JVC DLA-X500R

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,803
Αθήνα
Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Ω, ρε μανα μου....

Σου χει κανει ζημια λεμε ο Browser....

Αλήθεια είναι... Γι´αυτό τον "σούταρα", τον έστειλα στα βάθη της Ασίας ξανά, εππαγγελματικό ταξίδι. :laugh:

Στην αρχή τσίμπαγα και λίγο το Enhance και γκρίνιαζε... - Ρε μάνα μου, γιατί δεν φοράς τα γυαλιά... :furious3:

Το αστείο είναι οτι, όταν είδα για πρώτη φορά τον 700, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το Clear Black. Η αυτόματη ίριδα, συνηθισμένος απ´την φοβερή ίριδα του Planar, δεν μου είπε και πολλά.
Θα τα ξαναδοκιμάσω αλλά, ακόμα και χωρίς αυτά, στον 700-άρη δεν μου λείπει κάτι... Ειλικρινά.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,658
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Αλήθεια είναι... Γι´αυτό τον "σούταρα", τον έστειλα στα βάθη της Ασίας ξανά, εππαγγελματικό ταξίδι. :laugh:

Στην αρχή τσίμπαγα και λίγο το Enhance και γκρίνιαζε... - Ρε μάνα μου, γιατί δεν φοράς τα γυαλιά... :furious3:

Το αστείο είναι οτι, όταν είδα για πρώτη φορά τον 700, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το Clear Black. Η αυτόματη ίριδα, συνηθισμένος απ´την φοβερή ίριδα του Planar, δεν μου είπε και πολλά.
Θα τα ξαναδοκιμάσω αλλά, ακόμα και χωρίς αυτά, στον 700-άρη δεν μου λείπει κάτι... Ειλικρινά.

Ε και χωρις αυτά, σουπερ είναι το μηχανακι.

Αλλα αυτά είναι 2 κλικ που κανουν διαφορα.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,918
Παλλήνη
Αλήθεια είναι... Γι´αυτό τον "σούταρα", τον έστειλα στα βάθη της Ασίας ξανά, εππαγγελματικό ταξίδι. :laugh:


Στην αρχή τσίμπαγα και λίγο το Enhance και γκρίνιαζε... - Ρε μάνα μου, γιατί δεν φοράς τα γυαλιά... :furious3:


Το αστείο είναι οτι, όταν είδα για πρώτη φορά τον 700, αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το Clear Black. Η αυτόματη ίριδα, συνηθισμένος απ´την φοβερή ίριδα του Planar, δεν μου είπε και πολλά.
Θα τα ξαναδοκιμάσω αλλά, ακόμα και χωρίς αυτά, στον 700-άρη δεν μου λείπει κάτι... Ειλικρινά.



Αυτό που θυμάσαι όμως στον Planar, δεν έχει καμια σχέση σε επίπεδο μαυρου με τον 700ρη και την ίριδα ενεργοποιημένη.
Ο Planar με την δυναμική ίριδα έφτανε βια το 15:000/1 (με native contrast κοντα στο 7:000/1).
O 700ρης μπορεί να φτάσει από 350.000/1 (με την βηματικη ίριδα ανοικτή) έως περίπου 700000:1 (αν κλείσεις την βηματικη και τον "ψοφήσεις").
Φυσικά, όσο πιο προσεγμένο χώρο έχουμε, τόσο πιο εμφανείς θα είναι οι διαφορες στο μαυρο.
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,803
Αθήνα
Αυτό που θυμάσαι όμως στον Planar, δεν έχει καμια σχέση σε επίπεδο μαυρου με τον 700ρη και την ίριδα ενεργοποιημένη.
Ο Planar με την δυναμική ίριδα έφτανε βια το 15:000/1 (με native contrast κοντα στο 7:000/1).
O 700ρης μπορεί να φτάσει από 350.000/1 (με την βηματικη ίριδα ανοικτή) έως περίπου 700000:1 (αν κλείσεις την βηματικη και τον "ψοφήσεις").
Φυσικά, όσο πιο προσεγμένο χώρο έχουμε, τόσο πιο εμφανείς θα είναι οι διαφορες στο μαυρο.

Φυσικά... Άλλο το native contrast του ενός μηχανήματος κι άλλο του άλλου. Όσο καλή κι αν είναι μια αυτόματη ίριδα δεν μπορεί να φέρει έναν DLP 7-ετίας στα επίπεδα των σημερινών DILA. Ήταν τόσο καλή όμως που, έκτοτε, δεν έχει υπάρξει καλύτερη, ή καλύτερο μαύρο, σε DLP προβολέα κάτω των 15.000 .
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,918
Παλλήνη
Φυσικά... Άλλο το native contrast του ενός μηχανήματος κι άλλο του άλλου. Όσο καλή κι αν είναι μια αυτόματη ίριδα δεν μπορεί να φέρει έναν DLP 7-ετίας στα επίπεδα των σημερινών DILA. Ήταν τόσο καλή όμως που, έκτοτε, δεν έχει υπάρξει καλύτερη, ή καλύτερο μαύρο, σε DLP προβολέα κάτω των 15.000 .

Συμφωνώ. Απλα πιθανολογώ πως θα σοκαριζόμασταν από τις διαφορες αν τους βάζαμε σήμερα διπλα-διπλα.
Απλα το σχόλιο μου ήταν σε απάντηση του ότι "δεν σου είπε πολλά" η ίριδα του 700ρη. Πιστεύω πως αξίζει να την έχεις ανοικτή αν δεν σε ενοχλούν πιθανά προβλήματα τυπου white crushing σε αποτομες εναλλαγές φωτεινότητας. Ακόμα όμως και αυτό μπορεί να επιλυθεί αν "κόψεις" λίγο το άνω άκρο της μηχανικής ίριδας (χάνοντας λίγο φως).
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,803
Αθήνα
Συμφωνώ. Απλα πιθανολογώ πως θα σοκαριζόμασταν από τις διαφορες αν τους βάζαμε σήμερα διπλα-διπλα.
Απλα το σχόλιο μου ήταν σε απάντηση του ότι "δεν σου είπε πολλά" η ίριδα του 700ρη. Πιστεύω πως αξίζει να την έχεις ανοικτή αν δεν σε ενοχλούν πιθανά προβλήματα τυπου white crushing σε αποτομες εναλλαγές φωτεινότητας. Ακόμα όμως και αυτό μπορεί να επιλυθεί αν "κόψεις" λίγο το άνω άκρο της μηχανικής ίριδας (χάνοντας λίγο φως).


Το "δεν μου είπε πολλά" πάει στο οτι, η ίριδα του Planar, ήταν ταχύτατη και δεν την αντιλαμβανόσουν πουθενά, ούτε στους υπότιτλους.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,918
Παλλήνη
Το "δεν μου είπε πολλά" πάει στο οτι, η ίριδα του Planar, ήταν ταχύτατη και δεν την αντιλαμβανόσουν πουθενά, ούτε στους υπότιτλους.

A, ok. Νόμιζα πως δεν σου είπε τίποτα το τελικό αποτέλεσμα...
Πάντως και του 500/700 φαίνεται να δουλεύει μια χαρα και επιπλέον λόγω του υψηλου native contrast δεν χρειάζεται να κάνει μεγάλα σκαμπανεβάσματα στο μαυρo/gamma για να επέλθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επιφυλάσσομαι όμως για την οριστική μου άποψη, ώστε να έχω δει πρώτα μπόλικες ταινίες με την ίριδα ενεργοποιημένη.
 
19 June 2006
35,671
[/COLOR]

Νταξ, χιούμορ έκανα, αλλα δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα με ευθύνη όλων μας... Κάποτε εδώ μεσα γράφαμε συνεχεια, κάναμε test, συγκριτικά κλπ
Τώρα, πρέπει να πάρουμε νέο προβολέα για να γράψουμε τίποτις...

Το ξέρω Τάκη!!

Όσο για τα συγκριτικά, εντός των ημερών ετοιμάζεται συγκριτικό, stay tuned!!

Το troll δεν χρειάζεται να περιμένει...αφορά ''γκρίζους'' προβολείς. Σε διακόσια χρόνια που θα έχει μάθει τα βασικά της βιντεοπροβολής, μπορεί και να το εκτιμήσει...:D

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν υπάρχουν τελείως off σκηνές βρε παιδιά, τα νουμεράκια αυτά είναι ανύπαρκτα σε ταινίες. Αυτό που θα έπρεπε να απασχολεί την κάθε JVC που έχει επιτύχει τέτοια τρελλά νούμερα native on/off είναι κατά πόσο κρατιέται αυτό μόλις πέσει λίγο φωτάκι μέσα. Οι Γερμανοί του Cine4home θέλουν να το υιοθετήσουν και σαν ρεαλιστικότερο τρόπο μέτρησης όσον αφορά την απόδοση (δοκιμάζουν μαύρη καρτέλα με αναμμένα 1-2 πιξελάκια λευκού).
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,918
Παλλήνη
[/COLOR]Δεν υπάρχουν τελείως off σκηνές βρε παιδιά, τα νουμεράκια αυτά είναι ανύπαρκτα σε ταινίες. Αυτό που θα έπρεπε να απασχολεί την κάθε JVC που έχει επιτύχει τέτοια τρελλά νούμερα native on/off είναι κατά πόσο κρατιέται αυτό μόλις πέσει λίγο φωτάκι μέσα. Οι Γερμανοί του Cine4home θέλουν να το υιοθετήσουν και σαν ρεαλιστικότερο τρόπο μέτρησης όσον αφορά την απόδοση (δοκιμάζουν μαύρη καρτέλα με αναμμένα 1-2 πιξελάκια λευκού).

Δεν είναι ακριβώς έτσι Γιάννη... Μπορεί να μην ισχύουν απολύτως τα τρελα νούμερα αυτά (που έχουν μετρηθει υπό ειδικές συνθήκες και χωρίς calibration) αλλα με την χρήση δυναμικής ίριδας βελτιώνεται δραματικά η απόδοση του μαυρου/contrast μιας που κλείνει σταδιακά στις σκοτεινές σκηνές αλλα ταυτόχρονα κάνει gamma boost ώστε να μην κρασαρονται οι λεπτομέρειες. Αν δεν υπήρχαν καλες υλοποιήσεις δυναμικής ίριδας, τότε ούτε οι Planar ούτε οι Sony θα βλέπονταν στα χαμηλά...
Και γενικά οι Γερμανοί θεωρούνται αξιόπιστοι στις μετρήσεις τους. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι δυναμικές ίριδες δεν έχουν προβλήματα. Απλα, αν είναι καλα υλοποιημένες τα πλεονεκτήματα τους υπερτερούν σε σχέση με τα μειονεκτήματα τους.
 
19 June 2006
35,671
Μα, δεν διαφωνούμε σε κάτι Τάκη. Σου φέρνω ένα παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός:

Ο 3200 με την ίριδά του ενεργοποιημένη και σε μαύρη καρτέλα μετράει κάτι παλαβά νουμεράκια (~150.000:1). Μόλις πέσει λιγουλάκι φως, μην τον είδατε τον Παναή. Οι καλές υλοποιήσεις της ίριδας δεν βασίζονται μόνο στην ταχύτητα. Βασίζονται και στο κατά πόσο κλείνει αυτή. Όταν λοιπόν, έχεις μία ίριδα που σου κάνει τα απόλυτα μαύρα σκοτάδια σε μαύρη καρτέλα, αλλά, αναγκαστικά ανοίγει για να αφήσει το φως να περάσει ακόμα και σε σκοτεινές σκηνές (είπαμε μαύρη καρτέλα σε ταινία δεν υπάρχει..) και η μετάβαση είναι απότομη, τότε την αντιλαμβάνεσαι και σε ενοχλεί. Και για να ξεφύγω από το θέμα της ίριδας που είναι ειδικής και μηχανικής φύσης, θυμάμαι, το ίδιο effect μου προκαλούσε η blooming συμπεριφορά στον 350 της JVC όπου εκεί δεν παίζαν ίριδες. Με τον καιρό το παραπάνω όλο και βελτιώνεται αυξάνοντας τα νούμερα intrascene contrast, ωστόσο, η δυσκολία παραμένει και φυσιολογικά παραμένει, διότι όταν ξεκινάς με ένα μαύρο του θεού και πρέπει να αποδώσεις την σκηνή με φως (έστω και λίγο), τα κατράμια πρέπει να θυσιαστούν.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,918
Παλλήνη
Πάντως η συμπεριφορά στον 500ρη (και τους μεγαλυτερους JVC φαντάζομαι) είναι αρκετά γραμμική στα χαμηλά. Δεν κάνει απότομο σκαλοπάτι από το σκοτάδι-πίσα στα γκρίζα.
Και σίγουρα βοηθάει το ότι έχει ήδη πολύ υψηλο native on/off contrast, οποτε δεν χρειάζεται να επεμβαίνει δραστικά/ατσαλα στην εικόνα...
 
19 June 2006
35,671
Πάντως η συμπεριφορά στον 500ρη (και τους μεγαλυτερους JVC φαντάζομαι) είναι αρκετά γραμμική στα χαμηλά. Δεν κάνει απότομο σκαλοπάτι από το σκοτάδι-πίσα στα γκρίζα.
Και σίγουρα βοηθάει το ότι έχει ήδη πολύ υψηλο native on/off contrast, οποτε δεν χρειάζεται να επεμβαίνει δραστικά/ατσαλα στην εικόνα...

Μα, εδώ είναι το θέμα...που σταματάει το on/off και που ξεκινάει το ansi στην ταινία? Π.χ. την πρώτη σκηνή στο 5ο στοιχείο που εμφανίζεται σιγά σιγά η γη την θεωρείς ανσάτη ή on/off? Εκεί είδα την μεγάλη διαφορά στον 350...ενώ ήταν πολύ καλός όσο έβλεπα τα αστέρια, μόλις έπεσε το φως της γης με τα γαλάζια της, το κόντραστ μειώθηκε πάρα πολύ.

Βάλε να δείς τον Προμηθέα.... :cool4:

Υπάρχουν και οι καράφλες του γάτου!!:flipout:
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Μα, δεν διαφωνούμε σε κάτι Τάκη. Σου φέρνω ένα παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός:

Ο 3200 με την ίριδά του ενεργοποιημένη και σε μαύρη καρτέλα μετράει κάτι παλαβά νουμεράκια (~150.000:1). Μόλις πέσει λιγουλάκι φως, μην τον είδατε τον Παναή. Οι καλές υλοποιήσεις της ίριδας δεν βασίζονται μόνο στην ταχύτητα. Βασίζονται και στο κατά πόσο κλείνει αυτή. Όταν λοιπόν, έχεις μία ίριδα που σου κάνει τα απόλυτα μαύρα σκοτάδια σε μαύρη καρτέλα, αλλά, αναγκαστικά ανοίγει για να αφήσει το φως να περάσει ακόμα και σε σκοτεινές σκηνές (είπαμε μαύρη καρτέλα σε ταινία δεν υπάρχει..) και η μετάβαση είναι απότομη, τότε την αντιλαμβάνεσαι και σε ενοχλεί. Και για να ξεφύγω από το θέμα της ίριδας που είναι ειδικής και μηχανικής φύσης, θυμάμαι, το ίδιο effect μου προκαλούσε η blooming συμπεριφορά στον 350 της JVC όπου εκεί δεν παίζαν ίριδες. Με τον καιρό το παραπάνω όλο και βελτιώνεται αυξάνοντας τα νούμερα intrascene contrast, ωστόσο, η δυσκολία παραμένει και φυσιολογικά παραμένει, διότι όταν ξεκινάς με ένα μαύρο του θεού και πρέπει να αποδώσεις την σκηνή με φως (έστω και λίγο), τα κατράμια πρέπει να θυσιαστούν.

Πάντως έχω να επισημάνω ότι όταν φύγει το contrast πάνω από 100.000:1 μπαίνει στην κουβέντα ο ιζόλα. :flipout: Θάχει τίποτα καλό το ρηβιού να στον στείλω ή πάλι θα ρεύεται dc2 και dc3??? όχι τίποτε άλλο αλλά το dc2 του φέρνει καούρες.:flipout:
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,918
Παλλήνη
Μα, εδώ είναι το θέμα...που σταματάει το on/off και που ξεκινάει το ansi στην ταινία? Π.χ. την πρώτη σκηνή στο 5ο στοιχείο που εμφανίζεται σιγά σιγά η γη την θεωρείς ανσάτη ή on/off? Εκεί είδα την μεγάλη διαφορά στον 350...ενώ ήταν πολύ καλός όσο έβλεπα τα αστέρια, μόλις έπεσε το φως της γης με τα γαλάζια της, το κόντραστ μειώθηκε πάρα πολύ.



Υπάρχουν και οι καράφλες του γάτου!!:flipout:

Έλα ρε Γιάννη, αυτά είναι γνωστά...
Χοντρικά μέχρι την μέση της κλίμακας κυρίαρχο ρόλο παίζει το on/off και από εκεί και πάνω το ansi. Βέβαια, αν χρησιμοποιήσεις πιο υψηλό gamma (2,4) σε ένα προβολέα με χαμηλό ansi αλλά υψηλό on/off, η κατάσταση ισορροπεί και στα υψηλά ire.
 
19 June 2006
35,671
Πάντως έχω να επισημάνω ότι όταν φύγει το contrast πάνω από 100.000:1 μπαίνει στην κουβέντα ο ιζόλα. :flipout: Θάχει τίποτα καλό το ρηβιού να στον στείλω ή πάλι θα ρεύεται dc2 και dc3??? όχι τίποτε άλλο αλλά το dc2 του φέρνει καούρες.:flipout:

DC3 και DC2 και άμα σου αρέσουν!! Φωτογραφίες ευκρίνειας δεν θα σου βάλω γιατί θα θέλεις γυαλιά να θολώσεις την εικόνα!!:aetsch:

Έλα ρε Γιάννη, αυτά είναι γνωστά...
Χοντρικά μέχρι την μέση της κλίμακας κυρίαρχο ρόλο παίζει το on/off και από εκεί και πάνω το ansi. Βέβαια, αν χρησιμοποιήσεις πιο υψηλό gamma (2,4) σε ένα προβολέα με χαμηλό ansi αλλά υψηλό on/off, η κατάσταση ισορροπεί και στα υψηλά ire.

Μέχρι τη μέση? Δηλαδή μέχρι τα 50 ire?

Έτσι και αλλιώς βάζω gamma 2.4...θα μου πεις, πρέπει να το επιτρέπει και ο χώρος. Πάντως, Τάκη, ψευδαίσθηση είναι η πρόσληψη υψηλότερου ansi στα υψηλά μιας και το 2.4 επηρεάζει ταυτόχρονα και τα λευκά και τα μαύρα...οπότε, μία ή άλλη. Απλά, το μάτι μας έχει μια παραπάνω ευαισθησία στα κατράμια!!

ΥΓ

Εγώ εξαιρούμαι και ζω μια χαρά με τα Ντιελπάκια μου!!:flipout:
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Re: Απάντηση: JVC DLA-X500R

Ο Planar με την δυναμική ίριδα έφτανε βια το 15:000/1 (με native contrast κοντα στο 7:000/1).

Αν είχε 7000:1 native contrast ο Planar, δεν θα είχε γράψει 15.000 ώρες η KURO του Μπάμπη... :p

...ansi...

Να 'χατε και ANSI και δη στα σαλόνια, στα προβόλια, να την καταλάβω την εμμονή με αυτή τη μέτρηση... :p :laugh: