Καλημέρα. Χθες παρέλαβα τον δέκτη (για την περιπέτεια της παραγγελίας θα επανέλθω με νεότερο post)...............
Το απόγευμα της Τετάρτης 18-01-2012 πήγα στο κατάστημα της Πάτρας γνωστής αλυσίδας πώλησης ηλεκτρικών συσκευών για να αγοράσω τους δέκτες F&U 2301 και 2339, αλλά και κάποια καλώδια hdmi, καθώς το Σάββατο 14-01-2012 υπήρχαν αρκετά κομμάτια και από τα δύο μοντέλα (με τιμή 35 και 29 αντίστοιχα). Φθάνοντας στο κατάστημα διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε κανένα και οι μόνοι δέκτες που ήταν διαθέσιμοι κόστιζαν 40 και 50 . Ρωτάω μια υπάλληλο σχετικά και μου λέει ότι τελείωσαν. Σε ερώτησή μου για το εάν πρόκειται να ξαναφέρουν, μου απάντησε (αφού πρώτα μπήκε στο σύστημα της εταιρίας) ότι δεν υπάρχουν ούτε στην αποθήκη στην Αθήνα και ως εκ τούτου δεν μπορεί να μου πει εάν θα φέρουν και πότε.
Επιστρέφοντας στο σπίτι, μπαίνω στην ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρίας και βλέπω ότι και τα δύο μοντέλα είναι άμεσα διαθέσιμα και μάλιστα με έκπτωση 10% (με την χρήση εκπτωτικού κουπονιού). Τελικά τα παρήγγειλα με αντικαταβολή από άλλη εταιρία (που ανήκει στον ίδιο όμιλο), λόγω μεγαλύτερης έκπτωσης (15%), ενώ πρωινές ώρες της 19-01-2012 με πήραν τηλέφωνο, για να επιβεβαιώσουν την παραγγελία μου.
Το πρωί της 20-01-2012 με κάλεσαν από την προαναφερόμενη «μητρική» εταιρία (που διαθέτει φυσικά καταστήματα) και με ρώτησαν εάν έχω επιλέξει την αποστολή των προϊόντων με courier ή με παραλαβή από το κατάστημα. Τους απάντησα ότι επέλεξα την αποστολή με courier, καθώς η εταιρία από την οποία τα παρήγγειλα δεν διατηρεί φυσικά καταστήματα και ως εκ τούτου δεν έχει επιλογή παραλαβής από το κατάστημα. Η υπάλληλος μου απάντησε ότι μπορούσα όλα να τα παραλάβω από το κατάστημα της Πάτρας της «μητρικής» εταιρίας, καθώς αυτά βρίσκονταν ήδη εκεί. Πράγματι, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας πήγα και έκπληκτος ενημερώθηκα από τον υπάλληλο ότι:
1) Τα 5 τεμάχια του 2301 μπορούσα να τα παραλάβω, καθώς υπήρχαν ήδη στο κατάστημα (δεν είχαν έρθει από την Αθήνα).
2) Τα 2 τεμάχια του 2339 δεν υπήρχαν και όπως είδε στο σύστημα, βρίσκονταν ακόμα στην courier στην Αθήνα.
3) Τα 3 τεμάχια των καλωδίων που είχα παραγγείλει θα έφευγαν από τις αποθήκες της Αθήνας την Δευτέρα 23-01-2012, αλλά μπορούσε να μου τα δώσει και αυτός, καθώς υπήρχε απόθεμα στο κατάστημα.
Τελικά κι αφού παραπονέθηκα για την παντελώς λανθασμένη τηλεφωνική πληροφόρηση της υπαλλήλου που με κάλεσε (από την Αθήνα, όπως με ενημέρωσαν στο κατάστημα) το πρωί της 20-01-2012, με αποτέλεσμα να χάσω χρόνο και να κάνω άσκοπα χιλιόμετρα προς το κατάστημα, παρέλαβα όσα αντικείμενα ήταν διαθέσιμα εκεί.
Την επόμενη ημέρα (21-01-2012) το πρωί κι επειδή στην ιστοσελίδα της courier φαινόταν η παραγγελία μου ότι είχε φθάσει στο κατάστημα της Πάτρας, τους πήρα τηλέφωνο για να τους ενημερώσω ότι θα μεταβώ εγώ εκεί, καθώς πιθανόν να μην έβρισκαν κάποιον στην διεύθυνση αποστολής. Τότε, η υπάλληλος με ενημέρωσε ότι ναι μεν η παραγγελία είχε φθάσει, αλλά δεν είχε δρομολογηθεί προς παράδοση, πράγμα που θα γινόταν την 23-01-2012. Έτσι, σήμερα το πρωί (23-01-2012) παρέλαβα τελικά και τα 2 τεμάχια 2339.
Απορίες:
1) Το κατάστημα της Πάτρας τα είχε διαθέσιμα την 18-01-2012; Εάν ναι, γιατί δεν υπήρχαν στα ράφια;
2) Η αποθήκη της Αθήνας τα είχε διαθέσιμα την 18-01-2012; Εάν ναι, γιατί μου είπαν το αντίθετο;
3) Γιατί ενημερώθηκα τηλεφωνικά για την δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα, εφόσον από το σύστημα τις εταιρίας προέκυπτε ότι δεν ήταν όλα τα προϊόντα διαθέσιμα εκεί;
Αυτά τα λίγα…