Μετά από μία υποχρεωτική διακοπή (ελέω . . . γρίπης), συνεχίζουμε από εκεί που μείναμε . . .
Μετά από τηλεφώνημα μου στον Δημουλά, ο κύριος με τον οποίο μίλησα μου πρότεινε το OLFLEX − 110 CY σε σχέση με ένα άλλο καλώδιο που μου είχε προταθεί, το LiYCY. Το OLFLEX − 110 CY, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, είναι κατάλληλο και για μεταφορά σήματος αλλά και για τροφοδοσία μηχανημάτων. Μάλιστα, όταν έκανα αναφορά στο καλώδιο με ρώτησε αν το θέλω για στερεοφωνικό!
Επίσης, μου είπε ότι επειδή το καλώδιο είναι θωρακισμένο, θα πρέπει η θωράκιση να γειωθεί μόνο στον πίνακα ενώ δεν θα πρέπει να γίνει το ίδιο στο φις του πολύμπριζου.
Τέλος, τόνισε ιδιαιτέρως τη σημασία της γείωσης στον πίνακα, κάτι που έχει αναφερθεί και εδώ επανειλημμένως. . . Μετά από όλα αυτά και ορμώμενος από τις προτάσεις πολλών συμφορουμιτών, προχώρησα και εγώ στην αγορά του καλωδίου αυτού.
Αυτά με το καλώδιο . . .
Τώρα, όσον αφορά τη σύνδεση του OLFLEX με το πολύμπριζο, μία εναλλακτική είναι να τερματίσει το καλώδιο σε μία πρίζα στον τοίχο και από εκεί ένα καλώδιο (υπάρχον καλώδιο και φις της ISOTEK) να τροφοδοτήσει το πολύμπριζο. Η άλλη εναλλακτική είναι το ίδιο το OLFLEX να τερματιστεί σε θηλυκό IEC 20Α και από εκεί απευθείας στο πολύμπριζο. Ποια από τις δύο λύσεις προτιμάτε; νομίζω ο απευθείας τερματισμός σε θηλυκό IEC 20Α είναι προτιμότερος, αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας.
Για το τέλος, θα ήθελα να ακούσω τυχόν προτάσεις σας για την ασφάλεια – ασφαλειοθήκη (εύλογου κόστους. . .) της ανεξάρτητης γραμμής που θα τοποθετηθεί στον πίνακα. Θα ήθελα να αποφύγω ασφάλεια – ασφαλειοθήκη κόστους 50 (πχ Hi–Fi tuning). Ενδεικτικά αναφέρω αυτές τις ασφάλειες και ασφαλειοθήκες και αναμένω τις προτάσεις σας. . .
Αυτά προς το παρόν και σας ευχαριστώ για την υπομονή σας! http://www.avclub.gr/forum/images/smilies/action-smiley-069.gif
Αν ολα τα καλωδια σου απο το πολυπριζο και μετα,δηλαδη αυτα που θα καταληγουν στα μηχανηματα ειναι επισης θωρακισμενα,θα προτεινα ολες οι θωρακισεις τους στην πλευρα του πολυπριζου να ειναι ολες μαζι ενωμενες με την θωρακιση του καλωδιου που καταληγει στην ασφαλειοθηκη με ενα κοματι καλωδιο.Ετσι θα εχεις την θωρακιση ενεργη μονον στην γειωση του πινακα, θα εχεις δηλαδη ενα "star point" χωρις να ερχονται σε κανενα σημειο σε επαφη με την γειωση παρα μονον στον πινακα.Μονον ετσι λειτουργει σωστα το "floating shield" σε ολο το μηκος του καλωδιου εγκαταστασης.
Το εχω δοκιμασει ετσι στην δικη μου γραμμη και το ακουστικο αποτελεσμα ειναι σημαντικα καλυτερο.
Να προσθεσω εδω οτι το ιδιο να κανεις και με την θωρακιση του καλωδιου εξοδου απο την ασφαλειοθηκη(αυτο του πολυπριζου).Δηλαδη,να παει και αυτη στην θωρακιση του καλωδιου εισοδου στην ασφαλειοθηκη.
Το ζητουμενο ειναι οτι ολες οι θωρακισεις ενωνονται με την θωρακιση του καλωδιου εισοδου της ασφαλειοθηκης και καταληγουν ολες μαζι στην γειωση στον πινακα.
Στον πίνακα δεν θα βάλεις και διακόπτη για τη νέα γραμμή ή θα βάλεις ασφαλειοδιακόπτη? Νομίζω οτι είναι υποχρεωτικό κάθε γραμμή στον πίνακα να έχει και διακόπτη.
Αυτή είναι μία ενδιαφέρουσα τεχνική πληροφορία.
Στην δική μου περίπτωση δεν μπορεί να εφαρμοσθεί, τα καλώδια μου από το πολύμπριζο στα μηχανήματα δεν είναι θωρακισμένα (Nordost Vishnu και Shivas). Σε κάθε περίπτωση όμως θα ήταν πολύ χρήσιμο να αναρτήσετε και κάποιες φωτογραφίες, εάν κάτι τέτοιο είναι εφικτό, ειδικά όσον αφορά την σύνδεση της θωράκισης του καλωδίου πριν και μετά την ασφαλειοθήκη.
Και μία ερώτηση: Πόσο μήκος έχει το καλώδιο από τον διακόπτη στην ασφαλειοθήκη; φαντάζομαι κάποια λίγα εκατοστά;
Μια εβδομάδα μετά την τοποθέτηση 25 μέτρων GigaWatt LC-Y MK3 και αφού παιδευτήκαμε αρκετά στην όλη διαδικασία (μονόκλωνο-δύσκαμπτο, μας πήρε 6 ώρες !) οφείλω να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή μου. Ο ήχος έχει βελτιωθεί αισθητά και το σύστημα είναι πλέον "ήσυχο". Μόνο αρνητικό το υψηλό κόστος, το αποτέλεσμα όμως πραγματικά αξίζει.
Δυστυχώς είχα πολλά μέτρα διαδρομής και για να μην περάσω κανάλι από το σαλόνι (θα φαινόταν πολύ άσχημο), ξεκίνησε από τον πίνακα (βρίσκεται σε διάδρομο) ανέβηκε μόλις 30 cm στο πατάρι, μπήκε χαμηλά (σοβατεπί) στο υπνοδωμάτιο, μετά έξω και ψηλά στο μπαλκόνι και τέλος κατέληξε στο σαλόνι.To Gigawatt μπορει να ειναι ακριβο αλλα ταυτοχρονα ειναι και ενα εξαιρετικο VFM σε συγκριση με πολλα αλλα audiophile καλωδια.Εγω θα το χρησιμοποιουσα και σαν ρευματος στα μηχανηματα.
Επειδη στην δικη μου περιπτωση ηθελα μονον 4 μ απο τον μετρητη στο πανω δωματιο (τρυπησα το ταβανι αντι να κανω γυρο) χρησιμοποιησα το oyaide FS-2.6 και στα μηχανηματα το FS-2.0 και τα δυο ομοιας κατασκευης με το Gigawatt.Δεν ασχοληθηκα ξανα με το θεμα αυτο απο τοτε.Απολυτα ικανοποιημενος με το αποτελεσμα.
@AUDIOLYTIC, τρύπησες το ταβάνι; Οι πολιτικοί μηχανικοί αντιδρούν πολύ άσχημα σε τέτοιου είδους επεμβάσεις.
@AUDIOLYTIC, τρύπησες το ταβάνι; Οι πολιτικοί μηχανικοί αντιδρούν πολύ άσχημα σε τέτοιου είδους επεμβάσεις.