Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,311
Tο αγόρασα την προηγούμενη φορά που το έφερε. Το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές (φορτισμένο) χωρίς κανένα πρόβλημα και στην μια περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε 2 φορές χωρίς φόρτιση. Το μονο που παρατήρησα, είναι ότι θέλει καλή επαφή στην γείωση αν δεν το κουμπωσεις στον αρνητικό πόλο.
Κάθε αυτοκίνητο έχει πολλαπλά σημεία γείωσης με το σασί. Δεν προκαλούν όλα την ίδια ακριβώς αντίσταση (=πτώση τάσης) σε σχέση με τον ίδιο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας. Αυτό το στοιχείο γίνεται πιο κρίσιμο όταν πρόκειται για αρκετά παλιό (πχ άνω 15ετίας) ή ταλαιπωρημένο μηχανικά αυτοκίνητο, όπου είναι αρκετά πιθανό να μην έχουν την ιδανική συμπεριφορά (από ηλεκτρικής άποψης) όλα τα σημεία γείωσης στο σασί.
Αν και γενικά οι κατασκευαστές των jump starters προτείνουν το υπόψη εξάρτημα να συνδέεται στο πλην του με κάποιο σημείο γείωσης του σασί κι όχι στον ίδιο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, για λόγους πρόσθετης ασφάλειας (να αποφευχθεί τυχόν κίνδυνος ατυχήματος/έκρηξης με την μπαταρία του αυτοκινήτου), νομίζω εν τούτοις ότι είναι προτιμότερο από πλευράς ηλεκτρικής σύνδεσης να εφαρμόζει κανείς το καλώδιο του πλην στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, ώστε το ρεύμα από το jump starter προς τη μίζα να ακολουθήσει τη διαδρομή με τη μικρότερη δυνατή (θεωρητικά) αντίσταση, τουλάχιστον για σχετικά παλιά ή ταλαιπωρημένα (πχ μετά από τρακάρισμα ή επισκευή κατά την οποία έχουν ξηλωθεί/επανατοποθετηθεί μεταλλικά στοιχεία της δομής του αυτοκινήτου, μετώπη κλπ, δεν αναφέρομαι σε προφυλακτήρα πχ) οχήματα.
 

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,195
Επειδή το jump starter του lidl είναι το δεύτερο που αγοράζω, αν και δεν έχει χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω τους περίπου 2 μήνες που το έχω (στην πρόσφατη black friday το είχα αγοράσει 40 ευρώ, όσο το δίνουν και τώρα), να πω ότι το "ρελέ" (πιο σωστά πλακέτα με ηλεκτρονικά για προστασία της μπαταρίας και του χρήστη είναι αν δεν κάνω λάθος) που έχει το συγκεκριμένο, το διαθέτει και το παλιό jump starter που έχω, αλλά και όλα (εξ όσων γνωρίζω) τα αντίστοιχα gadgets.
Την προηγούμενη φορά που το είχαν φέρει (Νοέμβριος 2023) είχα βρει και βάλει link στο παρόν θέμα, από βίντεο στο youtube με έναν Τσέχο που το χρησιμοποίησε καταχείμωνο (-9 βαθμούς αν θυμάμαι) κι έβαλε μπροστά με σχετική ευκολία ένα Skoda Octavia 1.6 tdi (ντήζελ).
Με αυτό το δεδομένο πιστεύω ότι δεν τίθεται θέμα ικανότητας εκκίνησης κινητήρων ιχ τουλάχιστον μέχρι 2000 κ.εκ βενζίνης ή 1600 κ.εκ. πετρελαίου (τουλάχιστον) για μια χώρα με τις θερμοκρασίες της Ελλάδας, και ήταν αυτό που προσωπικά με έπεισε (φυσικά σε συνδυασμό με την καλή τιμή των 40 ευρώ) για την αγορά του, καθώς οι μπαταρίες του παλιού μου jump starter (το οποίο είναι κι ελαφρά μικρότερης χωρητικότητας από το εν λόγω) έχουν αρχίσει να τα παίζουν μετά από 8-9 χρόνια που το έχω.
εντυπωσιακο κ αναμενομενο για οσους εχουν δουλεψει με μπαατριες λιθιου.
αν και εχω μια υποψια οτι ΔΕν θα εκκινουσε το αυτο κινητο αν ητανε και αυτο εποθηκευμενο στους -6 μεσα....
 

TziMmys

New member
9 October 2009
90
Ωραία, με καλύψατε πλήρως. Το παίρνω και βλέπουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!
 

aetosa

AVClub Enthusiast
4 September 2006
917
Δεν το κουμπώνουμε στον αρνητικό γιατί σπίθες+αέρια=καμπούμ:

WHY CAN’T YOU CONNECT THE BLACK JUMPER CABLE TO THE DEAD BATTERY’S NEGATIVE (–) TERMINAL?​

Oh, you know, to avoid explosions and what not. Bet you didn’t think a dead battery could create that, huh?

Typically, when a person jumpstarts a car, sparks can occur. That’s why it is recommended that you connect the negative jumper cable to the vehicle body and not the negative post of the battery. This is so you can avoid sparks from occurring near the battery where flammable hydrogen gas may be present, resulting in a possible explosion.
QUICK TIP:
-Never connect the black cable to the negative (–) terminal on your dead battery. This is very dangerous, could result in a possible explosion.
-Make sure you follow the instructions in your owner’s manual when jumpstarting your vehicle. Every car is different. Trust us. We’re experts.


Πηγή.
 
  • Like
Reactions: dim tz

kospap

Supreme Member
31 July 2009
8,195
ακομα και για τις σφραγισμενες μπαταριες? μηπως εχει ξεμεινει απο αλλες εποχες?

εξαλλου ποιες ειναι οι πιαθνοτητες να εχει δημιουργηθει η σωστη αναλογια μιγματος σε αεριζοεμνο χωρο και μεσα στον ελαχιστο χρονο που διαρκει η διαδικασια.

να λεγαμε για φορτιση διαρκειας παλαιων μπαταριων με ανοιχτα τα καπακια, ναι, αλλα σημερα?
 
  • Like
Reactions: lazarefa

aetosa

AVClub Enthusiast
4 September 2006
917
Όπως αναφέρει και στο λινκ, το καλύτερο είναι να κοιτάξουμε το manual του αυτοκινήτου να δούμε τι αναφέρει ο κατασκευαστής σχετικά με το θέμα , αφού κάθε αμάξι είναι διαφορετικό.
Οπότε για ψαχτείτε.
 

teodor_ch

AVClub Addicted Member
Αφήστε που δεν έχω δεί ποτέ σπίθες.
Δεν δίνει ρεύμα αμέσως αλλά όταν εντοπίσει ότι γυρίζουμε τη μίζα.

Αλλιώς όση ώρα το είχαμε συνδεδεμένο θα φόρτιζε τη μπαταρία και θα άδειαζε.

Μπορεί να κάνω λάθος γιατί δεν έχω βγάλει πολύμετρο να μετρήσω Ampere αλλά έτσι νομίζω ότι δουλεύει.
 

vespas

Senior Member
19 November 2013
528
όλα τα αυτοκίνητα το γράφουν αυτό. στην πράξη με τους εκκινητές δε γίνεται γιατί τα καλώδια τους είναι πολύ κοντά και δεν φτάνουν μέχρι το terminal πάνω στη μηχανή.
Νομίζω οτι σε αεριζόμενο χώρο δε θα υπάρχει πρόβλημα. Το κατατάσω στην κατηγορία 'δεν επιτρέπονται τα κινητά στο βενζινάδικο' που ναι, η πιθανότητα να γίνει έκρηξη δεν ειναι 0, αλλα είναι τόσο μικρή που δεν αξίζει να κάνεις κάτι για αυτό.

επίσης να συμπληρώσω ότι η οδηγία αυτή είναι για τα καλώδια εκκίνησης (που είναι συνεχώς υπό τάση και άρα μπορει να δημιουργηθεί σπίθα τηνώρα της σύνδεσης) και όχι για τους εκκινητές που ελέγχουν ηλεκτρονικά το πότε δίνουν τάση.
 
  • Like
Reactions: lazarefa

dim tz

Established Member
24 September 2023
160
Και εγώ περιμένω να το βγάλει για να πάρω ένα ίδιο...δούλεψα με ένα συγκεκριμένο και μ άρεσε πολυ
Το κολωνατι μου απο οταν πρωτοεφερε εργαλεια το Lidl πισω το 2002.
Ακομα με υπηρετει αξια.
Φτου φτου μη το ματιασω.
View attachment 226771
 

euromaster

Established Member
18 January 2014
293
Αθηνα
Το κολωνατι μου απο οταν πρωτοεφερε εργαλεια το Lidl πισω το 2002.
Ακομα με υπηρετει αξια.
Φτου φτου μη το ματιασω.
View attachment 226771
βρε Μιχαλη μου εσυ δεν εισαι σημειο αναφορας τεχνιτη, τετοιο σεβασμο και φροντιδα σε εργαλεια δεν εχω ξαναδει πουθενα, οποτε μην μας λεες τετοια.. :p Εμεις θελλουμε αγριες συμπεριφορες προς τα εργαλεια για να δουμε την ποιοτητα κατασκευης τους.. :p
 

SatSea

Senior Member
11 January 2017
317
Και εγώ περιμένω να το βγάλει για να πάρω ένα ίδιο...δούλεψα με ένα συγκεκριμένο και μ άρεσε πολυ
Καλό είναι να γνωρίζεις ότι αυτό του 2002 δεν έχει καμία σχέση με τα του 2017 και νεώτερα!
 

enduras1

Moderator
Staff member
Αν βρεις το ιδιο να το παρεις ναι.

Δυστυχως τοτε που εκανε το μπαζαρ δτην Κουρτιδου ειχα βρει να παρω ενα πιο σύγχρονο στη μιση τιμη.
Μολος ειδα το τραπεζι του και το φλεξ που ειχε με το χερι εφυγα.

βρε Μιχαλη μου εσυ δεν εισαι σημειο αναφορας τεχνιτη, τετοιο σεβασμο και φροντιδα σε εργαλεια δεν εχω ξαναδει πουθενα, οποτε μην μας λεες τετοια.. :p Εμεις θελλουμε αγριες συμπεριφορες προς τα εργαλεια για να δουμε την ποιοτητα κατασκευης τους.. :p
Κυριάκος.

Τότε εβγαζε εξαιρετικά εργαλεια.
Θυμαμαι τοτε που δεν είχαμε ακόμα Lidl στην Αθηνα ειχα ζητησει απο την αδερφή μου που σπουδαζε στην Καστοριά να μου φερει την πλανη της Parkside.
Απιθανο εργαλειο.
 
Last edited:

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,960
Αθηνα
Παιδιά το Lidl ότι βγάζει το καταργεί μετά από διάστημα...

Το τελευταίο κολωνατο που έχει βγάλει με ιμαντα ειναι αυτό...
gcp5d1a67997496479295ca113d7d1de9f3.jpeg




Εγώ πάντως περιμένω να φέρει το τελευταίο το ηλεκτρονικό.. θεωρώ ότι αξίζει την διαφορά....

gcp6c716cba51324a4fab6595c104fe99c8.jpeg



Έχουμε καιρό να δούμε κολωνατο να φέρνει πάντως...
 

dim tz

Established Member
24 September 2023
160
Και
Παιδιά το Lidl ότι βγάζει το καταργεί μετά από διάστημα...

Το τελευταίο κολωνατο που έχει βγάλει με ιμαντα ειναι αυτό...
gcp5d1a67997496479295ca113d7d1de9f3.jpeg




Εγώ πάντως περιμένω να φέρει το τελευταίο το ηλεκτρονικό.. θεωρώ ότι αξίζει την διαφορά....

gcp6c716cba51324a4fab6595c104fe99c8.jpeg



Έχουμε καιρό να δούμε κολωνατο να φέρνει πάντως...
Και εγώ αυτό περιμένω...
 
  • Like
Reactions: KOSSTV

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
807
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Κάθε αυτοκίνητο έχει πολλαπλά σημεία γείωσης με το σασί. Δεν προκαλούν όλα την ίδια ακριβώς αντίσταση (=πτώση τάσης) σε σχέση με τον ίδιο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας. Αυτό το στοιχείο γίνεται πιο κρίσιμο όταν πρόκειται για αρκετά παλιό (πχ άνω 15ετίας) ή ταλαιπωρημένο μηχανικά αυτοκίνητο, όπου είναι αρκετά πιθανό να μην έχουν την ιδανική συμπεριφορά (από ηλεκτρικής άποψης) όλα τα σημεία γείωσης στο σασί.
Αν και γενικά οι κατασκευαστές των jump starters προτείνουν το υπόψη εξάρτημα να συνδέεται στο πλην του με κάποιο σημείο γείωσης του σασί κι όχι στον ίδιο τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, για λόγους πρόσθετης ασφάλειας (να αποφευχθεί τυχόν κίνδυνος ατυχήματος/έκρηξης με την μπαταρία του αυτοκινήτου), νομίζω εν τούτοις ότι είναι προτιμότερο από πλευράς ηλεκτρικής σύνδεσης να εφαρμόζει κανείς το καλώδιο του πλην στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, ώστε το ρεύμα από το jump starter προς τη μίζα να ακολουθήσει τη διαδρομή με τη μικρότερη δυνατή (θεωρητικά) αντίσταση, τουλάχιστον για σχετικά παλιά ή ταλαιπωρημένα (πχ μετά από τρακάρισμα ή επισκευή κατά την οποία έχουν ξηλωθεί/επανατοποθετηθεί μεταλλικά στοιχεία της δομής του αυτοκινήτου, μετώπη κλπ, δεν αναφέρομαι σε προφυλακτήρα πχ) οχήματα.
Στα καινούργια αυτοκίνητα, συνήθως δεν είναι προσβάσιμος ο αρνητικός πόλος, οπότε οι κατασκευαστές έχουν επιπλέον αρνητικό πόλο σε κάποιο εύκολα προσβάσιμο σημείο.

Πχ FORD

1706291638703.png

CITROEN
1706291692578.png

Δυστυχώς πρέπει να ανατρέξεις στο manual για να το βρείς, ή να στο δείξει η οδική ( κρίνοντας από εμένα:( )
 
  • Like
Reactions: lazarefa and nikfor