Ω, ρε μανα μου....
Σου χει κανει ζημια λεμε ο Browser....
Αλήθεια είναι... Γι´αυτό τον "σούταρα", τον έστειλα στα βάθη της Ασίας ξανά, εππαγγελματικό ταξίδι. :laugh:
Στην αρχή τσίμπαγα και λίγο το Enhance και γκρίνιαζε... - Ρε μάνα μου, γιατί δεν φοράς τα γυαλιά... :furious3:
Το αστείο είναι οτι, όταν είδα για πρώτη φορά τον 700, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το Clear Black. Η αυτόματη ίριδα, συνηθισμένος απ´την φοβερή ίριδα του Planar, δεν μου είπε και πολλά.
Θα τα ξαναδοκιμάσω αλλά, ακόμα και χωρίς αυτά, στον 700-άρη δεν μου λείπει κάτι... Ειλικρινά.
Αλήθεια είναι... Γι´αυτό τον "σούταρα", τον έστειλα στα βάθη της Ασίας ξανά, εππαγγελματικό ταξίδι. :laugh:
Στην αρχή τσίμπαγα και λίγο το Enhance και γκρίνιαζε... - Ρε μάνα μου, γιατί δεν φοράς τα γυαλιά... :furious3:
Το αστείο είναι οτι, όταν είδα για πρώτη φορά τον 700, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το Clear Black. Η αυτόματη ίριδα, συνηθισμένος απ´την φοβερή ίριδα του Planar, δεν μου είπε και πολλά.
Θα τα ξαναδοκιμάσω αλλά, ακόμα και χωρίς αυτά, στον 700-άρη δεν μου λείπει κάτι... Ειλικρινά.
Αυτό που θυμάσαι όμως στον Planar, δεν έχει καμια σχέση σε επίπεδο μαυρου με τον 700ρη και την ίριδα ενεργοποιημένη.
Ο Planar με την δυναμική ίριδα έφτανε βια το 15:000/1 (με native contrast κοντα στο 7:000/1).
O 700ρης μπορεί να φτάσει από 350.000/1 (με την βηματικη ίριδα ανοικτή) έως περίπου 700000:1 (αν κλείσεις την βηματικη και τον "ψοφήσεις").
Φυσικά, όσο πιο προσεγμένο χώρο έχουμε, τόσο πιο εμφανείς θα είναι οι διαφορες στο μαυρο.
Φυσικά... Άλλο το native contrast του ενός μηχανήματος κι άλλο του άλλου. Όσο καλή κι αν είναι μια αυτόματη ίριδα δεν μπορεί να φέρει έναν DLP 7-ετίας στα επίπεδα των σημερινών DILA. Ήταν τόσο καλή όμως που, έκτοτε, δεν έχει υπάρξει καλύτερη, ή καλύτερο μαύρο, σε DLP προβολέα κάτω των 15.000 .
Συμφωνώ. Απλα πιθανολογώ πως θα σοκαριζόμασταν από τις διαφορες αν τους βάζαμε σήμερα διπλα-διπλα.
Απλα το σχόλιο μου ήταν σε απάντηση του ότι "δεν σου είπε πολλά" η ίριδα του 700ρη. Πιστεύω πως αξίζει να την έχεις ανοικτή αν δεν σε ενοχλούν πιθανά προβλήματα τυπου white crushing σε αποτομες εναλλαγές φωτεινότητας. Ακόμα όμως και αυτό μπορεί να επιλυθεί αν "κόψεις" λίγο το άνω άκρο της μηχανικής ίριδας (χάνοντας λίγο φως).
Το "δεν μου είπε πολλά" πάει στο οτι, η ίριδα του Planar, ήταν ταχύτατη και δεν την αντιλαμβανόσουν πουθενά, ούτε στους υπότιτλους.
[/COLOR]
Νταξ, χιούμορ έκανα, αλλα δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα με ευθύνη όλων μας... Κάποτε εδώ μεσα γράφαμε συνεχεια, κάναμε test, συγκριτικά κλπ
Τώρα, πρέπει να πάρουμε νέο προβολέα για να γράψουμε τίποτις...
[/COLOR]Δεν υπάρχουν τελείως off σκηνές βρε παιδιά, τα νουμεράκια αυτά είναι ανύπαρκτα σε ταινίες. Αυτό που θα έπρεπε να απασχολεί την κάθε JVC που έχει επιτύχει τέτοια τρελλά νούμερα native on/off είναι κατά πόσο κρατιέται αυτό μόλις πέσει λίγο φωτάκι μέσα. Οι Γερμανοί του Cine4home θέλουν να το υιοθετήσουν και σαν ρεαλιστικότερο τρόπο μέτρησης όσον αφορά την απόδοση (δοκιμάζουν μαύρη καρτέλα με αναμμένα 1-2 πιξελάκια λευκού).
(είπαμε μαύρη καρτέλα σε ταινία δεν υπάρχει..)
Πάντως η συμπεριφορά στον 500ρη (και τους μεγαλυτερους JVC φαντάζομαι) είναι αρκετά γραμμική στα χαμηλά. Δεν κάνει απότομο σκαλοπάτι από το σκοτάδι-πίσα στα γκρίζα.
Και σίγουρα βοηθάει το ότι έχει ήδη πολύ υψηλο native on/off contrast, οποτε δεν χρειάζεται να επεμβαίνει δραστικά/ατσαλα στην εικόνα...
Βάλε να δείς τον Προμηθέα.... :cool4:
Μα, δεν διαφωνούμε σε κάτι Τάκη. Σου φέρνω ένα παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός:
Ο 3200 με την ίριδά του ενεργοποιημένη και σε μαύρη καρτέλα μετράει κάτι παλαβά νουμεράκια (~150.000:1). Μόλις πέσει λιγουλάκι φως, μην τον είδατε τον Παναή. Οι καλές υλοποιήσεις της ίριδας δεν βασίζονται μόνο στην ταχύτητα. Βασίζονται και στο κατά πόσο κλείνει αυτή. Όταν λοιπόν, έχεις μία ίριδα που σου κάνει τα απόλυτα μαύρα σκοτάδια σε μαύρη καρτέλα, αλλά, αναγκαστικά ανοίγει για να αφήσει το φως να περάσει ακόμα και σε σκοτεινές σκηνές (είπαμε μαύρη καρτέλα σε ταινία δεν υπάρχει..) και η μετάβαση είναι απότομη, τότε την αντιλαμβάνεσαι και σε ενοχλεί. Και για να ξεφύγω από το θέμα της ίριδας που είναι ειδικής και μηχανικής φύσης, θυμάμαι, το ίδιο effect μου προκαλούσε η blooming συμπεριφορά στον 350 της JVC όπου εκεί δεν παίζαν ίριδες. Με τον καιρό το παραπάνω όλο και βελτιώνεται αυξάνοντας τα νούμερα intrascene contrast, ωστόσο, η δυσκολία παραμένει και φυσιολογικά παραμένει, διότι όταν ξεκινάς με ένα μαύρο του θεού και πρέπει να αποδώσεις την σκηνή με φως (έστω και λίγο), τα κατράμια πρέπει να θυσιαστούν.
Μα, εδώ είναι το θέμα...που σταματάει το on/off και που ξεκινάει το ansi στην ταινία? Π.χ. την πρώτη σκηνή στο 5ο στοιχείο που εμφανίζεται σιγά σιγά η γη την θεωρείς ανσάτη ή on/off? Εκεί είδα την μεγάλη διαφορά στον 350...ενώ ήταν πολύ καλός όσο έβλεπα τα αστέρια, μόλις έπεσε το φως της γης με τα γαλάζια της, το κόντραστ μειώθηκε πάρα πολύ.
Υπάρχουν και οι καράφλες του γάτου!!:flipout:
Πάντως έχω να επισημάνω ότι όταν φύγει το contrast πάνω από 100.000:1 μπαίνει στην κουβέντα ο ιζόλα. :flipout: Θάχει τίποτα καλό το ρηβιού να στον στείλω ή πάλι θα ρεύεται dc2 και dc3??? όχι τίποτε άλλο αλλά το dc2 του φέρνει καούρες.:flipout:
Έλα ρε Γιάννη, αυτά είναι γνωστά...
Χοντρικά μέχρι την μέση της κλίμακας κυρίαρχο ρόλο παίζει το on/off και από εκεί και πάνω το ansi. Βέβαια, αν χρησιμοποιήσεις πιο υψηλό gamma (2,4) σε ένα προβολέα με χαμηλό ansi αλλά υψηλό on/off, η κατάσταση ισορροπεί και στα υψηλά ire.
Ο Planar με την δυναμική ίριδα έφτανε βια το 15:000/1 (με native contrast κοντα στο 7:000/1).
...ansi...
Να 'χατε και ANSI και δη στα σαλόνια, στα προβόλια, να την καταλάβω την εμμονή με αυτή τη μέτρηση... :laugh: