Θέλω να πω την εμπειρία μου από το service της UNIMAC SA.
Έχω την multi 200 και κάποια στιγμή τα έκανα μαντάρα σε προγραμματισμό με τα υπομενού. Έχει τόσες παραμετροποιήσεις, που αμφιβάλω ότι και ο πλέον έμπειρος επαγγελματίας θα τα χρησιμοποιήσει ποτέ.
Τηλέφωνο στο service και μιλάω με κάποιον τεχνικό σύμβουλο. Ο άνθρωπος ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!!. Τεχνογνωσία, επαγγελματισμός και παραγματική διάθεση να βοηθήσει. Μου έστειλε 2-3 video και με πήρε τουλάχιστον 5 φορές τηλέφωνο.
Δεν έχω συναντήσει τέτοια αντιμετώπιση από καμία άλλη αντιπροσωπεία.
Επειδή όμως εγώ
, αποφάσισα να εκμεταλλευτώ το ότι θα πήγαινα σε διπλανη περιοχή για να πάρω argon, οπότε άφησα την μηχανή στο service. Άλλη μία θετικότατη εμπειρία. Πλήρως οργανωμένο τμήμα service, ευγένεια και μέχρι να ετοιμαστεί το δελτίο παραλαβής με κέρασαν και καφέ
. Με ενημέρωσαν ότι η μηχανή πρέπει να παραμέινει 4 ημερες για να ολοκληρωθούν όλοι οι απαιτούμενοι έλεγχοι, όπως και έγινε. Μέχρι την παραλαβή έγινε ακόμα ένα τηλ από τον τεχνικό σύμβουλο και επιτέλους κατάλαβα τι @@@@@@ έκανα. Ενώ ήθελα να ρυθμίσω το spot, είχα μπει στο spool gun (τι spot, τι spool
), spool μου έλεγαν, spot άκουγα οπότε είχαμε μία συνεννόηση "στουπί"
Όπως καταλαβαίνετε, κατά την παραλαβή προσπάθησα να περάσω απαρατήρητος, αλλά η επαγγελματική και παράλληλα φιλική συμπεριφορά τους με έκανε να νιώσω άνετα.
Σε αναμονή της επόμενης κόλλησης με gorgon 80/20
.