Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Φίλε μου εμένα μου είναι παντελώς αδιάφορες οι λεπτομέρειες. Πιθανότατα θα ανταλλάξουν και κάποιες χειραψίες. Και τι έγινε; Όλες οι πλευρές θα δείξουν (ενδεχομένως) καλή διάθεση προκειμένου να ξεκινήσει ο διάλογος. Αυτό δεν λέμε ότι επιτάσει ο πολιτισμός;

Εκείνο που με νοιάζει είναι να αναθεωρηθεί το καθεστώς των πωλήσεων υπολογιστών στην Ελλάδα. Δεν είναι η Σύστεμ..... που καθορίζει την πορεία των πραγμάτων σε σχέση μ' αυτό το θέμα. Μπορεί όμως να είναι η αφορμή για μια εκ βάθρων αναθεώρηση κάποιων πραγμάτων. Το ζητούμενο είναι να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο. Μπορεί να συμβεί αυτό; Τότε καλώς. Δεν μπορεί να γίνει; Τότε μόνο μια πίκρα θα μας μείνει, που θα είναι μεγαλύτερη γι αυτούς που έβριζαν με μεγαλύτερο πάθος. Δηλαδή η υπόλοιπη αγορά είναι αθώα; Ό,τι αποφασιστεί ας είναι ωφέλιμο και για τους άλλους.

Μια φορά ο Γιατρός θα πάει καλά νομίζω, γιατί ήταν ψύχραιμος όλες αυτές τις μέρες. Έχει μυαλό ο άνθρωπος.

Δεν αναφέρομαι στις λεπτομέρειες, ευγένειες, χειραψίες, ασπασμούς...

Αναφέρομαι στην ουσία του θέματος...τι εστί συμβιβασμός ;;

Απλά κλείνουμε την υπόθεση κ τέλος ;
Πληρώνει ο κατηγορούμενος πχ 10.000 κ τέλος ;
Πληρώνει ανάποδα, η εταιρεία δλδ στον κατηγορούμενο ένα ποσό κ τέλος ;
 

tazz

Senior Member
23 February 2008
319
Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Εκείνο που με νοιάζει είναι να αναθεωρηθεί το καθεστώς των πωλήσεων υπολογιστών στην Ελλάδα. Δεν είναι η Σύστεμ..... που καθορίζει την πορεία των πραγμάτων σε σχέση μ' αυτό το θέμα. Μπορεί όμως να είναι η αφορμή για μια εκ βάθρων αναθεώρηση κάποιων πραγμάτων. Το ζητούμενο είναι να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο.

Αγαπητέ, το νομοθετικό πλαίσιο υφίσταται, και ο καταναλωτής είναι ήδη αρκούντως οχυρωμένος. Το πρόβλημα έχει να κάνει αφενός με τους πωλητές, που σφυρίζουν αδιάφορα σε αυτά που επιτάσσει ο νόμος, και αφετέρου με τους καταναλωτές, που είναι παντελώς άσχετοι όσον αφορά τα δικαιώματά τους.
 

Entermedic

New member
5 January 2011
13
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα

Μα θα το ξαναγράψω. Εσύ δεν είσαι ο Papadimi και ο γιατρός μας, ζητά να μπορέσει να ξανακάνει τη δουλειά του όπως την έκανε μέχρι "χθες". Μπορεί κανείς να προτείνει λύση; Φτάνει το βρισίδι! "Αύριο" θα πάει στο Συνήγορο, τι να κάνει; Τι να πάρει υπόψη του;

Δεν είναι ΕΣΥ, ο Papadimi είναι αυτός που είναι! Πρότεινε κάτι αποστασιοποιημένος από τον εαυτό σου! Δεν έχεις εσύ το πρόβλημα! Πως να το πω αλλιώς; Δεν είναι η Συστεμταδε άτομο. Και ο διευθυντής της BP, που ρήμαξε τον κόλπο του Μεξικού, συμμετέχει σε σύλλογο που κάνει αγαθοεργίες. Αυτός ατομικά είναι το πρόβλημα της καταστροφής του πλανήτη; Είναι ολόκληρο πλέγμα πολιτικών που πρέπει να αναθεωρηθούν, σε σχέση με τις πολιτικές πωλήσεων στην Ελλάδα. Άντε και σταύρωσες την Συστεμ.... και τι έγινε; Κάθε φορά θα τραβιόμαστε στα ακροατήρια για να επισκευάσουμε ένα μηχάνημα; Τι διάολο Κινέζικα τα λέω;

Καληνύχτα.

Συγνωμη ΑΛΛΑ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ απο το ποστ ακριβως πιο πανω που λεω τι θα εκανα ΕΑΝ ημουν στην θεση του γιατρου?

Θα λειτουργουσα ΑΚΡΙΒΩΣ για την διασφαλιση ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥ ακριβως για να μην τραβιομαστε καθε φορα στα δικαστηρια.

Δλδ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΟΥΝ αυριο μεθαυριο στον συνηγορο και στην περιπτωση που καταδικαζομουν θα εφεσιβαλλα και θα εφτανα στην ΕΕ.

Μηπως εγω τα λεω κινεζικα και δεν το επιασα δλδ?
 
Last edited:

Cybermanos

New member
2 December 2010
16
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: Γκρίζες σκιές στην LED του iMAC και γκρίζα υποστήριξη

Αγαπητέ, το νομοθετικό πλαίσιο υφίσταται, και ο καταναλωτής είναι ήδη αρκούντως οχυρωμένος.

Ελπίζω να είναι έτσι. Προσωπικά στα χρόνια που δούλεψα με την Σύστεμ..... ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, τόσο που νόμιζα ότι τους "ρίχνω" κιόλας.


Το πρόβλημα έχει να κάνει αφενός με τους πωλητές, που σφυρίζουν αδιάφορα σε αυτά που επιτάσσει ο νόμος, και αφετέρου με τους καταναλωτές, που είναι παντελώς άσχετοι όσον αφορά τα δικαιώματά τους.

Ναι, θα συμφωνήσω ότι ψώνιζα με κλειστά μάτια. Σαν καταναλωτής είμαι άσχετος και το πιο κακό είναι ότι δεν προσπαθώ να το αλλάξω αυτό. Αλλά, μήπως είναι ανάλογη και η ενημέρωση των πωλητών; Γιατί αν οι καταναλωτές είναι σαν εμένα, τι λόγο έχει ο πωλητής να είναι ενημερωμένος; Αλλά μπορεί και να είναι ενημερωμένος (Public), αλλά συνειδητά πετάει αλλού το μπαλάκι (Συστεμ.....). Μια και μιλάμε για πωλητές, που σύμφωνα με την πρόεδρο του συνδέσμου καταναλωτών Χανίων είναι υπεύθυνοι, και όχι για σέρβις.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Δεν υπάρχει θέμα. Αποχωρώ.
Δεν μου αρέσει να γίνομαι δυσάρεστος και προφανέστατα στενοχώρησα το φίλο.

Συγνώμη και Καληνύχτα σας.

Δεν αναφέρθηκα σε κάποιον συγκεκριμένα.
Παρακάλεσα να μην δυναμιτίζεται αμφότεροι το νήμα.
:a0210:
 

Entermedic

New member
5 January 2011
13
Εις ανωτερα...

Η Ευρωπαικη Ενωση καλειται να δωσει την επισημη θεση της για την αγωγη εναντιον καταναλωτη στην Ελλαδα.

Ερώτηση στο Ευρωκοινοβούλιο για τη μήνυση της Systemgraph

Λεμε ποσο ρομπα εχουν γινει διεθνως?

http://www.kpoupakis.gr/eyrwboylh-d...logw-dhmosiopoihshs-ths-dysareskeias-toy.html
 

fragol

AVClub Enthusiast
26 December 2008
807
Συγγνωμη δηλαδη, αν δεν μου αρεσει ο τροπος που μια εταιρεια φερεται απεναντι μου, δεν μπορω να μεταφερω το προβληματισμο και να το συζητησω
με αλλους ?
Δηλαδη θα με μηνυσουν ?
 

sotos65

AVClub Fanatic
25 August 2007
10,620
Χανιά
Η systemgraph αποσύρει την αγωγή...

http://www.systemgraph.gr/index.php...11-01-14-15-38-36&catid=1:2009-06-12-14-35-04

Ανακοίνωση

Στην System Graph Technologies, δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της Apple για περισσότερο από μία δεκαετία. Έχουμε οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας υποστηρίζοντας τις ανάγκες τους με τη μεγαλύτερη δυνατή συνέπεια.

Στην υπόθεση με τον κ. Παπαδημητριάδη, η διαφωνία μας είχε επακόλουθο μια σειρά γεγονότων, τα οποία έπληξαν τόσο το ήθος όσο και την αξιοπιστία των ανθρώπων μας, και μας οδήγησε στην κατάθεση της αγωγής. Η κίνηση αυτή έγινε με μοναδικό κριτήριο την προάσπιση του ονομάτός μας και τίποτε άλλο. Δεν ήταν στις προθέσεις μας να αντιπαρατεθούμε με τα αδιαπραγμάτευτα δικαιώματα του καταναλωτή καθώς και την ελευθερία του να εκφράζει την άποψή του και να κάνει κριτική.

Aντιλαμβανόμενοι ότι στην προσπάθειά μας να προασπίσουμε το όνομά μας οδηγηθήκαμε σε μια αντίδραση υπερβολική και άστοχη, και δεχόμενοι πως τελικά πρόθεση του κ. Παπαδημητριάδη δεν ήταν να θίξει την φήμη και την αξιοπιστία μας, αποσύρουμε την σχετική αγωγή.

Ευχαριστούμε τους φίλους και πελάτες μας που μας στηρίζουν σε όλη την πορεία μας. Η υπόθεση αυτή αποτέλεσε για εμάς το κίνητρο για αυτοκριτική. Δεσμευόμαστε στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να δημιουργήσουμε ένα υγιές πλαίσιο διαλόγου με τους καταναλωτές, συμμετέχοντας ενεργά στην ψηφιακή κοινότητα και τα social media.

System Graph Technologies
 

giorginho

Established Member
20 January 2009
296
Να υποχρεωθει να καταβαλει αποζημιωση για ηθικη βλαβη, ταλαιπωρια κλπ κλπ στον κο Παπαδημητριαδη! Οχι που την βρηκαμε τωρα, κανουμε μια μεγαλοπρεπεστατη αγωγη σε εναν ιδιωτη, γραφει για μας ολος ο κοσμος και την αποσυρουμε τελευταια στιγμη.
(κατι μου λεει πως το παραπανω κειμενο το εγραψε μαλλον ο δικηγορος τους:2thumb22sup:)
 

Cybermanos

New member
2 December 2010
16
Αθήνα
Δεν αναφέρθηκα σε κάποιον συγκεκριμένα.
Παρακάλεσα να μην δυναμιτίζεται αμφότεροι το νήμα.
:a0210:

Συγνώμη, δεν το εννοούσα έτσι.
Ήθελα να πω ότι συμφωνώ με την υπόδειξη και αποχώρησα για να μην νευριάζω τον Εντερμετικ.
 

papadimi

New member
21 September 2007
77
Αθήνα
Πληροφορήθηκα με ικανοποίηση την απόσυρση της αγωγής σε βάρος μου.
Η απόσυρση της αγωγής ήταν αυτονόητη, όσο αυτονόητη είναι και η αντικατάσταση του ηλεκτρονικού υπολογιστή μου.

Η περίοδος υπό την απειλή αυτής της αγωγής ήταν μια περίοδος ψυχικής φθοράς και ιδιαίτερης συναισθηματικής φόρτισης για εμένα, την οικογένειά μου και το περιβάλλον μου. Αυτή η φθορά δεν αποκαθίσταται και δύσκολα περιγράφεται στον γραπτό λόγο.

Στη διάρκειά της όμως βρήκα ανακούφιση στην ειλικρινή και συγκινητική συμπαράσταση πολλών ανθρώπων σε όλο το μήκος και το πλάτος του Διαδικτύου. Νιώθω βαθύτατη ευγνωμοσύνη απέναντί τους.

Ωστόσο, από την ενασχόληση των μέσων με αυτή την αγωγή, έστω και με θετικό τρόπο, νιώθω ότι έχω εκτεθεί επώνυμα στον ίδιο βαθμό με την εταιρεία.
Οφείλω εδώ να σημειώσω ότι δεν συμμερίζομαι υβριστικές επιθέσεις σε βάρος των εταιρειών, όπως επίσης δεν κατανοώ τις αντικαταναλωτικές πρακτικές τους.

Την Τρίτη 18.1.2011 στο Συνήγορο του Καταναλωτή θα έχω την ευκαιρία να διεκδικήσω τα καταναλωτικά μου δικαιώματα προς τις εταιρείες Systemgraph, iSquare και Public World. Αυτή η εξωδικαστική, δωρεάν και προβλεπόμενη από τη Δημοκρατία μας διαδικασία ήταν εκείνη που επέλεξα να ακολουθήσω από την πρώτη στιγμή. Περιμένω από την άλλη πλευρά μια ολοκληρωμένη πρόταση προκειμένου να επιλυθεί οριστικά η υπόθεση με την αντικατάσταση του μηχανήματός μου, καθώς και με την καταβολή των εξόδων στα οποία υποχρεώθηκα για την προετοιμασία της νομικής άμυνάς μου για την ”άστοχη”, όπως παραδέχθηκαν αυτή ενέργεια.

Θεωρώ ότι για εμένα αυτή και μόνο θα είναι η ουσία της επίλυσης της διαφοράς μας, η οποία σχετίζεται με μια πραγματική, μετρήσιμη και συγκεκριμένη κατάσταση: έναν ελαττωματικό υπολογιστή και την νομική υπεράσπιση της αξιοπρέπειάς μου.

Με τιμή,
Δημήτρης Παπαδημητριάδης
 
Last edited: