Ωραίο θέμα και κάπου διακρίνω μία συγχρονικότητα με κάτι ανάλογο που ετοίμασα χθες Αν μου επιτρέπεις, λίγες επισημάνσεις:
- προσωπικά θεωρώ ότι ο βράχος μπροστά δεν προσφέρει κάτι και μάλιστα ίσως τραβάει το βλέμμα, κάτι που δεν βοηθάει στην αίσθηση της ηρεμίας και διευρυμένου χώρου. Αν δεν κάνω λάθος την τράβηξες σε μία από τις δύο τσιμεντένιες εξέδρες που έχει στην άκρη του Πλαταμώνα, οπότε μπορείς να κάνεις τη λήψη και πιο μπροστά ώστα να μην έχεις το κομμάτι αυτό στο κάδρο σου. Η προσέγγιση αυτή βάζει τον κυματοθραύστη από αριστερά έως το κέντρο του κάδρου με το υπόλοιπο κομμάτι εντελώς αόριστο. Είναι πολύ minimal προσέγγιση, δεν αρέσει σε όλους αλλά νομίζω έχει ενδιαφέρον λόγω της αξιοποίησης του negative space. Θα ποστάρω κάτι ανάλογο από τις Αλυκιές Πιερίας.
- αν όντως τράβηξες τη φωτο εκεί, τότε μπορείς να εκμεταλλευτείς μία γωνία λήψης από το επίπεδο της θάλασσας έτσι ώστε η γραμμή του ορίζοντα να έρθει στο μέσο του κάδρου και στο μέσο του κυματοθραύστη ταυτόχρονα. Μάλλον οπτικά-αισθητικά είναι καλύτερο επίπεδο λήψης.
- προσωπικά θα έδινα επιπλέον contrast στον κυματοθραύστη για να κάνει δυνατή αντίθεση με το ανοιχτό γκρι του ουρανού και της θάλασσας.
- αν είχες τη δυνατότητα να δουλέψεις με ένα πιο σκοτεινό φίλτρο, θα έπαιρνες πιο smooth αίσθηση στο νερό αλλά κυρίως στα σύννεφα που νομίζω ότι χρειάζονται επιπλέον κίνηση για να δώσουν το εφέ που θέλουμε.
Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις, χωρίς να ταιριάζουν απαραίτητα στη δική σου αισθητική...
- προσωπικά θεωρώ ότι ο βράχος μπροστά δεν προσφέρει κάτι και μάλιστα ίσως τραβάει το βλέμμα, κάτι που δεν βοηθάει στην αίσθηση της ηρεμίας και διευρυμένου χώρου. Αν δεν κάνω λάθος την τράβηξες σε μία από τις δύο τσιμεντένιες εξέδρες που έχει στην άκρη του Πλαταμώνα, οπότε μπορείς να κάνεις τη λήψη και πιο μπροστά ώστα να μην έχεις το κομμάτι αυτό στο κάδρο σου. Η προσέγγιση αυτή βάζει τον κυματοθραύστη από αριστερά έως το κέντρο του κάδρου με το υπόλοιπο κομμάτι εντελώς αόριστο. Είναι πολύ minimal προσέγγιση, δεν αρέσει σε όλους αλλά νομίζω έχει ενδιαφέρον λόγω της αξιοποίησης του negative space. Θα ποστάρω κάτι ανάλογο από τις Αλυκιές Πιερίας.
- αν όντως τράβηξες τη φωτο εκεί, τότε μπορείς να εκμεταλλευτείς μία γωνία λήψης από το επίπεδο της θάλασσας έτσι ώστε η γραμμή του ορίζοντα να έρθει στο μέσο του κάδρου και στο μέσο του κυματοθραύστη ταυτόχρονα. Μάλλον οπτικά-αισθητικά είναι καλύτερο επίπεδο λήψης.
- προσωπικά θα έδινα επιπλέον contrast στον κυματοθραύστη για να κάνει δυνατή αντίθεση με το ανοιχτό γκρι του ουρανού και της θάλασσας.
- αν είχες τη δυνατότητα να δουλέψεις με ένα πιο σκοτεινό φίλτρο, θα έπαιρνες πιο smooth αίσθηση στο νερό αλλά κυρίως στα σύννεφα που νομίζω ότι χρειάζονται επιπλέον κίνηση για να δώσουν το εφέ που θέλουμε.
Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικές απόψεις, χωρίς να ταιριάζουν απαραίτητα στη δική σου αισθητική...