Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Καποιο λαθος κανεις φιλε. Γιατι το ιδιο μπορει να σου πει και καποιοςγια μεσα που πραγματι λογοκρινονται πολυ πιο χοντρα απο οτι εδω:
οτι υπηρχε στους κανονισμους, αρα δεν ειναι λογοκρισια.

Απλα εδω οι κανονισμοι ειναι περιεργοι τουλαχιστον.




Και επειδη δεν θυμομουν τους κανονισμους και επειδη αυτοι ισχυουν , δεν επιθυμω να ειμαι πια μελος σε αυτο το forum που λογοκρινει τα μηνυματα οταν γραφουν τις περιπετειες με το service μιας εταιριας.

Επιθυμω την διαγραφη των μηνυματων μου και του λογαριασμου μου.

Είναι επίσης πάγια τακτική του φόρουμ, να μην σβήνονται μηνύματα μελών, όπως κ λογαριασμοί.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένος από το φόρουμ αυτό κ τους κανόνες του, τότε μπορείτε να μην κάνετε χρήση πια του λογαριασμού σας.

Καλή Χρόνια !! :happynewyearblue:
 

xristoforos

Established Member
5 October 2009
281
Re: Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Είναι επίσης πάγια τακτική του φόρουμ, να μην σβήνονται μηνύματα μελών,...:
Παγια τακτικη να μην σβηνονται μηνυματα, ενω πριν μερικες ωρες εγινε ακριβως αυτο επειδη απλα αναφερθηκαν οι περιπευειες με το service της systemgraph!!



Καλη χρονια με υγεια και λιγοτερες γκεμπελικες τακτικες!!
 
Ο Μιχάλης προφανώς εννοούσε ότι δεν σβήνουμε τα μηνύματα μελών που ζητούν να διαγραφούν.

Σβήνουμε μόνο όταν αυτά παραβαίνουν τους κανονισμούς μας, όπως και έγινε στην περίπτωσή σου, παροδικά μάλιστα.

Βέβαια, το να μας αποκαλείς Γκεμπελικούς αποτελεί κανονικά λόγο για άμεσο ban.. Αλλά μέρα που είναι, και που κανείς μας όπως φαντάζεσαι δεν έχει όρεξη για τσακωμούς, θα το αφήσουμε να περάσει.

Ξανασκέψου τη στάση σου, και εδώ είμαστε για οτιδήποτε έχει να κάνει με το θέμα του νήματος.
 

Ali Malik

Senior Member
11 December 2008
681
Να δώσω κι εγώ τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στην εταιρεία systemgraph :firstprize: και στα 'πεφωτισμένα' στελέχη της που αποφάσισαν να ακολουθήσουν την δικαστική οδό!!!!! :adore:

Tα έχετε καταφέρει περίφημα μέχρι σήμερα, συνεχίστε έτσι ακριβώς!!!!! :flipout:. Η 'νίκη' είναι δική σας!!!!!!!! :music-smiley-005:


Α, έχω προγραμματίσει την αγορά ενός MBP μέσα στο 2011... νομίζω θα σας προτιμήσωωωωωωωωωωω.. μπουυυαααχχααααχχααααααααα :jester: :jester:
 

gkalas

New member
16 October 2010
97
Kαλησπερα και καλη χρονια και απο μενα.Ψαχνοντας το θεμα της μηνυσης της systemgraph κατεληξα να βρω και εδω μεσα ενα θεμα που αναφερεται σε αυτη την ιστορια.Διαβαζοντας το thread διαπιστωσα με εκπληξη οτι η ομαδα του av club ζηταει τα στοιχεια οσων κανουν καταγγελια σε καποιο καταστημα.Γνωριζω οτι ενα καταστημα μπορει να δεχτει μια συκοφαντικη δυσφημηση η οποια δε θα στεκει και αυτο ειναι παρα πολυ ασχημο για αυτο το καταστημα.Απο κει και περα το καταστημα εχει καθε δικαιωμα να κινηθει μεσω της δικαστικης οδου και να μαθει τα στοιχεια του συκοφαντητη της πανευκολα μεσω της διωξης ηλεκτρονικου εγκληματος και να κινηθει δικαστικα.Μεχρι εδω ολα καλα.Αυτο που δεν καταλαβαινω ρε παιδια ειναι απο που και ως που εσεις ζητατε τα στοιχεια αυτου που κανει την καταγγελια.Ποιος εισαι αδερφε εσυ που ζητας τα στοιχεια μου?Σε ξερω?Εχεις δικαιωμα να το κανεις αυτο απο τη στιγμη που το καταστημα μπορει μεσω της διωξης να μαθει τα στοιχεια μου χωρις να εμπλακειται εσεις?Το μονο που μπορειτε να κανετε εσεις αν επεμβει εισαγγελεας ειναι να δωσετε την ip και απο κει και περα ολα παιρνουν τον δρομο τους.Ειναι τεραστιο φαουλ το να ζητατε στοιχεια φιλοι μου.Αυτα απο μενα και χρονια πολλα και παλι.
 
Φίλε gkalas, η διαδικασία μας όπως πολύ σωστά την περιγράφεις υπάρχει ακριβώς επειδή προτιμάμε να μην μας χτυπήσει την πόρτα η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για κανέναν λόγο, όπως και οποιοδήποτε άλλο site φαντάζομαι. Το ίδιο ισχύει και για τυχών δικηγόρους.

Πίσω από το φόρουμ υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι είναι υπεύθυνοι απέναντι στο Νόμο. Οι άνθρωποι αυτοί είναι απλοί χομπίστες, και δεν έχουν καμία διάθεση να βρεθούν μπλεγμένοι επειδή κάποιο ανώνυμο μέλος αποφάσισε να γράψει κάποια ενδεχομένως ανακριβή γεγονότα, με αποτέλεσμα να κινηθεί η εκάστοτε εταιρεία κατά αυτού που βλέπει και μπορεί να βρει: το avclub.

Γιαυτό δεν απαιτούμε μεν να είναι οι καταγγελίες (και ναι, τα παραπάνω σαφώς και είναι καταγγελίες. Καταγγελίες μπορούν να γίνονται οπουδήποτε..) φανερά επώνυμες, αλλά απαιτούμε τα στοιχεία του καταγγέλλοντος να είναι γνωστά τουλάχιστον στην Δ.Ο.

Θεωρούμε ότι έτσι εξασφαλίζουμε σε έναν βαθμό την επιβίωση του avclub.
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
6,840
Clermont-Ferrand, France
Απάντηση: Re: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Kαλησπερα και καλη χρονια και απο μενα.Ψαχνοντας το θεμα της μηνυσης της systemgraph κατεληξα να βρω και εδω μεσα ενα θεμα που αναφερεται σε αυτη την ιστορια.Διαβαζοντας το thread διαπιστωσα με εκπληξη οτι η ομαδα του av club ζηταει τα στοιχεια οσων κανουν καταγγελια σε καποιο καταστημα.Γνωριζω οτι ενα καταστημα μπορει να δεχτει μια συκοφαντικη δυσφημηση η οποια δε θα στεκει και αυτο ειναι παρα πολυ ασχημο για αυτο το καταστημα.Απο κει και περα το καταστημα εχει καθε δικαιωμα να κινηθει μεσω της δικαστικης οδου και να μαθει τα στοιχεια του συκοφαντητη της πανευκολα μεσω της διωξης ηλεκτρονικου εγκληματος και να κινηθει δικαστικα.Μεχρι εδω ολα καλα.Αυτο που δεν καταλαβαινω ρε παιδια ειναι απο που και ως που εσεις ζητατε τα στοιχεια αυτου που κανει την καταγγελια.Ποιος εισαι αδερφε εσυ που ζητας τα στοιχεια μου?Σε ξερω?Εχεις δικαιωμα να το κανεις αυτο απο τη στιγμη που το καταστημα μπορει μεσω της διωξης να μαθει τα στοιχεια μου χωρις να εμπλακειται εσεις?Το μονο που μπορειτε να κανετε εσεις αν επεμβει εισαγγελεας ειναι να δωσετε την ip και απο κει και περα ολα παιρνουν τον δρομο τους.Ειναι τεραστιο φαουλ το να ζητατε στοιχεια φιλοι μου.Αυτα απο μενα και χρονια πολλα και παλι.

Το avclub είναι σωματίο με νομική υπόσταση και άμεσα υπόλογο για καταγγελίες μέσα από τις σελίδες του. Το να ζητήσεις το όνομα κάποιου που κάνει μια καταγγελία δεν είναι έγκλημα, ούτε τον υποχρεώνει να το δώσει. Στην περίπτωση αυτή όμως δεν μπορεί νομικά να είμαστε το βήμα μας καταγγελίας ανώνυμης, άρα αναγκαζόμαστε να αφαιρέσουμε τα επίμαχα μηνύματα για να μην βρεθούμε εμείς υπόλογοι.
 

gkalas

New member
16 October 2010
97
Oκ παιδια με καλυψατε.Εγω ως gkalas παντως δε θα εδινα ποτε τα στοιχεια μου σε καποιον που δεν ξερω αλλα απο την αλλη καταλαβαινω απολυτως για ποιον λογο το κανετε.Να πω καλη επιτυχια στην systemgraphs και της ευχομαι να κερδισει τα 200.000 ευρω γιατι πιστευω οτι θα ειναι και τα τελευταια φραγκα που θα δει ως εταιρια.Και εγω εχω μαγαζι και εχω πεσει σε πελατες που πανω στα νευρα τους ειπαν και το κατι παραπανω αλλα αυτο που κανανε οι κυριοι αυτοι δειξανε ακριβως πως βλεπουνε τον καταναλωτη.Εγω απο τη μερια μου θα διαφημισω αυτην τους την κινηση οπου μπορω ωστε να μαθει ολος ο κοσμος τι ρολο βαραει αυτη η εταιρια.
 

tlgex

Senior Member
14 August 2010
527
Εγκυκλοπαιδικά ρωτώντας,για ποιον λόγο μία περιγραφή ενός γεγονότος -χωρίς να υπάρχουν χαρακτηρισμοί - συνιστά καταγγελία ?


Κατανοώ την ανησυχία των υπευθύνων του avclub και δεν τους ψέγω,αλλα και εγώ δεν θα ήθελα καθε φορά που απλά θα αναφέρω κάποια εμπειρία μου θετική ή αρνητική να μου ζητειται ταυτότητα .Αν καποιος που θίγεται απο αυτη μου την αναφορά μου την ζήτησει τότε εχει καλώς να του την δώσω.
Διαφορετικά θα μπορουσε κάποιος να πει ότι δυστυχώς το internet και η ελευθερια του λόγου πλέον ποδηγετείται .


Ας πει ο καθε παθών το πρόβλημα που έχει με οποιαδήποτε εταιρεία , ας μεταφέρουν τις δικές τους θετικές αντυπώσεις απο την την ιδια εταιρεία και ας βγάλει ο τρίτος το συμπέρασμα του .

Για την Apple τώρα ακόμη και στο επίσημο site της εταιρείας υπάρχουν αναφορές με ιστορίες από διάφορες βλάβες ακόμη και για οθόνες/μηχανήματα ολόκληρα που αλλαχθηκαν 2-3 φορές και εξακολουθουν να εέχουν πρόβλημα χωρίς να εχει γίνει καμια μυνηση , πόσο μάλλον οταν αυτη περιλαμβανει και χρηματικη απαίτηση .

Δυστυχώς,έχω την αίσθηση οτι με τετοιου ειδους μύνηση η ελληνική πραγματικοτητα κατακτά μία αρνητική παγκόσμια πρωτιά.
 
Last edited:

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Aυτη ειναι η Systemgraph!
Και αν τους πεις λαμογια επειδη σε ταλαιπωρουν , αποποιουνται τις ευθυνες τους, "κλεβουν" (καταλαθως αραγε?) καρτες γραφικων απο λαπτοπ, σου τραβανε και μια μηνυση..

αυτό ίσως ?
 

tlgex

Senior Member
14 August 2010
527
Αρα το πρόβλημα δεν ειναι η περιγραφή μίας τετοιας καταστασης ,ούτε το ότι αν το μύνημα ειναι ή όχι καταγγελία , αλλα οι χαρακτηρισμοί .

Το νομικό πλαίσιο στη χωρα μας για το ιντερνετ καθιστά υπόλογο τον διαδυκτιακό τόπο για τέτοιου είδους μυνήματα ?
 

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,209
παλλληηηηηνιηηηη
Αρα το πρόβλημα δεν ειναι η περιγραφή μίας τετοιας καταστασης ,ούτε το ότι αν το μύνημα ειναι ή όχι καταγγελία , αλλα οι χαρακτηρισμοί .

Το νομικό πλαίσιο στη χωρα μας για το ιντερνετ καθιστά υπόλογο τον διαδυκτιακό τόπο για τέτοιου είδους μυνήματα ?


Καλύτερα να μη γίνει από εδώ το πείραμα για να βγει δεδικασμένο περί νομικού πλαισίου και διαδικτυακών αναρτήσεων .... είναι πολύ θολό το τοπίο ...

ωσάν αναφορά τα κλασικά έντυπα ενημέρωσης ΚΑΜΙΑ καταγγελία , αναφορά , μαρτυρία ΔΕΝ δημοσιεύεται ανώνυμα
 
Last edited:

tlgex

Senior Member
14 August 2010
527
.... είναι πολύ θολό το τοπίο ...

Θα μείνω σε αυτό εκφράζοντας μόνον την λύπη μου για αυτήν την κατάσταση.
Στο μυαλό μου βέβαια δίνω προεκτάσεις και ερμηνείες τι οποίες σύμφωνα με τα ισχύοντα δεν μπορώ να τις μεταφέρω εδώ για να μην κινδυνεύσω εγώ ή το ιστολόγιο με μυνήσεις .

Ευχαριστώ.
 
Last edited:

orck

AVClub Enthusiast
21 July 2006
900
Θα μείνω σε αυτό εκφράζοντας μόνον την λύπη μου για αυτήν την κατάσταση.
Στο μυαλό μου βέβαια δίνω προεκτάσεις και ερμηνείες τι οποίες σύμφωνα με τα ισχύοντα δεν μπορώ να τις μεταφέρω εδώ για να μην κινδυνεύσω εγώ ή το ιστολόγιο με μυνήσεις .

Ευχαριστώ.

Συμφωνω και εγω, θολο τοπιο και εμεις ειμαστε χεσμενοι μηπως μας ερθει αγωγη. Στα πλαισια της ισονομιας θα πρεπει να δινουν στοιχεια και οσοι αναφερουν θετικη γνωμη για καποιο καταστημα η προιον, πως ξερει το φορουμ οτι δεν ειναι εκ του πονηρου απο υπαλληλο της ιδιας εταιριας.
Μας νικησαν οι δικηγοροι :(
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Συμφωνω και εγω, θολο τοπιο και εμεις ειμαστε χεσμενοι μηπως μας ερθει αγωγη. Στα πλαισια της ισονομιας θα πρεπει να δινουν στοιχεια και οσοι αναφερουν θετικη γνωμη για καποιο καταστημα η προιον, πως ξερει το φορουμ οτι δεν ειναι εκ του πονηρου απο υπαλληλο της ιδιας εταιριας.
Μας νικησαν οι δικηγοροι :(

δεν νίκησε κανείς.

Δεν καταλαβαίνεις ότι δεν είναι το ίδιο να πείς ότι "έχω εξυπηρετηθεί", "πήγα να κάνω αυτό και το σέρβις δεν ήταν αποτελεσματικό" και "είναι κλέφτες" ?
 

doityourself

New member
28 October 2010
17
Αθήνα
Παιδιά,χρονιάρες μέρες δεν βλέπω τον λόγο να τρωγόμαστε...Αναφέρω και πάλι,με κίνδυνο να γίνω κουραστικός,ότι άλλοι θα αποφασίσουν...Τα σχόλια των περισσοτέρων είναι πολύ εύστοχα,συγχαρητήρια για την υποστήριξη στον papadimi....
Προς τιμήν του,έχει σταματήσει να postarei,ενώ και από το blog που (πιθανότατα,δεν είμαι σίγουρος...) ανήκει σε δικηγόρο του,δείχνει οτί έχει αναθέσει τη δουλειά σε επαγγελματίες....

Από την εταιρεία,θα περιμέναμε το λιγότερο μία ανακοίνωση...
Αν όμως συνεχίζει και τη συμβουλεύει αυτός που τη συμβούλευσε να κάνει και τη μήνυση,κλάφ'τα Χαράλαμπε....

Καλή χρονιά!
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
πω πω...τελείως άκυρη κίνηση η αγωγή από την μεριά της systemgraph, παρόλο που στις αρχές της έδινα κάποιο δίκιο...

περαστικά σας...
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Ο φίλος Δημήτρης έχει 100% δίκαιο. Το "πρόβλημα" της ευθύνης της αντικατάστασης να το λύσουν οι εταιρείες (Apple, iSquare, Systemgraph και σημεία πώλησης) μεταξύ τους και όχι να κάνουν "μπαλάκι" τον πελάτη προσπαθώντας να αποφύγουν την αντικατάσταση. Το εξουσιοδοτημένο service έχει ανταλλακτικά για κάθε part, ας έχει λοιπόν και μερικά κομμάτια "του κουτιού" για αντικατάσταση όταν αυτή προβλέπεται. Αλλά αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα. Στην Apple ΔΕΝ προβλέπεται αντικατάσταση.

Κύριε Μίνωα Θεοδωράκη, δε γνωρίζω τη θέση έχετε στην εταιρεία SystemGraph (ιδιοκτήτης, Γενικός Διευθυντής, άλλο) αλλά σίγουρα δε κάνετε για manager. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, μπορείτε να το καταλάβετε αυτό; Αντί να κάνετε τουμπεκί και να ζητήσετε συγνώμη, στέλνετε μηνύσεις; Ψευτοτσαμπουκάδες, μόνο που έχω την εντύπωση ότι θα σας βγουν ακριβά στο πλήρωμα του χρόνου. Αν δε το καταλάβατε, αυτοδυσφημιστήκατε.

Δημήτρη, πιστεύω να έχεις σωστή νομική εκπροσώπηση, σίγουρα πρέπει να κάνεις αντιμήνυση και να ζητήσεις όχι 200.000 αλλά περισσότερα, αλλά και αγωγή για ψευδή καταμήνυση.