James Bond – Skyfall

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    140

greekgreek

Supreme Member
29 June 2008
6,350
Γιαννιτσά
Στο πρώτο μισό της ταινίας βαρέθηκα αρκετές φορές.
Στη συνέχεια νομίζω απέκτησε κάποιο ενδιαφέρον.
Συνολικά η εικόνα είναι θετική για μένα .
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,817
Θεσσαλονίκη
Καλή. Αν επαιζε καποιος αλλος εκτος του Κραιγκ, θα μπορουσε να ηταν καλυτερη,
και ισως να ηταν και απο τις καλυτερες ταινιες Τζειμς Μποντ.
Ο Πολωνος ως σκληρος πρακτορας πειθει, αλλα ως Τζειμς Μποντ δεν πειθει.
 

papasdimos

Inactive User
17 April 2012
470
To soundtrack τώρα που το ακούω ξανά πρέπει να είναι από τα κορυφαία για 007. Όταν το είδα για πρώτη φορά το γύρισα να το ακούσω 2 φορές. Ειδικά το πρώτο λεπτό με την βασική μελωδία σε κάνει να θέλεις να δεις την ταινία!
Η ταινία μέτρια προς καλή, το τραγούδι θα μείνει όμως!
http://www.youtube.com/watch?v=7HKoqNJtMTQ
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,805
Αθήνα
Θελω να γραψω πολλα αλλα θα γεμισω σποιλερ το κειμενο.
Αλλωστε για τη συγκεκριμενη ταινια θα τα λεμε για καιρο γιατι προβλεπω να γινει σφαγη εδω μεσα (ορεξη να χουμε μονο),καθως ειναι τοσο αιρετικη που ειτε θα τη λατρεψετε,ειτε θα τη μισησετε.
Μιλαμε για τον πιο αιρετικο Μποντ που εχει γυριστει ποτε.Eγω το λατρεψα.Απο τους πιο ψυχεδελικους υπεροχους τιτλους που εχουμε δει ποτε,και που "δενουν" φοβερα με το τραγουδι,εως το ρετρο κλεισιμο του ματιου στο τελος,η ταινια ειναι ενα οργιο συμβολισμων,λεπτομερειων,αποδομησης (αλλα και αναδομησης) και "βρεττανικοτητας".Ενας υμνος στην χρησιμοτητα της παραδοσης ως λογικης ματιας στην πραγματικοτητα,εναντια στον παραλογο φετιχισμο του,χωρις ορια,"μοντερνισμου" (ειτε προκειται για ηθικη,ειτε για μεθοδολογια).Και η ταινια δεν φειδεται καθολου,το αντιθετο μαλιστα,συναισθηματων.
Ο Λετονος σαλεπιτζης,ο Μπετατζης του Μπερμινχαμ,ο Πολωνος Στηβ Μακουιν με ποδια σαν παρενθεσεις και κουρεμα στο ΙΚΑ (αυτο το τελευταιο το εγραψε ο Ζουμπουλακης και μου αρεσε) μπορει να μην σας γεμιζει το ματι,αλλα προκειται,για τον καλυτερο Μποντ imho.
H φωτογραφια δινει ρεστα,η ατμοσφαιρα ειναι καταπληκτικη,οι διαλογοι ειναι απο τους πιο μεστους και κοφτερους που εχω δει σε ταινια του 007 και το αγγιγμα του Μεντεζ ειναι παντου.Αν και σιχαινομαι τη λεξη τολμω να πω οτι ειναι ο πιο "σινεφιλικος" Μποντ που εχει γυριστει.Μια κατηγορια μονος του.Που ειτε θα θες να τον ξεχασεις,ειτε,στη δικια μου περιπτωση,δεν θα κουραζεσαι να τον βλεπεις.Οπως μου συνεβη και στο Casino Royale (το καλυτερο Μποντ για μενα).
Ο Μεντεζ παντως πρεπει να δωσε μαχη με το στουντιο γι'αυτη την ταινια.Αλλα καταφερνει να κανει οτι εκανε ο Κριστοφερ Νολαν στο Μπατμαν.Θα θελα να τον ξαναδω,οπωσδηποτε σε ταινια του 007.Αν οχι φερτε μας τον Φιντσερ.Μετα το μπουρλοτο που εβαλε ο Μεντεζ ολα ειναι ανοιχτα.
Σπουδαια ταινια.


Υ.Γ.Στις 3 τελευταιες ταινιες οι παραγωγοι και οι σεναριογραφοι συνειδητοποιησαν,επιτελους,οτι καθονταν σε ενα ηθοποιο-θησαυρο.Αυτη ειναι η Τζουντι Ντεντς,που εφτιαξε τον καλυτερο Μ που ειδαμε ποτε.Και το εκμεταλευτηκαν πολυ σοφα δινοντας της πολυ περισσοτερο κινηματογραφικο χρονο,τονιζοντας τη σχεση της με τον Μποντ,χαριζοντας μας απολαυστικες στιγμες(φταει και η φοβερη χημεια που εχει με τον Κραιγκ).Το μονο που μου τη σπαει ειναι οτι οι προκατοχοι στις ταινιες του Μπροσναν δεν ειχαν παρει μυρωδια για το θησαυρο που υπηρχε κατω απο τα ματια τους.Θα ειχαμε "χορτασει" λιγο περισσοτερο την παρουσια της.

Kαπου διαβασα οτι για να χτισεις απο την αρχη το σπιτι σου πρεπει να το καψεις.
Και αυτο κανει ο Μεντεζ σ'αυτη την ταινια.
Πιο "αυτοαναφορικη" ταινια για το φραντσαιζ δεν εχει υπαρξει.Και δεν ειναι μονο η υπεροχη υπενθυμηση της Αστον Μαρτιν,που εμφανιζεται σαν μια γλυκια αναμνηση στην ατακα του Q περι γκατζετ "We don't do these things any more".Ουτε το νεο-ρετρο γραφειο του Μ,που ειναι πιστη αναπαρασταση της Κονερυ εποχης.Ουτε ακομα και η επιστροφη στη Σκωτια,αναφορα στην Σκωτσεζικη καταγωγη του Μποντ,που παραπεμπει στον Sean Connery.Παρεμπιπτωντος ο Φλεμινγκ εδωσε Σκωτσεζικη καταγωγη στον Μποντ αφου ειδε τον Κοννερυ στο Dr.No.
Ειναι οι ατακες και μικρες λεπτομερειες που υπαρχουν διασπαρτες σε ολη την ταινια,που την κανουν τοσο ομορφη.
Το αγαλματακι μπουλντογκ ντυμενο με την Βρετανικη σημαια που βρισκεται στο γραφειο της Μ και που για τους Αγγλους αποτελει αιωνιο συμβολο του πείσματός τους,γινεται για τον Μεντεζ το "απολυτο" γκατζετ του Μποντ.
-"Ολοκληρο το κτιριο της ΜΙ6 ανατιναχτηκε και αυτο επεζησε" λεει κοροιδευτικα ο Μοντ στην Μ,για να του απαντησει η ιδια "μετα θανατον" χαριζοντας του το στη διαθηκη της.
-"Μαλλον στο εδωσε για να σου πει οτι ηρθε η ωρα να βγεις στη συνταξη" λεει η Μανυπενι στο τελος στον Μποντ και αυτος,εχοντας καταλαβει επιτελους τον συμβολισμο,της απαντα "Το αντιθετο"...
Ολοκληρη η ταινια κανει αναφορες για τον γερασμενο Μποντ,για την γερασμενη και αχρειαστη ΜΙ6,και προφανως υπαινικτικα και για ενα γερασμενο-ξεφτισμενο κινηματογραφικο φραντσαιζ(οπως πιστευουν πολλοι).Και για αυτο ο Μεντεζ διαλεγει ενα ριζοσπαστικο συντηρητισμο προεκειμενου να το ανανεωσει.Μια επιστροφη στις ριζες,στρωμενη με σινεφιλικες αναφορες.
Και τα τιναζει ολα στον αερα.
Ξεκινωντας απο το κτιριο της ΜΙ6,αυτο το υπερφιαλο καρακιτς new age κατασκευασμα,που θυμιζει με τη μεγαλομανια του καζινο του Λας Βεγκας,και παραπεμπει στις εποχες των νεοπλουτων γιαπις των 90'ς.Οποτε ηρθε η ωρα για ταπεινοτητα.Επιστροφη στις ριζες.Στα θρυλικα,για τους Αγγλους,υπογεια τουνελ του Λονδινου,απ'όπου εν μεσω βομβαρδισμων των Γερμανων καταφεραν να διεξαγουν εναν πολεμο.Το παλιο κτιριο θα γινει μια αναμνηση αποτυπωμενη σε καμβα και κρεμασμενη πισω απο το γραφειο του νεου Μ.
Ο Μεντεζ καταπιανεται με την εννοια της βρετανικοτητας (ή της αγγλικοτητας) προσπαθωντας να υπενθυμισει αυτο που ολοι σχεδον εχουν ξεχασει.Οτι ο 007 ειναι πανω απ'όλα Βρετανος.Οχι απλα ενας κοσμοπολιτης που μιλα ωραια αγγλικα.
Επικινδυνο θεμα,γιατι μπορει ανετα να πεσει στο λακο με τις Αμερικλανιες.Αλλα ο Μεντες δεν ειναι βεβαια Μαικλ Μπει,το αντιθετο προκειται για εφυιεστατο ανθρωπο και ολα αυτα τα προσπερναει πολυ ευκολα,μενοντας στο υπαινικτικο της υποθεσης,δινοντας το ομως με εναν συναισθηματισμο πρωτογνωρο για τη σειρα.Το ποιημα του Τεννυσον που αναφερει η Μ μεταφερει αυτο ακριβως το συναισθηματικο βαρος.
Τα γκατζετ μας αφηνουν χρονους,η ιδια η τεχνολογια στην ταινια τα καθιστα παρωχημενα.
Οταν ο Μπαρδεμ λεει το τι κακο μπορει να προκαλεσει με ενα κλικ,ή οταν ο Q λεει ουσιαστκα το ιδιο απλα προσθετει οτι μπορει να το κανει φορωντας τις πυτζαμες του,τοτε τα γκατζετ πανε περιπατο.Και το μοναδικο γκατζετ,ο αναχρονιστικος πομπος,μπαινει προφανως σαν χιουμοριστικη αναφορα.

Θα συμφωνησω οτι στην ουσια το σεναριο ειναι παντελως αφελες.Και προσχηματικο.Δινει ομως την ευκαιρια στον Μεντεζ να το φορτωσει με τις λεπτομερειες που θα του ηταν αδυνατο να τις προσθεσει αν ειχε να κανει με κατι πιο πολυπλοκο.Και να του προσθεσει διαλογους που θα τον βοηθησουν να δωσει στερεη βαση στους συμβολισμους του.Να παρεμβαλει την ιστορια του ασωτου (και με τον Μπαρδεμ και με τον Μποντ),να παιξει με οιδιποδεια συμπλεγματα,να μιλησει για τη θετοτητα.
Και πανω απ'όλα να μας ξαναδωσει τον Μποντ ελευθερο απ'ολα αυτα που τον καταπλακωσαν στην πορεια και εγιναν σηματικοτερα του ιδιου.
Τα κουστουμια,οι γυναικες,τα γκατζετ,η Bolinger,τα αυτοκινητα.Πολυ καλα ολα αυτα,αλλα ο Μποντ πανω απ'όλα ειναι το...μπουλντογκ.
Το πεισμα του να τα καταφερει και να μην κανει πισω με τιποτα.Που ακομα και αν υποφερει θα βρει το κουραγιο να αυτοσαρκαστει.
Αυτο το "θα σας καψω και θα καω" (και που στο προσωπο του Κραιγκ βρισκει για μενα εναν ιδανικο εκφραστη).

Οπως αναρωτηθηκε και ο ιδιος ο Μποντ στον Q,οταν ο δευτερος αυταρεσκα του απαριθμουσε τις ικανοτητες του και εχοντας πριν χαρακτηρισει τον ιδιο τον Μποντ γερο,"τι διαολο με χρειαζεσαι τοτε?",ο Q απαντησε οτι "που και που χρειαζεται καποιος που να ξερει να τραβηξει τη σκανδαλη".
Με τον Μποντ να του δινει πληρωμενη απαντηση:"ή να ξερει ποτε δεν θα την τραβηξει..."

Ειναι αιρετικος ο Μποντ του Μεντεζ.Γιατι πατα σε θεατρικα μονοπατια(και στο θεατρο η πλοκη και η δραση ειναι συνηθως προσχηματικες για να τονιστουν οι διαλογοι),γιατι παιζει με τις αναφορες παλαιοτερων φιλμ του ειδους (δειχνοντας ξεκαθαρα την προστιμηση του στον αρχικο) και εχει εναν εντελως ξεχασμενο ρομαντικο ιδεαλισμο για την παραδοση (και γενικοτερα σαν εννοια αλλα και ειδικοτερα για την ιδια την σειρα) που κανει την ταινια,υπεροχα και αναπαντεχα συναισθηματικη.Εγω προσωπικα υποκλιθηκα,κυριως γιατι δεν μπορεσα να τη δω σε κανενα σημειο κυνικα εστιαζοντας στις (υπαρκτες μεν αλλα ασημαντες για μενα) σεναριακες αφέλειές της.

Αξιώθηκα επιτέλους να δω την ταινία.....
Έχουμε συμφωνήσει πολλές φορές Πάνο επί πολλών ταινιών, θα συμφωνήσουμε και τώρα.
Η ταινία είναι πραγματικά απολαυστική. Χωρίς το σενάριό της να "κομίζει γλαύκας", τα κίνητρα του "κακού" θυμίζουν λίγο πολύ αυτά του Sean Bean στο Goldeneye, o Mendes δίνει ρέστα στην σκηνοθεσία. Η ταινία έχει βρίθει στιχομυθιών γεμάτων από inside jokes, αναφορές στο "παλιό ένδοξο παρελθόν" του χαρακτήρα Bond, και είναι γεμάτο από σημειολογίες όπως αυτές που έγραψες στα ποστς σου (από το μπουλντόγκ-μπιμπελό, το νέο αρχηγείο της MI6 και το γραφείο του νέου "Μ" κόπια αυτού που είχε o Bernard Lee).
Λυπάμαι πολύ που δεν θα ξαναδώ την εξαιρετική αυτή ηθοποιό που ακούει στο όνομα Judi Dench ως "Μ" ωστόσο πιστεύω ότι ο Fiennes θα ανταποκριθεί εξαιρετικά στον ρόλο αυτό ενώ ταυτόχρονα θα αναμένω να δω σε τι κατεύθυνση θα κινηθεί ο Bond από εδώ και μπρος τώρα που "έκαψε μερικά καράβια" του έστω και σημειολογικά όπως το πατρικό του σπίτι-υπόμνηση κακών στιγμών του παρελθόντος του ή η Aston Martin DB5.
Θα τελειώσω με μια μεταφορά λέγοντας ότι μπορεί να αγαπήσαμε το Βρετανικό ποδόσφαιρο με παίκτες που φορούσαν φανέλες από το 1 έως το 11 και στον αγώνα επιτρεπόταν μόνο μία αλλαγή, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ότι δεν το βλέπουμε και τώρα. Το ίδιο θα συμβεί και με τον χαρακτήρα Bond και την εξέλιξή του.
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
μετριότατη ταινία, αδικαιολόγητα μεγάλη, με τον γνωστό Αλβανό πρωταγωνιστή, που πλέον καμμία σχέση δεν έχει με τον Bond.Kάθε φορά και χειρότερα. Ούτε σασπένς, ούτε θεαματικές σκηνές, ούτε αυτοκίνητα ( παρά μόνον η αντίκα DB5). Βαρετή , ειδικά στο πρωτο μέρος που κόντεψε να με πάρει ο ύπνος - μετά την καταδίωξη στο τρένο. Πολύ μπλα μπλα μπλα

εξαιρετική ανάλυση παρ' όλο που δεν συμφωνώ, ούτε καν στις τελείες και στα κόμματα ( ε , ίσως σ' αυτά ). Είναι πάντως μια ολοκληρωμένη άποψη για το πως μπορεί να δει κάποιος τον Μποντ. Οχι ο δικός μου τρόπος.

:SFGSFGSF:
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,731
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Παντως ... οσους σαλεπιτζηδες εχω δει εγω ... δεν εχουν καμια γραμμωση !
Ρεταλια ειναι !

Στην Λετονια ... μαλλον ... τους κλεβουν απο τα γυμναστηρια :laugh:
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,971
Μετά καιρό που την είδα να προσθέσω κάνα δυό σχόλια ... όπως περίμενα η ανάλυση του Πάνου είναι καμμιά δεκαριά σκαλιά ανώτερη από το αντικείμενο της ... καλοί οι συμβολισμοί, αλλά κινηματογραφική ταινία σημαίνει κατά μεγάλο βαθμό σενάριο και δω έχουμε ίσως το χειρότερο όλων των μποντικών εποχών ... καμμία λογική συνάφεια σε σχέση με την υποτιθέμενη πρακτική των πρακτόρων /κατασκόπων... ο στόχος του κακού γελοιοδέστατος... η όλη φάση μου θύμισε κάποια τρισάθλια κακόγουστα αμερικανικά σήριαλς των 80ς, όπου όταν κάποιος ηθοποιός βαριόταν να συνεχίσει στην σειρά, απλά τον σκότωναν σε κάποιο δυστύχημα... εδώ έστησαν ολόκληρη ταινία για να τον (την) αλλάξουν...
Τώρα ξέρω πως ο λετονοαλβανός έχει τις συμπάθειες του, ιδιαίτερα για την γυμνασμένη κορμάρα, την οποία βέβαια οιοσδήποτε μπετατζής αποκτά εντός εξαμήνου σε σιδεράδικα με κάποια mg κρεατινίνης... το κακό είναι ότι τα πάντα προσαρμόζονται πάνω του για να μην φανεί ελάχιστος αυτός ... τέτοιες άνευ προσωπικότητος, φινέτσας και βασικής ομορφιάς γυναίκες ουδέποτε πέρασαν ούτε έξω από τα στούντιος που γυριζόταν Μποντ, πόσο μάλλον να πάρουν και ρόλους...τα δε ριζίδια παράδοσης, οι επανασυστάσεις, κλπ. για κλάμματα... ο χαρακτήρας της τύπισας που τρώει σίδερα στην πρώτη σκηνή αποφασίζει ότι της πάει καλύτερα η αποστολή φαξ και η αρχειοθέτηση της αλληλογραφίας .... και επαναγεννάται η ΜάνιΠένι... τράτζικ, τουλάχιστον ...
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,805
Αθήνα
Τώρα ξέρω πως ο λετονοαλβανός έχει τις συμπάθειες του, ιδιαίτερα για την γυμνασμένη κορμάρα, την οποία βέβαια οιοσδήποτε μπετατζής αποκτά εντός εξαμήνου σε σιδεράδικα με κάποια mg κρεατινίνης...

Εννοείς κρεατίνης, η κρεατινίνη είναι βιολογικός δείκτης της νεφρικής λειτουργίας. Έχεις τους χαιρετισμούς μου Σπύρο. -bye-

Τέλος του off-topic.
 

nickmanak

AVClub Enthusiast
10 January 2013
869
Β. Ελλαδα
Καθε γνωμη πρεπει να ειναι σεβαστη. Σε αλλους αρεσε σε αλλους δεν αρεσε, δεν εχει σημασια κατα τη γνωμη μου, ειναι καθαρα ατομική υποθεση.
Εμενα πχ μου αρεσε αλλα δεν θα κατσω να πεισω καποιον με αντιθετη γνωμη.
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Αξιώθηκα επιτέλους να δω την ταινία.....
Έχουμε συμφωνήσει πολλές φορές Πάνο επί πολλών ταινιών, θα συμφωνήσουμε και τώρα.
Η ταινία είναι πραγματικά απολαυστική. Χωρίς το σενάριό της να "κομίζει γλαύκας", τα κίνητρα του "κακού" θυμίζουν λίγο πολύ αυτά του Sean Bean στο Goldeneye, o Mendes δίνει ρέστα στην σκηνοθεσία.

Δεν νομίζω να υπάρχει ταινία του 007 που το σενάριο να είναι για νόμπελ... Ούτε ήταν πιστεύω ποτέ και αυτό το ζητούμενο. Βλέπω τις ταινίες του James Bond απο παιδί, πρέπει να τις έχω δεί όλες (μέχρι το 82) διψήφιο αριθμό φορών.. Πάντα ο χαρακτήρας ήταν λίγο καρικατούρα εξάλου γιαυτό και ο αγαπημένος μου είναι ο Roger Moore αφού με τον τρόπο και το καυστικό του χιούμορ διακομωδούσε ακριβώς αυτό.. Όσο για τους κακούς ούτε λόγος.. Θυμάται κανείς τον σαγόνια; Mε κριτήρια πρωτοτυπίας και βάθους χαρακτήρα νομίζω οτι δεν μπορεί κάν να βαθμολογηθεί αφου δεν συγκεντρώνει ούτε έναν πόντο (που λέει ο λόγος) τον Catanga μήπως για να μην πώ για το τέλος του..

Ομολογώ οτι το όλο πράγμα μέχρι το Casino Ruayalle είχε ξεχειλώσει ανεπανόρθωτα. Τα gadgets στα οποία βασιζόντουσαν οι παλαιότερες ταινίες κατα το ήμισυ είχαν γελοιοποιηθεί πια αν concept αφου απο τα ώριμα 90's ο καθένας μπορούσε να αποκτήσει κάτι αντίστοιχο απο την αγορά.. Χώρια αυτές τις εμμονές με την ψυχροπολεμική εποχή/ατμόσφαιρα (ελεος!..). Πραγματικά το πράγμα (με) κούραζε και ο χαρακτήρας έδειχνε να έχει πέσει σε άχαρο τέλμα..

Με την έλευση του Daniel Craig ο χαρακτήρας ανανεώθηκε και απαλλάχτηκε απο τα βαρίδια του παρελθόντος (μεταξύ τους και δυό τρείς τόνοι gadgets) ενώ βρίσκω το οτι παρουσιάστηκε και ως πιό τρωτός του δίνει πόντους ως προς την "ηρωική" του διάσταση.

Ας ξεκινήσω όμως το τελικό μου σχόλιο με αφορμή το επίθετο που μόλις έγραψα το "ηρωική"
Προφανώς και το σενάριο εξακολουθεί να έχει τρύπες ενώ οι κακοί χαρακτήρες δεν τα σπάνε με το concept τους. Όμως δεν είναι κατα την γνώμη μου εκεί το ζητούμενο.
Όλοι οι James bond είναι σαν ήρωες των comics, δεν έχουν ως αυτοσκοπό να δικαιωθούν ως ηθοπλάστες η "ψυχαναλυτές" του εκάστοτε statuw quo και του εαυτού τους και ας "προσποιούνται" πολλές φορές το αντιθετο μέσα σε ένα παιχνίδι με έναν απλό σκοπό..
Είναι απλοί "'ηρωες" σε μια έστω και συγκεκαλυμένα απλή ιστορία και σκοπός τους είναι να μας ψυχαγωγήσουν για κάννα δίωρο χωρίς σώνει και καλά αυτό να σημαίνει και κάτι το φοβερό και να ξυπνήσουν το παιδί μέσα μας..

Εάν κάπιος δυσκολεύεται να το κάνει αυτό η απλά δεν έχει την διάθεση προφανώς θα πρέπει να μείνει μακρυα. Tο να το ψάχνουμε πολύ το πράγμα σε ταινία του James Bond νομίζω οτι δείχνει πως έχουμε παραπλανηθεί και το έχουμε παρεξηγήσει το πράγμα.

Εγώ πιστεύω οτι ο τελευταίος James Βond είναι απο τους καλύτερους και τον θεωρώ και τις ταινίες του ισάξιες με τις κλασσικές. Πραγματικά απο το Casino Rouayalle έχω αρχίσει να ξαναενδιαφέρομαι για τον χαρακτήρα αυτόν.. Να δούμε τι μας επιφυλλάσει το μέλλον τώρα που ο κύκλος έκλεισε.

Πάντως το Skyfall το ευχαριστήθηκα και το ξαναέβλεπα άνετα..
 
Last edited:

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Α ναι και τελικά τί εθνικότητας είναι ο Daniel Craig? Αλβανός; Λετονο-Αλβανός; Πολωνός; Αγγλος; Σε αυτόν δεν αποδόθηκαν όλες αυτές οι εθνικότητες με κάποια υποτημιτική διάθεση ή έχω παραπλανηθεί;

Πάντως ναί τα αυτιά του όντως νομίζω οτι είναι σήμα κατατεθέν..
 
Last edited:

nickmanak

AVClub Enthusiast
10 January 2013
869
Β. Ελλαδα
Ειναι ρατσιστικο να αναφερεται υποτιμητικα η εθνικοτητα του. Δεν εχει καμμια σημασια για την ταινια.
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
Be cool lads....:ernaehrung004:
Ενα,αν μη τι αλλο,ωραιο θαψιμο στην ταινια και στον πρωταγωνιστη εκαναν τα παιδια.Μην ψαχνεστε για ρατσισμο.Καμμια σχεση.
 

MoDis

Supreme Member
20 June 2006
3,660
στον κοσμο μου...
Υπεγραψε και για το 24 ο Μεντες

CULVER CITY, Calif., July 11, 2013 – Producers Michael G. Wilson and Barbara Broccoli, EON Productions; Gary Barber, Chairman & CEO, Metro-Goldwyn-Mayer; Michael Lynton, CEO, Sony Entertainment, Inc, and Amy Pascal, Co-Chairman of Sony Pictures Entertainment today announced that Daniel Craig will once again return as the legendary British secret agent in the 24th James Bond film and Sam Mendes will also return to direct the screenplay written by John Logan. The film is set for release in UK theaters on October 23, 2015 and in US theaters on November 6, 2015.

SKYFALL™, the 23rd James Bond film, took in $1.1 billion worldwide and set a new mark as the highest-grossing film of all time in the UK; it was the best-selling Bond film on DVD/Blu-ray and was the most critically acclaimed film in the history of the longest-running film franchise.

Commenting on the announcement, Wilson and Broccoli said, “Following the extraordinary success of SKYFALL, we’re really excited to be working once again with Daniel Craig, Sam Mendes and John Logan.”

“I am very pleased that by giving me the time I need to honour all my theatre commitments, the producers have made it possible for me to direct Bond 24. I very much look forward to taking up the reins again, and to working with Daniel Craig, Michael G. Wilson and Barbara Broccoli for a second time,” said Mendes.

Barber added, “We are thrilled to reunite the extraordinary talents of director Sam Mendes with our star Daniel Craig for the next great Bond adventure.” He added, “As evidenced by the phenomenal success of our last collaboration with EON Productions and Sony, the incredible legacy of this 51-year-old franchise continues to amaze.”

Lynton and Pascal said, “It’s a privilege to work on the Bond films. EON, John Logan and Sam Mendes have come up with an extraordinary follow up to SKYFALL and we, along with our partners at MGM, can’t wait to share this new chapter with audiences all over the world.”
 

manoszar

New member
2 February 2014
23
ΣΑΜΟΣ
Η ταινία καλή ήταν μπορώ να πω αν και στο τρέιλερ φαινόταν καλύτερη.
Πάντος το τραγούδι της Adele ήταν εξαιρετικό!
 
  • Like
Reactions: SR-71

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,731
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Επεσα απο τα συννεφα .....
η αγροικια του Bond ηταν ΔΙΟΡΑΜΑ 😮
μαζι με το ελικοπτερο (... και ισως και την Aston Martin) !

Bond's home.jpg

Ειχα πεισθει οτι ηταν κανονικου μεγεθους !!!! 😚
 
  • Wow
Reactions: Catalyst_