Ήχος & Εικόνα (Δεκέμβριος 2014)

zarkarch

New member
11 January 2012
7
Re: Απάντηση: Ήχος & Εικόνα (Δεκέμβριος 2014)

Μπορεί ο καθένας μας να ζητάει διαφορετικά πράγματα απο ένα περιοδικό αλλά κάποια πράγματα πρέπει να είναι standard.
Στη δοκιμή του blumenhofer fs2, π.χ., δεν αναφέρεται με τι ενισχυτή οδηγείται το συγκεκριμένο ηχείο. Δεν αναφέρει με ποιά πηγή έγιναν οι ακροάσεις, βινύλιο,cd, flac? Δεν αναναφέρει το είδος της μουσικής που άκουσε ο reviewer και έβγαλε τα συμπεράσματά του. Αυτά, πιστεύω είναι τρια βασικά κριτήρια που θα πρεπει να αναφέρονται σε καθέ σοβαρό review.
Επίσης, στα τεχνικά χαρακτηριστικα , στην εμπέδηση του ηχείου θα μπορούσε να αναγράφεται και η ελαχίστη τιμή της ώστε να γνωρίζουμε το κατα ποσο το ηχείο αυτό είναι ενα ευκολο φορτίο η όχι. Καπού αναφέρεται στην αρχή του άρθρου πέρι ομαλής εμπεδησης , καλής συνεργασίας με λαμπατους μικρής ισχυος και ίσως ενος σχετικα απλού φίλτρου στο crossover.
Ας πούμε λοιπον, πως είστε ένας εν δυνάμει αγοραστής του συγκεκριμένου ηχείου, είστε κάτοχος ενος λαμπατου ενισχυτή με ισχύ 15w σε τάξη Α και μηδενική ολική αρνητικη ανάδραση. Βγαλατε άκρη? Απορρίπτονται η μπορεί και να κανουν?(ξεκαθαρίζω οτι δεν ενδιαφέρομαι για τα ηχεία, ρητορική η ερώτηση)
Θα πρεπει όμως και οι αντιπρόσωποι των μηχανημάτων να δίνουν τα μηχανήματα για review στα περιοδικά και όχι να πηγαινει ο reviewer για ακρόαση στην εκάστοτε αντιπροσωπεία.
 

asvestos1157

AVClub Addicted Member
5 March 2011
2,173
Whitecastleshire
Re: Απάντηση: Ήχος & Εικόνα (Δεκέμβριος 2014)

+1
Το να παίζουν όλα παραπάνω από τα λεφτά τους το θεωρούσα πάντα γελοίο.
Εκτός και οι κατασκευαστές και έμποροι είναι ο καλός Σαμαρείτης.

Ειδικά μάλιστα όταν ποτέ δεν αναφέρονται οι συσκευές της κατηγορίας που παίζουν στα λεφτά τους για σύγκριση.
Αυτό και μόνο με κάνει να βλέπω κάθε review που αναφέρει κάτι τέτοιο με μεγάλη καχυποψία,συνήθως ψάχνω το περιοδικό ή το site που το αναφέρει για να βρω διαφήμιση του κατασκευαστή ή αντιπροσώπου.
Συμφωνώ.
Ειδωμένο δε από την πλευρά του κατασκευαστή, τίποτα δεν παίζει πάνω από τα λεφτά του από τη στιγμή που όλα τα κόστη έχουν ενσωματωθεί στην τιμή.
Το μόνο που θα μπορούσε(?) να λεχθεί σχετικά είναι το πού "τοποθετείται" ένα μηχάνημα σε σχέση με τον μέσο όρο απόδοσης στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής. Υπάρχει όμως πουθενά τέτοια βάση δεδομένων; Δε νομίζω. Αλλά και να υπήρχε, άλλο το "πάνω από τον μέσο όρο" και άλλο το "πάνω από τα λεφτά του". Ακόμα και σε ένα μεγάλο συγκριτικό τεστ, θα αρκούσε η περιγραφή του ηχητικού χαρακτήρα της κάθε συσκευής και -αν υπάρχει η σχετική εμπειρία του τεσταδόρου- με τι χαρακτήρα συνοδά θα ταίριαζε καλύτερα η συγκεκριμένη. Το χρηματικό ας στο κρίνει ο καθένας με την τσέπη του.
 
26 June 2006
14,830
Athens
Δύο ηχεία Α και Β βαθμολογούνται με 4.72.

Το Α κάνει Χ, το Β κάνει 2Χ.

Ποιο θα πάτε να ακούσετε (ανεξαρτήτου τσέπης)?

Ποιο χρήσιμο είναι ένας συντάκτης με συγκεκριμένα γούστα και συγκεκριμένο σύστημα / χώρο αναφοράς. Και με καλές δυνατότητες περιγραφής των ηχητικών χαρακτηριστικών που να καταλαβαίνει ο μέσος αναγνώστης.
 

asvestos1157

AVClub Addicted Member
5 March 2011
2,173
Whitecastleshire
Αν μπορούσα να βγάλω συμπέρασμα από τα γραφόμενα, θα άκουγα εκείνο που προσιδιάζει καλύτερα στα γούστα μου.

Αν όχι, θα αγνοούσα τη συγκεκριμένη δοκιμή.


Με την τσέπη τώρα στη συζήτηση, πρόσθεσε στην πρώτη πρόταση το "...αν μπορούσα να το φτάσω".
 

kimon

Established Member
Δύο ηχεία Α και Β βαθμολογούνται με 4.72.

Το Α κάνει Χ, το Β κάνει 2Χ.
.

Πέρα από το γελοίο της βαθμολόγησης με δεύτερο δεκαδικό ψηφίο,έχω παρατηρήσει ότι, κατά κανόνα,οι ακριβότερες συσκευές βαθμολογούνται με κάτι παραπάνω.
 

tuxx

Supreme Member
3 January 2014
3,319
/dev/null
Μια που οι άνθρωποι έχουν σχέση με τον προγραμματισμό, ένα ενδιαφέρον λινκ είναι αυτό:

https://github.com/aurender

Από το λινκ αυτό βλέπω ότι η aurender κινείται στον κλασικό συνδυασμό Linux + MPD, προφανώς με έξτρα καλούδια και κώδικα και επίσης με δικό τους mpd client για κινητά και tablets, αντί πχ για το mpdroid η mpad.

Αποχή μου είναι οτι αργά ή γρήγορα ο MPD θα βρίσκεται σε πολλά HiFi και hiend racks!

Υ.γ. Κρατάω πάντοτε μια επιφυλαξη να μην φοράνε όλοι οι players της aurender το ίδιο software.

Μόλις διάβασα προσεκτικά το review για το aurender. Παρακάτω μερικά σχόλια:


- συμφωνώ με το Σταύρο ότι οι συνθήκες δοκιμής απέχουν μίλια από το να θεωρούνται ιδανικές.


- χαίρομαι που έστω και υπό αυτές τις συνθήκες, ο reviewer βγάζει το συμπέρασμα ότι το Linux Audio αποδίδει ήχο αναφοράς.


- ολα όσα κάνει το aurender είναι προφανή και προσωπικά στο 90-95% μπορώ να τα υλοποιησω πανομοιοτυπα. Παρόλα αυτά ο μέσος ακροατής ακόμα και αν έχει μια επαφή με τα pc, θα είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρει με χερατο Linux. Το κόστος του μου φαίνεται μεγάλο, αλλά ο τελικός χρήστης θα χαρεί το γεγονός ότι θα έχει ένα plug n play μηχάνημα και δε θα χρειάζεται να ψαχτει καθόλου. Οπότε αν κάποιος έχει τα λεφτά και το πάρει, δεν πιάνεται κοροιδο, καθώς ξενοιαζει για χρόνια με μηδενικό κόπο.


- οποίος το αποκτήσει, μη διανοηθει να ριπαρει τη δισκοθήκη του σε flac με αυτό. 12 χρόνια παιδεύομαι με το Linux και τη δισκοθήκη μου την ψηφιοποιησα με το EAC. Στο Linux δεν υπάρχει ακόμα πρόγραμμα αναφοράς όπως το EAC και το XLD.




Δεν βρήκα καταλληλότερο νήμα και έτσι ποστάρω εδώ. Όσοι ενδιαφέρεστε για την Aurender και την υλοποίησή της μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα παρακάτω links:

http://forum.musicpd.org/viewtopic.php?f=8&t=337

http://www.computeraudiophile.com/f...work-attached-storage-shares-heres-why-23156/


Συμπερασματικά, η εν λόγω εταιρία ακολουθεί την κλασική συνταγή που έχω περιγράψει παραπάνω ενώ γίνεται και ένα debate εάν τελικά κάνει violate τις open source άδειες, καθώς οφείλει να δώσει στην κοινότητα τον κωδικά της κάτι που απ' ότι φαίνεται δεν έχει κάνει επί της ουσίας ακόμη.
 

Γιώργος ΚΟΨ

AVClub Addicted Member
20 June 2006
2,896
GLYFADA
Κυκλοφόρησε και το νέο Aurender N100 χωρίς σκληρούς δίσκους με γραμμικό τροφοδοτικό και δυνατότητα integrated Tidal Hifi καθώς και αναπαραγωγή εξωτερικών σκληρών δίσκων ,USB sticks κλπ και AirPlay.
Η εφαρμογή πλέον διαχειρίζεται μερικές δεκάδες χιλιάδες albums αβίαστα και έχει full Ελληνική υποστήριξη tags, τίτλων κλπ!

Όλα αυτά σε ανταγωνιστικότερη τιμή (2.700 ευρώ) με την ίδια ποιότητα κατασκευής (αλουμινένιο σασί και ψύκτρες unibody, amoled οθόνη, πλήκτρα λειτουργίας στην πρόσοψη, γραμμικό τροφοδοτικό και συνολικό βάρος συσκευής περί τα 5kg - καμία σχέση με πλαστικά κινεζικά κουτάκια ).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και μιας και αναφέρθηκε το computer audiophile να και μια πρόσφατη σύγκριση :


Yesterday, 08:46 PM
ted_b ted_b is offline
Masters Level Member
ted_b's AvatarJoin Date
Jan 2009
Location
Westlake, OH, USA
Posts
5,487

I have now used Tidal (lossless) with three different non-desktop interfaces on three different non-desktop sources.
1) Aries. It's a good interface and seems quite stable. I don't like that you have to pick Tidal or NAS/local files (i.e get completely out of Tidal or completely out of your library..but it's not a huge deal.
2) Sonore Signature Rendu. Tidal sounds great but requires an Android app (currently) named BubbleUPnP to be your control point. And Tidal doesn't have the same integration and browse features as Aries implementation. You need to first set up your favorites elsewhere. But it sounds great through the Rendu.
3) Just last night I upgraded my Aurender X100L to its newest firmware and app upgrade (Aurender Conductor). Tidal integration is basically flawless. You use the exact same library features as browsing and selecting your library, and you can switch back and forth seamlessly, even having NAS-based music and Tidal music in the same playlist/queue. A great implementation! The early benchmark for me, to-date.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

aurender-n100.jpg
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Μόλις διάβασα ότι To Aurender music player χρησιμοποιεί δίσκο στερεάς κατάστασης (Solid State Disk) χωρητικόπτητας 120GB, για την προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων της μουσικής πληροφορίας περιορίζοντας στο ελάχιστο το jitter και τους θορύβους, μηχανικούς και ηλεκτρικούς, που παράγονται κυρίως από τα κινητά μέρη των κοινών σκληρών δίσκων του εμπορίου. Πρακτικά το Aurender music player "κασάρει" στη μνήμη (SSD) ολόκληρο το μουσικό κομμάτι προκειμένου αυτό να αναπαραχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που επιτρέπει η σημερινή σύγχρονη τεχνολογία.
Η τιμή του Aurender είναι βέβαια αρκετά υψηλή για τους περισσότερους από εμάς, που θα μπορούσαμε με κάποιους συμβιβασμούς να επιβιώσουμε με ένα λάπτοπ και με ένα android player των 100 .
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Re: Απάντηση: Ήχος & Εικόνα (Δεκέμβριος 2014)

Μόλις διάβασα ότι To Aurender music player χρησιμοποιεί δίσκο στερεάς κατάστασης (Solid State Disk) χωρητικόπτητας 120GB, για την προσωρινή αποθήκευση των δεδομένων της μουσικής πληροφορίας περιορίζοντας στο ελάχιστο το jitter και τους θορύβους, μηχανικούς και ηλεκτρικούς, που παράγονται κυρίως από τα κινητά μέρη των κοινών σκληρών δίσκων του εμπορίου. Πρακτικά το Aurender music player "κασάρει" στη μνήμη (SSD) ολόκληρο το μουσικό κομμάτι προκειμένου αυτό να αναπαραχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που επιτρέπει η σημερινή σύγχρονη τεχνολογία.
Η τιμή του Aurender είναι βέβαια αρκετά υψηλή για τους περισσότερους από εμάς, που θα μπορούσαμε με κάποιους συμβιβασμούς να επιβιώσουμε με ένα λάπτοπ και με ένα android player των 100 .

Νταξ, δεν είναι και κατι που βλέπουμε πρώτη φορά. Μια απλή ματιά στην htpc & computer audio , και φυσικά πολλοι απο εμάς χρησημοποιουμε ssds ακομα και ram caching. Οπως και τα βασικά συστατικά του linux/mpd είναι πολύ popular.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Τάσο, προφανώς υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις, όπου ένας εξειδικευμένος μηχανικός πληροφορικής ή ακόμα και ένας χομπίστας ηλεκτρονικός Η/Υ θα μπορούσε με λιγότερα χρήματα να επιτύχει παρόμοια ή και καλύτερα αποτελέσματα.
Όμως, η φιλοσοφία του high-end, κατά την δική μου άποψη, είναι διαφορετική. Δεν απαιτείται από τον χρήστη η απόλυτη εξειδίκευση με την τεχνολογία ούτε η υπεράνθρωπη ικανότητα της αντίληψης των μικρο-λεπτομερειών που πολύ συχνά περιορίζονται και από το ίδιο το μουσικό μέσο εγγραφής. Αυτό που απαιτείται από τον υποψήφιο αγοραστή είναι η κοινή λογική, η υψηλή αισθητική και μια καλή οικονομική κατάσταση. Ολα τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου, καλής ψυχικής διάθεσης και αγάπη για την μουσική.
Με απλά λόγια, μπορεί κάποιος, να έχει ασχοληθεί 20 χρόνια με την τεχνολογία, τα μηχανήματα και τον ήχο, αλλά το σύστημά του να βρίσκεται ακόμα σε μέτρια για τα δεδομένα του high-end επίπεδα και είναι λογικό αφού ποτέ δεν είχε την οικονομική άνεση να διαθέσει αρκετά χρήματα για να αγοράσει κάτι πολύ καλό, που θα ήταν φυσικά και της αρεσκείας του, κι όχι απαραιτήτως κάτι που θα ήταν κοινώς αποδεκτό ως ένα κορυφαίο προϊόν από την διεθνή κοινότητα.
Επομένως ο στόχος ενός μηχανήματος high-end είναι διαφορετικος γιατί απευθύνεται σε διαφορετικό αγοραστικό κοινό.
Δεν αναφέρομαι σε ακραίες καταστάσεις, ούτε θα δεχθώ ως επιχειρήματα ακραία παραδείγματα με ακριβά high-end μηχάνημα που δεν παίζουν τόσο καλά όσο κάποιοι θα θέλανε.
 
Last edited: