Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Αγαπητέ Νίκο,

Σε υπερευχαριστώ, και όλους, για την υποστήριξη και για τα καλά σας λόγια!

 Νίκος;1055969523 said:
Αγαπητέ Δημήτρη,

Αυτό το κάνει ήδη. Μετά από κάθε επισκευή, έρχεται σε επαφή με τον κάτοχο του επισκευσμένου μηχανήματος είτε με email είτε μέσω τηλεφώνου όπου καλεί να συμπληρωθεί ένα αναλυτικό survey σχετικά με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα της επισκευής. Το δυστύχημα είναι ότι πολύ χρήστες το περνάνε στο ντούκου.
Και επίσης γιαυτό τον λόγο δημιουργήθηκε πρόσφατα το τηλ.κέντρο στην Ελλάδα (00800-)

Νίκο και σε εμένα έστειλαν αυτό το survey και μπορείς να υποθέσεις τι απάντησα. Ουδεμία περαιτέρω ενέργεια δεν έγινε προς την πλευρά μου από την APPLE Inc.

Φοβάμαι λοιπόν ότι αυτά είναι για τα μάτια του κόσμου.

Σε ό,τι δε αφορά στο 00800.... ορίστε το 00800: http://www.teleperformance.com/en/Home.aspx

Με την ευκαιρία, σημειώνω ότι για το όλο θέμα έχω ΚΑΙ εγώ επικοινωνήσει με την Apple Inc και το CNET.COM και άλλοι. Αποτέλεσμα 0... έστω δημόσια. Για να δούμε όμως πως θα αντιδράσουν όταν θα επιδώσουμε το petition χέρι χέρι με κάλυψη από blogs και ΜΜΕ.

4) to make sure that Apple Care (additional guarantee) sold in Greece does not replace the minimum two-year guarantee.
"
To Applecare δεν είναι μόνο η εγγύηση, αλλά και άλλες υπηρεσίες όπως 3 ετή τηλεφωνική υποστήριξη και υπηρεσία Pick up and return.Και ισχύει και το παραπάνω.
Κακά τα ψέματα... το βασικό του προϊόντος είναι η επέκταση της εγγύησης. Διερωτώμαι πως μπορείς να πουλάς 3 χρόνια όταν ο 1 χρόνος είναι κανονικά δωρέαν βάσει νόμου.

Πράγματι, δεν γνώριζα το πρόβλημα με τα DOA. Δυστυχώς με τόσες υπογραφές δεν είναι σωστό να πειράξουμε κείμενο που έχει ήδη υπογραφεί. Ελπίζω όμως ότι καλύπτεται στο "resolve complaints on first attempt."

Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ!
 

 Νίκος

Supreme Member
Δημήτρη δεν είναι για τα μάτια του κόσμου.Αυτό θα έχει αντίκτυπο στον AASP.
To 00800 μπορεί να είναι οργανωμένο από την TP αλλά στελεχώνεται απο την Apple. Γιαυτό και τα mail επικοινωνίας είναι @apple.com.Απλά όταν δεν υπάρχει Apple εδώ για να γίνεται κάτι άμμεσα και οι δυνατότητες περιορίζονται.

Επίσης το after sales support γενικά είναι σε υψηλά επίπεδα όσον αφορά τους APRs/AARs. Γιαυτό και έχουν επενδύσει και έχουν οι περισσότεροι και service και πιστοποιημένους υπαλλήλους. Δεν είναι όλα τέλεια σίγουρα, αλλά προσπαθούν και δίνουν λύσεις πολλές φορές με δική τους ζημία (π.χ.αντικατάσταση DOA απο την τσέπη τους καθώς δεν προβλέπεται από Apple στην Ελλάδα) μόνο και μόνο για να μείνουν ικανοποιημένοι οι πελάτες τους.Από τα βιβλιοπωλεία και τα super market δεν μπορείς να περιμένεις πολλά έτσι και αλλιώς. Γιαυτό και ποντάρουν στην τιμή ή στις άπειρες άτοκες δόσεις.


Κακά τα ψέματα... το βασικό του προϊόντος είναι η επέκταση της εγγύησης. Διερωτώμαι πως μπορείς να πουλάς 3 χρόνια όταν ο 1 χρόνος είναι κανονικά δωρέαν βάσει νόμου.

Αν ήταν ξεκάθαρος ο νόμος και δεν άφηνε γκρίζες περιοχές (π.χ.ευθύνη πωλητή και όχι κατασκευαστή ή να αποδείξεις στο 2ο έτος οτι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή)
να είσαι σιγουρος οτι θα γινόταν. Γιαυτό βλέπεις τί γίνεται και με άλλους κατασκευαστές και σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

Ίσως στην αρχή να έπρεπε να είχες συμβουλευτεί κάποια μέλη από τα AUGs* στην Ελλάδα για καλύτερη διαμόρφωση του petition.Πράγματι το κείμενο δεν είναι σωστό να αλλάξει τώρα καθώς έχουν πέσει υπογραφές.

Keep signing! :a0210:



*Στην Ελλάδα υπάρχουν 3 AUGs.Προώθησε το και στα άλλα 2 μιας και είδα οτι έχει ανέβει ήδη στο 1.
 
Last edited:

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

 Νίκος;1055969836 said:
Δημήτρη δεν είναι για τα μάτια του κόσμου.Αυτό θα έχει αντίκτυπο στον AASP.
(π.χ.αντικατάσταση DOA απο την τσέπη τους καθώς δεν προβλέπεται από Apple στην Ελλάδα) μόνο και μόνο για να μείνουν ικανοποιημένοι οι πελάτες τους.Από τα βιβλιοπωλεία και τα super market δεν μπορείς να περιμένεις πολλά έτσι και αλλιώς. Γιαυτό και ποντάρουν στην τιμή ή στις άπειρες άτοκες δόσεις.

Νίκο αναφέρεσαι στην πολιτική για DOA της Apple όπως αυτή έχει διαμορφωθεί με τους εδω VAD στις μεταξύ τους συμφωνίες. Όμως ο νόμος σε διαβεβαιώνω ότι είναι απόλυτα σαφής εν προκειμένω και δεν πρόκειται για αντικαταστάσεις καλής θελήσεως από την τσέπη τους αλλά από τον, κατά περίπτωση, σεβασμό της νομοθεσίας.

Η τύχη και υποστήριξη ενός προϊόντος δεν θα έπρεπε να έχει απολύτως καμία σχέση με το που και πως (φθηνότερα, ακριβότερα, με δόσεις) αυτό αγοράστηκε. Πρόκειται για το ίδιο προϊόν με τις ίδιες προδιαγραφές και από το ίδιο εργοστάσιο.

Αντιθέτως, η πώληση σε πολλά σημεία και οι προσφορές συμβάλλουν στην ανταγωνιστικότητα και είναι προς όφελος των καταναλωτών.
Δεν πρόκειται για πασχαλινά κρέατα (εγώ πουλάω ντόπιο κρέας καλύτερης ποιότητας). Προσωπικά λοιπόν δεν αντιλαμβάνομαι αυτό το επιχείρημα που αναφέρουν ορισμένοι retailers ("αγοράζετε από supermarket?") γιατί στερείται νομικής ορθότητας, κατευθύνει τους καταναλωτές και είναι αυθαίρετο.

Ευχαριστώ για τη συνεχιζόμενη υποστήριξή σας!

Δημήτρης
 
Last edited:

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Congratulations. You have successfully signed the petition:
Review APPLE's after sales support in Greece
You are signer #807:a0210:
 

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους.. Κοντεύουμε στο στόχο των 1000 υπογραφών σε μόλις μια βδομάδα!
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

 Νίκος;1055969836 said:
Δημήτρη δεν είναι για τα μάτια του κόσμου.Αυτό θα έχει αντίκτυπο στον AASP.
To 00800 μπορεί να είναι οργανωμένο από την TP αλλά στελεχώνεται απο την Apple. Γιαυτό και τα mail επικοινωνίας είναι @apple.com.Απλά όταν δεν υπάρχει Apple εδώ για να γίνεται κάτι άμμεσα και οι δυνατότητες περιορίζονται.

.
και η πραγματικότητα...

η TP στελεχώνεται από ανθρώπους των 700 ,που συνήθως την επιλέγουν για προσωρινή εργασία για ευνόητους λόγους, που με λίγο training μπαίνουν στο τηλεφωνικό support.

Στελέχη της apple.com ούτε κατα διάνοια δεν θα υπάρχουν, αλλά μάλλον κάποιος supervisor της isquare η δεν ξέρω ποιας άλλης εταιρίες έχει αναθέσει το phone support