Απάντηση: Re: Απάντηση: Ευρωπαική οδηγία
Γιατί βρε Γιάννη? Εντός ΕΕ δεν είναι αυτή η αγωγή? Στις άλλες χώρες λες να μην έγινε κάτι αντίστοιχο? Δεν άκουσα ποτέ την Αυστραλία πχ να κινείται εναντίων αυτών των πρακτικών.
Εννοώ κατόπιν εορτής Αλέξανδρε. Αν διαβάσεις τον κανονισμό, θα διαπιστώσεις (ή μάλλον δεν θα διαπιστώσεις...είναι τελείως ακαταλαβίστικος) ότι αφ' ης στιγμής τα θέματα των προωθήσεων των στοιχείων είναι πασιγνώστως γνωστά από το '11 και '12 (δες το άρθρο), έρχονται οι ''κύριοι'' να μας ''σώσουν'' κατόπιν εορτής.
+
Σήμερα το πρωί, πήγα να μπω στο mail μου (yahoo). Μου κοπανάει το γνωστό κατεβατό του GDPR ενημερώνοντάς με ότι αν δεν συμφωνήσω, δεν θα μπορώ να κάνω χρήση των υπηρεσιών τους (δηλαδή, να μπω στο mail μου). Πάτησα ''δέχομαι'' στο μιλισεκόντ. Ποιος νοήμων άνθρωπος θα κάτσει να χάσει μια ώρα από την ζωή του και να μην μπει στην αλληλογραφία του για να διαβάσει όλες αυτές τις παπάτζες? Και πες ότι κάθεται και τις διαβάζει και δεν συμφωνεί...θα χάσει το mail του?
Η ερώτηση τελικά είναι η εξής:
Τι είπαμε ότι άλλαξε ο κανονισμός
κατ' ουσίαν για τον καταναλωτή? Απολύτως τίποτα..
Τα ίδια μου έκαναν και στον Κωτσόβολο που απλά έγραψαν ένα δελτίο, ούτε καν αγόρασα. Ξέχασα, όμως, ότι πρέπει να ενημερώνουμε και τι σώβρακο φοράμε για να κάνουμε μια συναλλαγή.
Αντί, λοιπόν, να καίγονται για τα προσωπικά δεδομένα (sic) και την χρήση τους (την παράνομη), ας βγάλουν ένα ρημαδοκανονισμό που να λέει ότι δεν υποχρεούμαι να παράσχω οποιαδήποτε πληροφορία προσωπικού χαρακκτήρα στον πάροχο εφόσον δεν το επιθυμώ,
χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι αυτομάτως στερούμαι των υπηρεσιών του. Από που και ως που ο Κωτσόβολος και κάθε Κωτσόβολος πρέπει να γνωρίζει τι σώβρακο φοράω για να αγοράσω ένα στικάκι?
Πίπες μπλε...