Αξιότιμε πελάτη,
σας ευχαριστούμε για το μήνυμα.
Τα προϊόντα στα οποία αναφέρεστε είναι παλιότερες προσφορές οι οποίες έως και τις 31 Δεκεμβρίου δεν θα επαναδιαφημιστούν.
Σε κάποιες περιπτώσεις που κατάστημα διατηρεί μεγάλο απόθεμα ενός προϊόντος μπορεί να του δοθεί εντολή να το διαθέσει στον χώρο πώλησης ασχέτως διαφήμισης.Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει δυνατότητα να γνωρίζουμε σε ποια καταστήματα υπάρχει εκτάκτως διαθεσιμότητα.
Αν εσείς το εντοπίσατε στο κατάστημα που αναφέρετε θα πρέπει να το αγοράσετε αποκλειστικά από εκεί.Δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς
Στην πλειοψηφία τους τα προϊόντα μας επαναδιαφημίζονται συνήθως στο διάστημα των έξι μηνών. Παρακολουθώντας τις εβδομαδιαίες προσφορές μέσω φυλλαδίων ή μέσω της ηλεκτρονικής μας σελίδας θα ενημερωθείτε εγκαίρως για την επόμενη διαφήμιση του προϊόντος.
Θυμάται κανείς πότε έβγαλαν τελευταία φορά το καρφωτικό αέρος και τα εξαρτήματα?
Είχα στείλει την Παρασκευή μήνυμα στο Lidl μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους για κάποια προϊόντα. Συγκεκριμένα τους ζήτησα να μου στείλουν το καρφωτικό αέρος από το Μενίδι στο Πόρτο Ράφτη που με βολεύει, και επίσης ρώτησα για τη διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων αέρα καθώς και ένα κολλητήρι που έχουν, με βάση και ρύθμιση θερμοκρασίας.
Η απάντηση που μου ήρθε μόλις έχει ως εξής:
Zut!
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Και μετά την τηλεφωνική μου επικοινωνία, επιβεβαίωσα ότι όντως κράτηση ή μεταφορά σε άλλο κατάστημα γίνεται μόνο σε προϊόντα προσφοράς που ισχύει ακόμη ή μόλις έληξε. Μετά τις 14 ημέρες τα προϊόντα αποσύρονται από τα καταστήματα, μου είπε η κοπέλα. Οπότε οι λύσεις είναι είτε να πάω αυτοπροσώπως σε κατάστημα που γνωρίζω ότι υπάρχει το προϊόν (για ξεστοκάρισμα, όπως πχ οι αεροσυμπιεστές στο κατάστημα του Πόρτο Ράφτη οι οποίοι θα μείνουν εκεί διαθέσιμοι μέχρις εξαντλήσεώς τους) και να το αγοράσω από εκεί, είτε να περιμένω για επαναδιαφήμιση που γίνεται σε διάστημα από έναν έως έξι μήνες.
Θυμάται κανείς πότε έβγαλαν τελευταία φορά το καρφωτικό αέρος και τα εξαρτήματα?
Έχει βγει ενημέρωση της εφαρμογής! Τους έστειλα και μνμ στο FB (ούτε η φόρμα επικοινωνίας στο site τους δεν λειτουργούσε) για να επιστρέψουν στο μειωμένο μέγεθος...
Είχα στείλει την Παρασκευή μήνυμα στο Lidl μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους για κάποια προϊόντα. Συγκεκριμένα τους ζήτησα να μου στείλουν το καρφωτικό αέρος από το Μενίδι στο Πόρτο Ράφτη που με βολεύει, και επίσης ρώτησα για τη διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων αέρα καθώς και ένα κολλητήρι που έχουν, με βάση και ρύθμιση θερμοκρασίας.
Η απάντηση που μου ήρθε μόλις έχει ως εξής:
Zut!
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Και μετά την τηλεφωνική μου επικοινωνία, επιβεβαίωσα ότι όντως κράτηση ή μεταφορά σε άλλο κατάστημα γίνεται μόνο σε προϊόντα προσφοράς που ισχύει ακόμη ή μόλις έληξε. Μετά τις 14 ημέρες τα προϊόντα αποσύρονται από τα καταστήματα, μου είπε η κοπέλα. Οπότε οι λύσεις είναι είτε να πάω αυτοπροσώπως σε κατάστημα που γνωρίζω ότι υπάρχει το προϊόν (για ξεστοκάρισμα, όπως πχ οι αεροσυμπιεστές στο κατάστημα του Πόρτο Ράφτη οι οποίοι θα μείνουν εκεί διαθέσιμοι μέχρις εξαντλήσεώς τους) και να το αγοράσω από εκεί, είτε να περιμένω για επαναδιαφήμιση που γίνεται σε διάστημα από έναν έως έξι μήνες.
Θυμάται κανείς πότε έβγαλαν τελευταία φορά το καρφωτικό αέρος και τα εξαρτήματα?