Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

tazz

Senior Member
23 February 2008
319
Ακριβώς!!!

Επίσης ένα πολύ ωραίο κείμενο που βγήκε από το twitter :
http://www.twitlonger.com/show/7pvb8f

Αντιγράφω, από το εξαιρετικό κείμενο:

"Δεν υπάρχει καλό σενάριο για την Systemgraph. Είναι ο ορισμός του "lose-lose." Αν χάσει θα αποτελέσει κορυφαία υπόθεση καταδίκης εταιρείας που στρέφεται ενάντια σε καταναλωτή που είπε δημόσια τη γνώμη του. Αλλά και ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που κερδίζει τη δίκη, η Systemgraph θα χάσει. Τα χρήματα που τελικά θα λάβει δε πρόκειται να επανόρθωναν το κακό της όνομα στην αγορά."
 

tjetri

Established Member
25 February 2009
215
Επειδη ειμαστε ολοι καταναλωτες (ακομη και η εν'λογο εταιρεια) ΔΕΝ επρεπε να στραφει εναντιον του πελατη, επρεπε να εξυπηρετησουν τον πελατη με καθε τροπο...! Ο πελατης δεν πρεπει να αποκρυνθει ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ απο το καταστημα.
Αν ειχαν αυτα ως βασικη αρχη δεν θα ειχε φτασει μεχρι εδω το ζητημα

ευχομαι να κερδισει ο πελατης!
 

pomolo

Established Member
31 October 2006
248
Thessaloniki
όποιος κάνει reputation management στη Systemgraph (αλλά και στην iSquare κατ’ επέκταση) θα πρέπει να ψάχνει για δουλειά… δεν του πάει το αντικείμενο. Κι αν συντηρηθεί το παρόν και δεν ανακαλέσει η εταιρεία στις επόμενες ώρες, καλύτερα να πετάξει το κλειδί.

Στο μεταξύ, τους εξήγησε κάποιος ότι το να παραδώσεις επισκευασμένο προϊόν και να δηλώσεις θεραπεία της βλάβης ενώ δεν το έχεις κάνει αποτελεί απάτη? ποινικό αδίκημα και ιδιαιτέρως σοβαρό όταν διαπράττεται από εταιρεία?

Τον υπογράφοντα Κο Θεοδωράκη και τις οξύμορες επινοήσεις του δεν θα τις σχολιάσω. Μιλάνε από μόνες τους: Δεν το έχω διαβάσει το αίτημα, αλλά απαντώ αρνητικά γιατί (το αίτημα που δεν έχω διαβάσει, αλλά έχω το κληρονομικό χάρισμα να φαντάζομαι τί μπορεί να λέει) είναι αντικατάσταση.

Κάτι μου λέει ότι τα βάλαν με λάθος άνθρωπο και… λάθος ομάδα καταναλωτών. Ακόμη χειρότερα γι’αυτούς, δεν είμαστε στο 1980 αλλά στο 2011. Μπορεί να πάρει καιρό, αλλά σίγουρα όχι τόσο όσο η Systemgraph φαντάζεται ότι διαθέτει…
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Πηγή : http://elawyer.blogspot.com/2010/12/200000-blogger.html

Δικηγόρος : κος Βασίλης Σωτηρόπουλος

Αγωγή αποζημίωσης 200.000 ευρώ εναντίον δυσαρεστημένου καταναλωτή - blogger

Toν Ιανουάριο του 2011 εκδικάζεται στο Πρωτοδικείο Πειραιά η πρώτη αγωγή που ασκήθηκε εναντίον δυσαρεστημένου καταναλωτή, ο οποίος τόλμησε να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του για το service ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Ενώ ο καταναλωτής είχε δικαίωμα να στραφεί δικαστικά εναντίον της εταιρίας, προτίμησε την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς. Προσέφυγε στον “Συνήγορο του Καταναλωτή”, ζητώντας την διαμεσολαβητική παρέμβαση της Ανεξάρτητης Αρχής για την συμβιβαστική επίλυση του προβλήματος και δημοσιοποίησε την ταλαιπωρία που υπέστη στο ιστολόγιό του.

Η κίνηση αυτή όμως δεν εκτιμήθηκε θετικά από την εταιρία, η οποία αντί να συμβάλει στην προσπάθεια εξωδικαστικής επίλυσης, στράφηκε εναντίον του με αγωγή για προσβολή φήμης, επικεντρώνοντας στη διαδικτυακή διαμαρτυρία του καταναλωτή. Η αγωγή βασίζεται στις διατάξεις περί Τύπου και οι αξιώσεις ανέρχονται στο ποσό των 199.900 ευρώ (έντοκα).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρωτοδικείο Πειραιά ήταν το πρώτο Ελληνικό δικαστήριο που αναγνώρισε τεκμηριωμένα ότι οι διατάξεις περί Τύπου δεν εφαρμόζονται στα ιστολόγια, σε υπόθεση στην οποία υπερασπιστήκαμε blogger εναγόμενο από Νομάρχη (απόφαση 4980/2009).
 

nickg78

New member
30 December 2010
7
Ψάχνοντας αυτή τη στιγμή στο Google βάζοντας το όνομα της ακατονόμαστης βγαίνουν πρώτα όλα τα forums και blogs που έχουν δημοσιεύσει το θέμα. Τα ήθελαν και τα έπαθαν, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο αλλά ακόμα και στη σπάνια περίπτωση που έχει άδικο, δεν του κάνεις μήνυση απλά γιατί περιέγραψε με πάσα αλήθεια τι έγινε.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,770
Εκεί ψηλά.....
Η υποθεση θυμιζει την πολιτικη τρομοκρατησης των απολυταρχικων καθεστωτων. Κοινως τριζουμε τα δοντια σε εναν τυχαιο δυσαρεστημενο καταναλωτη για παραδειγματισμο.

Ευχομαι να χασουν και τα αυγα και τα πασχαλια οσοι νομιζουν οτι ο καταναλωτης ειναι βοδι.
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,107
Homeless
Η υποθεση θυμιζει την πολιτικη τρομοκρατησης των απολυταρχικων καθεστωτων. Κοινως τριζουμε τα δοντια σε εναν τυχαιο δυσαρεστημενο καταναλωτη για παραδειγματισμο.

Ευχομαι να χασουν και τα αυγα και τα πασχαλια οσοι νομιζουν οτι ο καταναλωτης ειναι βοδι.

Ετσι ακριβώς!
 

aa144

New member
1 December 2007
23
Εσείς όλοι που γράφετε εδώ μέσα, τάχετε ακουμπήσει σε αυτούς τους τύπους;
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Φιλε papadimi καλα ξεμπερδεματα με τους αντιεπαγγελματιες της Systemgraph!
Μιλαμε για ερασιτεχνες στο service(συνηθως θελει 2+ επισκεψεις-επιστροφες οποιο μηχανημα και να εχω παει για να καταφερει τελικως να επιδιορθωθει) και το χειροτερο ειναι αλλο:
Εχω παει 2 διαφορετικα macbook pro 15.4" (το μοντελο με τις 2 nvidia καρτες γραφικων: 9400 και 9600) που ειχαν προβλημα στην motherboard.
Ηθελε αλλαγη η motherboard.
Και τις 2 φορες που μου τα "επισκευασαν" αντικατεστησαν την motherboard με αυτην του low end μοντελου 15.4" που ειχε μονο μια καρτα γραφικων, μονο την nVidia 9400.

Στο πρωτο μηχανημα το καταλαβα μετα απο καμμια 10αρια μερες οταν επαιξα ενα 3d παιχνιδι και ηταν πολυ πιο αργο. Το επεστρεψα και το επιδιορθωσαν.
Στο δευτερο το ελεγξα αμεσα(υποψιασμενος γαρ) και ειδα οτι παλι ελειπε η καλη-ακριβη καρτα γραφικων(ειχαν βαλει παλι την motherboard του low end μοντελου) και ετσι το πηραν παλι πισω και με το επισκευασαν αυτην την φορα σωστα.

Ενας λιγοτερο ψαγμενος χρηστης που δεν επαιζε 3d παιχνιδια, μαλλον δεν θα το καταλαβαινε ποτε. Αλλωστε σχεδον το 90% των χρηστων αυτων των μοντελων εχουν ενεργοποιημενη απο default μονο την 9400.

2 φορες το ιδιο χοντρο λαθος(να μου επιστρεφεται το λαπτοπ χωρις την καλη-ακριβη καρτα γραφικων): Τυχαιο??

Aυτη ειναι η Systemgraph!
Και αν τους πεις λαμογια επειδη σε ταλαιπωρουν , αποποιουνται τις ευθυνες τους, "κλεβουν" (καταλαθως αραγε?) καρτες γραφικων απο λαπτοπ, σου τραβανε και μια μηνυση..

Ελπίζω για τα παραπάνω που υποστηρίζεται, να έχετε τα ανάλογα αποδεικτικά, γιατί αυτές είναι κατηγορίες που απαιτούν αποδεικτικά κ φυσικά θα πρέπει να υποστηρίξετε την θέση σας, εάν αυτό σας ζητηθεί.

Ευχαριστώ πολύ.
 

xristoforos

Established Member
5 October 2009
281
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Ελπίζω για τα παραπάνω που υποστηρίζεται, να έχετε τα ανάλογα αποδεικτικά, γιατί αυτές είναι κατηγορίες που απαιτούν αποδεικτικά κ φυσικά θα πρέπει να υποστηρίξετε την θέση σας, εάν αυτό σας ζητηθεί.

Ευχαριστώ πολύ.
Φυσικά..
Τωρα αν ειναι τυχαιο οτι 2 φορες ξεχασαν (ή μηπως "ξεχασαν") να βαλουν και την καλη-ακριβη καρτα γραφικων ειναι αλλο θεμα.

Μακαρι να εμφανιστει η systemgraph να το διαψευσει. Αλλα δεν νομιζω να καταφυγει σε νεα ψεμματα.


Το περιεργο ειναι οτι καποιοι δρουνε σαν δικηγοροι της Systemgraph. Ισως να ηταν "κοροιδα"(πλακα κανω) που ψωνιζαν απο αυτην την εταιρια που το aftersales της και το service της δεν εχει καμμια σχεση με αυτο της apple στο εξωτερικο.
 
Last edited:

 Νίκος

Supreme Member
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Φυσικά..
Τωρα αν ειναι τυχαιο οτι 2 φορες ξεχασαν (ή μηπως "ξεχασαν") να βαλουν και την καλη-ακριβη καρτα γραφικων ειναι αλλο θεμα.

Μακαρι να εμφανιστει η systemgraph να το διαψευσει. Αλλα δεν νομιζω να καταφυγει σε νεα ψεμματα.
.

Αγαπητέ Χριστόφορε,

Αν η αλλαγή του board ήταν μέσα στην εγγύηση, χωρίς χρέωση δηλ. για σένα, ήταν λάθος του τεχνικού που μπορεί να συμβεί καθώς είναι όμοιο μοντέλο και εκ παραδρομής είναι δυνατό να συμβεί.2 στα 2 θα μου πεις.
Βέβαια δεν έπρεπε να στο παραδώσουν καθώς το επόμενο μοντέλο που είχε την μητρική με την 9400 μόνο δεν είχε express card αν δεν κάνω λάθος.

Αν έγινε με χρεώση τότε η ιστορία πάει αλλού.
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
Πολύ σωστά έγραψαν τον τίτλο στο διαδίκτυο TRAGEDY.

ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ εταιρία να κάνει μήνυση στον πελάτη της.

Καλά έκανες και το κυνήγησες και εγώ στην θέση σου το ίδιο θα έκανα μονό που θα μιλούσα πρώτα με τα κεντρικά της Apple στο εξωτερικό.
 
Last edited:

xristoforos

Established Member
5 October 2009
281
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

 Νίκος;1472848 said:
Αγαπητέ Χριστόφορε,

Αν η αλλαγή του board ήταν μέσα στην εγγύηση, χωρίς χρέωση δηλ. για σένα, ήταν λάθος του τεχνικού που μπορεί να συμβεί καθώς είναι όμοιο μοντέλο και εκ παραδρομής είναι δυνατό να συμβεί.2 στα 2 θα μου πεις.
Βέβαια δεν έπρεπε να στο παραδώσουν καθώς το επόμενο μοντέλο που είχε την μητρική με την 9400 μόνο δεν είχε express card αν δεν κάνω λάθος.

Αν έγινε με χρεώση τότε η ιστορία πάει αλλού.

H αλλαγη του logic board εγινε εντος εγγυησης, χωρις χρεωση.
Το μοντελο που ειχα παει για επισκευη ηταν αυτο:
http://www.everymac.com/systems/app...-2.4-aluminum-15-late-2008-unibody-specs.html

και πρεπει να εβαλαν την logic board του επομενου μοντελου που ειχε μονο την 9400 και πραγματι οπως λες δεν ειχε express card:
http://www.everymac.com/systems/app...53-aluminum-15-mid-2009-sd-unibody-specs.html



Ελπιζω να μην λογοκριθουν αυτα τα μηνυματα, επειδη απλα αναφεραμε τα προβληματα του service της systemgraph.
 
Last edited by a moderator:

xristoforos

Established Member
5 October 2009
281
Τι εννοείς; Πια μηνύματα λογοκρίθηκαν;

Κανενα μηνυμα. Λαθος μου.
Εκ παραδρομης εγραψα το "και".
Ηθελα να γραψω:
"Ελπιζω να μην λογοκριθουν αυτα τα μηνυματα, επειδη απλα αναφεραμε τα προβληματα του service της systemgraph."

Και το λεω αυτο , γιατι μου ζητηθηκαν τα στοιχεια μου απο την διευθυνση και αναφερθηκε οτι μπορει να σβηστουν τα ποστ μου με τις αναφορες των προβληματων του service.


Υ.Γ.: Αν μπορει καποιος διαχειριστης, ας σβησει το "και" απο το προηγουμενο ποστ μου για να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις.