Επισκευές Εργαλείων

apotin

AVClub Addicted Member
21 October 2010
1,323
Έδεσσα
Αν και δεν πολυ καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς, δοκίμασες κάποια άλλη απ’τις μύτες που διαθέτει;
δοκίμασα και άλλη και δεν το τραβούσε, σαν να μπλόκαρε
Τα εξαρτήματα είναι αυτά η λείπει κάτι;
Η σειρά φαντάζομαι είναι σωστή
 

apotin

AVClub Addicted Member
21 October 2010
1,323
Έδεσσα
Αποστόλη τα πριτσίνια είναι ίδια με αυτά που φαίνονται στην φωτογραφία στο κουτί; Αν ναι μάλλον λειτουργεί σωστά γιατί έχουν μικρό κεφάλι και με την μια θα τερματίσει.
Αν είχαν μεγαλύτερο μπορεί να χρειαζόταν 2-3 φορές για να τερματίσει.
αυτό που καταλαβαίνω όταν κλείνω το μηχανισμό είναι κάτι σαν μπλοκάρισμα και πρέπει να βάλω δύναμη οπότε τερματίζει άτσαλα και δεν έχω τον έλεγχο.
Τα εξαρτήματα είναι αυτά η λείπει κάτι;
Η σειρά φαντάζομαι είναι σωστή
 

enduras1

Moderator
Staff member
αυτό που καταλαβαίνω όταν κλείνω το μηχανισμό είναι κάτι σαν μπλοκάρισμα και πρέπει να βάλω δύναμη οπότε τερματίζει άτσαλα και δεν έχω τον έλεγχο.
Τα εξαρτήματα είναι αυτά η λείπει κάτι;
Η σειρά φαντάζομαι είναι σωστή
Ερώτηση χωρίς παρεξήγηση.
Έχεις δουλέψει ξανά πριτσιναδορο?
Ξαναλέω χωρίς παρεξήγηση.
Το μαγκωνει το πριτσίνι και δε το αφήνει άπαξ και το βάλεις μέσα μέχρι να το κόψει.
Επειδή λες για μπλοκάρισμα.
 

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,195
εκτος απο το σωστο ταιριασμα μυτης και στελεχους πριτσινιου, τσεκαρισε και το ταιριασμα κεφαλης πριτσινιου και τρυπας στο υλικο.
 

apotin

AVClub Addicted Member
21 October 2010
1,323
Έδεσσα
Ερώτηση χωρίς παρεξήγηση.
Έχεις δουλέψει ξανά πριτσιναδορο?
Ξαναλέω χωρίς παρεξήγηση.
Το μαγκωνει το πριτσίνι και δε το αφήνει άπαξ και το βάλεις μέσα μέχρι να το κόψει.
Επειδή λες για μπλοκάρισμα.
Δεν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω μαγκώνει εννοώ την αντίσταση που νοιώθω όταν κλείνω τις λαβές.
Όταν βάλω το περτσίνι οι λαβές είναι τέρμα ανοιχτές και για να κλείσουν θέλει αρκετή δύναμη και δεν γίνεται ομαλά το κλείσιμο.
Έχω δουλέψει κάποιες φορές με έναν αρκετά μεγαλύτερο και ήταν πιο ομαλή η διαδικασία στο κλείσιμο των λαβών/χερουλιών,
δεν τερμάτιζε με την μία, ίσως γιατί και τα περτσίνια ήταν μεγαλύτερα.
 
  • Like
Reactions: enduras1

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,515
Βριλήσσια
Η ετυμολογια θεωρει οτι η πιο σωστη αποδοση της δανεικης αυτης λεξης (απο τα Περσικά) ειναι περτσινι.
Νομιζω ομως οτι κατεληξε να λεγεται πριτσινι λογω της ευκολιας στον προφορικο λογο.
 

apotin

AVClub Addicted Member
21 October 2010
1,323
Έδεσσα
Βγαλε την πίσω βίδα και ρίξε με σπρέι.Και απ' την τρύπα μπροστά.Γενικα σε ότι κινείται.

"Η μισή τέχνη του μάστορα είναι το λάδι" έλεγαν οι παλιοί...
Δεν θα γλιστράει το περτσίνι;
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,515
Βριλήσσια
Νομίζω πως αξίζει ένα χωριστό thread "Μπαταρίες Makita, συμβατότητες και adaptors" Αν το κρίνουν σωστό οι αγαπητοί συντονιστές, ας το κάνουν για να γράφουμε εκεί τις εμπειρίες και τις συμβουλές μας. Αν όχι, συνεχίζουμε εδώ.

Καλη ιδεα.
Aν συμφωνει και ο Κυριακος που ανοιξε αυτο το νημα μπορουμε να αλλαξουμε λιγο τον τιτλο και να συνεχισουμε εδω για ολες τις μετατροπες σε μπαταριες.

"Μπαταριες: Mετατροπες, επισκευες και ανταπτορες."
 
  • Like
Reactions: nikfor

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
807
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Έπεσα σε μία απάντηση του Σωφρον σχετικά με το πόσο γράσο βάζουμε στους τροχούς και θυμήθηκα έναν DEXTER 115 που έχω, οπότε είπα να τον ανοίξω.

Πρώτη εντύπωση, μάλλον είναι ξηροκάμπανος (βλ DUCATI):ROFLMAO::ROFLMAO:. Ίχνος γράσου στο επάνω γρανάζι. Αν το είχα καθαρίσει θα είχε περισσότερο γράσο.

20230403_195100.jpg

Στο κάτω μέρος το γράσο υπήρχε μεν αλλά σε λανθάνουσα μορφή.
20230403_111601.jpg

Καθάρισμα και τοποθέτηση νέου γράσου μέχρι την μέση, όπου υπήρχε και ένδειξη (τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα εγώ) .
20230403_113448.jpg 20230403_204406.jpg

Αύριο θα τον δοκιμάσω.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Από ότι βλέπω έβαλες γράσσο λιθίου-μολυβδαινίου, σωστά; Θεωρητικά είναι μάλλον το καλύτερο για την περίπτωση, απλά μου έκανε εντύπωση ότι αυτό που ήδη είχε από το εργοστάσια κατασκευής (σε λανθάνουσα μορφή όπως είπες) φαίνεται να είναι άλλου τύπου (λογικά κοινό γράσσο λιθίου).
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
807
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Από ότι βλέπω έβαλες γράσσο λιθίου-μολυβδαινίου, σωστά; Θεωρητικά είναι μάλλον το καλύτερο για την περίπτωση, απλά μου έκανε εντύπωση ότι αυτό που ήδη είχε από το εργοστάσια κατασκευής (σε λανθάνουσα μορφή όπως είπες) φαίνεται να είναι άλλου τύπου (λογικά κοινό γράσσο λιθίου).
Καλημέρα Λάζαρε
Δεν νομίζω ότι μπορώ να προσδιορίσω τον τύπο του γράσου. Πάντως, μου έκανε εντύπωση ότι για αρκετό διάστημα δούλευε ουσιαστικά χωρίς γράσο.
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
αυτος ειναι ενας απο τους βασικους λογους που τα παιζουν συντομα τα φτηνα εργαλεια. η μειωμενη λιπανση που οδηγει σε αυξημενες θερμοκρασιες και αυξημενες φθορες.
αν και εχει μια υποτυπωδη λιπανση γιατι λογω θερμοκρασιας το γρασσο ρευστοποιειται λιγο και λειτουργει σαν βαλβολινη ενα κομματι του, εν τουτοις δεν λιπαινεται σωστα.
το σκεπτικο πισω απο αυτο ειναι απλο. το φθηνο θα σου χαλασει μετα απο κανα χρονο δυο , σε ερασιτεχνικη εργασια και ο μεσος καταναλωτης θα παρει αλλο.

για παραδειγμα , το μεγαλυτερο εργοστασιο αγροτικων κινητηρων (κηπου) στο κοσμο με μεγαλη διαφορα απο τα αλλα ειναι η αμερικανικη briggs&stratton που φτιαχνει φθηνους κινητηρες.
o λογος απλος. ο μεσος αμερικανος θα του χαλασει η χλοοκοπτικη για παραδειγμα και θα αγορασει αλλη. δεν θα ασχοληθει με επισκευη.
τουλαχιστον στις προηγουμενες δεκαετιες της πλουσιας αμερικανικης εποχης.

ο ιαπωνας εχει τελειως διαφορετικη προσεγγιση σαν φιλοσοφια, για αυτο και οι γιαπωνεζοι φτιαχνουν καλα ποιοτικα προϊοντα
ο κινεζος λογω κοστους και τεραστιας παραγωγικης δυνατοτητας, εχει υιοθετησει το παλιο αμερικανικο μοντελο παραγωγης.

ολα τα φθηνα εργαλεια, ανεξαρτητα απο μαρκα και ειδος υποφερουν απο αυτο. την μειωμενη λιπανση.
για αυτο το πρωτο που πρεπει να κανουμε στα φθηνα και μεσου κοστους εργαλεια , ειναι τα ανοιγουμε και τα λιπαινουμε.
 
  • Like
Reactions: newbie and KOSSTV

papakitou

AVClub Addicted Member
9 April 2012
1,860
Πειραιάς
Μία χαρά ποσότητα είχε ο dexter..
Για δείτε τι είχε μέσα ο ακριβός μου Metabo..

τον καθαρισα και εβαλα πολυ περισσοτερο, μετα διαπιστωσα οτι δεν δουλευε σωστα (με το αυτι) και οτι ζεσταθηκε πολυ γρηγορα η κεφαλη, χωρις φορτιο..
Ελυσα, εβγαλα ποσοτητα και θα δοκιμαστει στην χρηση πλεον..
 

Attachments

  • Screenshot_20230404-111532_Gallery_1.jpg
    Screenshot_20230404-111532_Gallery_1.jpg
    418.1 KB · Views: 31

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
αυτος ο μεταμπο ειναι μεσου κοστους. για αυτο ειπα φθηνα και μεσου κοστους. για εμας τους ερασιτεχνες ειναι ακριβος, οχι για τους επαγγελματιες.
σε ακριβους μεταμπο , μπος και μιλγουοκι κλπ θα βρεις σωστη ποσοτητα.
λογικα σου ζεσταθηκε στην αρχη λογω αυξημενης αντιστασης. αν επεμενες ισως να ηταν διαφορετικα καθως λογω θερμοκρασιας ενα μερος του γρασσου γινεται παχυρευστο υγρο και η αντισταση πεφτει.
εκτος και αν το μπουκωσες μεχρι ξεχειλισμου που και αυτο δεν ειναι καταστροφικο μεν , καλο ειναι να εχει ομως μεσα εναν "αερα" το εργαλειο
το ιδιο συμβαινει και με τα κιβωτια των δραπανων

γενικα καλο ειναι να βαζουμε περισσοτερο απο οσο νομιζουμε οτι χρειαζεται, οχι ομως να μην αφηνουμε εναν "αερα", ενα κενο μεσα στο κιβωτιο. πρεπει να υπαρχει και κενο για να μπορει να "διαφυγει" η υγροποιημενη μορφη του γρασσου προς τα εκει.
αν οταν πας να βιδωσεις το κιβωτιο, σου ξεχειλιζει γρασσο, τοτε βγαλε.
παντως κατα την αποψη μου , τα εργαλεια θελουν παραπανω απο την "γραμμη" που βρισκεται συνηθως στο μεσο του κιβωτιου.
γιατι αν τους βαλεις γρασσο μεχρι εκει , το δουλεψεις καποια ωρα και μετα το ξαναανοιξεις, θα δεις οτι και παλι τα γραναζια ειναι χωρις γρασσο.
λογω φυγοκεντρου εχει πεταξει το γρασσο προς τις γωνιες και τα πλαϊνα.

προσοχη θελουν και τα δραπανα χειρος, λογω των διαφορετικων γωνιων που δουλεουν. αλλά αυτα δουλεουν για λιγο και σταματουν συνηθως , ενω ενας τροχος μπορει να δουλευει πολυ ωρα και σε πολυ μεγαλυτερες στροφες