Εξυπηρέτηση πελατών Nova

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Με τη πρόθεση να τη κόψω, δεν πλήρωσα τη 1/10/2011.
Μ' αυτά που διαβάζω πιό πάνω, εννοείτε ότι δεν θα μου κόψουν τη θέαση αν δε το ζητήσω?
Εγώ περιμένω να κοπεί, αφού δεν πλήρωσα. Δεν είναι έτσι?
Θα δώ τί λέει το συμβόλαιό μου (του 2006), απ' το Γερμανό.
Γιάννη θυμίζω οτι:2/8/11 μίλησα με νόβα και ζήτησα διακοπή συνδρομής. Η απάντηση ήταν η εξής:
-κύριε "τάδε" θα δώσω εντολή διακοπής η οποία όμως θα γίνει (η διακοπή) 31/8/11.
- Μα εγώ δε θέλω να δώ και να πληρώσω όλο τον αυγουστο.
- Δε γίνετε κύριε "τάδε" διακοπές γίνονται μόνο κάθε τέλος του μήνα
- Μα είσαστε σοβαροί?? εγώ θέλω να γίνει διακοπή τώρα. με υποχρεώνετε να πληρώσω και τον αυγουστό?
- Μα σας είπα οτι διακοπές γίνονται μόνο κάθε τέλος του μήνα
Προφανώς για να γίνει διακοπή θα έπρεπε να ενημερώσω πριν τις 31/7 ετσι ώστε να μην χρεωθώ τον αυγουστο. Στα μέσα αυγούστου ήρθε το γνωστό sms οτι η συνδρομή μου παρουσιάζει ανεξόφλητο ποσό (η συνδρομή του αυγούστου) και προς το τέλος ήρθε επιστολή οτι μου κάνουν χάρη λόγω διακοπών να μη μου κόψουν τη συνδρομή (αλλα λόγια ν αγαπιώμαστε...!!!). 31/8 έγινε η διακοπή φυσικά χωρίς να έχω πληρώσει. Στο πρώτο πενθήμερο του Σεπτεμβρίου ήρθε λογαριασμός 120e δηλ αυγουστος και σεπτέμβρης (οι ανθρωποι δεν παίζονται). Εξακολουθώ να μή πληρώνω και αρχές Οκτώβρη έρχετε λογαριασμός 62e μόνο του αυγούστου. Σωστώ.) φυσικά δε τον πλήρωσα και ούτε θα τον πληρώσω. όταν με πάνε στα δικαστήρια για 62e να δώ ποιος δικαστής θα δικαιώσει αυτούς που με το ζόρι με έβαλαν να πληρώσω τον αυγουστο ενώ εγώ ζήτησα διακοπή στην αρχή του μήνα. Και μη βγεί κανείς να μου πει τι γράφει το συμβόλαιο μου γιατί έχουμε πει για τα συμβόλαια!!!
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Γιάννη θυμίζω οτι:2/8/11 μίλησα με νόβα και ζήτησα διακοπή συνδρομής. Η απάντηση ήταν η εξής:
-κύριε "τάδε" θα δώσω εντολή διακοπής η οποία όμως θα γίνει (η διακοπή) 31/8/11.
- Μα εγώ δε θέλω να δώ και να πληρώσω όλο τον αυγουστο.
- Δε γίνετε κύριε "τάδε" διακοπές γίνονται μόνο κάθε τέλος του μήνα
- Μα είσαστε σοβαροί?? εγώ θέλω να γίνει διακοπή τώρα. με υποχρεώνετε να πληρώσω και τον αυγουστό?
- Μα σας είπα οτι διακοπές γίνονται μόνο κάθε τέλος του μήνα
Προφανώς για να γίνει διακοπή θα έπρεπε να ενημερώσω πριν τις 31/7 ετσι ώστε να μην χρεωθώ τον αυγουστο. Στα μέσα αυγούστου ήρθε το γνωστό sms οτι η συνδρομή μου παρουσιάζει ανεξόφλητο ποσό (η συνδρομή του αυγούστου) και προς το τέλος ήρθε επιστολή οτι μου κάνουν χάρη λόγω διακοπών να μη μου κόψουν τη συνδρομή (αλλα λόγια ν αγαπιώμαστε...!!!). 31/8 έγινε η διακοπή φυσικά χωρίς να έχω πληρώσει. Στο πρώτο πενθήμερο του Σεπτεμβρίου ήρθε λογαριασμός 120e δηλ αυγουστος και σεπτέμβρης (οι ανθρωποι δεν παίζονται). Εξακολουθώ να μή πληρώνω και αρχές Οκτώβρη έρχετε λογαριασμός 62e μόνο του αυγούστου. Σωστώ.) φυσικά δε τον πλήρωσα και ούτε θα τον πληρώσω. όταν με πάνε στα δικαστήρια για 62e να δώ ποιος δικαστής θα δικαιώσει αυτούς που με το ζόρι με έβαλαν να πληρώσω τον αυγουστο ενώ εγώ ζήτησα διακοπή στην αρχή του μήνα. Και μη βγεί κανείς να μου πει τι γράφει το συμβόλαιο μου γιατί έχουμε πει για τα συμβόλαια!!!

Δηλ. Νίκο, μου λές να τους πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω διακοπή.:idea:
 

kserpanos

New member
11 September 2010
62
Καλοί μου φίλοι, οι άνθρωποι είναι γελοίοι. Έχοντας πρόβλημα με τα κανάλια (κλείδωναν κάθε 5-10 λεπτά) πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση. Σύμφωνα με ένα γελοίο τύπο οφειλόταν στην αναβάθμιση που κάναν στην κάρτα και στο ότι ο δέκτης μου δεν ήταν αναβαθμισμένος ή το module δεν ήταν αναβαθμισμένο. Τρίχες. Ύστερα από δικές μου πιέσεις, και αφού μου είχε φτάσει η πίεση 500, έστειλε "σήμα" και όλα δουλεύουν ρολόι. Νομίζω ότι τελικά μας περνάνε για πολύ μ@@@@@ς. Δεν εξηγείται αλλιώς.

Υ.Γ. Όταν λένε στέλνουν "σήμα" τι ακριβώς κάνουν? :smash:
 

xamurabi

AVClub Addicted Member
9 February 2007
1,650
By the Lake
Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Καλοί μου φίλοι, οι άνθρωποι είναι γελοίοι. Έχοντας πρόβλημα με τα κανάλια (κλείδωναν κάθε 5-10 λεπτά) πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση. Σύμφωνα με ένα γελοίο τύπο οφειλόταν στην αναβάθμιση που κάναν στην κάρτα και στο ότι ο δέκτης μου δεν ήταν αναβαθμισμένος ή το module δεν ήταν αναβαθμισμένο. Τρίχες. Ύστερα από δικές μου πιέσεις, και αφού μου είχε φτάσει η πίεση 500, έστειλε "σήμα" και όλα δουλεύουν ρολόι. Νομίζω ότι τελικά μας περνάνε για πολύ μ@@@@@ς. Δεν εξηγείται αλλιώς.

Υ.Γ. Όταν λένε στέλνουν "σήμα" τι ακριβώς κάνουν? :smash:

Φίλτατε. Αυτοί έχουν τα γένια, αυτοί και τα χτένια! Έχουν βέβαια και πολλές φορές άγνοια όπως και έλλειψη της στοιχειώδους υπομονής να ακούσουν το κάθε πρόβλημα ξεχωριστά. Επίσης έιναι μερικές φορές, λογικό και επόμενο να μην είναι δυνατόν ο οποιοσδήποτε τηλεφωνητής-τεχνικός να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς εννοεί ο κάθε πελάτης τους.
Αποφεύγουν λοιπόν την πολλή κουβέντα λέγοντάς τους ότι αντιμετωπίζει το ένα ή το άλλο πρόβλημα και πολλές φορές "βάζουν την κασέτα" και λένε την ίδια "καραμέλα" περί αναβάθμιστων αποκωδικοποιητών και αναβαθμισμένων καρτών και άλλα τέτοια, που πολλοί πελάτες τους τα ακούν σαν αλαμπουρνέζικα.

Η ουσία είναι ότι αυτοί από την άνεση της καρέκλας τους στο γραφείο τους και μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή τους έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν την βάση δεδομένων των χρηστών τους όπως επίσης την καρτέλα κάθε πελάτη τους βλέποντας ανά πάσα στιγμή τους ενεργούς χρήστες, τους απλήρωτους λογαριασμούς καθώς και τι αποκωδικοποιητή έχει δηλώσει ο κάθε ένας μας.
Με το πάτημα ενός πλήκτρου δε, έχουν τη δυνατότητα να "κόψουν" την λειτουργία μιας κάρτας ή να την "συνδέσουν" με μια συνδρομή γνωρίζοντας απλά τον αριθμό της και δίνοντας εντολή στο σύστημα να μην μεταδίδονται κλειδιά για την συγκεκριμένη κάρτα. Έχουν μάλιστα τη δυνατότητα στις νέες κάρτες (τύπου Kappa) να αποστέλουν με το πάτημα ενός κουμπιού, ολόκληρα πακέτα προγραμματισμού προκειμένου να ορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους (βλ. surf lock level, pairing κλπ)
Η τεχνολογία των καρτών τους μάλιστα έχει τέτοιο επίπεδο κωδικοποίησής που τις καθιστά ... "άθραυστες".
 

rapid

New member
5 February 2011
75
αν διακόψεις τη σύνδεση σου, μετά για να ξανασυνδεθείς έχεις κάποια χρέωση?
 

johns

Senior Member
11 January 2011
426
Η ισοπέδωση η ίδια έιμαστε ώρες ώρες. Άμα δεν γίνεται κάτι την ώρα που το θέλουμε με τη λόγική "άντρα θέλω τώρα τονε θέλω" παλαυώνουμε και βρίζουμε τους πάντες? Εγώ πάντως στη δουλειά μου πολλές φορες έχει τύχει να με πάρει τηλέφωνο κάποιος και κάτι να μου ζητήσει και να τον γειώνω γιατί εκείνη την ώρα δεν προλαβάινω ή έχω τα νεύρα μου. Βέβαια ο πελάτης έχει πάντα δίκιο αλλά ας πάμε κι εμείς καμιά φορά στη θέση αυτούνού που είναι στο τηλέφωνο. Όχι μόνο στη νόβα. Σε όλα τα τηλεφωνικά κέντρα. Έχουν ακούσει την κάθε παλαβωμάρα του καθενός και πρέπει και να απαντήσουν σε δευτερόλεπτα γιατί ο απαιτητικός πελάτης στο ακουστικό θα αρχίσει να βρίζει και να λέει ντροπή και άισχος κτλ κτλ

Υγ.@bykrie: Η συνδρομή δεν προπληρώνεται? Δηλαδή, στις αρχές αυγούστου πληρώνεις για τον αύγουστο? Όπως στα κινητά και στα σταθερά και νετ? Στο λογαριασμό πληρώνεις τα πάγια για το μήνα που θα χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία.
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Δηλ. Νίκο, μου λές να τους πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω διακοπή.:idea:
Γιάννη, η διακοπές γι αυτούς γίνονται κάθε τέλος του μήνα. πχ αν θές να διακόψεις τώρα τον οκτώβριο παρε τους τηλ και η διακοπή θα γίνει 31/10. αν ξεχαστεις και πάρεις 2/11 θα στο κόψουν 30/11 δηλ θα σε βάλουν να πληρώσεις και όλο τον Νοεμβρη. Αρα άμα εισαι αποφασισμένος να κάνεις διακοπή παρε τους τώρα, ουτως η άλλος τον Οκτώβρη θα τον πληρώσεις. απλά η διακοπή θα γίνει 31/10! η τροΐκα είναι εδω!!!!:smash:
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Re: Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Δηλ. Νίκο, μου λές να τους πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω διακοπή.:idea:

Επρεπε ήδη να το έχεις κάνει. Αν δεν πάρεις τηλέφωνο δεν σου διακόπτουν την σύνδεση....
 

little

Senior Member
30 October 2010
459
*Αν κάνεις διακοπή τηλεφωνικώς, δεν πληρώνεις τέλη επανασύνδεσης σε περίπτωση που θέλεις να γυρίσεις. Πρέπει να είναι κοντά στα 8,61 (7 +ΦΠΑ) ή αν θες μισή περίπου συνδρομή του Start ;) - Τόσα τους λείπουν. Παλιά το τέλος επανασύνδεσης ήταν μόλις 500 δραχμές και δικαιολογούνταν με το γράμμα που σου έστελναν για τον ανεξόφλητο λογαριασμό.

Επίσης, αν το κάνεις με τον σωστό τρόπο, σου τηλεφωνούν ανά δίμηνο προτάσσοντας "δυναμικές" προσφορές, όπως τσάμπα τσόντες για μισό μήνα (κέρδος 5 ) ή Value στην τιμή του Start για έναν μήνα (κέρδος 10 ), lol.

Αν τώρα κόψεις χωρίς να πληρώνεις δεν τρέχει απολύτως τίποτα, γιατί στην σύμβαση (και εν καιρώ παντρέματος της κάρτας) αναφέρεται ρητά πως η συνδρομή διακόπτεται εάν δεν προεξοφλήσεις (!) την συνδρομή του επόμενου μήνα. Άρα ΔΕΝ θα σε τρέξουν στα δικαστήρια γιατί απλά την συνδρομή την προεξοφλείς και δεν βλέπεις κάτι, αν δεν έχεις πληρώσει. Δεν είναι δηλαδή όπως στο τηλέφωνο που πρώτα καταναλώνεις και μετά πληρώνεις. Εδώ πρώτα πληρώνεις και μετά καταναλώνεις ;).

Αυτά, για να μην μπερδευόσαστε.
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Γιάννη, η διακοπές γι αυτούς γίνονται κάθε τέλος του μήνα. πχ αν θές να διακόψεις τώρα τον οκτώβριο παρε τους τηλ και η διακοπή θα γίνει 31/10. αν ξεχαστεις και πάρεις 2/11 θα στο κόψουν 30/11 δηλ θα σε βάλουν να πληρώσεις και όλο τον Νοεμβρη. Αρα άμα εισαι αποφασισμένος να κάνεις διακοπή παρε τους τώρα, ουτως η άλλος τον Οκτώβρη θα τον πληρώσεις. απλά η διακοπή θα γίνει 31/10! η τροΐκα είναι εδω!!!!:smash:

Ok, τους πήρα για διακοπή στο τέλος του μήνα.
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Υγ.@bykrie: Η συνδρομή δεν προπληρώνεται? Δηλαδή, στις αρχές αυγούστου πληρώνεις για τον αύγουστο? Όπως στα κινητά και στα σταθερά και νετ? Στο λογαριασμό πληρώνεις τα πάγια για το μήνα που θα χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία.
Την συνδρομή την προεξοφλείς. Καθε τέλος του μήνα π.χ. Σεπτεμβρίου, ερχώταν η συνδρομη να πληρώσεις 1 οκτωβρίου, για ΟΚΤΩΒΡΙΟ Άρα πολυ σωστά όπως λέει ποιό πάνω και ο φίλος little προπληρώνης.-bye-
 

YannisA

Supreme Member
22 January 2008
3,151
ΑΘΗΝΑ
Ενώ τους πήρα το μεσημέρι για ακύρωση, έλαβα SMS

ΠPOKEIMENOY NA ΠAPAKOΛOYΘHΣETE TO NTEPMΠI AEK - OΛYMΠIAKOΣ ΣTIΣ 15/10, ΠAPAKAΛOYME ΠPOBEITE AMEΣA ΣE EΞOΦΛHΣH THΣ TPEXOYΣAΣ OΦEIΛHΣ ΣAΣ.

Αυτά :drummer:
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Ενώ τους πήρα το μεσημέρι για ακύρωση, έλαβα SMS

ΠPOKEIMENOY NA ΠAPAKOΛOYΘHΣETE TO NTEPMΠI AEK - OΛYMΠIAKOΣ ΣTIΣ 15/10, ΠAPAKAΛOYME ΠPOBEITE AMEΣA ΣE EΞOΦΛHΣH THΣ TPEXOYΣAΣ OΦEIΛHΣ ΣAΣ.

Αυτά :drummer:
NOVA sms.
ΑΕΚ_ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ στις 15/10 αποκλειστικά στη νόβα Επανασυνδεθείτε σήμερα χωρίς κόστος επανασύνδεσης εξοφλώντας 96,21 ε. (ΚΩΔ.ΠΛΗΡΩΜΗΣ 43*********7)
Μα εγώ χρωστάω 62 ευρώ πως ζητάνε 96? Πιθανών και το πρώτο 15νθήμερο ε?
Όταν στείλουν sms με surf lock 3 συζητάμε για επανασύνδεση. :singer:
 

andrdive

Established Member
19 June 2006
203
Μεταμόρφωση
Re: Απάντηση: Re: Εξυπηρέτηση πελατών Nova

Όταν στείλουν sms με surf lock 3 συζητάμε για επανασύνδεση. :singer:[/QUOTE]

:music-smiley-005::music-smiley-005: