απο ποτε εχεις να ερθεις; τα "κακα" της βελτιωσης της οικονομιας βλεπεις οπου εχουν αυξηθει τα αυτοκινηταΛοιπόν εδώ και μια βδομάδα οδηγώ το Yaris Hybrid και έχω πάθει πλάκα. Έχω κάνει 600 χιλιόμετρα, τα περισσότερα σε ώρες αιχμής μέσα στην πόλη (πως έχει γίνει έτσι η Αθήνα ρε παιδιά… δεν τη θυμόμουν ποτέ τόσο χάλια). Ακόμα έχει μέλλον μέχρι να ανάψει λαμπάκι. Άσε που έχει και άλλη αίσθηση, αθόρυβο, κάπως sci-fi φάση.
Για καθημερινή οδήγηση σε χάος όπως αυτό της Αθήνας, επιβάλλεται. Τα καλά του ηλεκτρικού χωρίς τους περιορισμούς του. Αρκεί να είναι καλή υβριδική υλοποίηση.
απο ποτε εχεις να ερθεις; τα "κακα" της βελτιωσης της οικονομιας βλεπεις οπου εχουν αυξηθει τα αυτοκινητα
Ας είναι καλά οι "ομορφιές" του δημάρχου της.Αφού κατέστρεψε τις δεξιές λωρίδες της Πανεπιστημίου,τις παράτησε και ξεκίνησε τις αριστερές.Λοιπόν εδώ και μια βδομάδα οδηγώ το Yaris Hybrid και έχω πάθει πλάκα. Έχω κάνει 600 χιλιόμετρα, τα περισσότερα σε ώρες αιχμής μέσα στην πόλη (πως έχει γίνει έτσι η Αθήνα ρε παιδιά… δεν τη θυμόμουν ποτέ τόσο χάλια).
Να'ταν μόνο αυτή η πόλη. Μιλάω για όλη τη διαδρομή από Μεσόγεια μέχρι κέντρο, 5-6 διαφορετικούς δήμους, εδώ πλέον υπάρχει συχνά πυκνή ροή ακόμα και στην Αττική Οδό.Ας είναι καλά οι "ομορφιές" του δημάρχου της.Αφού κατέστρεψε τις δεξιές λωρίδες της Πανεπιστημίου,τις παράτησε και ξεκίνησε τις αριστερές.
Ιδανικό το hybrid από Toyota για μέσα στην πόλη.
Το μόνο αρνητικό είναι το σχεδόν αθόρυβο.
Πεζοί και ποδηλάτες δεν το αντιλαμβάνονται
Ένα μικρό βουητό που κάνουν τα τελευταίας 5ετιας θεωρώ ότι δεν αρκεί.