[Επίσημο] LG G6

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Έχετε ακούσει κάποια εταιρία TS ή PS solutions ως επίσημο σέρβις LG;
Εκεί είναι το κινητό...
Εγώ για την procordia ήξερα!
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα
Έχετε ακούσει κάποια εταιρία TS ή PS solutions ως επίσημο σέρβις LG;
Εκεί είναι το κινητό...
Εγώ για την procordia ήξερα!

Ts solutions= arvato γιατί στο έστειλαν εκεί? Πολύ καλύτερα στην procordia
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Δεν έχω ιδέα...
Τι εστί arvato;


Γαμω το το κινητό το πήρα λόγω του ότι έχασα το 5Χ μου... ξενέρωσα που ξενέρωσα με την απώλεια ... τώρα με όλο αυτό καταλαβαίνετε πως είμαι!
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Kαποια καταστηματα (ιντερνετομαγαζα) αναφερουν στο site τους συνηθως, ποιο ειναι το σερβις τους και παρα πολλα απο αυτα χρησιμοποιουν την arvato. Σε αυτη την περιπτωση, αν μπορει καποιος ειναι καλυτερα να το πηγαινει μονος του στην procordia. (ή στελνουν κουριερ να το παραλαβει)

Τι εστί arvato. ?
Μεγαλη κουβεντα τωρα. γκουγκλαρε arvato-παραπονα και θα σχηματισεις μια πρωτη αποψη.
edit: με προλαβε ο leo.
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Πωωωω ρε φίλε... το θέμα είναι πως δεν το έχω πάει εγώ το κινητό!
Τι μπορώ τώρα να κάνω;
Η όλη ιστορία γίνεται μέσω phonegallery που έχω αγοράσει το κινητό..
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Νομίζω πως αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω κάτι από τη στιγμή που δεν έχω το κινητό στα χέρια μου και δεν έχω και καποι επίσημη απάντηση!
Έχω στείλει mail και στο σέρβις να δω τι θα μου πουν και αυτοί!
Για να δούμε.... πολύ ξενέρωμα! Απόλυτο ξενέρωμα...
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Μόλις μου απάντησαν από TS solutions πως την ενημέρωση θα την έχω από Phonegallery από τη στιγμή που αυτοί τους έχουν στείλει το κινητό...
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: Re: [Επίσημο] LG G6

Μόλις μου απάντησαν από TS solutions πως την ενημέρωση θα την έχω από Phonegallery από τη στιγμή που αυτοί τους έχουν στείλει το κινητό...

Aν το καταστημα σου απαντησει πως το σερβις σου εκανε...αναβαμιση λογισμικου και το προβλημα λυθηκε (υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις οπου συσκευες πηγαιναν arvato, ελεγαν πως το εφτιαξαν ...software-ικα και το προβλημα φυσικα παρεμενε, ελεγξε τη συσκευη σου αν λειτουργει σωστα, κι αν οχι, απαιτησε να στειλουν την συσκευη σου στην procordia και εξηγησε τους πως εσυ θα απαιτησεις αντικατασταση ως doa αν η procordia αποφανθει hardware προβλημα.
Το θετικο στην δικη σου περιπτωση ειναι πως το προβλημα ειναι στην απεικονιση οθονης, οποτε θα σου γινει αμεσα αντιληπτο αν το προβλημα λυθηκε ή οχι.

Αν παλι σου πουν οτι ειχε η οθονη βλαβη και αντικατασταθηκε με νεα...ειναι στο δικο σου χερι αν θα δεχτεις τη συσκευη επισκευασμενη ή θα απαιτησεις νεα συσκευη (αν τελικα αποδειχτει hardware προβλημα)
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Από το κατάστημα (phonegallery) ήδη έχουν παραδεχτεί ότι αν το service (TS solutions) πει πως χρειάζεται αλλαγή οθόνης θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής ως DOA.
Το θέμα είναι λοιπόν αυτοί του service να δεχτούν πως το θέμα είναι hardware.....
Ένας από τους λόγους που επίλεξα το εν λόγω κατάστημα ήταν η καλή του βαθμολογία στο Σκρουτζ από πολλούς χρήστες (πάνω από 800). Ελπίζω να φανούν αντάξιοι...
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Re: Απάντηση: [Επίσημο] LG G6

Στην χειρότερη περίπτωση δεν μπορείς να επικαλεστείς το 14 days επιστροφή από τον νόμο ΧΩΡΙΣ καμιά αιτιολογία;

Αν του το επιστρέψουν μετα τις 14 μέρες ? :slapface:
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Δεδομένου ότι είχαν ήδη κάτι να μου πουν σήμερα θέλω να πιστεύω πως δεν θα πάρει τόσο πολύ... βέβαια μπορεί να το έχουν «συστημα» να στο επιστρέφουν μετά τις 14 μέρες για να μην έχεις το δικαίωμα επιστροφής!


Όπως και να έχει η φάση είναι μη σου τύχει ....
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Εγω κραταω ως ουσια πως το καταστημα εχει υποσχεθει doa αν το σερβις επικαλεστει προβλημα hardware.
Δεν εχει σημασια αν λογο φορτου εργασιας το σερβις βγαλει διαγνωση σε 20 μερες.
Σημασια εχουν οι ημερες που περασαν απο την στιγμη που αγορασες την συσκευη εως την ημερα που την επεστρεψες στο καταστημα με βλαβη. Απο τη στιγμη που ηταν κατω απο 14 μερες, εισαι εντος doa.

Δικαιολογιες τυπου πηρε υγρασια, βλαβη απο υπαιτιοτητα χρηστη κλπ κλπ δεν νομιζω να συμβουν, βοηθαει το γεγονος οτι ολα εγιναν day one απο την αγορα της.

Απλα να θυμασαι αν μελλοντικα υπαρξει καποιο νεο προβλημα με την συσκευη, να μην την πας στο καταστημα.
Να την στειλεις κατευθειαν procordia.
Και χρονο θα κερδισεις στα πηγαινε-ελα της συσκευης απο το καταστημα αγορας, αλλα και το οτι η procordia ειναι το επισημο σερβις της lg με καλυτερη αντιμετωπιση απο την arvato.
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε από την phonegallery!
Τη μια μου λένε πως το σέρβις περιμένει ανταλλακτικό και την άλλη όταν λέω για αντικατάσταση λένε πως περιμένουν επίσημη απάντηση...
Έμπλεξα θαρρω...
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Παιδιά έχετε καμία συμβουλή για το τι να κάνω με το κατάστημα που έχω μπλέξει; Κλείνουν δυο εβδομάδες χωρίς λύση του προβλήματος...
Να απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή;
Να πάω με δικηγόρο;
Άλλο....;
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Ναι αμεσα. Θα υποχρεωθουν υστερα απο καμια δεκαρια μερες να κανουν κινηση αν δεν την εχουν κανει εως τοτε.
Μπορεις να επικοινωνησεις μαζι τους και να τους πεις οτι θα καταφυγεις στο συνηγορο, μπας και κανουν το αυτονοητο.
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Θα ελεγα να μη χασεις χρονο με απειλες. Συμπληρωσε την φορμα απο εδω με ό,τι εχει συμβει και τι ζητάς να γίνει και στειλε τη στο συνηγορο με κοινοποιηση στην εταιρια. Ετσι θα σου λυσουν το προβλημα αμεσα. Και εγω ταλαιπωρηθηκα πολύ με την cosmote και λυση δωθηκε μονο μετα απο καταγγελια. Φανταζομαι μια μικρη εταιρια θα αντιδρασει πολυ γρηγοροτερα.
 

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,692
Αθήνα
Θα ελεγα να μη χασεις χρονο με απειλες. Συμπληρωσε την φορμα απο εδω με ό,τι εχει συμβει και τι ζητάς να γίνει και στειλε τη στο συνηγορο με κοινοποιηση στην εταιρια. Ετσι θα σου λυσουν το προβλημα αμεσα. Και εγω ταλαιπωρηθηκα πολύ με την cosmote και λυση δωθηκε μονο μετα απο καταγγελια. Φανταζομαι μια μικρη εταιρια θα αντιδρασει πολυ γρηγοροτερα.

Ναι αμεσα. Θα υποχρεωθουν υστερα απο καμια δεκαρια μερες να κανουν κινηση αν δεν την εχουν κανει εως τοτε.
Μπορεις να επικοινωνησεις μαζι τους και να τους πεις οτι θα καταφυγεις στο συνηγορο, μπας και κανουν το αυτονοητο.

Τους το είπα ήδη!
Θα το κάνω άμεσα!!!
Θα φάμε τον μήνα ή και παραπάνω έτσι αλλά εντάξει δεν θέλω να τους περάσει! Έλεος...