Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου να απαιτείς την αντικατάσταση ενός μηχανήματος όταν αυτό είναι ελαττωματικό ή δεν μπορεί να επισκευαστεί.
Είναι καθαρός
παραλογισμός να το απαιτείς από κάποιον που απλώς εμπορεύεται ή έχει service Apple.
Η systemgraph έκανε το αυτονόητο: αρνήθηκε να σου αντικαταστήσει ένα μηχάνημα που δεν είχε πουλήσει.
Το πρόβλημα με τις σκιές στις οθόνες των iMac το ξέρουν και τα σαλιγκάρια. Καλά έκαναν και σου πρότειναν Apple Care. Έπρεπε να το πάρεις.
Αν κοιτάξεις λίγο στο internet
http://imac.squeaked.com/results.php?func=c&id=10-07
http://boards.cityofheroes.com/showthread.php?t=214151
θα δεις ότι υπάρχουν macusers στο εξωτερικό (εκεί που όλα είναι σωστά και ρόδινα) που έχουν κάνει τρεις φορές αλλαγή στην οθόνη τους.
Το άρθρο 540 για το οποίο μιλάς, αναφέρεται στις υποχρεώσεις του πωλητή προς αγοραστή. Επομένως στο
Public έπρεπε να κάνεις την αγωγή σου και όχι στους άλλους δύο. Εσύ έκανες το ακριβώς αντίθετο. Μήπως σου ερχόταν πιο βολικό;
Αντιπροσωπεία της Apple υπάρχει στην Ελλάδα και είναι η iSquare (πρώην Rainbow). Apple στην Ελλάδα δεν υπάρχει! Γι' αυτό πριν από τέσσερα χρόνια είχε ξεκινήσει ένα petition που έλεγε We want Apple Greece. Είχε μαζέψει 5000 υπογραφές.
Το 00800 είναι τηλεφωνικό κέντρο της Apple που εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη (και νομίζω όχι μόνο). Είναι πάνω από 500 άτομα δεν είναι μόνο ο κύριος Στάθης.
Στο maga.gr εξαπολύεις χαρακτηρισμούς του τύπου: απατεώνες, αλήτες, λαμόγια κα.
Τι είναι αυτά!!!!!
Μιλάς για μια εταιρία της οποίας είμαστε πελάτες πολλοί εδώ μέσα, και η οποία μας στήριξε σε δύσκολες εποχές.
Είναι άψογοι επαγγελματίες και βοηθούν πάντα. Όπως παραδέχεσαι και εσύ (στο maga.gr) δεν αρνήθηκαν να σου ξαναλλάξουν* την οθόνη.
Σου αρνήθηκαν το παράλογο. Μην τους μηδενίζεις, γι'αυτό.
Παρεμπιπτόντως: Γράφεις ότι παρέδωσες τον iMac την Τετάρτη 29-9-10 και το παρέλαβες την Δευτέρα 4-10-10. Είναι 2 εργάσιμες (και όχι μια βδομάδα όπως λες).*
Αν το είχες αφήσει και την 2η φορά τώρα δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση και θα ήσουν μπροστά σε ένα iMac με καινούργια οθόνη.