δεν έχω κάτι υπόψη μου αυτή την στιγμή..Λινκ?
Έστω και με πμ....
Ότι έχω βρει είτε είναι ακριβό είτε "τελειωμενο"!
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
κατά καιρούς ότι βλέπω
δεν έχω κάτι υπόψη μου αυτή την στιγμή..Λινκ?
Έστω και με πμ....
Ότι έχω βρει είτε είναι ακριβό είτε "τελειωμενο"!
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Σύγχρονο όχι σε αυτό το ποσό, από τα συγκριτικά που έχω δει προτείνω να μη πας σε Pioneer & Audio Technica. Εξωτερικά μοιάζουν με το ΜΚ2 αλλά η κατασκευή τους δεν είναι κοντά και βγάζουν προβλήματα. 70'ς - 80'ς υπάρχουν πολλά, υπομονή χρειάζεται και να τσεκάρεις αγγελίες συχνά, ευκαιρίες πάντα θα υπάρχουν και συνήθως έρχονται εκεί που δε το περιμένεις. Με τη προυπόθεση να είσαι διαθετημένος να κάνεις αγορά εκτός Ελλάδας αλλιώς περιορίζεις αρκετά τις επιλογές σου.Έχει κανεις να προτεινει κάποιο DD , σύγχρονο , όχι vintage, μέχρι 300-400 ?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Κι εγώ για να πω την αλήθεια είχα φανταστεί το θέμα με πιο...εξωτικά πικάπ. Το ΜΚ2 δεν το χα καν στο μυαλό όταν το άρχισα, επειδή και το χω σπίτι και το έχω δει σε πολλά διαφορετικά σετάπ. Άλλωστε το θέμα του Βλαδίμηρου θεωρώ ότι έγινε το official MK2 θέμα, οι μετατροπές και εκτενείς είναι και με λεπτομέρεια παρουσιασμένες που όποιος θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο στο δικό του εκεί θα κοιτάξει, εκεί θα ρωτήσει και εκεί θα παρουσιάσει. Προτείνω να γίνει sticky για εύκολη πρόσβαση και να μη χαθεί στη πορεία του χρόνου. Ή αν υπάρχουν παλαιότερα θέματα με μετατροπές στο ΜΚ2 θα βόλευε να συμπτυχθούν όλα σε ένα μεγάλο sticky official MK2 modification thread.Ωραία, το θέμα κατέληξε πάλι σε one table show! Περιμέναμε να δούμε πολλά DD πικαπ και την ιστορία του καθενός και αντί αυτού πήξαμε στα MKII πάλι!
βάλε κάποιο λίνκ να διαβάσουμε όσοι ενδιαφέρονται..Σύγχρονο όχι σε αυτό το ποσό, από τα συγκριτικά που έχω δει προτείνω να μη πας σε Pioneer & Audio Technica. Εξωτερικά μοιάζουν με το ΜΚ2 αλλά η κατασκευή τους δεν είναι κοντά και βγάζουν προβλήματα. 70'ς - 80'ς υπάρχουν πολλά, υπομονή χρειάζεται και να τσεκάρεις αγγελίες συχνά, ευκαιρίες πάντα θα υπάρχουν και συνήθως έρχονται εκεί που δε το περιμένεις. Με τη προυπόθεση να είσαι διαθετημένος να κάνεις αγορά εκτός Ελλάδας αλλιώς περιορίζεις αρκετά τις επιλογές σου.
Κι εγώ για να πω την αλήθεια είχα φανταστεί το θέμα με πιο...εξωτικά πικάπ. Το ΜΚ2 δεν το χα καν στο μυαλό όταν το άρχισα, επειδή και το χω σπίτι και το έχω δει σε πολλά διαφορετικά σετάπ. Άλλωστε το θέμα του Βλαδίμηρου θεωρώ ότι έγινε το official MK2 θέμα, οι μετατροπές και εκτενείς είναι και με λεπτομέρεια παρουσιασμένες που όποιος θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο στο δικό του εκεί θα κοιτάξει, εκεί θα ρωτήσει και εκεί θα παρουσιάσει. Προτείνω να γίνει sticky για εύκολη πρόσβαση και να μη χαθεί στη πορεία του χρόνου. Ή αν υπάρχουν παλαιότερα θέματα με μετατροπές στο ΜΚ2 θα βόλευε να συμπτυχθούν όλα σε ένα μεγάλο sticky official MK2 modification thread.
Το συγκεκριμένο θέμα το άνοιξα με το μυαλό πιο πολύ στο τεχνικό κομμάτι αν και φυσικά οι εμπειρίες/φωτογραφίες μελών με τα δικά τους είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες. Έχω διαβάσει αρκετά τους τελευταίους μήνες και βλέπω ότι υπάρχει ρίσκο σε αγορά παλιού DD πικάπ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι δυσεύρετα ή ακόμα και εξαντλημένα IC's. Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι για να "καεί" IC πρέπει να υπάρχει δυσλειτουργία λόγω πυκνωτών γι' αυτό και συνιστάται recapping αμέσως αν δεν έχει γίνει στο κοντινό παρλθόν. Το θέμα είναι ότι σε πολλά από αυτά τα πικάπ είναι "πυκνοκατοικημένο" το εσωτερικό τους, πρέπει να τσεκάρεις μία-μία τις κολλήσεις για τυχόν ψυχρή κόλληση που μπορεί να σου παρουσιάσει πρόβλημα στη λειτουργία του και φυσικά να γίνει αλλαγή πυκνωτών.
Αυτό που δε γνώριζα και διάβασα πρόσφατα είναι ότι μετά την αλλαγή πυκνωτών πρέπει να γίνει recalibration και να ρυθμιστεί η ταχύτητα ξανά. Δε γνωρίζω αν ισχύει για όλα τα πικάπ ή για συγκεκριμένα μοντέλα. Το θέμα είναι ποιος τεχνικός στην Ελλάδα έχει τις γνώσεις, τον εξοπλισμό και πάνω απ' όλα την όρεξη ν' ασχοληθεί.
sticky προτείνεις να γίνει το νήμα με την μετατροπή του δικού μου ΜΚ;;
βάλε κάποιο λίνκ να διαβάσουμε όσοι ενδιαφέρονται..
είναι κάτι με το οποίο δεν έχω ασχοληθεί ακόμα και πιθανόν να μου χρειαστεί..
για τεχνικό θα κοιτάξω να έρθω σε επαφή με κάποιον που πιστεύω ότι ξέρει τον συγκεκριμένο τομέα.
...και σαν βελτίωση, έχει (ή μπορεί να έχει) αντίκτυπο στις πωλήσεις νέων πικάπ. Λίγο ή πολύ, δεν μπορούμε να ξέρουμε...
Αμα δεν φας την πιτσα με το χερι......................Είπα να ανεβάσω κάποια βίντεο που είδα τελευταία μιας και το μικρόβιο δε φεύγει...
Μου έκανε εντύπωση αυτό που αναφέρει ότι παρήχθησαν 14 κομμάτια του συγκεκριμένου πακέτου. Ουσιαστικά το SP10 MK2 είναι με εξτρά προσθήκες για τον ραδιοφωνικό σταθμό που το παρήγγειλε.
This is the professional variant of the SP10 or SL1000MKII special made for the Finnish national public broadcast company Yle. This turntable was built only 14 times with some slight variations on it. This one boasts the very nice Technics EPA100MK2 arm, made from Boron Titanium and has rubies for bearings.
Μια αχρείαστη εφαρμογή (για μένα) μιας και σου κόβει τη προσωπική επαφή με το πικάπ αλλά επιθυμητή γι' αυτούς που γκρινιάζουν ότι τα πικάπ δεν έρχονται με τηλεχειρισμό. Με τον servo βραχίονα της εταιρείας, αρκετοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι οι servo των Victor/Denon/Sony είναι από τους καλύτερους βραχίονες που έχουν κατασκευαστεί μιας και προσαρμοζόταν κάθε είδους κεφαλή και διάβαζαν τα πάντα απροβλημάτιστα. Δυστυχώς το service τους είναι ένα θέμα πια.
Ποιο belt drive σε δυσκολευει ?Έχει πολύ πληροφορία γι' αυτό και το πρότεινα. Το ιδανικό θα ήταν να συμπτυχθούν μερικά θεμάτα για το ΜΚ2 (και τα παρεμφερή) ώστε να έχουμε ένα θέμα οδηγό.
Δεν έχω κρατήσει link, υπάρχει πολύ πληροφορία online. Στα Audiogon & Vinyl Engine συνήθως βρίσκω αναφορές για τέτοια πικαπ, κρατάω σημειώσεις όμως αν σε ενδιαφέρουν συγκεκριμένα μοντέλα βάλε τη λίστα σου να συζητηθεί. Συνήθως αρχίζω να ψάχνω για κάποιο συγκεκριμένο και πάνω στη συζήτηση βρίσκω πληροφορίες και για το άλλο και το παράλλο...
Victor TT-101 & TT-81
Technics SP10MK3 & SP15
Tέσσερα μοντέλα που τα chips τους (IC's) είναι δυσεύρετα ή εξαντλημένα για κάποιους. Και κάποια Sony έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας υλικών αλλά δε θυμάμαι μοντέλα. Η περίπτωση των Technics είναι συγκεκριμένη και δε πρέπει να κάνουμε υποθέσεις, στα SP10MK2 & SP25 μπορεί να γίνει service "εύκολα", το θέμα είναι ποιος το αναλαμβάνει εδώ και με τι κόστος. Αυτά τα πικάπ δεν έχουν σχέση με τα συνηθισμένα belt drives που καλούνται οι τεχνικοί να κάνουν service, δες το εσωτερικό του 101 για παράδειγμα
Το θέμα τεχνικός είναι σημαντικό, ενημέρωσε με αν και όταν βρεις. Προσωπικά έχω σταθεί άτυχος, ακόμα και belt drive έχω παροπλήσει γιατί δεν έχω βρει κάποιον ν' ασχοληθεί χωρίς να με γδύσει. Χρειάζεται κάποιος με εμπειρία σαν αυτόν, στο blog του έχει αρκετές παρουσιάσεις διαφορετικών πικάπ, πως τα έχει επισκευάσει και τη γνώμη του για το κάθε μοντέλο.
Philips 418. Η ανάρτηση του είναι διαφορετική από των Thorens για παράδειγμα, πολύ πιο σκληρή επίσης. Έχει αυτά τα τρία ελάσματα που το ένα επηρεάζει το άλλο και δε μπορώ με τίποτα να τα ισορροπήσω. Μόλις φέρνω το ένα στη σωστή θέση ξερυθμίζω το άλλο.Ποιο belt drive σε δυσκολευει ?
Υπαρχουν και Thorens με ελασματα. Φανταζομαιοι ρυθμισεις γινονταιαπο τις ακεφαλες βιδες και μονο σε καθετη κινηση ;Philips 418. Η ανάρτηση του είναι διαφορετική από των Thorens για παράδειγμα, πολύ πιο σκληρή επίσης. Έχει αυτά τα τρία ελάσματα που το ένα επηρεάζει το άλλο και δε μπορώ με τίποτα να τα ισορροπήσω. Μόλις φέρνω το ένα στη σωστή θέση ξερυθμίζω το άλλο.
Philips 418. Η ανάρτηση του είναι διαφορετική από των Thorens για παράδειγμα, πολύ πιο σκληρή επίσης. Έχει αυτά τα τρία ελάσματα που το ένα επηρεάζει το άλλο και δε μπορώ με τίποτα να τα ισορροπήσω. Μόλις φέρνω το ένα στη σωστή θέση ξερυθμίζω το άλλο.
στα 2 από τα 3 ελάσματα κάτι λείπει από τις ακέφαλες βίδες.. για τσεκάρετε το κάτω έλασμα στην φωτό.. τι είναι αυτό που έχει η ακέφαλη βίδα γύρω της που στις άλλες δεν υπάρχει;;Υπαρχουν και Thorens με ελασματα. Φανταζομαιοι ρυθμισεις γινονταιαπο τις ακεφαλες βιδες και μονο σε καθετη κινηση ;
Δεξιοστροφα κατεβαινει το πλατω και αριστεροστροφα ανεβαινει ;
Ρυθμίσεις γίνονται και από τις δύο βίδες, αυτό υποθέτω εγώ μιας και οι δύο αλλάζουν τη θέση του ελάσματος. Δεξιά ή αριστερά δε θυμάμαι, το έχω χρόνια σε κουτί για να μη σκονίζεται αφού δε χρησιμοποιείται. Αν κάποιος έχει προτάσεις να το ανοίξω αλλά το ότι το ένα έλασμα επηρεάζει τα άλλα κάνει τη ρύθμιση δύσκολη, τουλάχιστον για μένα....Φανταζομαιοι ρυθμισεις γινονταιαπο τις ακεφαλες βιδες και μονο σε καθετη κινηση ;
Δεξιοστροφα κατεβαινει το πλατω και αριστεροστροφα ανεβαινει ;
Όντως, δεν το είχα προσέξει. Το πιθανότερο είναι να μην ήρθε έτσι εργοστασιακά, ή εγώ ή ο τεχνικός μάλλον χάσαμε τα υπόλοιπα αλλά δε νομίζω να κάνει διαφορά στη ρύθμιση. Το είχα δώσει σε τεχνικό και την επόμενη μέρα μου τηλεφώνησε να μου το επιστρέψει με τη δικαιολογία ότι ήθελε πολλές εργατοώρες και δεν άξιζε να πληρώσω τόσα πολλά για το συγκεκριμένο. Αν ρυθμιστεί η ανάρτηση πάντως το πικάπ δεν έχει άλλο πρόβλημα, παίζει ακούραστα και λόγω συναισθηματικού δεσίματος θέλω να το ξανακάνω χρηστικό.στα 2 από τα 3 ελάσματα κάτι λείπει από τις ακέφαλες βίδες.. για τσεκάρετε το κάτω έλασμα στην φωτό.. τι είναι αυτό που έχει η ακέφαλη βίδα γύρω της που στις άλλες δεν υπάρχει;;