)

To Range Rover Velar εδώ στην Γερμανία ξεκινά από τα 56.400, προφανώς είναι άλλη κατηγορία από το Q5, μάλλον είναι πιο κοντά στο Q7. H Jaguar F-PACE πρέπει να είναι η αντίστοιχη σε κατηγορία με το Q5 (Land Rover - Jaguar είναι η ίδια εταιρία) αλλά μάλλον πρέπει να βγαίνει συνολικά πιο ακριβή (και αμφιβάλω πως είναι και καλύτερη).
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Το θέμα ειναι για απόκτηση εταιρικού αυτοκινήτου με συγκεκριμένο υποθέτω budget και ολα τα έξοδα πληρωμένα από την εταιρεία.
Εκτός αν υπάρχει η δυνατότητα να βάλει ο Αγγελος έξτρα χρήματα για να αποκτήσει κατι καλύτερο από το άνω χρηματικό όριο του leasing αλλά δεν ξέρω αν γίνεται (σε εμάς δεν επιτρέπεται και δεν με χαλάει καθόλου γιατι με το νέο φορολογικό καθεστώς μάλλον για downgrade μοντέλων θα πάμε..)
 

jasonbourne

Established Member
17 January 2008
120
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν νομίζω σε αυτοκίνητο 35 χιλιάδων ευρώ να υπάρχει ζήτημα αξιοπιστίας, τουλάχιστον όχι για τα 4-5 χρόνια που κρατάει ένα εταιρικό.


Απλό νομίζω το κριτήριο, παίρνεις όποιο σου γυαλίσει παραπάνω.
BMW 60000 euro μας έχει μείνει 3 φορές στο δρόμο μέχρι τα 50000km.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Καλά, κάθε εταιρεία έχει ιστορίες φρίκης... Πάντως γενικώς στη πενταετία δεν βγάζουν πρόβλημα τα αυτοκίνητα, εκτός εάν υπάρχει θέμα στο συγκεκριμένο κομμάτι.
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Καλά, κάθε εταιρεία έχει ιστορίες φρίκης... Πάντως γενικώς στη πενταετία δεν βγάζουν πρόβλημα τα αυτοκίνητα, εκτός εάν υπάρχει θέμα στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Εκτος αν υπαρχει λαθος σχεδιασμος σε συγκεκριμενο μοντελο και παρτιδα...
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Και εγώ είμαι της άποψης πως οι πιθανότητες να σου βγάλει σοβαρό πρόβλημα ένα αυτοκίνητο των 30+ χιλιάδων ευρώ στην πρώτη πενταετία είναι εξαιρετικά μικρές. Ότι θα βγάλει, αν βγάλει, συνήθως θα είναι μικροπράγματα και θα βγουν μέσα στην πρώτη χρονιά που θα τα καλύπτει η εγγύηση. Πλέον όλα περνάνε από ποιοτικούς ελέγχους με αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Θα πρέπει να είσαι εξαιρετικά γκαντέμης ή να κάνεις πολύ κακή χρήση του αυτοκινήτου για να σου κάτσει πρόβλημα μεγάλο εκτός εγγύησης πριν την 5ετία.
 

jasonbourne

Established Member
17 January 2008
120
Παιδιά κάνετε μεγάλο λάθος...Αν κοιτάξετε σε ξένα fora θα καταλάβετε.Μιλαμε για χαμό από προβλήματα.
Η Δικιά μου είναι 525i E60 τριλιτρη.Μας έχει βγάλει το λαδι στις βλάβες.
Να μη μιλήσω τώρα για mini...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Και εγώ είμαι της άποψης πως οι πιθανότητες να σου βγάλει σοβαρό πρόβλημα ένα αυτοκίνητο των 30+ χιλιάδων ευρώ στην πρώτη πενταετία είναι εξαιρετικά μικρές. Ότι θα βγάλει, αν βγάλει, συνήθως θα είναι μικροπράγματα και θα βγουν μέσα στην πρώτη χρονιά που θα τα καλύπτει η εγγύηση. Πλέον όλα περνάνε από ποιοτικούς ελέγχους με αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Θα πρέπει να είσαι εξαιρετικά γκαντέμης ή να κάνεις πολύ κακή χρήση του αυτοκινήτου για να σου κάτσει πρόβλημα μεγάλο εκτός εγγύησης πριν την 5ετία.

Το αυτοκινητο των 30k+ η διαφορα του δεν ειναι τοσο μεγαλη στο μηχανικο του μερος αλλα στο σαλονι του και το κατα ποσο ειναι πλαστικο η οχι το εσωτερικο του καθως και τα ηλεκτρονικα του συστηματα τα οποια ειναι πιο πολυπλοκα απο ενα αντιστοιχο της ιδιας μαρκας των 15-20k...

Το οτι πληρωνεις παραπανω δεν σημαινει οτι δεν εχει προβληματα ή οτι δεν θα σου βγαλει,ισα ισα που οσο πιο πολυπλοκο συστηματα εχει ειναι τοσο χειροτερα και παλι δεν ειναι απολυτο, ειναι θεμα σχεδιασμου και ποιοτητας υλικου...

Επισης πολλα εξαρτηματα δεν τα βγαζει η ιδια η εταιρεια, τα πρρομηθευονται απο αλλες (οχι θυγατρικες) οπου συνεργαζονται και τα σχεδιαζουν...
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Σωστά. Ενα απο τα πιο αξιόπιστα ειναι το μικρο Honda jazz. Αν και με τον Σαρακακη σιγά σιγά θα παει και αυτο 30.000 , οποτε θα επιβεβαιώνεται και ο click :bigcry:
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Παιδιά κάνετε μεγάλο λάθος...Αν κοιτάξετε σε ξένα fora θα καταλάβετε.Μιλαμε για χαμό από προβλήματα.
Η Δικιά μου είναι 525i E60 τριλιτρη.Μας έχει βγάλει το λαδι στις βλάβες.
Να μη μιλήσω τώρα για mini...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Ναι είναι γνωστή η σειρά Ε60... Η προηγούμενη Ε39 που έχω, αποδείχθηκε τελικώς περισσότερο αξιόπιστη...
Αλλά δεν νομίζω ότι μπορείς από ένα μοντέλο να κρίνεις τέτοιον κατασκευαστή. Πάντως πρέπει να αναγνωρίσεις ότι γενικώς είναι αυτοκίνητα που μπορείς να τα επισκευάσεις, δεν είναι χτισμένα με περίεργη λογική.
 

jasonbourne

Established Member
17 January 2008
120
Βασικά είχαμε και E39 και χτύπησε βαλβίδες,μάλλον λόγο αστοχίας του vanos...Μετά την επισκευή πάντως δεν έχει παρουσιάσει ξανά πρόβλημα στον κινητήρα.
Πάντως η Ε39 ήταν πολύ καλύτερη στο δρόμο.Η E60 είναι λίγο βάρκα.Θελει τη sport ανάρτηση ...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Άστα όλα αυτά και πάρε το νέο Audi Q5. Ξέρω είναι μια κατηγορία πάνω από το Q3 αλλά πραγματικά αξίζει η υπέρβαση. Είναι αμαξάρα, υπερπολυτελές στην κατηγορία του, με πανέμορφο εσωτερικό (πολλές κλάσεις ανώτερο από το Q3), για εμένα το ωραιότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, άριστη ποιότητα κατασκευής και πατάει πολύ ωραία στον δρόμο και με πάρα πολύ καλό και οικονομικό κινητήρα. Το έχω κάνει εξονυχιστικό testdrive με τον δίλιτρο diesel κινητήρα και quatro και πάει σούπερ! Εφόσον θέλεις SUV για εμένα έχει νόημα να πας μόνο σε 4x4 και εφόσον είναι εταιρικό καλύτερα σε πετρέλαιο (όχι για οικονομικούς λόγους αλλά γιατί τραβάει καλύτερα για την φιλοσοφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου).

Απλα επειδη ο φιλος θα το παρει απο ελλαδα η προταση για q5 ειναι τελειως εκτος. Ξεκινα στα ~45 και για να το κανεις καπω πολυτελες πρεπει να περασεις τα 50 δλδ 50% πανω απο το μπατζετ του!. Τωρα ποσο το πωλουν οι ...αδερφοι γερμανοι δεν πολυενδιαφερει το νημα.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Το αυτοκινητο των 30k+ η διαφορα του δεν ειναι τοσο μεγαλη στο μηχανικο του μερος αλλα στο σαλονι του και το κατα ποσο ειναι πλαστικο η οχι το εσωτερικο του καθως και τα ηλεκτρονικα του συστηματα τα οποια ειναι πιο πολυπλοκα απο ενα αντιστοιχο της ιδιας μαρκας των 15-20k...

Το οτι πληρωνεις παραπανω δεν σημαινει οτι δεν εχει προβληματα ή οτι δεν θα σου βγαλει,ισα ισα που οσο πιο πολυπλοκο συστηματα εχει ειναι τοσο χειροτερα και παλι δεν ειναι απολυτο, ειναι θεμα σχεδιασμου και ποιοτητας υλικου...

Επισης πολλα εξαρτηματα δεν τα βγαζει η ιδια η εταιρεια, τα πρρομηθευονται απο αλλες (οχι θυγατρικες) οπου συνεργαζονται και τα σχεδιαζουν...

Συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Το 30+ ευρώ το ανέφερα περισσότερο ως ότι πρόκειται για μια επώνυμη μάρκα που βγάζει καλά αυτοκίνητα και δεν ρισκάρει το όνομα της. Εννοείτε πως τα ίδια περί αξιοπιστίας ισχύουν και για τα φτηνότερα μοντέλα της ίδιας επώνυμης μάρκας, όποια και αν είναι αυτή.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Απλα επειδη ο φιλος θα το παρει απο ελλαδα η προταση για q5 ειναι τελειως εκτος. Ξεκινα στα ~45 και για να το κανεις καπω πολυτελες πρεπει να περασεις τα 50 δλδ 50% πανω απο το μπατζετ του!. Τωρα ποσο το πωλουν οι ...αδερφοι γερμανοι δεν πολυενδιαφερει το νημα.

Όπως ανέφερα και πιο πάνω δεν γνωρίζω τι παίζει στην Ελλάδα ούτε με τις τιμές καταλόγου, ούτε με τους φόρους. Έκανα μια πρόταση με τα δεδομένα που γνωρίζω από εδώ. Αν εσείς που γνωρίζετε καλύτερα λέτε πως η πρόταση είναι εντελώς εκτός, ας την αγνοήσει. Απλά πράγματα, ούτε ειρωνίες χρειάζονται ούτε υποδείξεις για το τι είναι ενδιαφέρον και τι όχι.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Καλά, κάθε εταιρεία έχει ιστορίες φρίκης...

Μονό σε Γερμανικές εταιρείες ακούω ιστορίες φρίκης , δεν έχω ακούσει ποτέ Toyota , Honda ή Hyundai να μένει στον δρόμο. Δυστυχώς αυτές υστερούν σε prestige και ο κόσμος προτιμάει ακόμη και την τραγική Κουβάγκεν.
 

thankin

Supreme Member
17 April 2009
5,923
thessaloniki
Ναι αλλα αλλο ειναι να βγαινεις εξω και να αφηνεις το μπρελοκ της προπελας και αλλο της νισσαν!

Δυστυχως για πολλους ελληνες ακομα το αμαξι ειναι προεκταση του μοριου τους....
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Ναι αλλα αλλο ειναι να βγαινεις εξω και να αφηνεις το μπρελοκ της προπελας και αλλο της νισσαν!

Δυστυχως για πολλους ελληνες ακομα το αμαξι ειναι προεκταση του μοριου τους....
Πολυγυρος, Χαλκιδικη. Πρεπει να εχουν περασει 20 χρονια. Περασμα καποιου συλλογου αυτοκινητιστων. Απο σκαραβαιο μεχρι ferrari.
Αξια ανεκτιμητη να εχει ο αλλος διπλα την ferrari και να εχουν πεσει ολοι πανω σε μια bmw και να ακους με προφορα τσομπανου " Ω, ρε κοιτα μια μπεμπα! "....
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

BMW 60000 euro μας έχει μείνει 3 φορές στο δρόμο μέχρι τα 50000km.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Το ειπα σε περασμενο ποστ...

Γνωριζω 4 ατομα με ΒΜ καινουριες ολοι εχουν συνεχεια ενα σωρο σκ°τα. Ερχοντουσαν στο κυνηγι.
Βλαστημησαν την ωρα που δωσαν τοσα λεφτα.

Και λιμαιγ (ρινισματα ; ) μεσα στα λαδια βρισκεις.

Τεσπα πρεπει να το πληρωσεις το γερμανικο για να κανεις τη φιγουρα σου τι να κανουμε. Πως να κανουν και αυτοι οι κακομοιροι πλεονασμα.