Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

ela002

Established Member
28 May 2010
116
Εγώ έψαχνα στο google "led imac" σε συζητήσεις στα ελληνικά και με έφερε εδώ. Έχω προβληματιστεί.
 

aa144

New member
1 December 2007
23
Κάποτε ήμουνα μπροστά σε μια συζήτηση σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών.

Μια κυρία έκανε παράπονα για κάτι ελαττωματικό που πήρε και χρειαζόταν αντικατάσταση, η υπεύθυνη επειδή την είχε συμπαθήσει (προφανώς) της έλεγε τι να πει και πώς να το πει όταν θα πάει στην αντιπροσωπεία. "Πες ότι έγινε φασαρία στο σπίτι και σε δέρνει ο άντρας σου και τέτοια να σε λυπηθούν και να στο αλλάξουν."

Γι αυτό λέγεται Ελλαδιστάν.

(Φυσικά δεν μπορώ να γράψω σε ποιό μαγαζί, ποιάς εταιρίας, ποιό προϊόν κτλ γιατί είμαι φτωχός και δεν έχω και δικηγόρο...)
 

GARRET

Senior Member
10 December 2008
360
Άλλο ένα ΤΡΑΝΟ παράδειγμα του τι γίνεται σε αυτή την χώρα και για να βρούμε το δίκιο μας φτάνουμε μέχρι....την άκρη του Κόσμου!

Φίλε μου, στείλε e-mail στην Apple στα Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα γραφεία τους, δίεδωσε το παντού, να βρεις το δίκιο σου!
 

tazz

Senior Member
23 February 2008
319
Είμαι πολύ περίεργος πάντως, όταν φτάσει η ιστορία στα "αυτιά" της apple (που σίγουρα θα φτάσει, με τόση έκταση που πήρε το θέμα, από τον αδέξιο επικοινωνιακό χειρισμό της systemgraph), πώς θα μεταφράσουν στα αγγλικά τη λέξη "λαμόγια"...
 

orck

AVClub Enthusiast
21 July 2006
900
Είμαι πολύ περίεργος πάντως, όταν φτάσει η ιστορία στα "αυτιά" της apple (που σίγουρα θα φτάσει, με τόση έκταση που πήρε το θέμα, από τον αδέξιο επικοινωνιακό χειρισμό της systemgraph), πώς θα μεταφράσουν στα αγγλικά τη λέξη "λαμόγια"...

"business as usual in Greece"
 

HOOPER

Established Member
10 September 2008
250
ΑΘΗΝΑ
Πάντως μετά από κάποια χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αρκετές εταιρείες τύπου S......... θα ήθελα να υπενθυμίσω στους υπεύθυνους της συγκεκριμένης εταιρείας το βασικότερο ρητό που ακολουθούν όλες οι εταρείες και δη τα service τους και θα έπρεπε να ακολουθήσουν και αυτοί: ''Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ''
Χωρίς βέβαια να γνωρίζω τον Κο Παπαδημητρίου, ακόμα και αν είναι ο στριφνότερος των πελατών θα έπρεπε να έχει εξυπηρετηθεί με υπομονή πόσο μάλλον με το πρόβλημα που αποδεδειγμένα έχει.
Θεωρώ βέβαια ότι με την ανταλλαγή 1-2 e-mails με Apple U.S.A θα είχε λύσει το πρόβλημα του αναίμακτα.

Μέγα λάθος στον χειρισμό και ακόμα χειρότερη η συνέχεια με την αγωγή (που ακούστηκε).
Οι συνέπειες στην εν´λόγω εταιρεία πιστύω ότι θα είναι άμεσες. Το Streisand effect σε αυτές τις περιπτώσεις είναι άμεσο και αμείλικτο. Και εγώ από το thelab.gr έμαθα την περίπτωση.
 
Last edited:

nickg78

New member
30 December 2010
7
Last edited:

nickg78

New member
30 December 2010
7
και βέβαια να προσθέσω (επειδή δεν μπορώ να κάνω επεξεργασία στο παραπάνω) ότι οκ, μπορεί όντως η S......... να μην ήταν αρμόδια για την αντικατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνεις και μήνυση κατά πελάτη σου που "τόλμησε" να αναφέρει το πρόβλημά του
 

aa144

New member
1 December 2007
23
Τώρα θυμήθηκα και μια άλλη περίπτωση παλιότερα, είχε πάρει έκταση στην τηλεόραση πριν χρόνια, πελάτες διαμαρτυρήθηκαν για κακής ποιότητας υπηρεσίες και το μαγαζί έστειλε μπράβους να τους δείρουν. Όταν δημοσιοποιήθηκε το θέμα, το μαγαζί διέψευσε οτι αυτοί που έδερναν τους πελάτες ήταν μπράβοι του μαγαζιού, δήθεν ήταν κάτι άσχετοι περαστικοί κτλ κτλ.

(Και πάλι φυσικά δεν μπορώ να αναφέρω μαγαζί, είδος υπηρεσίας, περιοχή κτλ, καθότι είμαι φτωχός και δεν έχω δικηγόρο, ενώ δεν διαθέτω ούτε σωματοφύλακες...)
 

nickg78

New member
30 December 2010
7
Όπως διαβάζω κάποιοι από το techreview έστειλαν ήδη mail-καταγγελία στον ίδιο τον Steve Jobs ο οποίος ως γνωστόν διαβάζει όλα τα email που του στέλνουν και απαντάει ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια

Hello Steve,

in Greece there are big news circulating about an Apple customer been
sued by an Apple service center because he complained about the
problems of the display of his new iMac.

The Apple certified service center sued the customer and demands that
he pays them 200,000 euros because he wrote the story of the faulty
iMac display in a forum.

In detais, the customer bought a new iMac but he immediately realized
that the display was not working correctly. He then brought it to the
Apple certified service center (company name "SystemGraph") in Athens,
Greece. Some days later the customer was told that the display was
fixed... but when he got home and turned on his iMac, he realized that
the problem with the display was even worse than before.

He brought the iMac to the service center again, requesting this time
that the iMac should be replaced with a new one. They refused to
replace it and they told him that the only could replace the display
panel. He insisted requesting a replace of the iMac but they refused.
Some days later he posted his story in a Greek forum... and then he
learned that the manager of the Apple certified service center sued
him, requesting an amount of 200,000 because he publicly wrote about
his problem in this forum.

Here you can read the article circulating the media in Greece
(translated from Greek to English):

http://tinyurl.com/34gy6e3

or:

http://translate.google.com/transla...diamartirithike-gia-elattomatiko-proion/2608/


I believe that such moves (customer being sued by an Apple service
center because he just complained about a faulty device he paid) is
bad for the name of Apple and it is a huge mistake.

The Apple authorized service center that sued the customer and demands
200,000 euros from him, is the following:

System Graph
269 Mesogeion Avenue,
Chalandri, Athens,
Greece
telephone: +30 210 6985270
email: [email protected]
 
Last edited:

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Περαστικά σου papadimi και στο τέλος θα χαρούμε να διαβάσουμε την θετική έκβαση που είχε το θέμα σου.
Τραβάω και εγώ εδώ και μήνες κάτι αντίστοιχο, με γνωστή εταιρία πώλησης ηλεκτρικών ειδών... και σε καταλαβαίνω απόλυτα! :grandpa:
 

nickg78

New member
30 December 2010
7
Τον κοβω τον Steve να τρωει και αυτος κανα 200χιλιαρο αν αναμιχθει :p

Ή να κάνει αυτός καμιά μήνυση κατά της S......... επειδή με την πολιτική των μηνύσεων κατά πελατών δυσφημεί το όνομα της Apple. :BDBDG54:

Παρεμπιπτόντως, μόλις έστειλα την είδηση στο lifehacker.com, στο neowin.net και σε διάφορα άλλα ξένα τεχνολογικά sites. ;)
 

panosk82

Senior Member
16 December 2010
562
Για μενα πιο σημαντικο και απαραδεκτο ειναι το γεγονος οτι "καποιοι" επιχειρησαν να τον εκβιασουν χρησιμοποιωντας στοιχεια απο τον υπολογιστη που ειχε δοθει προς επισκευη.
 

power

New member
3 October 2008
22
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Καλή χρονιά σε όλους!!!

...από ό,τι βλέπω αυτή τη στιγμή σπάει ρεκόρ θεάσεων το θέμα...

μάλιστα...

Σπάει ρεκόρ γιατί απ'ότι άκουσα στη δουλειά, άρχισαν τα chain mails με το θέμα αυτό. Φροντίστε για bandwidth...:guitarist:

Γνώμη μου είναι οτι η εταιρία πρέπει να κινηθεί άμεσα και να προλάβει την περεταίρω αρνητική δημοσιότητα, μηπως και σωσει τη παρτιδα.